Omdat ie nog steeds niet tegen tempowisselingen en harde demarrages kan.quote:
Het is echt triest idd met de mensen die voor de 1e keer in hun leven wielrennen kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
Sommige mensen hier snappen er echt niks van
Ja dat was wel een beetje domquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Handig van Gilbert, zichzelf opblazen om VDB terug te halen.
Duidelijk dat ze vanmorgen niet met elkaar hebben gesproken
Na 5 minuten als buitenstaander de tactiek al wetenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Handig van Gilbert, zichzelf opblazen om VDB terug te halen.
Duidelijk dat ze vanmorgen niet met elkaar hebben gesproken
Oh ja, vandaar dat ie de Giro d`Emillia al twee keer won.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:24 schreef larry91 het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje kennis van wielrennen heeft weet dat Gesink op dit soort klimmetjes altijd tijd verliest. Duidelijk een opmerking van een wielerleek.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
Sommige mensen hier snappen er echt niks van
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
![]()
Dit is geen berg, veel te kort voor de Gees
Jij bent hier echt alleen maar om andere mensen af te zeiken of niet? De tering zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
![]()
Dit is geen berg, veel te kort voor de Gees
Ja, net als Evans, die zijn niet gemaakt voor dit soort klimmetjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef DeLuna het volgende:
Wat ik hiervan begrijp dus is dat Gesink een diesel is?
Is ie altijd al geweest. Die enorme versnellingen bergop kan ie niet aan. Eigen tempo rijden en meestal komt ie dan wel terug, maar niet op zo'n korte helling.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef DeLuna het volgende:
Nogal ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef DeLuna het volgende:
Inderdaad, hij is van een strak tempo langere tijd bergop.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef DeLuna het volgende:
Dat is een veel langere klim.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat ie de Giro d`Emillia al twee keer won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |