SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noesssquote:
Ja tof Kluts, nu wil ik een burger van de mac!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
Breezersletjes?
Ze doen het tegenwoordig ook hiervoor hoor.
[ afbeelding ]
Oh, beltegoed is alweer uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
Breezersletjes?
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat ik eten weg ga geven hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
Breezersletjes?
[ afbeelding ]
Da kèn toch heul nie?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik eten weg ga geven he
Nu met moderne naai-patronenquote:
Ja, want die lees ik wel eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die nog erger dan de viva lezeressen?
Dunno, wie is er hier prof in de slettologie? Loopt er vast wel eentje rond hierquote:
Sletterigste vrouwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dunno, wie is er hier prof in de slettologie? Loopt er vast wel eentje rond hier
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sletterigste vrouw
Spirit82 7 stemmen
Sletterigste man
stbabylon 3 stemmen
Van die domme!quote:
Naar het schijntquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
De meest drugsgebruikende usert is overigens E_M?
Je bedoelt het soort dat JOU trakteert op een Mac Menu EN je een lekkere pijpbeurt geeft?quote:
Dat zijn zelf sletten, dat zegt niks over hun kennis óver sletten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sletterigste vrouw
Spirit82 7 stemmen
Sletterigste man
stbabylon 3 stemmen
Oh die is ergquote:
Nou!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt het soort dat JOU trakteert op een Mac Menu EN je een lekkere pijpbeurt geeft?
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zijn zelf sletten, dat zegt niks over hun kennis óver sletten.
Nee, thuisquote:
Ik "mag" tot 23.00 uurquote:
Ja. In een kroeg. Geen biertap te zien hier hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje pauze en dan mag ik tot een uurtje of 2
Werk is werkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. In een kroeg. Geen biertap te zien hier hoor
Tja, perfecte melkkoe he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
Wat is de Albert Heijn op 't station achterlijk duur zeg, als je erover nadenkt.
De To Go bedoel je? Ja, die is best duur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
Wat is de Albert Heijn op 't station achterlijk duur zeg, als je erover nadenkt.
To Go ja. Echt belachelijk, 2 euro voor een flesje waterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De To Go bedoel je? Ja, die is best duur.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
To Go ja. Echt belachelijk, 2 euro voor een flesje water
Niets mis mee, je betaalt voor hun dure locaties natuurlijk, het is een luxeproduct, je kan ook naar de Aldiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
Ja, 2,50 voor een blikje Grolsch. Wel gekoeld, maar dan nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
To Go ja. Echt belachelijk, 2 euro voor een flesje water
Nog nooit een Aldi op 't station gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee, je betaalt voor hun dure locaties natuurlijk, het is een luxeproduct, je kan ook naar de Aldi.
Preciesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit een Aldi op 't station gezien.
kun je wel bedenken waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
En toch kopen mensen het!!
Net als voedsel/drinken bij tankstations....
Nee, ik snap niet dat mensen die dure meuk kopen..... maar goed, moeten ze zelf weten....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je wel bedenken waarom?
Ik ben zo blij met mn werk![]()
Als ik verga van de dorst en nog drie uur van thuis weg ben, wil ik wel eens wat drinken kopen jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
En toch kopen mensen het!!
Net als voedsel/drinken bij tankstations....
Dat is niet omdat ze 't niet willenquote:
Dan moet je misschien eens wat meer tijd en moeite steken in het begrijpen van anderen, dat loont vast ook op andere gebieden dan winkelgewoontes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat mensen die dure meuk kopen..... maar goed, moeten ze zelf weten....
Flesje thuis vullen met water en meenemenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit een Aldi op 't station gezien.
soms is dat wel rete-irritant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet omdat ze 't niet willenMonopoli positie voor Appie. Net als Burgerking en Kiosk.
Vergeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flesje thuis vullen met water en meenemen
Waarom zou ik mensen die te duur eten/drinken kopen bij een AH to Go willen begrijpen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens wat meer tijd en moeite steken in het begrijpen van anderen, dat loont vast ook op andere gebieden dan winkelgewoontes.
je kan zoveel redenen bedenken om niet even snel langs de aldi te gaan of thuis een flesje te vullen. (mijn flesje is de laatste keer misvormd in de vaatwasser.quote:
Denk je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
Toch wel een restaurant/winkel waar je even je flesje mag vullen
sorry, maar ik vind het gewoon vrij dom als je geen enkele reden kan bedenken om ff snel op t station iets te kopenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mensen die te duur eten/drinken kopen bij een AH to Go willen begrijpen?
Koop een fles water bij de Aldi en vul die als je van werk/school/whatever weggaat met kraanwater...Scheelt weer 2 euro voor een halve liter
Idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan zoveel redenen bedenken om niet even snel langs de aldi te gaan of thuis een flesje te vullen. (mijn flesje is de laatste keer misvormd in de vaatwasser.)
Het ging ook meer over de mensen die er dagelijks wat kopen... "uit gemak"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind het gewoon vrij dom als je geen enkele reden kan bedenken om ff snel op t station iets te kopen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Eh wacht, je bent ook een botte boer he, ja dan wordt het moeilijk
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
Er ligt hier een blinde geleidehond. Ik wil 'm aaien, maar dat mag niet
Die beesten kunnen deuren open doen, tv van zender verwisselen etc maar als je ze aait dan worden ze wild ofzo hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
De subtiliteitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Eh wacht, je bent ook een botte boer he, ja dan wordt het moeilijk
Omdat het dier een 'niet aaien' tuigje om heeft. Het is dus aan het werk en moet gefocust zijn op de baas en niet op dat blonde wicht dat 'm wil aaienquote:
Nee. Werk = werk, dus niet aaien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die beesten kunnen deuren open doen, tv van zender verwisselen etc maar als je ze aait dan worden ze wild ofzo hè?
Uiteraard, maar het is dat toch weer zo overdreven dat het wel duidelijk is dat ik dat niet meen, me dunktquote:
Flauw, gewoon even je charmes omschrijven voor de blinde man/vrouw en vragen of je de hond even mag aaien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het dier een 'niet aaien' tuigje om heeft. Het is dus aan het werk en moet gefocust zijn op de baas en niet op dat blonde wicht dat 'm wil aaien
Ligt eraan wie me aait.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als iemand jou aait terwijl je aan het werk bent ben je toch ook afgeleid?
I knowquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is dat toch weer zo overdreven dat het wel duidelijk is dat ik dat niet meen, me dunkt
Gewoon even die charmes in de strijd gooien
Mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Mja, kan. Ik heb gewoon een flesje bij de AH to Go gekocht
Ik zag laatst een blinde met een geleidehond. En een t-shirt met de tekst: I don't have problems, only solutions.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een blinde met een geleidehond. En een t-shirt met de tekst: I don't have problems, only solutions.
DAT was pas grappig.
Sommige mensen mogen mij best aanrakenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Daarom mag het dus niet.
Ja maar dan zijn zij aan het werkquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik begin jouw baas steeds beter te begrijpen
Nou ja, behalve zo'n mafkees als aan de rechterkant dan hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik mis Japan.
Letterlijk op elke hoek van de straat:
[ afbeelding ]
Daar komt wat anders uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, behalve zo'n mafkees als aan de rechterkant dan he
Ik zeg: Doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef CherryLips het volgende:
O ja, Japan, daar wilde ik ook nog naartoe
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De Japanse Oostkust schijnt stralend te zijn
*jaloers isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:33 schreef El_Matador het volgende:
Japan staat nog ergens op de lijst. Eerst Latijns-Amerika maar es verkennen
Je bent van harte welkom!quote:
I knowquote:
Retour 639 AMS-Tokyo. Geen geld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat zien we tegen die tijd wel.quote:
Wat nu weer?quote:
Een oud-collega kwam trouwens wel met een interessant aanbod....maar ja, dan moet ik wel mijnquote:
Wat zou dat behelzen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een oud-collega kwam trouwens wel met een interessant aanbod....maar ja, dan moet ik wel mijnachterlaten op dit eiland.
Mag een zwerfkat het land niet uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een oud-collega kwam trouwens wel met een interessant aanbod....maar ja, dan moet ik wel mijnachterlaten op dit eiland.
Als hofmeester/kok meeevaren met luxejachten die van rederij naar eigenaar gaan.... Soms op een groot transportschip, soms alleen het jacht zelf. Hij zei dat het iets voor mij was omdat ik bij de marine heb gezeten als kok. Volgens hem hoef ik slechts een paar tests te doen en de baan is voor mij. Op en neer pendelen tussen Australië - zuid-oost Azië - Dubai - zuid-Afrika en Engeland - VS - Caribisch gebied - Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zou dat behelzen?
En liefdes achterlaten is kut. Heel kut.
quote:
HEFTIG! Maar wel een gouden kans. Ik moet er bij mij ook nog aan wennen en had het liever anders gezien, maar het gaat wel vet worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als hofmeester/kok meeevaren met luxejachten die van rederij naar eigenaar gaan.... Soms op een groot transportschip, soms alleen het jacht zelf. Hij zei dat het iets voor mij was omdat ik bij de marine heb gezeten als kok. Volgens hem hoef ik slechts een paar tests te doen en de baan is voor mij. Op en neer pendelen tussen Australië - zuid-oost Azië - Dubai - zuid-Afrika en Engeland - VS - Caribisch gebied - Zuid-Amerika.
Klinkt geweldig, maar ik zal slechts twee maanden per jaar thuis zijn.
Och ja, mevrouw is weer knetter.quote:
nog niet, maar heb mn stashkistje wel bijquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HEFTIG! Maar wel een gouden kans. Ik moet er bij mij ook nog aan wennen en had het liever anders gezien, maar het gaat wel vet worden.
Op een schip is anders, je kan geen kant op. Zou mij niks lijken, maar jij overleeft een klein kuteiland als Malta, dus dan is dat bootje maar een keer of 10 kleiner
Ja, vet man! Hopelijk is het niet helemaal uitgewoond?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog niet, maar heb mn stashkistje wel bijben onderweg naar mn zus dr nieuwe huis, daar klussen, bij mn ouders douchen en slapen en hopelijk morgen een sleutel ophalen
Zal wel dik verdienen of niet? En overal taxfree shoppen en hoeren naaien zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Het punt is misschien meer dat ik dan altijd aan de verkeerde kant van de bar staIk heb niks tegen werken, maar dit is wel bijna 24/7 werken/standby staan.
bij zus? Nee valt echt heel erg meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, vet man! Hopelijk is het niet helemaal uitgewoond?
Ik geniet van mijn topbalkon in de zon
Ja, jouw huis natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij zus? Nee valt echt heel erg meeen in die woning waar ik hopelijk morgen de sleutel van krijg hoop ik het niet, want ben niet van plan er veel aan te doen
Als k m krijg moet k namelijk gelijk 830 neertellen, en rijk ben ik niet echt
als het goed is krijg k over een week of 9 300 en nog wat terug, borg van de vorige woningquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, jouw huis natuurlijk!
Oeps, kut, dat soort bedragen.
ik weet nog niet eens waar het is en hoelaat ik moet kijken morgenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Heb je het huis of weet je dat pas last minute?
Ik weet niet of Indesit een goed merk is, is inderdaad een koopjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als het goed is krijg k over een week of 9 300 en nog wat terug, borg van de vorige woningmaar k kijk ma ff lief aan of ik 250 kan lenen, dan koop ik gelijk een wasmachine (indesit, 1600 centrifugeren voor maar 251, das een koopje toch?)
Ik heb 2,5 jaar geleden een 7 kilo voor 310 gekocht. Echt relaxed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als het goed is krijg k over een week of 9 300 en nog wat terug, borg van de vorige woningmaar k kijk ma ff lief aan of ik 250 kan lenen, dan koop ik gelijk een wasmachine (indesit, 1600 centrifugeren voor maar 251, das een koopje toch?)
wat voor een?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een nieuwe bank gekocht, deed even auw toen ik de eindprijs zag
Nou ja, dat houdt het spannendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens waar het is en hoelaat ik moet kijken morgen
Word daar morgen tussen half 9 en half 10 over gebeld
Kijk, zo hoort hetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
evilmeisje, als je wilt heb ik nog wel een tv voor je. breedbeeldbeeldbuis.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt mij nu jouw schoonmaakwoede gegeven
Bankstel, van Profijt. Lichtgrijs. Kwam eigenlijk voor een andere, uit de folder. Die was 200 euro goedkoper maar zat minder lekker. En dan weet ik gewoon dat als ik de goedkope neem dat ik me dan kapot erger aan die slappe kussens en tegen mezelf zeg: had nou maar die ander genomen. Die ik nu heb was ik gelijk verliefd op toen ik hem zag staan, dat scheelt ook.quote:
mijn koelvriescombi is ook van indesit, de reacties op kieskeurig zijn erg goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of Indesit een goed merk is, is inderdaad een koopjeIk zit zelf naar Whirlpools enzo te kijken of AEG-aanbiedingen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Jemig wat een keus. Maakt ie herrie, wandelt ie, weegt ie de was, resttijdindicatie, starttijd-uitstel, hoe kun je de programma's zelf aanpassen, hoe lang duurt een standaard was (had er vanmiddag eentje gezien op kieskeurig die blijkbaar 3 uur over een was van 5 kilo deed). Pfff.
Voor ¤200 verschil zou ik ook voor de best zittende gaan ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bankstel, van Profijt. Lichtgrijs. Kwam eigenlijk voor een andere, uit de folder. Die was 200 euro goedkoper maar zat minder lekker. En dan weet ik gewoon dat als ik de goedkope neem dat ik me dan kapot erger aan die slappe kussens en tegen mezelf zeg: had nou maar die ander genomen. Die ik nu heb was ik gelijk verliefd op toen ik hem zag staan, dat scheelt ook.
Die heb ik ook nog staan. Kratje bier voor degene die hem over drie weken van de zolder naar beneden wil sjouwen. Waarschijnlijk m'n oom, die heeft hem twee jaar geleden ook naar boven gekregen, twee trappen opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
Dik verdienen...redelijk. Maar eigenlijk ook direct veel, want uitgeven kan niet eens. Aan boord is alles verzorgd, eventuele hotelovernachtingen ook. Taxfree shoppen, ja. Hoeren en snoeren, indien gewenst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zal wel dik verdienen of niet? En overal taxfree shoppen en hoeren naaien zeker?
doe ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar geleden een 7 kilo voor 310 gekocht. Echt relaxed.
Als je iets nodig hebt, dan bel je maar he?
Nou ja, het was wel 40% van de prijs van de goedkopere zeg maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor ¤200 verschil zou ik ook voor de best zittende gaan ja.
Mijn paps heeft ook gevaren als kok, na zijn scheiding. Net voor hij wegging kwam hij mijn moeder tegen. Hij heeft haar maandenlang ellenlange liefdesbrieven geschreven en toen hij eindelijk terug kwam waren ze helemaalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dik verdienen...redelijk. Maar eigenlijk ook direct veel, want uitgeven kan niet eens. Aan boord is alles verzorgd, eventuele hotelovernachtingen ook. Taxfree shoppen, ja. Hoeren en snoeren, indien gewenst.![]()
Maar ik heb simpelweg geen zin om zo vaak weg te zijn. Ver weg gaan en daar wonen, ok. Maar hiermee ben je altijd op reis.
Ja, dat zou ik ook niet trekken, maar wel een vette kans.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dik verdienen...redelijk. Maar eigenlijk ook direct veel, want uitgeven kan niet eens. Aan boord is alles verzorgd, eventuele hotelovernachtingen ook. Taxfree shoppen, ja. Hoeren en snoeren, indien gewenst.![]()
Maar ik heb simpelweg geen zin om zo vaak weg te zijn. Ver weg gaan en daar wonen, ok. Maar hiermee ben je altijd op reis.
Dat is wel superromantischquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn paps heeft ook gevaren als kok, na zijn scheiding. Net voor hij wegging kwam hij mijn moeder tegen. Hij heeft haar maandenlang ellenlange liefdesbrieven geschreven en toen hij eindelijk terug kwam waren ze helemaal
heb ik, maar idd misschien wel leuk voor op de slaapkamerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel 40% van de prijs van de goedkopere zeg maarHeb nog een half uur staan kloten met de 100 verschillende stofjes en motiefjes en structuurtjes en kleurtjes voor ik besloot dat ik gewoon het showmodel wilde hebben, dat was ook de kleur die ik zocht
. En die was ook leverbaar, anders zat de bouwvak ertussen en moest ik tot eind augustus op een matras zitten ofzo.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef CherryLips het volgende:
... anders zat de bouwvak ertussen en moest ik tot eind augustus op een matras zitten ofzo.
Juistem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik, maar idd misschien wel leuk voor op de slaapkamer
In bed films vanaf mn laptop kijken
is een hele oude dus geen fancy aansluitingen. verder dan scart en s-video kom je niet, en dan twijfel ik nog over s-video.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik, maar idd misschien wel leuk voor op de slaapkamer
In bed films vanaf mn laptop kijken
Mijn papa is dan ook stiekem een romantische dweil, verstopt achter zijn stoere Magnum uiterlijkquote:
als je m hebt wil k een foto!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bankstel, van Profijt. Lichtgrijs. Kwam eigenlijk voor een andere, uit de folder. Die was 200 euro goedkoper maar zat minder lekker. En dan weet ik gewoon dat als ik de goedkope neem dat ik me dan kapot erger aan die slappe kussens en tegen mezelf zeg: had nou maar die ander genomen. Die ik nu heb was ik gelijk verliefd op toen ik hem zag staan, dat scheelt ook.
Nu heb ik zin in een ijsjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa is dan ook stiekem een romantische dweil, verstopt achter zijn stoere Magnum uiterlijk
Neehee, de Magnum met een moustachequote:
als er skart op zit, kan ik films kijken, want kabeltjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
is een hele oude dus geen fancy aansluitingen. verder dan scart en s-video kom je niet, en dan twijfel ik nog over s-video.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je m hebt wil k een foto!
Ik hou juist van plofbanken
Mooi. Leuke stof iddquote:
of stonerfilms iddquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, de Magnum met een moustachechocofreak
ligt ie ook lekker? (Ik ben in de ikea gewoon languit gaan liggen op de bankenquote:
quote:
GEEN kabel aansluiten, maar laptop en harde schijf op TV en genieten maar. Het is zoveel lekkerder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen tv op m'n kamer zetten wegens gebrek aan kabelaansluiting naar boven
God dat ga ik missen. Een laptop is toch minder handig. Jat denk ik m'n oude mini-tv'tje terug en hang daar m'n harde schijf aan, kan ik in ieder geval nog gedownloade shit kijken.
We waren de enige klanten in de zaak dus ik ben even gaan liggen, dat is in de altijd-drukke Ikea wat genanterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt ie ook lekker? (Ik ben in de ikea gewoon languit gaan liggen op de banken)
Ja hallo, het is een tv'tje uit 1993quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GEEN kabel aansluiten, maar laptop en harde schijf op TV en genieten maar. Het is zoveel lekkerder.
Mja, ik denk er even over na, over die baanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook niet trekken, maar wel een vette kans.
Ik ga ook (te)veel reizen, das wel jammer, maar goed. Ook wel weer vet. Ik wil al die landen zien.
En heb al reisplannen erna met B. en C. en hopelijk ook met D.
Voor 50 euro koop je een breedbeeld, laptop erop en vanaf je bank de wereld aan je voeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hallo, het is een tv'tje uit 1993Zo'n klein vierkant monster. Ding doet het nog steeds. De afstandsbediening is er tien jaar geleden al mee opgehouden.
Doen we, ik duim voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar @ zus, R en J, we smsen
De rest , tot snel
mac op een 46"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor 50 euro koop je een breedbeeld, laptop erop en vanaf je bank de wereld aan je voeten.
Vraag kloon maar hoe relaxed dat (hier) is.
Het is voor op de slaapkamer, woonkamer is een heel ander verhaal. Daar hang ik gewoon m'n harde schijf aan. Maar ik val graag in slaap met Comedy Centralquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor 50 euro koop je een breedbeeld, laptop erop en vanaf je bank de wereld aan je voeten.
Vraag kloon maar hoe relaxed dat (hier) is.
Grote dosis watte?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik een grote dosis anti-histamine a.u.b.?
Ja dank u.... *snif snif snif* Wat een dag
Hooikoorts FTWquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
Gewoon kurk erinquote:
Histamine?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
welk gat?quote:
Jij gaat het maken later.quote:
als het uit kurk te construeren is zal hij een glansrijke carriere hebbenquote:
wat?quote:
Gij vuige playerquote:
Komt het dan je oren uit?quote:
Verandering van spijs doet etenquote:
quote:
Dat is toch van creatief met kurk? als ze gaan gutsen? 'Van je af! van je af!'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik zou het niet weten.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch van creatief met kurk? als ze gaan gutsen? 'Van je af! van je af!'
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een drankprobleem.Dat is ja werkelijk een tragedie van Griekse proportiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja donderdag nog een gesprek met iemand van de HR afdeling.quote:
Succesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja donderdag nog een gesprek met iemand van de HR afdeling.
Dus nog even wachten
Succes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus nog even wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door missbehavin op 05-07-2011 20:20:08 ]I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn gamer dudequote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Die is geconcentreerd bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is big?quote:
In zijn hok, maar wat heeft die er mee te maken?quote:
Geen coöp-mode dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In zijn hok, maar wat heeft die er mee te maken?
Nietsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In zijn hok, maar wat heeft die er mee te maken?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietsik heb liever een foto van jou
Noem je missb nu een varken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietsik heb liever een foto van jou
Wat?quote:
Ik niet jij welquote:
Waarom zo boos?quote:
We duimen door... maar HR is meestal wel het sluitstuk.... zo lang je dan geen belachelijke eisen stelt komt het 9 van de 10 keer goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus nog even wachten
"Ik fok wel zeker 28 uur per week op het werk, dat is geen probleem neem ik aan?"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We duimen door... maar HR is meestal wel het sluitstuk.... zo lang je dan geen belachelijke eisen stelt komt het 9 van de 10 keer goed
Omdat gamer dudequote:
Promotie binnen twee weken, wat ik je bromquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ik fok wel zeker 28 uur per week op het werk, dat is geen probleem neem ik aan?"
Jij bent boos omdat hij zit te gamen?quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Promotie binnen twee weken, wat ik je brom
Ach, het gaat sommige Fokkers prima af wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Promotie binnen twee weken, wat ik je brom
Ach...het is dit of het is pokeren of wedden hiero op dit momentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, het gaat sommige Fokkers prima af wat dat betreft
LOL, ik ben blij dat ik jullie al een tijd niet meer gesponsord heb met foute gokjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach...het is dit of het is pokeren of wedden hiero op dit moment
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, moeder heeft pittig kort kapsel, zoon wil op Dre Hazes lijken?
Dan moet je het ook goed doen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL, ik ben blij dat ik jullie al een tijd niet meer gesponsord heb met foute gokjes
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent boos omdat hij zit te gamen?
In alleen zijn boxershort? Neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja wat? Daar laat je hem toch niet mee over straat gaan?
Ach, ik heb ook wel gewonnen hoor....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je het ook goed doen natuurlijkEr zijn best wat mensen die kunnen leven van sportsbetting hoor.
quote:
Ik had hetzelfde bij Twente - Ajax, mezelf ruim 5.000 pleurie door de neus geboordquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel gewonnen hoor....
Baal nog het meest dat ik toen niet al mijn geld had ingezet op Liverpool - Blackpool.... Had ik 15.000 euro aan kunnen overhouden....
Nu bleef het bij 150 euro geloof ik
Sssst......quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op zijn weelderige haardos...
Oh, ik trek graag rare conclusiesquote:
Live betting gaat mij wel redelijk goed af.... maar kost altijd zoveel tijd....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde bij Twente - Ajax, mezelf ruim 5.000 pleurie door de neus geboord
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik trek graag rare conclusiesNeuken?
En dat hij gewoon lekker kan gamenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op zijn weelderige haardos...
Ja, dan moet je de wedstrijd ook echt gedetailleerd volgen. Bij tennis kan ik het soms niet eens bijhoudenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Live betting gaat mij wel redelijk goed af.... maar kost altijd zoveel tijd....
Idd, de haterquote:
Mjah, ik heb jouw haar ook gezien idd..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik heb jouw haar ook gezien idd..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Heeft ie z'n broek laten zakken voor jou
Dat dacht ikquote:
Ga je nu over mijn inhammen beginnen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik heb jouw haar ook gezien idd..
Dat was ik vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Heeft ie z'n broek laten zakken voor jou
Ja, zo kom je er natuurlijk nooit he?quote:
Anders wel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zo kom je er natuurlijk nooit he?
Bij jou misschien niet, maar over het algemeen genomen....ach laat ook maarquote:
Ik zal het doorgeven aan je milfquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik na sluitingstijd graag naakt rondloop?
Bijnaquote:
RUN FOR THE HILLS!!!!!quote:
Dat hangt ervan af welk tijdschema je hanteertquote:
boh, ben er aan toe zeg!!! ff helemaal niks en hopen op mooi weer, met de kids het zwembad in en even geen werk!!quote:
helaas is het nog steeds geen 5 dagen weekend en maar 2 dagen werken dus dan nog maar 3 nachtjes slapen en dan WEEKEND!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af welk tijdschema je hanteert![]()
Hoiquote:
quote:
Bij ons woonde een blinde om de hoek en die zei altijd als hij hoorde dat ik het was:'mooie trui!'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een blinde met een geleidehond. En een t-shirt met de tekst: I don't have problems, only solutions.
DAT was pas grappig.
Zoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Hoi all.
Ik ben zo trots, ik heb zo'n supermooi megagroot gedicht/schilderij (ja, een combinatie) in een lijst, staat al zes jaar ofzo op zolder. En nu heb ik 'm opgehangen! Na zes jaar!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Hoi all.
Ik ben zo trots, ik heb zo'n supermooi megagroot gedicht/schilderij (ja, een combinatie) in een lijst, staat al zes jaar ofzo op zolder. En nu heb ik 'm opgehangen! Na zes jaar!
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Hoi all.
Wat voor een formaat moet ik eigenlijk aan denken? Ik ben eigenlijk benieuwd naar een foto in zijn huidige omgeving.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Hoi all.
en ik heb geschilderd met de kindjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Hoi all.
zo zie je maar weer, noooooooooooooit spullen weggooien!! ik vond ook nog zoiets met een gedicht van je eigen thuisvoelen en waarom en zo... die heb ik nu ook maar s opgehangen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Hoi all.
Hehe nee, in de slaapkamer. Daar hing niets en hij past daar goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een formaat moet ik eigenlijk aan denken? Ik ben eigenlijk benieuwd naar een foto in zijn huidige omgeving.
Of heb je hem in je zolder opgehangen?
??? Wat? Bestaan er BlackBerry's met draad? (afgezien van de oplader)quote:Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel
ik ben anders best blij dat ik spullen weggooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef Delan het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, noooooooooooooit spullen weggooien!! ik vond ook nog zoiets met een gedicht van je eigen thuisvoelen en waarom en zo... die heb ik nu ook maar s opgehangen!
Ja, die zin ben ik ook wel eens tegengekomenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik krijg net een mailtje, ondertekend met:
[..]
??? Wat? Bestaan er BlackBerry's met draad? (afgezien van de oplader)
Ja, eindelijk.quote:
Lekker toch? Heb je nog wat aan je avond!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, eindelijk.
Ken je dat gevoel dat je de godganse dag volledig brak bent en als je eindelijk thuis bent en het moment daar is (dat je bed in zicht is) waar je je al de hele dag op verheugt....... Dat je dan niet meer moe bent. Zucht.
Owja, dat is best flink. Aan het hoofdeinde gehangen of zo dat je in je bed in normale positie ernaar kan kijken (en nee, ik bedoel niet het plafond!)?quote:
Op z'n kop?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, dat is best flink. Aan het hoofdeinde gehangen of zo dat je in je bed in normale positie ernaar kan kijken (en nee, ik bedoel niet het plafond!)?
Muurschildering!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook eens wat dingen op gaan hangen.... Woon hier al ruim 2 jaar en er hangt nog niks aan de muren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |