SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noesssquote:
Ja tof Kluts, nu wil ik een burger van de mac!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
Breezersletjes?
Ze doen het tegenwoordig ook hiervoor hoor.
[ afbeelding ]
Oh, beltegoed is alweer uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
Breezersletjes?
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat ik eten weg ga geven hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
Breezersletjes?
[ afbeelding ]
Da kèn toch heul nie?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik eten weg ga geven he
Nu met moderne naai-patronenquote:
Ja, want die lees ik wel eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die nog erger dan de viva lezeressen?
Dunno, wie is er hier prof in de slettologie? Loopt er vast wel eentje rond hierquote:
Sletterigste vrouwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dunno, wie is er hier prof in de slettologie? Loopt er vast wel eentje rond hier
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sletterigste vrouw
Spirit82 7 stemmen
Sletterigste man
stbabylon 3 stemmen
Van die domme!quote:
Naar het schijntquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
De meest drugsgebruikende usert is overigens E_M?
Je bedoelt het soort dat JOU trakteert op een Mac Menu EN je een lekkere pijpbeurt geeft?quote:
Dat zijn zelf sletten, dat zegt niks over hun kennis óver sletten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sletterigste vrouw
Spirit82 7 stemmen
Sletterigste man
stbabylon 3 stemmen
Oh die is ergquote:
Nou!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt het soort dat JOU trakteert op een Mac Menu EN je een lekkere pijpbeurt geeft?
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zijn zelf sletten, dat zegt niks over hun kennis óver sletten.
Nee, thuisquote:
Ik "mag" tot 23.00 uurquote:
Ja. In een kroeg. Geen biertap te zien hier hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje pauze en dan mag ik tot een uurtje of 2
Werk is werkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. In een kroeg. Geen biertap te zien hier hoor
Tja, perfecte melkkoe he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
Wat is de Albert Heijn op 't station achterlijk duur zeg, als je erover nadenkt.
De To Go bedoel je? Ja, die is best duur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
Wat is de Albert Heijn op 't station achterlijk duur zeg, als je erover nadenkt.
To Go ja. Echt belachelijk, 2 euro voor een flesje waterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De To Go bedoel je? Ja, die is best duur.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
To Go ja. Echt belachelijk, 2 euro voor een flesje water
Niets mis mee, je betaalt voor hun dure locaties natuurlijk, het is een luxeproduct, je kan ook naar de Aldiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |