Kun je wel zien, staat in je huurspecificatie onder het kopje servicekosten (die elk jaar ook worden verrekend).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niets, zit bij de huur in, en heb de specificatie hier niet liggen. Maar ik douche veel en lang, maar stook bijna niet omdat mijn huis meestal vanzelf rond de 20-28 graden is.
[..]
Ja dat las ik inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zwolle ligt in overijssel. Twente ook. Maar, Zwolle ligt niet in Twente maar in Salland, dat ook in overijssel ligt.
ja, helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat las ik inmiddels, maar dan nķg heb ik toch gelijk als ik zeg dat Zwolle niet in Twente ligt?
![]()
My godddd, hoe lang kan je het over Zwolle/Overijssel/Twente hebben
morgen om 12 uur kan ik hem doormidden zagen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Lees die post nog even, Ewelina, die je quote. Ze heeft de speicificatie daar niet liggen!
Boh, wat duurt deze week lang...
Pfieuw!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat las ik inmiddels, maar dan nķg heb ik toch gelijk als ik zeg dat Zwolle niet in Twente ligt?
![]()
My godddd, hoe lang kan je het over Zwolle/Overijssel/Twente hebben
Discussie is afgerond, zie ik.quote:
Of de achterhoek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook vast wel kanoën in Twente. Of Overijssel. Of Salland.. of...
Maar dat is weer niet in Overijsselquote:
ik heb wel eens in Twente gekanoed! En ook in de achterhoek, trouwens. En ook wel eens van twente naar de achterhoek...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook vast wel kanoën in Twente. Of Overijssel. Of Salland.. of...
Kun je op de Dinkel kano-en?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb wel eens in Twente gekanoed! En ook in de achterhoek, trouwens. En ook wel eens van twente naar de achterhoek...
blegh, duurt nog lang! Ik ben m'n happy ook een beetje kwijt, deze week. Helaas. Het duurt net een beetje te lang voordat het vakantie is. Zit te overwegen om het aan het eind van deze week vakantie te maken, die 2 dagen extra maken ook niets uit. Maar goed, wat ga ik dan doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
morgen om 12 uur kan ik hem doormidden zagen.
ja hoor! hier en daar een watervalletje (zo'n kunstmatige van een halve meter), maar verder prima te doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je op de Dinkel kano-en?
ja, ik verrek het om een trema te tikken.
Wil je weten waar je zwanebabies kan kijken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:11 schreef loveli het volgende:
Paar dagen rot eten en slapen en ik ben m'n happy kwijt.
Nah, want ik heb heb te veel andere dingen te doen (die ik nu ff niet van de grond krijg).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wil je weten waar je zwanebabies kan kijken?
Verrekend? Ik heb niets terug gehad of extra betaald. Maar ik bedoel dat ik dat papier niet hier heb liggen, zit op de uva.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Ewelina het volgende:
XM!
[..]
Kun je wel zien, staat in je huurspecificatie onder het kopje servicekosten (die elk jaar ook worden verrekend).
Op de Amsterdamse brug! Naar beneden kijken bij de woonboten, zwemt een moeder met 6 babies rondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Light pindakaas. Da's pindakaas met extra suiker. Snap ik het nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef Syrena het volgende:
Gatverjasses light pindakaasIk heb nog een hele pot
Satésaus mee maken, dat ga ik eens proberen.
Ik wil dat niet snappen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Light pindakaas. Da's pindakaas met extra suiker. Snap ik het nog?
Zou je 1 x per jaar moeten krijgen, voor 1 juli over het voorgaande jaar. Maar ik weet niet hoe lang je hier nu woont...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verrekend? Ik heb niets terug gehad of extra betaald. Maar ik bedoel dat ik dat papier niet hier heb liggen, zit op de uva.
Contract sinds eind juni.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zou je 1 x per jaar moeten krijgen, voor 1 juli over het voorgaande jaar. Maar ik weet niet hoe lang je hier nu woont...
Dan had je al een afrekening moeten hebben.quote:
Dat is pindakaas waarbij gezonde vetten zijn vervangen voor lege suikercaloriën.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
Ah. Ik wil eigenlijk geen afrekening. Moet vast bijbetalen ofzo.quote:
Een wattem?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ennn thuis! Nog even een eurootjes gedouwd, dus ook m'n goede daad voor vandaag weer gehad. Nu mag ik de rest vd dag weer onaardig doen tegen iedereen.
Ik kreeg 550 terug.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah. Ik wil eigenlijk geen afrekening. Moet vast bijbetalen ofzo.
Gekocht en thuis pas etiket nagekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb ook 1,50 (statiegeld) gedoneerd. Ik heb alleen geen zin om onaardig te gaan lopen doen
Er is maar minimaal vet uitgehaald en maximaal suiker bijgestopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is pindakaas waarbij gezonde vetten zijn vervangen voor lege suikercaloriën.
Ik snap er ook weinig van
(en het is vies!)
ik heb nog geen goede daad gedaan vandaag, maar wel zin om onaardig te doen. Nog 1 hoofdstuk lezen, dan mag ik naar huis van mezelf...Eindelijk! nog even doorwerken, dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb ook 1,50 (statiegeld) gedoneerd. Ik heb alleen geen zin om onaardig te gaan lopen doen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er is maar minimaal vet uitgehaald en maximaal suiker bijgestopt.
En het is gooooorrr.
Ik ga de pot maar gewoon weggooien denk ik, screw mijn innerlijke knieperd
Wowquote:
Is geen inkomen, dus nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. Maar moet je dat ook ergens opgeven bij de belastingdienst ofzo?
Dat is ook mijn instellingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gewone pindakaas. Ik doe zo min mogelijk aan lightproducten: liever de normale variant en daar minder van eten/drinken dan meedoen aan die lighthype. Cola light is niet eens lekker vgl bij gewone cola.
Ja maar ik moet wel mijn uitgaven opgeven toch, voor huurtoeslag enzo. Al zit dit deel van de huur daar natuurlijk niet bij ...quote:
Nee hoor!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef loveli het volgende:
Cola light is dan weer minder rot dan gewone cola. Cola light drinken -> 2 vliegen in 1 klap. Als het niet te zuipen is dan stop je met cola drinken.
Stoppen met cola ben jij gek!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef loveli het volgende:
Cola light is dan weer minder rot dan gewone cola. Cola light drinken -> 2 vliegen in 1 klap. Als het niet te zuipen is dan stop je met cola drinken.
Oh maar wel voor kwijtschelding van gemeentebelasting. Dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel mijn uitgaven opgeven toch, voor huurtoeslag enzo. Al zit dit deel van de huur daar natuurlijk niet bij ...
Ik snap ze wel, alleen dit is leukerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje.
Waarom snappen jullie mijn garpjes nooit?.
Ik zit minder vaak op een terrasje, maar dan bestel ik ook cola. Of kriekbierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit buitensporig vaak op een terrasje of in een restaurant, dan bestel ik toch wel vaak cola light of crystal clear.
Of wijn, da's eigenlijk de beste optie
Ja, daar hoort wel meer bij te zitten. Sowieso is het dan nog een redelijk prijzige high tea als het een groupon deal is. Of ze moeten hele luxe producten gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Groupondeal voor een high tea op Scheveningen. Onbeperkt thee drinken voor 39 euro (voor 2 pers), maar ze maken geen melding van scones oid? Dat is dan toch geen high tea?.
Ze vermelden niks over andere dingen en ze moeten zo precies mogelijk zijn, dus er zal verder wel niks bij zitten. Waardeloze deal dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar hoort wel meer bij te zitten. Sowieso is het dan nog een redelijk prijzige high tea als het een groupon deal is. Of ze moeten hele luxe producten gebruiken.
Nee, heb het teveel betaald, lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. Maar moet je dat ook ergens opgeven bij de belastingdienst ofzo?
Nou, ik kan me niet voorstellen dat er niks bij zit. Maar ik zou het inderdaad niet doen. Als je zelf wat gaat googlen kom je hele leuk high tea's tegen voor datzelfde bedragquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze vermelden niks over andere dingen en ze moeten zo precies mogelijk zijn, dus er zal verder wel niks bij zitten. Waardeloze deal dus.
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik kan me niet voorstellen dat er niks bij zit. Maar ik zou het inderdaad niet doen. Als je zelf wat gaat googlen kom je hele leuk high tea's tegen voor datzelfde bedrag
Vertel. Waarom ben jij vandaag zo vrolijk?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
He bah. Ik heb wel heel veel blij voor één dag..
Chico, gefeliciteerd! Geweldige cijfers, zeg!.
Gewoon, alles!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vertel. Waarom ben jij vandaag zo vrolijk?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon, alles!. Leuke dingen gedaan in de les vandaag, belafspraak met vriendinnetje in Australië gemaakt voor later deze week, de Baard stuurt steeds onwijze lieve berichtjes, vanavond gezellig naar de bios met vrienden, flink m'n slag geslagen in de uitverkoop, had een flink stuk tekst ingeleverd voor m'n eindonderzoek van de opleiding waar ik positief commentaar op heb gekregen, leuke cadeautjes voor m'n moeder gekocht...
En dan schijnt de zon ook nog eens!.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon, alles!. Leuke dingen gedaan in de les vandaag, belafspraak met vriendinnetje in Australië gemaakt voor later deze week, de Baard stuurt steeds onwijze lieve berichtjes, vanavond gezellig naar de bios met vrienden, flink m'n slag geslagen in de uitverkoop, had een flink stuk tekst ingeleverd voor m'n eindonderzoek van de opleiding waar ik positief commentaar op heb gekregen, leuke cadeautjes voor m'n moeder gekocht...
En dan schijnt de zon ook nog eens!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Chico? Hoe ging het vandaag?( presenteren was toch vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik geloof dat ik maar eens langs de mediamarkt ga om te kijken of ik een tas voor mn camera kan vinden en of die lekker op mn rug zit. Wil dat al tijden doen en vanavond neem ik vrij.
Goed! Het eerste commentaar was dat het een heel erg duidelijk verhaal was. En ze zeiden dat er nergens aan te merken was dat het last minute werk is geweest, en dat ze ook het idee hadden dat ik de ochtend zelf totaal geen zenuwen meer had. Wat wel redelijk klopt. Ik had een proefpraatje gegeven voor een vriendin en mn begeleider, waardoor mijn verhaal in mijn hoofd zat en ik wist waar ik wel en niet lang bij stil moest staan. Dus bachelorproject afgerond met supergoede cijfersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chico? Hoe ging het vandaag?( presenteren was toch vandaag?)
Goezo*O*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed! Het eerste commentaar was dat het een heel erg duidelijk verhaal was. En ze zeiden dat er nergens aan te merken was dat het last minute werk is geweest, en dat ze ook het idee hadden dat ik de ochtend zelf totaal geen zenuwen meer had. Wat wel redelijk klopt. Ik had een proefpraatje gegeven voor een vriendin en mn begeleider, waardoor mijn verhaal in mijn hoofd zat en ik wist waar ik wel en niet lang bij stil moest staan. Dus bachelorproject afgerond met supergoede cijfers.
Toffe kleren, vooral die laatste is moooooi. Waar heb je die vandaan?
De kleur, bruinig met groen/blauw en wellicht een beetje truttigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het twijfelgeval leuk, MI!. Waarom twijfel je?
.
En jee voor DaD d'r blijheid![]()
.
Huh een H&M zonder afslag?:? en thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef Sjaapje het volgende:
Mooie short MI!
Mijn soldenkopen beperken zich tot een short in de H&M die geen afslag had...
Rugzak theoretisch klaar, nu nog alles erin steken.
Lijstje:
O: bak volle yogurt met frambozen uit de tuin
T: stuk broodpudding
T: chocoladekoekje (ik moest van de mama van mijn vriend!)
L: bak yogurt met aardbeien en wat crusli (had geen zin in belegd broodje)
T: peche, pruim, boterham camenbert
D: pasta met gehaktsaus en groentjes
T: iets lekkers
Lijstje morgen:
O: Fakedanio, appel, pruim en appelsien
L: vliegtuigfood
D1: hamburger in Atlanta indien honger (mijn eerste keer op Amerikaanse bodem...)
D2: vliegtuigfood
Thanks, vind hem ook erg leuk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
vooral het laatste jurkje is leuk, MItje!
Zo, m'n eten staat op, ik ben echt dood en dood moe vandaag, en snap niet zo goed waarom. Maar goed, vroeg naar bed en voor de rest weinig doen..
Goed bezig Mo! Je doet ook echt je best om er te settelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, om te beginnen een klein rondje hardgelopen met Mr.Mo in mijn kielzog! 2, 5, 5, 5 minuten, ik met eindsprint
Best lekker weer! En leuk! Stukje buurt verkend en het was heerlijk rustig en goed loopbaar!Overmorgen weer! En morgen ga ik de sportschool eens opzoeken en zien wat die voor me kunnen doen
![]()
spinnen hopelijk!
Ml: leuk jurkje! Broekje vind ik qua pasvorm minder
Ik vind juist dat andere jurkje heel erg leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
Thanks, vind hem ook erg leuk!
Andere jurkje is lastig hij is"maar" tien euro maarja tien euro voor in de kast is ook niet goed.
Lekker slapen dan
heb je een receptje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Oh my, de Turkse tortilla is zoooooooo lekker!. Mark is er ook helemaal weg van
.
Iets kwarkig met fruit (een Danio maar dan van de Colruyt).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat is een Fakedanio? En veel plezier in de US of A. Ga die hamburger maar niet bij de Mac scoren, want dat is roadkill in the states. Bah bah bah.
Waar heb ik teveel ruimte over?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
die eerste foto, daar heb je zeg maar teveel ruimte overals een broek bij mij zo zit koop ik 'm niet
maar dat kan ook mijn gebrek aan kledinginzicht zijn :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsausquote:
Helaasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oi, even heel eerlijk, het broekje vind ik echt niet mooi MI. Zit niet mooi en kleedt ook niet af, met name bij die opzij-foto. De rest vind ik wel leuk!
Zie denk ik al wat jullie bedoelen, het is een beetje een chino broekje met plooitjes aan de voorkantquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hetzelfde euvel hoor met broeken. Een passende is Very Hard to Find.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Amsel het volgende:
Ik gooi even m'n avondeten erin:
[ afbeelding ]
En nu bijlezen...
maar niet uit Zwolle, dan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op het bakje coleslaw van Johma staat: "oet Twente".
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef Ml-etje het volgende:
Geshopt![]()
Allen niet werkgerelateerd,daar heb ik zat vanging echt voor niet supernetjes.
Vind het twijfelgeval juist heul mooi! Leuk jurkje, staat je goed. Ik zou 'm zelf zo kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere jurkje is ook leuk. Niks voor mij, maar staat leuk![]()
Ben zelf niet zo van de (geruite) shortjes. Maar heb ze zelf ook, omdat het soms gewoon handig is![]()
Het is het meest gedurfde exemplaar in de kast qua tekening nuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind het twijfelgeval juist heul mooi! Leuk jurkje, staat je goed. Ik zou 'm zelf zo kopen
Andere jurkje is ook leuk. Niks voor mij, maar staat leukBen zelf niet zo van de (geruite) shortjes. Maar heb ze zelf ook, omdat het soms gewoon handig is
ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]
En nu bijlezen...
Ik ben deze zomer ontzettend van de bloemetjes enzo, vandaar dat ik die andere zo leuk vind (volgens mij heb ik die zelf ook, in het geel/roze, lol).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is het meest gedurfde exemplaar in de kast qua tekening nu
Baby:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die jurkjes zijn van only geloof ik je hebt hem in rood,felblauw, zachtgroen en geel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben deze zomer ontzettend van de bloemetjes enzo, vandaar dat ik die andere zo leuk vind (volgens mij heb ik die zelf ook, in het geel/roze, lol).
Vind de tekening nice, maar vind het jammer die 'ie daar zo onder je borsten stopt, zeg maar, en dat er dan een touwtje zit (vind dat mij niet zo mooi staan). En ben niet zo van dat soort stof; hou van gladde stofjes
-edit- ik geef het opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:26 schreef Amsel het volgende:
Weten jullie waar je leuk kunt lunchen in Antwerpen?
Ooh lekker man, die ga ik vrijdag etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]
En nu bijlezen...
Dat moet je de 'basis' pindakaas van de C1000 eens proberen, dat is bijna satesausquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef Mixende_match het volgende:
@ anna(nas hihi) Omdat light lekkerder isik vind hem lekker smeuig. En als ik geen pindasaus heb, kan ik deze altijd gebruiken om het zelf te maken
Oeh!! Lekker?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]
En nu bijlezen...
Dat is Uniek's receptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooh lekker man, die ga ik vrijdag eten. Heb je dat recept gebruikt dat MI postte?
Ik heb niet gezegd dat het jouw recept is, ik zei dat het het recept was dat jij posttequote:
Bijdehandjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het jouw recept is, ik zei dat het het recept was dat jij postte. Padam psshhh!! En no thanks, uniek! Mark is niet snel superenthousiast, maar dit was na de eerste hap meteen: "Whaah, dit is lekker man!"
Over 2 weken gaat 'ie bij z'n moeder koken en hij twijfelt nu al tussen de gnocchi van maandag en de tortilla's van vandaag, terwijl er nog anderhalve week nieuwe gerechten op tafel gaan komen
.
ja, die stond ook in de volkskrant. Zo schattig!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Duvel het volgende:
XM vroeg me dit linkje hier even te posten.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)mera-en-neemt-fotos/
Wat heb ik daar nou aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
-edit- ik geef het opkan het niet vinden en verder dan het had een aparte naam kom ik niet
En wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef Amsel het volgende:
Ohja, hardlopen, dat wilde ik ook nog doen. Maar het is nog zo druk op straat, dan ziet iedereen me
Nou en? Tis lekker weer, hop hop, dus gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef Amsel het volgende:
Ohja, hardlopen, dat wilde ik ook nog doen. Maar het is nog zo druk op straat, dan ziet iedereen me
Het tikt wel aardig aan met dat barbecueën, denk ik. Maar inderdaad, al die ongezonde troep.. ik heb echt een craving naar chocola vandaag. Morgen even een "balans" dag in de zin van even een dagje veel gezond voer naar binnen stouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan?Ik heb altijd respect voor iedereen die hardloopt, want ze hadden ook op de bank kunnen blijven zitten.
![]()
GB, het is wel een bagger lijstje, maar volgens mij valt het qua calorieen en hoeveelheden nog wel mee. Morgen weer normaal eten en een berg groenten naar binnen werken.
Karig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Amsel het volgende:
Ohja, lijstje
O - bakje straciatellayoghurt
L - gorgonzolasoep, een snack die ik vergeten ben
, klein bakje pastasalade, bruin bolletje eiersalade, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit
D - twee gevulde paprika's
Een wildlife photographer. Maar zijn camera is wel licht genoeg zodat een klein aapje hem met 1 hand kan vasthouden en een zelfportret kan maken? Of ze hebben zijn compact gejat, of dat aapje is supersterk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Duvel het volgende:
XM vroeg me dit linkje hier even te posten.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)mera-en-neemt-fotos/
Mijn concentratie is beter als ik niet steeds mensen tegen kom. Dan moet ik eromheen, aan de kant, afremmen of juist even sneller en dan is mijn ritme doorbroken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan?Ik heb altijd respect voor iedereen die hardloopt, want ze hadden ook op de bank kunnen blijven zitten.
![]()
GB, het is wel een bagger lijstje, maar volgens mij valt het qua calorieen en hoeveelheden nog wel mee. Morgen weer normaal eten en een berg groenten naar binnen werken.
Let wel: de samenstelling van een pakket kan enigszins afwijken naar gelang de samenstelling van het individuele rundquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Na mijn sushi van de AH, zakje autodrop, flesje Oranginaaaaaaaaa, snel naar huis fietsen en een rondje hardlopen, heb ik maar wat spinazie opgewarmd en opgegeten.![]()
Het lijkt bijna gezond!
Ik denk trouwens dat ik hier een keer vlees ga bestellen: http://www.wildrundvlees.nl/index.php
Niet goedkoop, maar vast wel geweldig lekker vlees! Owja, wel even mn ouders en broer inseinen dat ze dan ook een berg vlees krijgen.
Potverquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Amsel het volgende:
Ik heb nog een bakje yoghurt gegeten, zķ lekker
Grieks etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had het laatst ook over babygeitjesMaar ik zou ook niet weten hoe je die normaliter noemt! En ach, het dekt de lading
![]()
Net wezen eten bij de Griek, ivm vriendje's gehaalde toets en vriend van ons die na enkele pogingen eindelijk zijn wiskunde gehaald hadEn nog een beetje voor moi, dus het was een we-are-awesome-etentje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Lammetjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had het laatst ook over babygeitjesMaar ik zou ook niet weten hoe je die normaliter noemt! En ach, het dekt de lading
![]()
quote:Net wezen eten bij de Griek, ivm vriendje's gehaalde toets en vriend van ons die na enkele pogingen eindelijk zijn wiskunde gehaald hadEn nog een beetje voor moi, dus het was een we-are-awesome-etentje
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef loveli het volgende:
Jij moet eens een weekje vrij en ontspannen. Bij voorkeur ver weg van iedereen en waar het lekker warm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend is datVolgens mij goed warm houden en met de tijd zou 't beter moeten worden.
En je hebt mazzel dat je niks gebeurd is
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Omdat ik ook soms een geit ben?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Lammetjes.
En het dekt de lading wanneer jij je ook laat dekken, mogelijk drachtig wordt en jongen werpt. Dan wel.
[..]![]()
!
Dewd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje op
Even rust nemen maar?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mwah, dat is nou niet iets wat ik zou doen met een cameraquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
Had mijn nieuwe fototoestel bij mijn ouders af laten leveren omdat ik ah werk was, krijg ik eind van de dag een mail dat ze vanaaf koffie kwamen drinken en de camera kwamen afgooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door loveli op 06-07-2011 05:04:40 ]crap in = crap out
P-p-p-poltergeist!quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Netjes!
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat al mijn klokken voor gaan lopen? Mijn telefoon loopt nu gewoon 4 of 5 minuten voor!
Als je stukken moet lezen, gaat dat bestquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit al op mijn werk, maar had beter niet kunnen gaan geloof ik.
Misschien kan ik m'n werkplek verplaatsen naar het toilet?
Neequote:Op woensdag 6 juli 2011 08:55 schreef Perruche het volgende:
maar ja weggaan is dan ook niet echt een optie!!
Wat een vriendelijke omeletquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:53 schreef Phaidra het volgende:
Gaat lekker Amsel!
En ook beterschap voor loveli. Naar dat het nog niet beter gaat.
Resultaat van gister :
O: brinta
T: koffie met melk, boterham gerookte kipfilet verplaatst naar L
L: 2 boterhammen fricandeau
T: druiven, paprikareepjes
D: stoofpotje kipfilet/aubergine/dadels was meneer vergeten erbij te doen met turks brood & kruidenboter
S: hardlopen, 4 km
T: bakje kwark, paar amandelen
Planning vandaag:
O: brinta
T: koffie met melk, vruchtenyoghurt
L: 2 boterhammen gerookte kipfilet
T: stuk komkommer, druifjes
T: flinke hand amandelen
D: groetenomelet
T: ?
Ah nee, niet weerquote:
je vingers halen elkaar in denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah nee, niet weer. Volgens mij zit de n hier regelmatig vast ofzo, want dit is al de 3e keer dat ik groeten ipv groenten schrijf...
dat ook ja. Ik geloof dat ik 'Met vriendelijke groet' ook al in 10 verschillende combi's kan typenquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Ik heb een formele brief die in het Engels vertaald moet worden. Waar is Maria?
Of Razz of mo of kwak?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Ik heb een formele brief die in het Engels vertaald moet worden. Waar is Maria?
Het kan bijna niet anders he?! Zeker in combinatie met de wekkers die niet af gaan.quote:
oh, ikk dacht dat je gister typte een hele fles wijn....Kom je daar nu al op terug? Wat zijn speculoosjes? En waarom een croissant vanmorgen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje gisteren>
O: 250 ml biogarde met 4 el cruesli & blauwe bessen
T: nectarine
L: pistoletje ei & komkommer, 200 gr salada (waarvan 1 lepel pasta)
T: peer, chocolaatje, 2 speculoosjes
B: 20 min fietsen en 20 min lopen
T: gekookt ei, handje zoute sticks, hand pistache noten
D: pasta met groenten/gehakt saus
T: 4 soesjes met chocolade, 3/4 fles wijn.
Planning Vandaag:
O: croissant
T: 150 ml yoghurt met cruesli & blauwe bessen
L: zalmfilet met groenten & salade
T: 150 ml yoghurt, appel, banaan
B: 20 min fietsen
D: denk aardappels/tomaat/courgette uit de oven
T: grapefruit
Speculoosjes zijn lekkere koekjes, een soort speculaas maar iets "zachter". croissant omdat ik geen tijd had om te ontbijten en er gewoon onwijs zin in hadquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ikk dacht dat je gister typte een hele fles wijn....Kom je daar nu al op terug? Wat zijn speculoosjes? En waarom een croissant vanmorgen?
Voor e rest, not bad!
Minus 1 partje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:41 schreef Perruche het volgende:
Best netjes vik, misschien veel fruit (1 hele meloen) maar ik vind hem wel goed.
Haha iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah nee, niet weer. Volgens mij zit de n hier regelmatig vast ofzo, want dit is al de 3e keer dat ik groeten ipv groenten schrijf...
Ik moet er ff niet aan denkenquote:
Ietsjes drastischer:quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Marmar wat zijn die "blokkades"? een soort medicijn watb de pijn blokkeert ofzo
* Perruche niet snap
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ietsjes drastischer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:54 schreef Perruche het volgende:
[..]Dit ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Heb ook al zitten kijken inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga vanavond callanetics proberen te vinden en doen, denk ik. Lees daar zoveel positieve ervaringen overh ier en daar op het internet..ben benieuwd!
Ik ben net klaar met m'n rondje huisarts, apotheek, supermarkt. Kon bijna meteen bij de HA terecht en ik heb volgens mij een goede.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:10 schreef Isabeau het volgende:
XM en loveli sterkte vandaagBen benieuwd of je vandaag nog terecht kon bij je huisarts. Uitstralende pijn klinkt niet geweldig, goed dat je die massage hebt afgezegd.
Gelukkig dat je meteen geholpen bentquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met m'n rondje huisarts, apotheek, supermarkt. Kon bijna meteen bij de HA terecht en ik heb volgens mij een goede.
De buit: diclofenac, maagzuurremmer en creme brulee.
Als het goed is heb ik zwaar verkrampte spieren waardoor een zenuw een beetje in de verdrukking zit en de uitstraling naar m'n arm veroorzaakt. Als het minder goed is gaan we volgende week m'n nek nader bekijken op een nekhernia, maar voorlopig houden we het op spieren.
Je hebt zoals altijd gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:29 schreef sigme het volgende:
En waardoor zijn de spieren zo zwaar verkrampt, loveli?
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Collega wilde mn nette lijstje vergallen met een broodje kroket but I said no
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:29 schreef sigme het volgende:
En waardoor zijn de spieren zo zwaar verkrampt, loveli?
Ja en complimentados voor mn lijstje ook. Al kan ik best twee bth met kaasomelet vervangen door dat broodje maar dan moet ik eten weggooien en dat is zonde. Bovendien zit ik nu al vrij vol.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
is wellicht wat weinig, dus voeg nog wat oude kaa, een wijntje en een plak roggebrood toe
opschrijven helpt echt!
They tried to make me eat a crocket but I said no no noquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Collega wilde mn nette lijstje vergallen met een broodje kroket but I said no
oh fijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:42 schreef loveli het volgende:
Als ik vrijdag nog last heb krijg ik valium
k vind het niet zo veel, blootje! Maar goed, dat vind ik altijd bij jou. Zeker je O en L zijn mager..quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
ah, de middenweekse vette hap is ook daar bekend!
Goedemorgen!
Lijstje:
O: Griekse Yoghurt met honing
T: plakje roggebrood met pindakaas
L: 2 gekookte eitjes met baby leaf spinach en wat salami
S: rondje fietsen door de buurt
T: ?
D: black bean noodles met paddo's en paksoi
ah, zie daar. Zover was ik nog niet. Doe maar 2 plakjes roggebrood..quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
is wellicht wat weinig, dus voeg nog wat oude kaa, een wijntje en een plak roggebrood toe
opschrijven helpt echt!
eens! en pas op met paddo'squote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
k vind het niet zo veel, blootje! Maar goed, dat vind ik altijd bij jou. Zeker je O en L zijn mager..
Cheddar, Stilton?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, zie daar. Zover was ik nog niet. Doe maar 2 plakjes roggebrood..
Kun je daar wel lekkere kaas kopen?
ik alleen maar avond etenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:
het liefst zou ik alleen ontbijten, dat is ecth m'n lievelingsmaaltijd. Wafels, gebakken ei met spek, versgebakken brood met roomboter en hagelslag, whatever...Zo lekker, ontbijten...
Oh, ik ben zo gek op ontbijten. Zeker als ik er de tijd voor heb, in het weekend ofzo. En dan vind ik het jammer dat ik altijd een keuze moet maken, of wafels, of brood, etc. Het liefst ontbijt ik elke dag in een goed hotel, en neem ik van alles wat bij het ontbijtbuffet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
Wow Jag, dat krijg ik niet allemaal weg voor 12-en.
Wat vervelend!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thuis. Bah, snap niet waarom m'n darmen nu zo ineens zo over de zeik gaan.
Dat lijkt me een redelijk veilige aanname.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen idee. Enige wat ik kan bedenken is dat mn darmflora nog niet op orde is na 3 ab-kuren.
Aanvulling: geen kool, geen onrijp fruit en geen rauwe groenten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
Ik zou inzetten op niet te vet, suikers zoveel mogelijk skippen, geen prei/ui/verwanten. Licht verteerbaar, iets met rijst, vis, lookloze groente.
Ja, deed ik het dus goed in 1e instantie en toen ging ik twijfelenquote:
Een hele?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef MarMar het volgende:
mijn kleuter doet een balletje onder haar shirt en roept enthousiast
"Mama kijk dan hoe groot ik ben, ik heb al een tiet gekregen!!!!"
quote:
Ik heb spierpijn in mijn linkerbeen/enkel/voet. :quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap iedereen
Mijn scheenbeen is schijnbaar overbelast dus niet rennen, niet wandelen.. Ga nu maar een stukje fietsen, anders word ik gek (heb de ramen al gewassen van binnen en buiten
als dat maar niet mijn vlucht naar huis gaat verpesten over 2.5 weekquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)taat-uitbarsten.html
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |