Kun je wel zien, staat in je huurspecificatie onder het kopje servicekosten (die elk jaar ook worden verrekend).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niets, zit bij de huur in, en heb de specificatie hier niet liggen. Maar ik douche veel en lang, maar stook bijna niet omdat mijn huis meestal vanzelf rond de 20-28 graden is.
[..]
Ja dat las ik inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zwolle ligt in overijssel. Twente ook. Maar, Zwolle ligt niet in Twente maar in Salland, dat ook in overijssel ligt.
ja, helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat las ik inmiddels, maar dan nķg heb ik toch gelijk als ik zeg dat Zwolle niet in Twente ligt?
![]()
My godddd, hoe lang kan je het over Zwolle/Overijssel/Twente hebben
morgen om 12 uur kan ik hem doormidden zagen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Lees die post nog even, Ewelina, die je quote. Ze heeft de speicificatie daar niet liggen!
Boh, wat duurt deze week lang...
Pfieuw!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat las ik inmiddels, maar dan nķg heb ik toch gelijk als ik zeg dat Zwolle niet in Twente ligt?
![]()
My godddd, hoe lang kan je het over Zwolle/Overijssel/Twente hebben
Discussie is afgerond, zie ik.quote:
Of de achterhoek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook vast wel kanoën in Twente. Of Overijssel. Of Salland.. of...
Maar dat is weer niet in Overijsselquote:
ik heb wel eens in Twente gekanoed! En ook in de achterhoek, trouwens. En ook wel eens van twente naar de achterhoek...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook vast wel kanoën in Twente. Of Overijssel. Of Salland.. of...
Kun je op de Dinkel kano-en?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb wel eens in Twente gekanoed! En ook in de achterhoek, trouwens. En ook wel eens van twente naar de achterhoek...
blegh, duurt nog lang! Ik ben m'n happy ook een beetje kwijt, deze week. Helaas. Het duurt net een beetje te lang voordat het vakantie is. Zit te overwegen om het aan het eind van deze week vakantie te maken, die 2 dagen extra maken ook niets uit. Maar goed, wat ga ik dan doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
morgen om 12 uur kan ik hem doormidden zagen.
ja hoor! hier en daar een watervalletje (zo'n kunstmatige van een halve meter), maar verder prima te doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je op de Dinkel kano-en?
ja, ik verrek het om een trema te tikken.
Wil je weten waar je zwanebabies kan kijken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:11 schreef loveli het volgende:
Paar dagen rot eten en slapen en ik ben m'n happy kwijt.
Nah, want ik heb heb te veel andere dingen te doen (die ik nu ff niet van de grond krijg).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wil je weten waar je zwanebabies kan kijken?
Verrekend? Ik heb niets terug gehad of extra betaald. Maar ik bedoel dat ik dat papier niet hier heb liggen, zit op de uva.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Ewelina het volgende:
XM!
[..]
Kun je wel zien, staat in je huurspecificatie onder het kopje servicekosten (die elk jaar ook worden verrekend).
Op de Amsterdamse brug! Naar beneden kijken bij de woonboten, zwemt een moeder met 6 babies rondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wil je weten waar je zwanebabies kan kijken?
Light pindakaas. Da's pindakaas met extra suiker. Snap ik het nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef Syrena het volgende:
Gatverjasses light pindakaasIk heb nog een hele pot
Satésaus mee maken, dat ga ik eens proberen.
Ik wil dat niet snappen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Light pindakaas. Da's pindakaas met extra suiker. Snap ik het nog?
Zou je 1 x per jaar moeten krijgen, voor 1 juli over het voorgaande jaar. Maar ik weet niet hoe lang je hier nu woont...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verrekend? Ik heb niets terug gehad of extra betaald. Maar ik bedoel dat ik dat papier niet hier heb liggen, zit op de uva.
Contract sinds eind juni.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zou je 1 x per jaar moeten krijgen, voor 1 juli over het voorgaande jaar. Maar ik weet niet hoe lang je hier nu woont...
Dan had je al een afrekening moeten hebben.quote:
Dat is pindakaas waarbij gezonde vetten zijn vervangen voor lege suikercaloriën.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
Ah. Ik wil eigenlijk geen afrekening. Moet vast bijbetalen ofzo.quote:
Een wattem?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ennn thuis! Nog even een eurootjes gedouwd, dus ook m'n goede daad voor vandaag weer gehad. Nu mag ik de rest vd dag weer onaardig doen tegen iedereen.
Ik kreeg 550 terug.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah. Ik wil eigenlijk geen afrekening. Moet vast bijbetalen ofzo.
Gekocht en thuis pas etiket nagekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb ook 1,50 (statiegeld) gedoneerd. Ik heb alleen geen zin om onaardig te gaan lopen doen
Er is maar minimaal vet uitgehaald en maximaal suiker bijgestopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is pindakaas waarbij gezonde vetten zijn vervangen voor lege suikercaloriën.
Ik snap er ook weinig van
(en het is vies!)
ik heb nog geen goede daad gedaan vandaag, maar wel zin om onaardig te doen. Nog 1 hoofdstuk lezen, dan mag ik naar huis van mezelf...Eindelijk! nog even doorwerken, dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb ook 1,50 (statiegeld) gedoneerd. Ik heb alleen geen zin om onaardig te gaan lopen doen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er is maar minimaal vet uitgehaald en maximaal suiker bijgestopt.
En het is gooooorrr.
Ik ga de pot maar gewoon weggooien denk ik, screw mijn innerlijke knieperd
Wowquote:
Is geen inkomen, dus nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. Maar moet je dat ook ergens opgeven bij de belastingdienst ofzo?
Dat is ook mijn instellingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gewone pindakaas. Ik doe zo min mogelijk aan lightproducten: liever de normale variant en daar minder van eten/drinken dan meedoen aan die lighthype. Cola light is niet eens lekker vgl bij gewone cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |