Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef Scrummie het volgende:
Gargh, word dat knopje 'open nieuw deel' wel gebruikt?!
Ik heb toch echt op het knopje geramd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Scrummie het volgende:
Topic is niet gekoppeld, en er is nóg een topic.
Ja de zonnebloemen bij Forest Lawn horen er ook bij en de eerste foto van Conrad Murray met een gele stropdas, die hij in het begin veel droeg ...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Janena het volgende:
En de zonnebloemen niet te vergeten (bij forest lawn en zo).
Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
Hey cool dit topic loopt nog
(heb niks nuttigs te melden hoor maar wou ff late weten dat ik er ook ben : ) )
Ik heb dit de laatste tijd ook steeds! 'Hè nu alweer Michael?' Maar ik denk dat het komt doordat we weer rond 25 juni leven en mensen daarom weer extra herinnerd aan hem worden en denken van: 'hè, laten we zijn nummer nog eens draaien' ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:41 schreef Scrummie het volgende:
Gister weer een 'mention' van MJ op TV. Ik zal er vast onbewust opletten dat het me opvalt, maar toch..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
[..]
Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.
Die zonnebloem en gele taxi bij de rechtbank waren op zijn zachtst gezegd te bizar voor woorden en naar mijn mening een duidelijke verwijzing naar de film.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:53 schreef Thrilled het volgende:
Ook even een soort TVP
Ik ben deel 2 aan het doorlezen maar ik kom op heeeel veel dode linkjes van YouTube, maar de meest terugkerende overeenkomst zijn toch wel de zonnebloemen en de gele taxi. Nu vraag ik mij af, waarom ontstaat er gelijk zo'n link naar die film waar MJ in speelde?
In die film komen ook tal van andere onderdelen/voorwerpen/kleuren etcetera in voor.. Dus omdat er ergens iets op twitter of facebook word gezet ontstaan er linkjes tussen een gele taxi en een zonnebloem die in de rechtbank waren, en een van de vele videobeelden waarin MJ speelde..
Ik denk dan, voordat zo'n arts dat officieel doet is ie al vervoerd, onderzocht, weet ik het wat.. dus voor dat het officieel benoemd word kan zo'n media-bureau toch al de gok nemen om het eerder de wereld in te brengen.. alles voor een primeur dus dan maar als eerste claimen dat MJ dood is..? Vind ik niet zo'n schokkend twijfelachtig iets..quote:CNN blijft vertellen dat hij in een coma is en dat ze de geruchten over het overlijden niet kunnen bevestigen, echter TMZ.com publiceert om 14:20 uur Californië tijd al dat hij is overleden. Hier is het eerste vreemde punt: volgens de media (en later ook volgens het autopsie rapport) heft de arts van UCLA hem pas 6 minuten later dood verklaart, om 14:26 uur, 6 minuten nadat TMZ het heeft gepubliceerd op hun website.
Mijn gedachte: er zijn meerdere eenheden (politie, burgerwagens) etcetera ter plaatse waardoor hij niet kón keren op het terrein, of gewoon denken dat het wel achteruit kan en zich vergissen? Een half uur is zo voorbij en om dan te zeggen dat heus wel iemand in de tussentijd wat wagens kon verplaatsen vind ik wel wat kort door de bocht.quote:Ambulance, rotonde, meerdere keren steken, achteruit het terrein af
Als eerste, hoe zij kunnen zien dat hij een kloppende ader op zn hoofd heeft vind ik een groot raadselquote:Foto van MJ in de ambu
Lijkt idd wel alsof de 'begrafenis' in een studio plaats heeft gevonden? Hoe denk jij daarover piepie?quote:Dit is Forest Lawn van bovenaf getoond:
Maar als we dit beeld bekijken zien we meer bomen en een totaal andere weg.
Op dit beeld zien we de weerspiegeling van een lamp in de auto, een lamp die gebruikt wordt om daglicht te creëren in een studio:
Als we de helikopterbeelden bekijken (op zich al vreemd dat er zulke beelden zijn omdat er die dag een no-fly zone was) dan zien we dezelfde lamp, die veel te hoog hangt om een reflectie in het raam van die auto te kunnen geven. Naast dat, hoe is het mogelijk dat die lamp daar überhaupt hangt en waaraan hangt deze?
Ik denk dat dit geen gekke gedachte is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef MultiMarrit het volgende:
Interessante link idd! Dit vond ik wel apart:
[..]
Lijkt idd wel alsof de 'begrafenis' in een studio plaats heeft gevonden? Hoe denk jij daarover piepie?
Doe dat eens! Ben benieuwd!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1678417/2/25#99136981]Er klopt gewoon iets niet. Die grote studiolamp lijkt gewoon in de lucht te zweven en ook de bomen en paden kloppen niet.
Ik zal zoeken naar het filmpje waarop dit het best te zien is en dat hier ook plaatsen.
Ik heb het al gevonden. In dit lange filmpje wordt het heel duidelijk uitgelegd vind ik zelf ...quote:
Mja.. ik heb het even gekeken. De maker heeft enkele punten waar je inderdaad vraagtekens bij kunt zetten. Andere punten zijn volgens mij te verklaren dmv het begrip "parallax". Ik kan er niet veel zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden. In dit lange filmpje wordt het heel duidelijk uitgelegd vind ik zelf ...![]()
Jokkebrok ik ben echt benieuwd wat jouw mening over dit filmpje is. Jij bent best een expert in het analiseren van dit soort filmpjes (het 911-verhaal).
En hier een foto waarop die grote (studio)lamp daar gewoon lijkt te zweven.
[ afbeelding ]
Maar waarom zou er dan überhaupt een lamp moeten hangen? Als soort lantaarnpaal? Maar die zijn toch uit overdag? Ik vind deze lamp ook zo vaag hoog hangen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja.. ik heb het even gekeken. De maker heeft enkele punten waar je inderdaad vraagtekens bij kunt zetten. Andere punten zijn volgens mij te verklaren dmv het begrip "parallax". Ik kan er niet veel zinnigs over zeggen.
Die lamp tja... die hangt vast gewoon aan kabels o.i.d. die niet goed te zien zijn op de slechte kwaliteit foto.
Is dat niet gewoon een verwijzing naar de gele weg uit de film "The Wiz", waarin MJ speelde?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef piepie het volgende:
In het vorige topic hebben we het weer eens over Dave Dave gehad.
Iemand vroeg of hij Myspace of Facebook had.
Hij heeft wel Myspace gehad en na 25 juni 2009 plaatste hij daar rare foto’s op van zichzelf en deed er vreemde cryptische uitspraken.
Helaas heeft hij zijn site onlangs opgeheven.
Een van de eerste zinnen na 25 juni 2009 die hij schreef was:
FOLLOW THE YELLOW BRICK ROAD
Hoaxers hebben aardig wat aanwijzingen gevonden.
Hier wat foto’s:
die conclusie trek ik nog niet, maar ik zit weer op 50/50 nu ...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef Thrilled het volgende:
Ben benieuwdKunnen we in ieder geval concluderen dat de begrafenis niet in scene is gezet ergens in een studio?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef Thrilled het volgende:
Die lamp zweeft natuurlijk niet echt, maar zit wel met een slimme constructie vast.. in dit filmpje zie je er meer van:
Rond 1:20 cirkelt de camera er een beetje rond en kan je het zien.. echt uitleggen kan ik het ook niet, maar ik vind die lamp verder niet zo boeiend/mysterieus
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:11 schreef Thrilled het volgende:
...
Ik las dat de familie van Jackson erg laat aan kwam, en dat het al donker was dus misschien dat ze daarom een grote lamp hebben opgehangen?
...
Kijk nog eens naar het filmpje van Thrilled Moonwalk en dan helemaal achteraan rond de 6.30 uur. Daar zie je toch duidelijk dat die lamp niet aan de zwarte "hengel" vast zit. Die lamp blijft me dwars zitten ..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie nu ook voor het eerst dat die lamp aan een soort "hengel" zit. Ik denk zelf nu dat die lamp daar hing voor als het donker zou worden oid. Weet iemand hoe laat die dienst was?
Ik denk inmiddels namelijk dat zelfs als er met greenscreen etc gewerkt zou zijn, die mensen niet zo slordig zouden zijn om die lamp niet weg te werken met de computer
Ik weet nog dat die reallife serie van de broers helemaal niet klopte en niet "af" was. Ik weet niet meer hoe het heet weet jij dat piepie? Er mistte een hele aflevering en er klopte van alles niet aan
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:02 schreef piepie het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt bij de begravenis.
Op de 1e foto zie je een grote boom direct naast de vuilnisbakken:
[ afbeelding ]
Op de 2e foto lijkt de boom verdwenen:
[ afbeelding ]
Gezichtsbedrog?
Ter ondersteuning nog een filmpje.
Op 1.30 min. zie je toch duidelijk direct naast de vuilnisbakken die boom staan.
Wat denken jullie?
Voor de MJ believers hebben ze dat wel nodig ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?
Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.
Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
Als jij gelijk hebt dan is het inderdaad gezichtsbedrog. Maar ik blijf twijfelen hoor ,,,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niet gewoon die boom? Dat conifeerachtige boompje zit er denk ik dan achter verscholen...
Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?
Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.
Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
-laat maar-quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn. Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
Ben ik het helemaal mee eens! Vraag me alleen af of piepie nou een echte believer is of niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn. Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
Ja die filmpjes zijn echt geschikt daarvoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Moonwalk het volgende:
Bedankt Piepie die ga ik eens ff lekker met een rood wijntje bekijken nu
Ik ga ook een banner maken voor de OP ik heb daar gewoon zin in hihih.
Die link naar dat nederlandse gedeelte van het hoaxforum kunnen er dan onder + deze filmpjes die je net hebt gepost
Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien inquote:
Haha, dit filmpje is toch wel pittig hoor! Al die mensen die voorbijkomen zijn ook (naast hun evt. gewone banen) acteurs. Zelfs de lijkschouwer acteert er ook bij en de advocaat van Michael's nalatenschap. Alle TII-dansers zijn tevens acteurs en mensen die in de film over zijn rechtszaak hebben gespeeld zie je ook terug in b.v. TII. Die man met die snor die ook acteerde in die film over zijn rechtszaak zie je ook terug naast Conrad Murray (dat vond ik helemaal opvallend, rond 3 min. in het filmpje). Acteurs kunnen iets wat niet echt is wel echt laten overkomen door goed hun rol te spelen ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien in
Hehe... dat gifje van jou!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
tvp'tje! Ik lees nog steeds mee.
Het is juli! Hij zou toch in juli van 2011 terugkomen?
Heeft hij nog een aantal daagjes de tijd
Om te zeggen hoe 'Bad' hij wel niet is, misschien?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie de reden niet waarom hij zou moeten terugkeren.... als hij überhaupt nog leeft, that is.
Dat programma wordt ook gebruikt om de grootste vuile criminelen die tegen nog grotere vuilere criminelen een verklaring af leggen, te beschermen. Dat zijn dus ook mensen waar de overheid eigenlijk niks van wil wetenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Janena het volgende:
Dat van die dokters weet ik zo niet...
Ik geloof niet dat Michael de regering aan zijn kant heeft dus zo'n beschermingsprogamma....ik weet het niet, denk niet dat 'het systeem' hem zou willen beschermen.
Hij is de laatste jaren alleen maar genaaid door de autoriteiten en de media (rechtzaak 2003-2005, beschuldigingen 1993, DA Santa Maria, Tom Sneddon, etc. etc).
Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef piepie het volgende:
De FBI heeft wel na zijn dood zijn hele dossier openbaar gemaakt, waaruit duidelijk bleek dat hij niets op zijn kerfstok had. Dat kunnen ze ook met een reden gedaan hebben.
Als ik me goed herinner stond er ook in dat hij met de dood werd bedreigd.
Wat het ziekenhuis betreft vind ik een van de sterkste aanwijzingen. Tot op de dag van vandaag is er niemand die daar die dag werkte of aanwezig was naar buiten gekomen met wat voor nieuws dan ook en niet iedereen heeft een geheimhoudingsplicht.
Zijn jullie al op de hoogte van de "green man"? Dat is ook uitgebreid besproken op de hoax-forums.
Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?
Ik vind dat van dat ziekenhuis ook echt heel apart, ik bedoel toen hij dood ging riep de hele wereld dat ze een kind van hem hadden en in dat hele ziekenhuis is iedereen stil. Er zijn toch ook "gewone" mensen die een patient bezoeken, patienten die toen in het ziekenhuis lagen, zusters, schoonmakers noem het maar op. Maar "niemand" die een slaatje eruit wil slaan of een interviewtje bij Oprah, Larry of wie dan ook gaat doen? Dat vind ik dus echt heel erg raar en on-amerikaans, ik geloof daar dus niet veel van daar klopt niks van.
Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeurenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.
Het is bovendien heel gebruikelijk dat een arts naar buiten treedt met een verklaring dat iemand is overleden. Dat is bij andere bekende mensen ook altijd zo gegaan ...![]()
In dit geval deed Jermaine de persconferentie. Hij was zogezegd met bloedspoed naar het ziekenhuis gekomen, maar opvallend genoeg wel gekleed voor de gelegenheid (een wit overhemd met een afbeelding van een kroon, king dus ..).
Dat van de "green man" is een bizar verhaal, ik weet zelf niet 100% wat ik ervan moet denken, maar dat het weer vol met toevalligheden zit is zeker wel een feit. Ik zal het zo even op een rijtje zetten met foto's erbij ..
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 21:05:09 ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]The MaskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
mee eens hoor ...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
Ff heel offtopic, ik blijf dat stijle haar enzo echt helemaal niks vinden, heel oppervlakkig van mij i know
edit: eerbetoon aan james brown i know maar t stond mj gewoon echt niet
quote:Wel vaag ja. Ze zijn de fans flink aan het fucken iig. Dat is me wel duidelijk inmiddels.
Lief he!quote:
Hahahah ik praat in real life ook niet over MJ hoor dan wordt er naar me gekeken van "koekoeeeek" . Je moet een paar posts terug de berichten van Piepie goed bekijken. Daar zitten filmpjes ( over acteurs en over greenman ) en een link in die bij dat bericht hoortquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lief he!
Er is weer een hoop nieuwe info zeg. Ik weet nog niet alles maar ik probeer me bij te lezen.
Heeft iemand wat linkjes voor mij?
Ik mag thuis van mijn vriend niet meer over MJ praten
Hij is gewoon ignorant
Het tweede gedeelte van dit filmpje vind ik wel te ver gaan in speculatie en "iets willen zien" .quote:
Als je eens wist hoe vaak het getal 7 terugkomt in het hoax-verhaal ...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Janena het volgende:
Het is op zijn minst opmerkelijk...
Heb niet zoveel met getallen maar Michael zelf wel.
Het getal 7 word veel gebruik door hem.
Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef piepie het volgende:
Ja in LA zijn (uiteraard) meerdere ziekenhuizen.
Als het niet vreemd wordt gevonden dat het pepsi-ongeval exact op de dag af in het midden van zijn leven plaatsvond, dan weet ik het ook niet meer hoor.
Bij geen verdere interesse kap ik er voorlopig maar mee.
Als mensen alle info die ik ook in de voorgaande topics heb geplaatst ook allemaal niet vreemd vinden dan kom ik ook verder nergens meer mee.
Dat het voor mij duidelijk is dat hij nog leeft, hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook moeten geloven ...![]()
Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.
. Het feit dat het precies in het midden van MJ zijn leven gebeurde is een op zichzelf staand iets, die hele berekening enzo die haalt de aandacht weg van wat je daar wil zeggen.quote:
Ik zou dat echt niet weten Janena.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Janena het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat de hoax-gelovers vinden van de vele treurende fans en alle mensen die bloemen leggen bij Forest Lawn en hier in nederland bij het beeld in Best.
Fans die tribute-shows bezoeken, etc, etc...
Doen jullie daar niet aan mee? Gaan jullie nog naar 'gewone' fanbijeenkomsten waar het overgrote deel overtuigd is van zijn dood?
Ik blijf erbij dat de vele vreemde gebeurtenissen met opzet gebeuren maar dat Michael niet meer in leven is. Dit is vooral gebaseerd op gevoel en een stukje logica.
ik ben er niet bekend mee, plaats het maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:29 schreef piepie het volgende:
Zijn de lezers hier al bekend met het Gilda-verhaal?
Zo nee, dan plaats ik dat dit weekend nog.
Zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef Janena het volgende:
Paris meld op twitter dat ze op de volgende locatie is:
Paris Jackson
@pariisjaxn Emerald City, Oz
Aanwijzing?Yellow brick road?
Ik heb vrij snel na zijn 'dood' (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.
Hoe denk jij er trouwens zelf over?
Lekker even slapen! We laten jou ook wel al het werk doenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef piepie het volgende:
Jeetje ik word er helemaal verlegen van en had dit nooit verwacht.
Bedankt voor de vreselijk lieve reacties ...![]()
Ja ik ben net een pitbull soms; als ik ergens in geloof dan bijt ik mij erin vast net zolang totdat de waarheid boven tafel is.
Er zal ooit een moment komen dan ook ik zal opgeven, maar hopelijk is dat het moment dat Michael terug is ...![]()
Als ik ongelijk mocht hebben, dan heb ik sowieso geen spijt van al die tijd die ik erin heb gestopt omdat het een enorme leerzame periode is.
Mijn engels was redelijk goed toen ik me erin begon te verdiepen (de hoax-forums zijn engelstalig net als de filmpjes), maar mijn engels is nu zoveel beter dan 2 jaar terug.
Verder heb ik gelezen over dingen waar ik nooit eerder van had gehoord, zoals de New World Order etc.
Maar de enige ben ik echt niet die erin gelooft.
Er is zoveel info op internet over te vinden (forums, facebook, Youtube etc.).
Ik kom dus snel weer met meer, maar had vandaag nogal een hectische dag dus ben moe nu.
Er zijn veel video's weggehaald. Misschien van believers die het hebben opgegeven? Geduld is nu eenmaal een schone zaak ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
Hey ja dat vind ik wel boeiend die bovenstaande post! ik vind het sowieso al een beetje raar dat die videos die je wilde zoeken allemaal verwijderd zijn overal??? dat bericht van tmz is ook heel apart ( gezien de rol die tmz in het exclusief uitbrengen van ( belangrijk officieel ) nieuws heeft.
ik had er graag wat meer videos over gezien, hoe kan het denk je dat de rest weg is?
ik zag this is it trouwens er in voorbij komen, is er door de believers unaniem besloten welke de echte MJ in die film is?
veel plezier en rustig aan hoor ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:11 schreef Janena het volgende:
Dat van TMZ zal zeker geen typefout zijn, ik ben er wel van overtuigd dat het opzet is. Met welk doel? wie zal het zeggen...
Ik zal de filmpjes morgen bekijken Piepie, moet nu zo aan het werk en vanavond verjaardag.
Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind dit allemaal heel interessant om te lezen en vind sommige dingen zoals Dave Dave en dat groene mannetje ook op z'n minst gezegd vaag.
Maar wat er bij mij niet in gaat is dat een dergelijke hoax door zoveel mensen geheim kan worden gehouden. Aan de hand van deze theoriën moeten er tientallen, honderden mensen zijn die weten dat Michael nog leeft. Het kan toch gewoon niet dat zij hierover allemaal hun mond houden? Wat ik ook niet kan geloven is dat Michael zijn kinderen op deze manier zou overlaten aan de paparazzi etc.
Maar ik blijf wel lezen, vind het wel grappig en soms frappant wat er allemaal "ontdekt" wordt.
Hoi MJ44ever,quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:45 schreef MJ44ever het volgende:
Hey Piepie, ik heb dit topic ook net even ontdekt, dus ben het gaan lezen uit nieuwsgierigheid. Jij bent vast wel op de hoogte van dat beruchte groepje fans wat Michael altijd om zich heen had. Weet je, van dat curls for my girls t-shirt en waar Michael elke dag tegen sprak. Ik weet dat zij allemaal op facebook enzo zitten maar daar kom je als sterveling niet tussen. Heb jij enig idee wat zij allemaal denken? Ik bedoel, denken zij dat hij leeft, dat hij is vermoord, dat hij zelfmoord heeft gepleegd, dat zus of zo er achter zit?
Ik denk namelijk dat zij écht dingen weten, ook omdat Michael wel eens belde met hun. Ik ben zó benieuwd naar hun verhalen
Ik snap niet hoe er maar een paar sleutelfiguren hier iets vanaf kunnen weten. Om al die dingen in scene te zetten heb je toch echt allerlei grafisch ontwerpers, make-up artiesten, visual effect mensen etc etc nodig? En zoiets als een nep rechtzaak, dat kan toch ook alleen als iedereen die daarbij betrokken is er vanaf weet? Het groene mannetje, mensen die in die studio zijn weten of zien toch wie dat is? Het kan volgens mij gewoon niet om zo'n grote truc uit te voeren zonder dat er minstens tientallen mensen van weten. Als hij nou echt ineens van de aardbodem was verdwenen en alleen zijn familie wist dat hij nog leefde, dan misschien wel. Maar nu met al deze rare fratsen er om heen, daar heeft hij toch allerlei mensen voor nodig om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Ik geloof nooit dat die allemaal hun mond zouden kunnen houden. Familie wel ja, maar al die anderen voor wie een primeur en bijbehorende $$ misschien belangrijker is dan Michael's geheim toch echt niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef piepie het volgende:
[..]
Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.
Het valt me op dat er steeds meer mensen uit het MJ-muziektopic hier lezen en ook reageren.
Als je een open mind hebt val je van de ene verbazing in de andere ...Ik heb er in elk geval veel lol in om de hoax te volgen en met alles wat ik inmiddels heb gelezen en gezien ben ik er ook steeds meer van overtuigd geraakt dat het ook echt een hoax is.
In het begin kon ik me ook niet voorstellen dat zoveel mensen ervan zouden moeten weten en hun mond ook kunnen houden. Het hoeft natuurlijk niet dat er honderden van af weten, slechts wat sleutelfiguren kan al genoeg zijn en "money talks" ...Als Michael mij zou vragen te zwijgen, zou ik dat ook kunnen. Voor hem wel ...
Maar er zijn ook mensen die er openlijk over spreken en twitteren, zoals Teddy Riley en Akon (en nog meer). Misschien heeft Teddy Riley hier wel toestemming van Michael voor gekregen (als onderdeel van de hints).
Je schreef dat je Dave Dave en het groene mannetje op zijn minst vaag vindt. Als je Blond Lady van de Memorial ziet dan ga je nog veel meer twijfelen denk ik.
De filmpjes over The Truth about This is It zijn ook een absolute aanrader om te kijken!
En in het vorige topic in deze reeks (deel 2) zou je zeker de posts over Coca Cola (sponsor van de O2-concerten) en de Dodo moeten lezen, net als de connectie met PT Barnum.
En wat de kinderen betreft, ja die zijn natuurlijk op een leeftijd gekomen dat ze niet meer achter maskers verstopt kunnen worden. Ze zijn in goede handen bij de familie neem ik aan en er zijn ook altijd bodyguards bij volgens mij.
Vond jij het niet opvallend dat heel kort voor zijn "dood" de kinderen ineens onbedekt met hem over straat gingen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
Dat mocht hij willen..quote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef piepie het volgende:
Het volgende verhaal valt in dezelfde categorie als Dave Dave en het groene mannetje, wat we hiervoor hebben besproken.
Was Michael echt Dave Dave bij Larry King en was het groene mannetje misschien toch ook Michael???
Als dat zo is, dan zou het mij niet verbazen als Michael ook in het volgende verhaal aanwezig was. Dit keer op Horror Night met Halloween 2009 in de Universal studio’s. Zijn kinderen waren daar toen met Liz Talor die in een rolstoel zat (RIP Liz). Michael zou daar de man met het varkenskop-masker zijn. Halloween is natuurlijk een grote verkleedpartij, dus achter een masker kruipen was niet moeilijk.
Het verhaal begon met een vette hint van TMZ :
TMZ Live: MJ, Anna & Balloon Boy Bonanza
Posted Oct 19th 2009 4:30PM by TMZ Staff
It was a jam packed day on TMZ Live, where Harvey and Mike fielded questions on the Heene family, Hoff's new reality show, MJ and his kids' trip to Horror Night with Liz Taylor.
Zie: http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z
MJ and his kids ??????????????????
Naar mijn mening is hier toch echt geen sprake van een typefout, …. dus weer een hint van TMZ?
Ben benieuwd naar jullie mening over dit verhaal.
Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.quote:Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.
Ja, Michael zou mogelijk nog kunnen leven en steeds terugkomen.
Maar het kan ook andersom zijn. Michael dood, maar TMZ en wat acteurs die hem zogenaamd levend houden. Tot nu toe zie je alleen maar geschminkte of groene mannetjes en varkens.
Daaruit kan niet zonder meer geconcludeerd worden wie eronder zit.
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.
Als hij echt dood is dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen.
Nou ja, dat is wat ik eigenlijk denk....Dat ze om een ons onbekende reden een raar spelletje spelen terwijl MJ zelf is overleden (wat 'hen' goed uitkomt).quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:
[..]
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
Het maakt het niet minder raar, maar zolang we enkel kunnen concluderen dat het 'raar' is kunnen we dus niet zeggen of Michael nog leeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:
[..]
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
Waarom doen ze dit nu pas? Door dit soort dingen ga ik denken dat hij gewoon dood is ( niet dat ik een echte believer ben ik vind gewoon veel theorien mogelijk en interessant ) en dat het geld voor de poppekast ook op is. Dat er schuldeisers oid van MJ achter de familie aanzitten en zij nu ipv Michael met de zweep erover krijgen. Ik ga eens even kijken of er wat op TMZ staat aangezien boulevard daar naar verwees.quote:Zn moeder wil een concert op 8 oktober geven, een eerbetoon met medewerking van de Jackson familie. Katherine is er zelf erg bij betrokken, ze sprak zelf op de beelden. De show zou op 8 oktober moeten zijn maar Jermain en Randy vinden dat geen goeie datum dus er schijnt wat onenigheid te zijn. Katherine en Jermain en Janet vertellen ook over dat Michael zoveel geld aan goede doelen gaf en ze zijn van plan om dat nu ook te doen met dit geld. Tito komt ook nog in beeld en geeft zijn kijk er op, niks bijzonders uit Tito zijn mond.
8 oktober zou ongelukkig zijn omdat dan misschien de rechtzaak van Murray nog bezig is. Katherine en de rest vinden dat het al zo lang heeft geduurd allemaal en het er nu van moet komen.
Volgens TMZ kan je vanaf 4 augustus kaarten kopen.
(winston gerstanowitch is van plan om er heen te gaan)
Aldus RTL boulevard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Moonwalk op 27-07-2011 01:04:45 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik zie dat anders. Deze mensen stonden heel dicht bij Michael en er zijn echt wel mensen die hun mond kunnen houden hoor. Zelf zou ik daar ook geen enkele moeite mee hebben. Een geheim is bij mij ook veilig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef gifkwal het volgende:
Maar eerst zeg je nog dat slecht een aantal sleutelfiguren hier iets vanaf weten. En nu weten ineens Larry King, Joe's publicist, paparazzi, Kenny Ortega, etc etc het ook? Dit bedoel ik dus met dat je zo'n hoax onmogelijk kan uitvoeren zonder er ontzettend veel mensen bij te betrekken, en dat van al die mensen nooit 100% zijn mond zou houden hierover.
Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
Grappig wat ik zo net las over het tribute concert op 8 oktober in Cardiff:
“The concert takes place in Cardiff, Wales but the greatest hoax of all time took place in Cardiff, New York in 1869. So MJ was sending a message with the city name, but even more interesting is the date. Elvis Presley's 40th anniversary tribute that MJ attended was on Oct 8, 1994. This is NO COINCIDENCE, he is sending a GIANT mesage. More info at TWITTER / STEAMYHOTLATIN BeLIEve...”
Is dit ook weer gewoon toeval??? ...
Hier een link over de Gardiff Giant hoax (en natuurlijk is ook P.T. Barnum weer van de partij in dit artikel. Michael's fascinatie voor P.T. Barnum is bij de MJ-fans wel duidelijk).
http://www.museumofhoaxes(...)k/the_cardiff_giant/
Even voor de goede orde, ik heb niet naar die twitterberichten gekeken en ga er ook niet van uit dat hij 8 oktober op dat podium zal staan. Als en wanneer hij terug komt is helemaal aan hem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef MJ44ever het volgende:
Ik heb die Twitter van steamyhotlatin eens even zitten te bekijken en omg. Zij gelooft echt letterlijk, 100%, dat Michael op 8 oktober op dat podium staat...
Áls het waar zou zijn dat hij zijn dood heeft gefaked, dan zou hij wegblijven. Why bother to come back? Ik denk dat alle respect voor Michael weg is en hij heeft nu net weer zo een goede naam![]()
Gisteren weer eens This Is It gekeken, geweldig!!! Eeuwig zonde, why, why, why???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Het is niet alleen maar hoax gerelateerd ( althans voor mij niet ), ik zelf vind dat er drie scenarios kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.
Eerst was het nog "see you in july" oid. Nu is het weer oktober. What's next?
Maar goed, ben het met je eens dat er vreemde dingen spelen rondom zijn dood.
Ik heb zelf dat boek niet gelezen, dus zou niet weten hoe dat zit. Wat ik ervan heb begrepen gaat het niet alleen over haar relatie met Michael. Hoe het juridisch zit weet ik ook niet, maar ik denk dat iemand kan schrijven wat hij/zij wil (ook leugens) zonder in de problemen te komen ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef MultiMarrit het volgende:
Wat een tegenstrijdigheden idd! Erg interessant filmpje.
Ik vraag me trouwens wel af waarom ze dat boek geschreven heeft. Want het gaat vooral om haar relatie met Michael en hoe ze omging met zijn 'dood', als ik het goed begrijp, toch? Stel nou dat Michael na een tijdje toch weer terug komt om te zeggen dat het allemaal een hoax was. Dan zou ik het echt niet leuk vinden dat ik zo'n boek vol onzin heb gekocht en gelezen. Daar kan ze dan toch problemen mee krijgen, doordat mensen hun geld terug vragen enz.? Als ze het boek heeft geschreven om winst te maken denk ik dat Michael dan of écht overleden is, óf gewoon niet meer terug komt.
Hahaha! Wat mooi gekozen weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:01 schreef piepie het volgende:
Hij is leuk Janena ...![]()
Ik heb weinig tijd gehad afgelopen week, maar zag wel het logo van de promotor van het tribute concert en moest vreselijk lachen ....![]()
Oké het zal wel weer toeval zijn, maar ze weten ze wel uit te zoeken ...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef MetBas het volgende:
Jeej.![]()
![]()
Wat vind je precies zo apart aan dat logo? Het is al laat hoor, ik kan er helemaal overheen kijken.
Edit: net even dat greatest show on earth hoax filmpje gekeken, maar ben niet overtuigd. Het voelt als een presentatie van een hele hoop gekkigheid en toevalligheden, maar ze tellen niet echt op.
En er staat een lege "troon" (misschien wel voor The King of Pop)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef piepie het volgende:
[..]
Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ...![]()
Laten we eerst maar eens afwachten of die trial niet voor de zoveelste keer wordt opgeschoven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef MetBas het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg.. als er straks bij de trial autopsiefotos uitlekken, wat dan?
Jij kunt er beter vanuit gaan dat hij er niet meer is en alleen in je achterhoofd een beetje hoop houden. Dan is het ook niet zo'n grote schok als hij ineens terug komt omdat je er toch al het een en ander over hebt gelezen ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:50 schreef MetBas het volgende:
Haha nee klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik denk dat het voor mij moeilijk wordt een 'gelover' te blijven als er daadwerkelijk autopsiefoto's uitlekken.. Want dat zit er weer dik in natuurlijk. Al merk ik bij mijzelf dat ik het toch wel erg graag allemaal wil geloven, daarom ben ik een beetje gematigd in wat ik allemaal ga lezen en bekijken. Straks word ik echt zo'n die-hard.
Als die rechtszaak er komt, haha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef MetBas het volgende:
Ja precies, met die insteek sta ik er nu ook in. Ik vind het namelijk wel heel erg interessant allemaal. En soms als er dan argumenten langskomen denk ik ook heel vaak 'verrek, inderdaad!'.
Maar jij denkt dus wel dat hij terugkomt, en niet simpelweg gaat verdwijnen in de anonimiteit?
Nee niet het autopsierapport, maar de autopsiefoto's. Want die gaan gepresenteerd worden tijdens de rechtszaak.
Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat hij terugkomt, anders had hij zijn "dood" wel op een andere manier in scène gezet en niet zoveel aanwijzingen achtergelaten.
Dat van die aanklachten is heel goed onderzoek naar gedaan door de die-hard hoax-investigatorsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.
Ik denk het zelf dus van niet, maar het zou iig een stunt zijn.
Ja dat zou iedereen graag willen weten, ik ook natuurlijk ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:18 schreef MetBas het volgende:
Heb je ook een idee wanneer Michael terug zou kunnen komen, piepie? Of zijn daar ook veel theorieën over en is er niet echt eenduidig één aangenomen theorie?
Dank je ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:31 schreef MetBas het volgende:
Thanks voor de verheldering! Ik vind het echt knap hoeveel je er over weet.Je legt ook alles heel helder uit.
En haha ja ik zal uitkijken dat ik geen die-hard wordt hoor (dat stond er voor de edit).
Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS ....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef MetBas het volgende:
Ik zie mij opeens al helemaal voor me hoe Michael terug zou komen.. Dat hij hand in hand met zijn kinderen het podium oploopt of zoiets.. Hoe meer ik er over nadenk, hoe plausibeler ik de kans acht.
Haha vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Dank je ...![]()
Ja ik had die regels weer weggehaald, want ik wil ook niet overkomen als moeder-overste ...![]()
(maar ik voel wel een soort van drang om jou te beschermen, omdat ik niet wil dat jij teleurgesteld wordt als het allemaal toch niet waar blijkt te zijn, of wel waar maar dat we hem nooit meer gaan zien).
Ik hoop 1 ding, dat hij het niet in zijn hoofd haalt om tussen 3 en 17 september terug te komen, want dan ben ik met vakantie (zonder computer bij me).
Haha, true.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS ....
Een cougar! * MetBas rent wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik ben een beetje afwezig en probeer wel alles mee te pikken hoor hier, en ff heel oftopic ik weet niet hoe het komt maar ik vind MetBas superschattig overkomenplease stay
![]()
vanavond of morgen reageer ik wat meer inhoudelijk
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef piepie het volgende:
Oké voor onze Bad Boy MetBas een zaterdagnachtgeintje:
[ afbeelding ]
Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
De FBI bevestigt dat Michael's echte naam Michael Joe is.
We hebben het er hier pas nog even over gehad en nu kom ik dit dus tegen.
http://twitpic.com/66olvr
Met een naam die niet klopt zijn die documenten naar mijn mening niet rechtsgeldig ...quote:Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.
Als dat gebeurt dan.. dan.. vreet ik mijn MJ-poster op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef MetBas het volgende:
Ik zie mij opeens al helemaal voor me hoe Michael terug zou komen.. Dat hij hand in hand met zijn kinderen het podium oploopt of zoiets.. Hoe meer ik er over nadenk, hoe plausibeler ik de kans acht.
Zou je niet blij zijn dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan.. dan.. vreet ik mijn MJ-poster op.
Wederom mooie post! De kaaklijn lijkt inderdaad heel erg op die van Michael. Straks filmpej maar es kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:47 schreef piepie het volgende:
Het is nog altijd na ruim 2 jaar een groot vraagteken wie deze blonde vrouw was op de Memorial van Michael.
Het is net zoiets als DaveDave, de varkenskopman op Horrornight en het groene mannetje bij WATW.
Is ook dit Michael zelf in vermomming???
Kijk vooral ook de video aan het eind.
[ afbeelding ]
Janet kijkt hier wel heel opvallend in haar richting:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze naar de familie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft is de gelijkenis heel opvallend.
De gelijkenis is inderdaad wel treffend. Het filmpje vind ik verder niet zo heel interessant. Hoezo is het zó opvallend dat die 'vrouw' haar duim opsteekt na 'Heal the World'? Verder vind ik het ook een beetje vergezocht om te zeggen dat de kinderen geen zonnebril op hebben omdat ze goede afspraken gemaakt zouden hebben. In dat opzicht zou ik eerder de kinderen een zonnebril opzetten en de volwassenen niet? Die kinderen zijn er toch veel gevoeliger voor om in de lach te schieten of zo? En Blanket denkt dat Michael op vakantie is? Hm, wat denkt hij dat van deze hele ceremonie? Kinderen zijn niet dom...quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:47 schreef piepie het volgende:
Het is nog altijd na ruim 2 jaar een groot vraagteken wie deze blonde vrouw was op de Memorial van Michael.
Het is net zoiets als DaveDave, de varkenskopman op Horrornight en het groene mannetje bij WATW.
Is ook dit Michael zelf in vermomming???
Kijk vooral ook de video aan het eind.
[ afbeelding ]
Janet kijkt hier wel heel opvallend in haar richting:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze naar de familie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft is de gelijkenis heel opvallend.
Die vrouw bestaat dus gewoon echt en dat is te achterhalen. nadat ik dit las dacht ik hmmmmmmm oh my what to believe? en ben ik wat verder gaan zoeken. toen kwam ik een video tegen die uitlegt en laat zien dat deze vrouw een ECHTE vrouw is.quote:ok! first that is really a woman! her name is Valerie she is the daughter n law of Berry Gordy! and the sister n law of Redfoo from the group LMFAO and the mom of Sky Blu Gordy of the group LMFAO and she also is sitting next to her husband Berry Gory iv and her daughter Mahogany Gordy! Michael is in heaven! but he will never b gone! i love MJ please let him Rest in peace!!!!!!
ik zie die ook altijd en vind dat ook echt de raarste vreemdste en om het netjes te houden, minst leuke foto van hemquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef MetBas het volgende:
Die Google afbeeldingen link, ik vind deze foto altijd zo naar: http://www.whatpoll.com/Posts/ugliest%20celebrities%201484.jpg.
Of zou die gephotoshopt zijn?
Hoi Moonwalk, goede post van je ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef Moonwalk het volgende:
Hallo mensen!
Zoals de meesten ( en vooral Piepie ) wel weten ben ik heel openminded over de hoax en hier en daar kritisch, wat niet wil zeggen dat ik wil sarren.
Oke let's move on. Het eerste dat ik dacht bij de theorie over de blonde vrouw was..hmm again...eerst is t davedave ( wat volgens de hoax nog steeds zo is..) en nu een blonde vrouw. Zou door de hoax verklaard kunnen worden als multiple disguises. Ik ben zelf alleen echt heeeeeeel kritisch als het om dit soort gevallen gaat. Ik ga niet in op de dingen die onzin zijn van de hoaxvideo want ik denk dat we allemaal wel slim genoeg zijn om te begrijpen dat het gedoe over de kinderen en zonnebrillen een beetje doorgedraafd is. Toch hebben veel video's bepaalde feitjes ( zoals die tweets enzo ) die gewoon mindblowing zijn.
Oke back to de blond lady. Ik las via 1 van de linkjes die hier gepost zijn de volgende comment onder dat artikel. Ondanks dat ik de foto zo veel gelijkenissen vond hebben, herinnerde ik me heeel goed dat je dit met bijna elk persoon wel kan doen.Velen waren namelijk ook heilig overtuigd dat Murray, de oude man met de hoed en nog vele anderen MJ in vermomming waren.
Blijkt allemaal niet zo te zijn dus ik ben veel kritischer nu. Het is trouwens niet zomaar van de zotten om te denken dat MJ zich vermomd zou kunnen hebben...iedereen die MJ een beetje gevolgd heeft, ookal ben je geen crazy fan, weet dat dat juist 1 van zn "things" was. Zoals in de clip van gosts verkleed als thomas sneddon en de onderliggende verhaal lijn van de clip en nog vele andere voorbeelden die ik nu niet ga noemen.
Oke hier de comment waar ik t over had:
[..]
Die vrouw bestaat dus gewoon echt en dat is te achterhalen. nadat ik dit las dacht ik hmmmmmmm oh my what to believe? en ben ik wat verder gaan zoeken. toen kwam ik een video tegen die uitlegt en laat zien dat deze vrouw een ECHTE vrouw is.
je ziet in deze video ook fotos van haar tijdens de begrafenis en fotos van haar zonder zonnebril. really not michael jackson. ookal vond ik het best overtuigend, voor mij is hiermee de kous af dat het geen mj iswat vinden jullie??
Wat me wel heel erg schokt zijn die tweets van teddy riley en dat hele cardiff gebeuren !!!
mij teveel toevalligheden een rarigheden daarin!!
video over de blonde vrouw, duurt niet lang, ff afkijken dan zie je ook de duidelijke fotos van haar. scherp en zonder zonnebril etc.
Wtf! Ik zie het ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef piepie het volgende:
Ik zet deze foto hier dan ook maar neer.
Veel hoax-believers zien het woord ALIVE geschreven op de onderlip van Michael van de CD Michael.
Wat denken jullie? Zelf zie ik het er ook wel in als ik goed kijk ... ALIVE of ... I LIVE.
[ afbeelding ]
Mooi artikel, beetje lang alleen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:15 schreef Janena het volgende:
Dit gaat niet alleen over de hoaxtheorie maar het is zeker een interessant artikel:
http://allsignspointtogod(...)onolithis-is-it.html
Nee dat is inderdaad geen bewijs, maar wel vreemd dat hij die opmerking maakte toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef gifkwal het volgende:
Maar dat is toch geen bewijs? Ik hoopte ook dat de kist niet open zou zijn, gewoon omdat me dat niet respectvol leek en ook niet prettig.
In die context zou je het ook kunnen zien ja, maar wat mij betreft lijkt het er toch meer op dat als die kist open zou gaan er iets schokkends te zien zou zijn (een lege kist dus).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef gifkwal het volgende:
Ligt eraan in welke context je die uitspraak plaatst. Volgens mij zijn de "they" waaraan hij in die quote refereert niet de fans maar bijvoorbeeld de familie of organisatie van de memorial of zo.
Nou ik bedoel dus dat als Michael wel echt dood is, dan zou hij met zijn tweets toch de familie en natuurlijk ook de fans op het hart trappen ...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef gifkwal het volgende:
Mja, heb ik niet echt een mening over eerlijk gezegd want ik heb ze ook niet allemaal gelezen. Wat ik heb gelezen vond ik niet echt super overtuigend. Maar hoezo familie op het hart trappen, ik mag aannemen dat zij het toch ook wel zouden weten als Michael nog zou leven?
Ik heb een mooie foto gevonden Moonwalk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:11 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie is het duidelijk waar Berry Gordy dan zat? Als die man dus niet Berry Gordy maar Teddy Riley is bedoel ik. Ik zie er namelijk ook kindjes naast zitten
Ik vraag me dan ook af wie die vrouw zonder zonnebril is ( op de begravenis heel duidelijk op de foto ) in t filmpje dat ik heb gepost.
Volgens mij was dat namelijk dezelfde als van de memorial. Verder kan ik ook niets vinden over Valerie, misschien zou je op dat engelse forum kunnen vragen of iemand weet wie de vrouw/vriendin van Berry Gordy is, als je daar actief post![]()
Jaaaa, haha, Michael is niet voor niets veel in het gezelschap van illusionisten geweest. Dat zou wat zijn zeg! Niets is wat het lijkt ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:44 schreef Moonwalk het volgende:
OMG !! Hulde voor joudit wilde ik dus weten en nu is iig duidelijk dat het niet dezelfde vrouwen zijn, thnks!
Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo
Nee DaveDave bestaat echt en is altijd heel close met Michael geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:05 schreef MetBas het volgende:
Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een enge foto van DaveDave !
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens zie ik een tweet van haar waar in ze zegt dat ze super trots is op hem en dat iedereen naar de video moet kijken "life is a movie". Ik dacht heeeeeeeej wat is dat, en klikte niet meteen op de video maar nam een kijkje op Omer zijn twitterpage.
Het eerste wat ik zag was de cdhoes van zijn blijkbaar nieuwe single " life is a movie" ( grappige keuze weer van ze ). De titel deed 1 wenkbrauw bij me omhoog schieten, en het ontwerp van de hoes ook. Een lege theaterzaal en dan nog de manier waarop de titel is neergezet. Waardoor je al snel "alife" ( alive ) leest. Ik ben geen believer ik ontken niet dat hij dood is maar ik ontken ook niet dat hij misschien niet dood is. Ben best wel een beetje verbaast om op eigen houtje zonder dat ik met hoaxdingen bezig was, op deze eigenaardigheden te stuiten.
cdhoes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, hierna besloot ik natuurlijk de videoclip " life is a movie " te bekijken. In het begin zie je Omer in zijn jonge jaren op een tvscherm voorbij komen, net Blanket. De clip heeft heel erg veel Michael danspasjes en volgens mij draagt hij ook Michael zijn jasje.
Vanaf 2.16 zegt hij ook:
"wondering since the baby carriage, i went from nothing, to a kings palace. Heart of a prince, blood of a lion, there is no denying".
Aan het einde van de video staat er:
" Dedicated to my mentor and biggest inspiration Michael Jackson "
De video is op 26 augustus 2011 uitgebracht. Vlak voor MJ's verjaardag.
Ik vind het maar weer malle toevaligheden die weer lekker mal in elkaar overlopen
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)t-voort-op-fok-forumquote:Micheal Jackson leeft voort op Fok!-forum
Michael Jackson mag dan wel ruim twee jaar dood zijn, op het Fok!-forum is de King of Pop nog steeds springlevend. In het topic Michael Jackson #3 The plot still thickens… wordt nog druk gefilosofeerd over of Jackson na zijn dood nu voortleeft als een blonde vrouw of in de gedaante van brandwondenslachtoffer Dave Dave. Want doorleven als twee personen tegelijk, dat kan volgens de snuggere Fokkertjes niet.
Een korte bloemlezing:
Piepie: Ik bedenk me nu ook dat als blond lady Michael zou zijn, dat DaveDave Michael niet kan zijn, omdat DaveDave direct na het interview met Larry King naar de funeral ging. Hij kan niet 2 personen tegelijk zijn.
Dit maakt het nog ingewikkelder dan het al is.
Moonwalk: Ik weet wel dat de gasten heel erg lang hebben gewacht voordat de plechtigheid begon (echt uren). Weet je nog dat het klaarlichte dag was en pas toen het al heel donker was begon het allemaal. De familie kwam ook erg laat (moesten zij soms tijd rekken omdat Michael nog in de make-over zat???).
Piepie: Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo
Ik denk dat DaveDave en Blond Lady beiden erg verdacht zijn, maar de 100% zekerheid dat het Michael was zullen we zelf niet achter komen denk ik …
Dat wordt pas duidelijk als hij echt terug komt.
Metbas: Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?
Meedoen aan deze interessante discussie kan hier
Micheal Jackson als titel, wat een ketters daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey piepie, ze hebben het over jullie:
[..]
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)t-voort-op-fok-forum
Dat was waarschijnlijk Michael die even het Twitteraccount van zijn dochter gebruikte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:13 schreef piepie het volgende:
Moonwalk, je wordt een echte death-hoax-investigator ...![]()
Zelf had ik die clip dit weekend ook net gezien van Omar.
Inderdaad weer opvallende dingen ...![]()
Dan wordt het ook steeds interessanter om Paris twitter te gaan volgen.
Deze kwam ik van de week ook al tegen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bedankt voor de complimenten Ratelslangetje en leuk dat jij en je familie het allemaal ook volgen hier.
Wat die kinderen betreft denk ik zelf dat Prince en Paris ook beiden van Michael en Debby zijn.
(Prince lijdt ook aan vitiligo ...). Omar twijfel ik wel aan.
Ik ben beroemd!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey piepie, ze hebben het over jullie:
[..]
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)t-voort-op-fok-forum
Dank je MetBas en Janena voor de welcome back ...quote:Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef MetBas het volgende:
Je hebt geluk, hij is in de tijd dat je weg was niet snel opgedoken!
Maar welkom terug inderdaad!
Over die juryleden heb ik nog niets bijzonders gelezen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef Janena het volgende:
Zeker een interessant filmpje! Inderdaad erg naar. Kan nog steeds zo KWAAD worden om wat er allemaal gebeurd is! Oh wat zou ik T. Sneddon, D. Diamond en N. Grace graag tegen willen komen om ze de waarheid te vertellen (of om ze met hun koppen tegen elkaar aan te rammen), ook al weet ik dat ze de vergeefse moeite niet waard zijn.
Ik zou zo graag willen begrijpen waarom dit nou allemaal gebeurd is en wat de werkelijke waarheid is.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er toevalligheden zijn m.b.t. de juryleden en de juryselectie voor Murray's zaak. Zijn de namen van de juryleden eigenlijk al bekend?
Ik volg het hier full screen (morgen gaat het weer verder):quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |