abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99067144
Ik had de laatste post in het vorige deel. Hier weer verder :)

Vorige deel:
Michael Jackson #2 The plot still thickens...

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 15:17:59 ]
pi_99070006
Gargh, word dat knopje 'open nieuw deel' wel gebruikt?!
pi_99070055
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef Scrummie het volgende:
Gargh, word dat knopje 'open nieuw deel' wel gebruikt?!
Dat zie je toch? :{
pi_99070122
Topic is niet gekoppeld, en er is nóg een topic.
pi_99070148
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Scrummie het volgende:
Topic is niet gekoppeld, en er is nóg een topic.
Ik heb toch echt op het knopje geramd.
pi_99070203
Maar inderdaad... niet gekoppeld. C'est un bug
pi_99070233
Yep. En die andere moet dicht.
pi_99086033
In het vorige topic hebben we het weer eens over Dave Dave gehad.
Iemand vroeg of hij Myspace of Facebook had.

Hij heeft wel Myspace gehad en na 25 juni 2009 plaatste hij daar rare foto’s op van zichzelf en deed er vreemde cryptische uitspraken.
Helaas heeft hij zijn site onlangs opgeheven.

Een van de eerste zinnen na 25 juni 2009 die hij schreef was:
FOLLOW THE YELLOW BRICK ROAD

Hoaxers hebben aardig wat aanwijzingen gevonden.
Hier wat foto’s:

Memorial

Funeral

zonnebloem en gele taxi op desk van rechter

scène uit The Wiz met gele taxi’s en zonnebloemen.
Taxi’s zijn off duty (was de rechter dat soms ook?)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:04:54 #9
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99086680
En de zonnebloemen niet te vergeten (bij forest lawn en zo).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99087009
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Janena het volgende:
En de zonnebloemen niet te vergeten (bij forest lawn en zo).
Ja de zonnebloemen bij Forest Lawn horen er ook bij en de eerste foto van Conrad Murray met een gele stropdas, die hij in het begin veel droeg ... ;)

Wist je trouwens dat Michael's tombe op Forest Lawn nog altijd geen naamplaat heeft? De familie heeft die moeite nooit genomen kennelijk ... 8)7
Mensen die gebeld hebben met Forest Lawn krijgen ook altijd te horen dat Michael Jackson daar niet ligt.

[ Bericht 4% gewijzigd door piepie op 06-07-2011 01:22:58 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:32:21 #11
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99088520
Hey cool dit topic loopt nog :)
(heb niks nuttigs te melden hoor maar wou ff late weten dat ik er ook ben : ) )
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99093131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
Hey cool dit topic loopt nog :)
(heb niks nuttigs te melden hoor maar wou ff late weten dat ik er ook ben : ) )
Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.
pi_99099670
Gister weer een 'mention' van MJ op TV. Ik zal er vast onbewust opletten dat het me opvalt, maar toch..
pi_99101955
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 07:41 schreef Scrummie het volgende:
Gister weer een 'mention' van MJ op TV. Ik zal er vast onbewust opletten dat het me opvalt, maar toch..
Ik heb dit de laatste tijd ook steeds! 'Hè nu alweer Michael?' Maar ik denk dat het komt doordat we weer rond 25 juni leven en mensen daarom weer extra herinnerd aan hem worden en denken van: 'hè, laten we zijn nummer nog eens draaien' ofzo.

Ik heb, trouwens, deze reeks gisteravond gevonden en meteen helemaal doorgelezen. Ik begon met lezen om te kijken wat 'die rare mensen' allemaal te vertellen hadden, maar naar mate ik steeds verder las groeide de twijfel bij mij ook. Jammer dat ik dit niet eerder gevonden heb, want zoals je al een paar ik zei, piepie, er is nu teveel informatie om allemaal door te nemen. Maar dit topic blijf ik zeker volgen!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:02:02 #15
262978 Moonwalk
pi_99111999
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef piepie het volgende:

[..]

Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.
*O* ik zal ff bijlezen, goed dat je het staande hebt gehouden ^O^
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99113681
Leuke reacties, dus goed dat het topic nog loopt hier.
Ja MultiMarrit wat er allemaal in deze topics is geschreven is eigenlijk maar een fractie van wat er allemaal aan toevalligheden en tegenstrijdigheden is ontdekt.
Zelf ben ik blij dat ik destijds (sept./oktober 2009) het grote engelstalige forum heb ontdekt. Nu hoef ik daar alleen maar dagelijks of een paar keer per week even bij te lezen om het hoax-verhaal te kunnen blijven volgen. Iemand die daar nu blanco instapt, die zal snel ontmoedigd zijn en de draad daar niet meer kunnen oppakken.
pi_99118993
Ook even een soort TVP :)

Ik ben deel 2 aan het doorlezen maar ik kom op heeeel veel dode linkjes van YouTube, maar de meest terugkerende overeenkomst zijn toch wel de zonnebloemen en de gele taxi. Nu vraag ik mij af, waarom ontstaat er gelijk zo'n link naar die film waar MJ in speelde?
In die film komen ook tal van andere onderdelen/voorwerpen/kleuren etcetera in voor.. Dus omdat er ergens iets op twitter of facebook word gezet ontstaan er linkjes tussen een gele taxi en een zonnebloem die in de rechtbank waren, en een van de vele videobeelden waarin MJ speelde.. :P

Ik ben geen grote MJ fan en ook geen non-believer, ik lees alles altijd met interesse met als gevolg dat ik er vaak tussenin blijf zweven :P De 'feiten' die ik hier lees overtuigen mij niet van zijn dood, danwel van zijn onderduik-perikelen.. Interesseren doen ze mij wel!
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:28:49 #18
33350 Janena
pi_99120035
Ik sta er hetzelfde in Thriller...
Ik ben zeker geen zgn 'believer' maar het interesseert me wel.

Er zijn hoe dan ook vreemde dingen aan de hand, ook als Michael 'gewoon' dood is.
Dat hele 'Yellow brick road' verhaal is op zijn minst 'toevallig' maar waarschijnlijk bewust gedaan (met welke reden, wie zal het weten...).

Wel vind ik het fijn dat er hier momenteel op een leuke manier met elkaar van gedachten word gewisseld.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99121350
Inderdaad, als je kijkt naar de 9/11 reeks bijvoorbeeld zitten die jongens (en meiden?) er al zoo diep in, dat is gewoon niet leuk meer.. het minste of geringste leidt tot ruzie, en nieuwe mensen worden ook verwezen naar honderden anderen delen om die 'even' door te lezen.. :')

Maar goed.. ik vind het, mocht MJ inderdaad niet dood zijn, een enorm leuke en slimme verdwijntruc waar ik veel respect voor heb, dus vanuit die gedachte wil ik best dingen achter bepaalde feiten zoeken. Maar mocht hij gewoon dood zijn ben ik er wel voor om gewoon nuchter te blijven :P
pi_99123179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:53 schreef Thrilled het volgende:
Ook even een soort TVP :)

Ik ben deel 2 aan het doorlezen maar ik kom op heeeel veel dode linkjes van YouTube, maar de meest terugkerende overeenkomst zijn toch wel de zonnebloemen en de gele taxi. Nu vraag ik mij af, waarom ontstaat er gelijk zo'n link naar die film waar MJ in speelde?
In die film komen ook tal van andere onderdelen/voorwerpen/kleuren etcetera in voor.. Dus omdat er ergens iets op twitter of facebook word gezet ontstaan er linkjes tussen een gele taxi en een zonnebloem die in de rechtbank waren, en een van de vele videobeelden waarin MJ speelde.. :P
Die zonnebloem en gele taxi bij de rechtbank waren op zijn zachtst gezegd te bizar voor woorden en naar mijn mening een duidelijke verwijzing naar de film.
In een latere rechtszitting waren er ook allerlei speelgoedbeestjes en andere objecten aanwezig die je bij geen enkele andere rechtszitting zult tegenkomen (volgens mij staat daar in deel 2 wel een foto van).
Hoax-believers hebben veel tijd gestopt in beelden bekijken van rechtszittingen, maar zijn alleen maar speelgoedvrije rechtszittingen tegengekomen, wat ook logisch is, haha!
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:13:53 #21
33350 Janena
pi_99123804
Ja, erg vreemd in de rechtzaal..

Kijk, de stropdassen en de foto van Michael in een geel overhemd kun je schuiven op toeval maar dat speelgoed in de rechtzaal is wel vreemd.
pi_99125703
De keuze voor de Liberian-girl foto's bij de memorial en funeral zijn toch ook best opmerkelijk te noemen. Bij het Liberian Girl-filmpje was Michael zoek en bleek later lachend achter de camera te zitten ... ;)
De familie had toch wat recentere foto's kunnen uitkiezen is mijn mening dan.

-------------------------

Ik kwam weer een foto tegen die hier nog niet is geplaatst. Een goede vergelijking van Dave Dave en de Dave Dave bij Larry King:

pi_99125959
Ik vind dat maar one scary looking chick :{

Maar dat stukje heb ik dan net gemist.. is dit de 'reïncarnatie' van MJ?
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:16:54 #24
262978 Moonwalk
pi_99126942
lol, nee het is een jongetje dat door zijn vader is verbrand en misvormd. Alleen is hij na MJ zn dood bij Larry King een interview gaan geven en klinkt hij dus echt precies als MJ. Zelfs voor mensen die er niks van willen weten valt daar niet omheen te draaien. Ook ziet die DaveDave van Larry King er anders uit dan de "echte" , zie de foto van Piepie en eerder in dit topic.

Is het een idee om een "standaard" openingspost te maken met de belangrijke "basiskennis" voor mensen die net instappen? We zullen nooit alles zoals dat engelse forum kunnen neerzetten maar misschien een aantal hele belangrijke dingen zoals dat van DaveDave enzo. Zodat mensen iig weten wie dave is, wie murray is enz enz

edit 2: als piepie de "facts" dan zou willen doen dan wil ik wel een banner enzo maken :)
pi_99128355
Je vraagt nogal wat Moonwalk, haha. Dat is best veel werk. Het valt me wel op dat er nu toch steeds nieuwe fokkers gaan lezen hier, wat op zich best leuk is natuurlijk.
Ik weet wel dat het grote hoax-forum een pagina in het nederlands heeft met veel info voor beginners over de hoax. Ik zoek even de link ervan ... ;)
pi_99128492
Niet om te bashen of iets, maar toen ik het topic opende mistte ik wel de informatie in de openingspost :@ Had verwacht dat ik me daar goed in kon lezen..
pi_99129805
Ja dat kan ik begrijpen, maar het is gewoon best lastig om alles rondom de hoax even beknopt samen te vatten. Daarom zijn er ook echte hoax-forums waar alles in categorieën ingedeeld staat. Dat is hier natuurlijk niet mogelijk.

Hier is het nederlandstalige stuk waar veel info voor beginners staat:

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/recap_nederlands.php
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:38:11 #28
262978 Moonwalk
pi_99131586
desnoods kunnen we dit soort linkjes in de OP zetten, het gaat er denk ik om dat mensen die nu inspringen een richtltijntje hebben :)

Ik wil best een beginnetje maken, ik denk dat het dan sowieso makkelijker is om bij te houden, aan te vullen etc. Ik stelde dit voor omdat we op korte termijn een paar keer moesten vertellen wie davedave is en er toch wel behoorlijke interesse en reacties zijn in dit topic :) wat ik leuk en gezellig vind

Als er een beginnetje is dan zien we aan de hand van vragen die steeds terug komen, wat er "standaard" in de OP moet. Ik bedoel dus niet dat we het hele verhaal en alles er in moeten zetten :)
pi_99131595
Leuke link :) Maar ik ga even advocaat van de duivel spelen :P

quote:
CNN blijft vertellen dat hij in een coma is en dat ze de geruchten over het overlijden niet kunnen bevestigen, echter TMZ.com publiceert om 14:20 uur Californië tijd al dat hij is overleden. Hier is het eerste vreemde punt: volgens de media (en later ook volgens het autopsie rapport) heft de arts van UCLA hem pas 6 minuten later dood verklaart, om 14:26 uur, 6 minuten nadat TMZ het heeft gepubliceerd op hun website.
Ik denk dan, voordat zo'n arts dat officieel doet is ie al vervoerd, onderzocht, weet ik het wat.. dus voor dat het officieel benoemd word kan zo'n media-bureau toch al de gok nemen om het eerder de wereld in te brengen.. alles voor een primeur dus dan maar als eerste claimen dat MJ dood is..? Vind ik niet zo'n schokkend twijfelachtig iets..

quote:
Ambulance, rotonde, meerdere keren steken, achteruit het terrein af
Mijn gedachte: er zijn meerdere eenheden (politie, burgerwagens) etcetera ter plaatse waardoor hij niet kón keren op het terrein, of gewoon denken dat het wel achteruit kan en zich vergissen? Een half uur is zo voorbij en om dan te zeggen dat heus wel iemand in de tussentijd wat wagens kon verplaatsen vind ik wel wat kort door de bocht.

Vervolgens iets over vuilnis-ophaaldag vind ik maar een doelloos iets? :P Gaan ze voor een complot expres vuilnisbakken buiten zetten terwijl het niet word opgehaald?

quote:
Foto van MJ in de ambu
Als eerste, hoe zij kunnen zien dat hij een kloppende ader op zn hoofd heeft vind ik een groot raadsel :') Maar goed, dan de hartmassage met 1 hand op zijn sleutelbeen. Ben ik het niet mee eens.. Ik ben zelf hulpverlener en als ik reanimeer doe je dat met de palm van je hand in het midden van het borstbeen. Je vingers kunnen dan (als je je hand wat schuin houd) inderdaad uitkomen bij je sleutelbeen, maar de drukkracht zit dan echt bij het hart.. Dat hij het met 1 hand doet zou kunnen duiden op het feit dat hij misschien met de andere iets moet pakken? Foto = momentopname

Meer morgen :P
pi_99132597
Interessante link idd! Dit vond ik wel apart:
quote:
Dit is Forest Lawn van bovenaf getoond:

Maar als we dit beeld bekijken zien we meer bomen en een totaal andere weg.

Op dit beeld zien we de weerspiegeling van een lamp in de auto, een lamp die gebruikt wordt om daglicht te creëren in een studio:

Als we de helikopterbeelden bekijken (op zich al vreemd dat er zulke beelden zijn omdat er die dag een no-fly zone was) dan zien we dezelfde lamp, die veel te hoog hangt om een reflectie in het raam van die auto te kunnen geven. Naast dat, hoe is het mogelijk dat die lamp daar überhaupt hangt en waaraan hangt deze?
Lijkt idd wel alsof de 'begrafenis' in een studio plaats heeft gevonden? Hoe denk jij daarover piepie?
pi_99134377
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef MultiMarrit het volgende:
Interessante link idd! Dit vond ik wel apart:

[..]

Lijkt idd wel alsof de 'begrafenis' in een studio plaats heeft gevonden? Hoe denk jij daarover piepie?
Ik denk dat dit geen gekke gedachte is.

Check maar eens wat er tegenwoordig mogelijk is :)

pi_99136981
Ik zal even een paar vragen van MultiMarrit en Thrilled proberen te beantwoorden.

Over TMZ die 6 minuten voordat Michael officieel dood was verklaard met dit nieuws als eerste naar buiten kwam. Ik vind dit zelf schokkend. Niemand wist of hij het zou gaan redden. Iemand die in coma ligt hoeft niet perse te sterven. De gok die TMZ hiermee nam voor de primeur is een grote gok geweest dan. HOAX-believers gaan ervan uit dat TMZ (althans Harvey, de baas van TMZ) in het complot zit. TMZ heeft vanaf dag 1 alle primeurs gehad en andere media namen het dan over van TMZ. Voor Michael's dood had nauwelijks iemand van TMZ gehoord, maar na zijn dood zijn ze een grote naam geworden als tabloid-site. TMZ heeft sindsdien oneindig veel berichten over Michael geplaatst, waarvan vele dubieus met verdekte aanwijzingen dat het om het hoax zou gaan. Misschien heeft Michael wel een deal met die Harvey en bepaalt Michael wat er via hun site naar buiten kan worden gebracht? Lijkt ver gezocht, maar als je de hoax vanaf het begin zou hebben gevolgd dan ga je ook hierin geloven.

Dan een vraag over de carbage (het afval) langs de kant van de weg en wat dit ermee te maken zou hebben.
Ook om dit te begrijpen zou je de hoax vanaf het begin hebben moeten volgen.
Het gaat om een uitspraak die Michael vaak deed richting de roddelpers. Hij noemde dat altijd carbage.
Op dag 1 dus al die carbage langs de kant van de weg (terwijl het geen ophaaldag was), later bij een rechtszitting van Conrad Murray over zijn voogdij (hij betaalde geen alimentatie) werd er binnen gefilmd en wel een minuut lang ingezoomd op een afvalbak. Bij andere gelegenheden gebeurde dat ook al (het ziekenhuis, een andere hoorzitting etc.). Het ging dus opvallen bij de hoax-onderzoekers op een gegeven moment ... ;)

Wat ook nog altijd vreemd is, is dat niet één arts Michael's dood heeft bevestigd (LaToya zou haar handtekening hebben gezet op de overlijdensakte i.p.v. een arts .. :? ). Jermaine deed de persconferentie (en leek toevallig ook gekleed voor de gelegenheid). Tot op de dag van vandaag heeft niemand van UCLU ook maar iets naar buiten gebracht. Ook geen enkele ooggetuige in het ziekenhuis, terwijl het daar natuurlijk een drukte van belang was.
Dat artsen een zwijgplicht hebben oké, maar lager personeel, bezoekers etc., niemand heeft kennelijk ook maar iets gezien. Slechts 1 portier heeft tegen iemand gezegd "Met Michael weet je het nooit hè" op een vraag van iemand die de hoax onderzoekt. Dan was er ook nog op hetzelfde moment een brandalarm (kwam dat even goed uit, haha).

De ambulancefoto toont Michael met een opgezette ader op zijn hoofd, wat niet schijnt te kunnen als iemand dood is. Het verhaal ging namelijk dat Michael al dood was toen hij de ambulance in ging. Maar er zijn ook verhalen dat de artsen nog een paar uur voor zijn leven hebben gevochten. Tegenstrijdigheden dus ook. Achteraf is inmiddels wel gebleken dat die ene foto ook nog eens een fake was.

Dan hoe ik erover denk of die begrafenis in de studio was gefilmd (op een green screen). Ik neig er echt naar te denken dat dit zo is gebeurd. Er zijn zoveel foto's en filmpjes (ik heb me er echt blind op gestaard) die dat doen vermoeden. Er klopt gewoon iets niet. Die grote studiolamp lijkt gewoon in de lucht te zweven en ook de bomen en paden kloppen niet.
Ik zal zoeken naar het filmpje waarop dit het best te zien is en dat hier ook plaatsen.

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 07-07-2011 00:31:39 ]
pi_99137123
quote:
99s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1678417/2/25#99136981]Er klopt gewoon iets niet. Die grote studiolamp lijkt gewoon in de lucht te zweven en ook de bomen en paden kloppen niet.
Ik zal zoeken naar het filmpje waarop dit het best te zien is en dat hier ook plaatsen.
Doe dat eens! Ben benieuwd!
pi_99137759
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Doe dat eens! Ben benieuwd!
Ik heb het al gevonden. In dit lange filmpje wordt het heel duidelijk uitgelegd vind ik zelf ... ;)
Jokkebrok ik ben echt benieuwd wat jouw mening over dit filmpje is. Jij bent best een expert in het analiseren van dit soort filmpjes (het 911-verhaal).

En hier een foto waarop die grote (studio)lamp daar gewoon lijkt te zweven.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 07-07-2011 01:22:56 ]
pi_99146833
Wat betreft het garbage verhaal is het inderdaad een grappig dingetje, maar dan wil ik weten of die vuilnisbakken daar altijd staan. Het is een groot landgoed, kan me goed voorstellen dat die bakken daar altijd staan en dat het personeel daar de vuilniszakken naar toe brengt..

Ik heb gekeken en geluisterd naar die neger die zn microfoon heeft ingeslikt, wat betreft het stage-set begrafenisverhaal.. maar ik ben totaal niet onder de indruk om eerlijk te zijn :P

Het eerste wat ik zie is hoogteverschil in het terrein.. Het wegdek waar iedereen op aankomt loopt omhoog richting de stoeltjes, en het park/gras-gedeelte loopt naar beneden af.. De splitsing in het 'voetpad' wat hij als eerste aankaart vind ik echt te veel giswerk.. als je een beetje gevoel voor perspectief hebt kan je inschatten dat die kruising iets verder weg ligt en het verschil wat hij aankaart vind ik dan ook té miniem om 'creepy' te vinden.

Hetzelfde geldt voor de gebouwen, als je je inbeeld dat het wegdek naar beneden wegloopt en je simpelweg tegen de huizen aan kijkt die achter de weg staan, kloppen de beelden gewoon perfect..

Wat mij meer verbaasd is die grote zwevende lamp die op deze manier alleen aan staalkabels kan hangen.. maar ik zou niet weten waar die dan aan vast moeten zitten..
pi_99148156
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik heb het al gevonden. In dit lange filmpje wordt het heel duidelijk uitgelegd vind ik zelf ... ;)
Jokkebrok ik ben echt benieuwd wat jouw mening over dit filmpje is. Jij bent best een expert in het analiseren van dit soort filmpjes (het 911-verhaal).

En hier een foto waarop die grote (studio)lamp daar gewoon lijkt te zweven.

[ afbeelding ]
Mja.. ik heb het even gekeken. De maker heeft enkele punten waar je inderdaad vraagtekens bij kunt zetten. Andere punten zijn volgens mij te verklaren dmv het begrip "parallax". Ik kan er niet veel zinnigs over zeggen.

Die lamp tja... die hangt vast gewoon aan kabels o.i.d. die niet goed te zien zijn op de slechte kwaliteit foto.
pi_99150126
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja.. ik heb het even gekeken. De maker heeft enkele punten waar je inderdaad vraagtekens bij kunt zetten. Andere punten zijn volgens mij te verklaren dmv het begrip "parallax". Ik kan er niet veel zinnigs over zeggen.

Die lamp tja... die hangt vast gewoon aan kabels o.i.d. die niet goed te zien zijn op de slechte kwaliteit foto.
Maar waarom zou er dan überhaupt een lamp moeten hangen? Als soort lantaarnpaal? Maar die zijn toch uit overdag? Ik vind deze lamp ook zo vaag hoog hangen...

Wat betreft het 'parallax' verhaal ben ik het met je eens, idd.

[ Bericht 4% gewijzigd door MultiMarrit op 07-07-2011 14:17:44 ]
pi_99154714

In dit filmpje zie je gewoon de normale beelden van de dienst waar je goed het verloop in het terrein kan zien, en dat alles gewoon is zoals het is ;)

Ik las dat de familie van Jackson erg laat aan kwam, en dat het al donker was dus misschien dat ze daarom een grote lamp hebben opgehangen?

(nieuw brandstof voor de hoax: Op 4:28 zie je vuilnisbakken langs de weg staan :P )

Waarom hier dan geen verwijzing naar de kleur geel trouwens? :)
pi_99155294
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef piepie het volgende:
In het vorige topic hebben we het weer eens over Dave Dave gehad.
Iemand vroeg of hij Myspace of Facebook had.

Hij heeft wel Myspace gehad en na 25 juni 2009 plaatste hij daar rare foto’s op van zichzelf en deed er vreemde cryptische uitspraken.
Helaas heeft hij zijn site onlangs opgeheven.

Een van de eerste zinnen na 25 juni 2009 die hij schreef was:
FOLLOW THE YELLOW BRICK ROAD

Hoaxers hebben aardig wat aanwijzingen gevonden.
Hier wat foto’s:

Is dat niet gewoon een verwijzing naar de gele weg uit de film "The Wiz", waarin MJ speelde?

Wiki: Yellow Brick Road
pi_99155458
Lol dat was al een flinke tijd bekend hoor :P Zelfs ik als hoax-noob weet dat :P
pi_99155784
Wat de begrafenisbeelden betreft ga ik nu ook weer twijfelen (wat ik al een beetje deed). Misschien heb ik me daar te veel blind op gestaard.
Maar dan blijf ik die zwevende lamp onverklaarbaar vinden.
Hier is nog een foto waarop de lamp nergens aan vast lijkt te zitten.

pi_99155891
Die lamp zweeft natuurlijk niet echt, maar zit wel met een slimme constructie vast.. in dit filmpje zie je er meer van:

Rond 1:20 cirkelt de camera er een beetje rond en kan je het zien.. echt uitleggen kan ik het ook niet, maar ik vind die lamp verder niet zo boeiend/mysterieus :P
pi_99156211
En natuurlijk was er ook een hele rij afvalbakken (carbage) tijdens de begrafenis.
De grootste entertainer ooit werd begraven, maar die bakken laten ze daar staan tijdens de dienst? Oké, het zal wel, haha (maar blijft opvallend).

Oh ja, die afvalbakken bij het huis staan er niet iedere dag (dat hebben hoax-believers die in LA wonen ontdekt).

Tijdens de memorial droegen de broers gele stropdassen en was Michael in het rood op de Liberian-girl foto. Tijdens de begravenis was dit precies andersom.

Wat betreft de aanwijzingen van Dave Dave en ook anderen om de Yellow Brick Road te volgen. Ik zou ook wel eens willen weten waarom, haha. Feit is wel dat er nogal wat verwijzingen naar The Wiz in zitten en de meest bizarre is natuurlijk bij die rechter.

Ik ga de komende dagen even mijn PC doorspitten en met wat oudere aanwijzingen komen voor de nieuwkomers in dit verhaal ... ;)
pi_99156268
Ben benieuwd :) Kunnen we in ieder geval concluderen dat de begrafenis niet in scene is gezet ergens in een studio? :)
pi_99156347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef Thrilled het volgende:
Ben benieuwd :) Kunnen we in ieder geval concluderen dat de begrafenis niet in scene is gezet ergens in een studio? :)
die conclusie trek ik nog niet, maar ik zit weer op 50/50 nu ... ;)

Schiet me ineens te binnen over die afvalbakken dat ik ook eens een filmpje of foto's heb gezien waarop in diverse scènes een verschillend aantal bakken stonden ... 8)7 haha
Ik heb zoveel gelezen de afgelopen 2 jaar dat er ook weer dingen zijn vervaagd in mijn geheugen die nu weer boven komen ... :)
pi_99156780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef Thrilled het volgende:
Die lamp zweeft natuurlijk niet echt, maar zit wel met een slimme constructie vast.. in dit filmpje zie je er meer van:

Rond 1:20 cirkelt de camera er een beetje rond en kan je het zien.. echt uitleggen kan ik het ook niet, maar ik vind die lamp verder niet zo boeiend/mysterieus :P

Bedoel je dat zwarte lange staafachtige ding?
pi_99157210
Uhm ja :) En anders geloof ik ook best dat er een kabel gespannen is van boom naar gebouw. Zoals ik zei, die lamp vind ik niet zo mysterieus :P

En piepie, op welk punt twijfel je dan nog aan de echtheid van de dienst?
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:38:27 #48
262978 Moonwalk
pi_99161005
Ik zie nu ook voor het eerst dat die lamp aan een soort "hengel" zit. Ik denk zelf nu dat die lamp daar hing voor als het donker zou worden oid. Weet iemand hoe laat die dienst was?
Ik denk inmiddels namelijk dat zelfs als er met greenscreen etc gewerkt zou zijn, die mensen niet zo slordig zouden zijn om die lamp niet weg te werken met de computer :)

Ik weet nog dat die reallife serie van de broers helemaal niet klopte en niet "af" was. Ik weet niet meer hoe het heet weet jij dat piepie? Er mistte een hele aflevering en er klopte van alles niet aan
pi_99162425
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:11 schreef Thrilled het volgende:
...

Ik las dat de familie van Jackson erg laat aan kwam, en dat het al donker was dus misschien dat ze daarom een grote lamp hebben opgehangen?
...
pi_99164792
Voor mij is het iig nu voor 99% duidelijk dat de begrafenis niet plaatsvond in een studio. Toch wel jammer, had het graag geloofd. Ik vind dit alles wel spannend.. :P

Ben benieuwd naar andere aanwijzingen!
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:22:36 #51
33350 Janena
pi_99167107
Ik geloof dat de memorial en begravenis 'gewoon' echt zijn...
Wel word er door bepaalde mensen en door sommige media een spelletje gespeeld.

Wie weet welke bedoelingen ze hebben, misschien willen ze ons wel bezighouden met mj-is-alive theorien om ons af te leiden van de werkelijke reden van zijn dood.

Wie weet wie er achter zit......
Ik geloof in ieder geval dat de waarheid mensen van hun stoel zou blazen!

Naar mijn idee is het i.i.g. niet gewoon 'een domme actie van een domme dokter met medewerking van een domme Michael'.
Ik denk dat het werkelijke verhaal heel anders in elkaar zit maar dat hij nog leeft kan ik me niet voorstellen..

Nou ja, 'news of the world' heeft zichzelf opgeheven, hopelijk volgt de overige 'filthy tabloid trash' in snel tempo!
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 20:24:58 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_99167203
Zolang de geruchten leven leeft Michael meer dan ooit bij de mensen en verkoopt alles van hem ook beter. Heel erg moeilijk is dat niet denk ik :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:50:35 #53
33350 Janena
pi_99168423
Oke, daar heb je in punt.

Kijk, voor mij leeft hij ook nog hoor, maar niet als mens van vlees en bloed, snappie?
pi_99169716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie nu ook voor het eerst dat die lamp aan een soort "hengel" zit. Ik denk zelf nu dat die lamp daar hing voor als het donker zou worden oid. Weet iemand hoe laat die dienst was?
Ik denk inmiddels namelijk dat zelfs als er met greenscreen etc gewerkt zou zijn, die mensen niet zo slordig zouden zijn om die lamp niet weg te werken met de computer :)

Ik weet nog dat die reallife serie van de broers helemaal niet klopte en niet "af" was. Ik weet niet meer hoe het heet weet jij dat piepie? Er mistte een hele aflevering en er klopte van alles niet aan
Kijk nog eens naar het filmpje van Thrilled Moonwalk en dan helemaal achteraan rond de 6.30 uur. Daar zie je toch duidelijk dat die lamp niet aan de zwarte "hengel" vast zit. Die lamp blijft me dwars zitten .. :Y
Kijk, ze kunnen ook die lamp juist niet hebben weggewerkt met de computer, maar hem er juist in hebben gelaten voor de oplettende kijkers als een aanwijzing ... ;) (zoals er veel aanwijzingen in allerlei situaties zijn gevonden).
De begravenis was vroeg in de avond, maar duurde zo lang dat het vanzelf donker werd en er dus licht nodig was.
Ik ben nog niet klaar met dit onderwerp, misschien vind ik nog beelden uit een andere hoek. Ik kan me nl. ook herinneren dat er beelden waren waarop die stenen in het gras er niet waren, haha.

In die real life serie van de Jacksons zaten ook vreemde dingen. In de laatste aflevering gingen de broers naar het graf van Michael, maar ze gingen niet naar Forest Lawn Glendale, maar naar Forest Lawn Hollywood Hils (niet meteen om de hoek bij Glendale is dat). Ik had nog een link naar het YT-filmpje ervan in mijn favorieten, maar helaas is hij verwijderd van YT ... :(
Ik herinner me ook de vrouw van Jermaine die in een wit T-shirt liep met de tekst "Michael Lives"
(oké dat hoeven we niet letterlijk te nemen natuurlijk, maar was toch opvallend).
pi_99178258
Wat betreft die standaard van die lamp heb je gelijk in, dat is de microfoon en die heb ik aangezien als constructie voor de lamp.

Wat mij net te binnen schiet, bij de brandweer gebruiken wij een zogeheten 'powermoon', min of meer een zak met daarin een hele felle lamp, die we aan de ladderwagen kunnen hangen om een ongevalslocatie te verlichten.. Het ding weegt bijna niks en heeft alleen een ophangpunt of statief nodig om hem op te zetten..

Nu ik kijk naar die bovenkant van de lamp ziet dat er ook uit als een zak (en op andere foto's uit een studio idem dito) dus ik kan mij prima voorstellen dat het een ander soort model/type is, met dezelfde werking.. dus heb je maar een paar staalkabels nodig die je met deze kwaliteit beelden vast niet zal zien.
Ik ben druk op zoek naar hoge kwaliteit foto's van die funeral zodat ik hopelijk dat ding beter te zien krijg. Wat me ook opviel tijdens die beelden van de gasten is dat er meerdere omhoog kijken naar die lamp en er naar wijzen en er over praten.. Ik vind het een té opvallend object om het expres niet weg te werken of te vergeten, vandaar dat ik er niks mysterieus aan vind en denk echt dat het gewoon met een bedoeling is geïnstalleerd, om de plaats 's avonds te verlichten..
pi_99180910
Ja je kunt daar best een punt hebben.
Google ook maar eens op floating lamps (dat had ik net gedaan), dan zie je ook zwevende lampen.
Alleen lijkt die lamp bij de begravenis er totaal niet op en mij lijkt dat wel een zwaar ding.
Maar ja, zeker ben ik ook niet natuurlijk.
pi_99183201
Ik heb nog iets ontdekt bij de begravenis.

Op de 1e foto zie je een grote boom direct naast de vuilnisbakken:

Op de 2e foto lijkt de boom verdwenen:

Gezichtsbedrog?

Ter ondersteuning nog een filmpje.
Op 1.30 min. zie je toch duidelijk direct naast de vuilnisbakken die boom staan.

Wat denken jullie?
pi_99189290
Ik heb destijds wel eens op MJHD het één en ander gelezen over de begrafenis en moet zeggen (ook n.a.v. jouw post hiervoor piepie) dat ik toch wel een beetje mijn twijfels heb over in ieder geval de setting van de begrafenis. Die lamp vind ik toch wel vaag, wat ik echter nog vager vind zijn de verschillen met bijvoorbeeld die bomen.

Het zou leuk zijn als er meer beelden zijn van verschillende hoeken om toch een beter beeld te kunnen schetsen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_99195907
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 02:02 schreef piepie het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt bij de begravenis.

Op de 1e foto zie je een grote boom direct naast de vuilnisbakken:

[ afbeelding ]

Op de 2e foto lijkt de boom verdwenen:

[ afbeelding ]

Gezichtsbedrog?

Ter ondersteuning nog een filmpje.
Op 1.30 min. zie je toch duidelijk direct naast de vuilnisbakken die boom staan.

Wat denken jullie?

Is dit niet gewoon die boom? Dat conifeerachtige boompje zit er denk ik dan achter verscholen...
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 13:26:07 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_99196216
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?

Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.

Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_99196347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Is het nou echt zo, dat om te 'bewijzen' dat MJ nog leeft, er nu gepraat wordt over de aanwezigheid van een boom of niet?

Dat ze met zn allen rond de tafel hebben gezeten en hebben gezegd van 'oke, hoe gaan we nu hints in dit hele verhaal stoppen om aan degenen die ECHT goed opletten duidelijk te maken dat MJ nog leeft...Hey! laten we iets doen met een boom die verdwijnt ofzo, of stenen in het gras'.

Kom op zeg. Dit is toch gewoon grijpen naar strohalmen? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
Voor de MJ believers hebben ze dat wel nodig ja.
pi_99198879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is dit niet gewoon die boom? Dat conifeerachtige boompje zit er denk ik dan achter verscholen...
Als jij gelijk hebt dan is het inderdaad gezichtsbedrog. Maar ik blijf twijfelen hoor ,,, ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:02:28 #63
262978 Moonwalk
pi_99216241
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:

Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn :). Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
pi_99216317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nee zo klinkt het inderdaad best wel maf. Ik denk dat de mensen die hier praten ook geen believers zijn maar mensen die het interessant vinden en rare dingen opvallen en er daardoor over praten. Volgens mij zegt niemand hier dat MJ perse nog leeft, wel dat er veel rare dingen aan de hand zijn :). Dat van die boom is geen losstaand iets, die hele begrafenis heeft rare dingen en toevallig hadden we het nu even over die boom.
-laat maar-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2011 20:07:47 ]
pi_99217118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens! Vraag me alleen af of piepie nou een echte believer is of niet?
Ik vind het in ieder geval gewoon spannend en interessant.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:44:51 #66
33350 Janena
pi_99218330
Ik geloof ook niet dat Michael leeft, ik geloof eerder in complotten waarbij het leven heeft gelaten.
pi_99218511
Die boom vind ik dan ook weer ver gezocht.. ik vind op die tweede foto dat je hem gewoon ziet staan, alleen iets minder duidelijk.. maar goed, ik denk dat ik nu mijn mening wel duidelijk heb verteld over die funeral :P
pi_99220890
Ja ik ben wel een believer, althans 99% ... ;) (zekerheid heb je zelden in het leven)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier zijn 8 filmpjes voor mensen die (vrij) nieuw zijn in het hoax-verhaal.
Een soort van basiskennis hoax dus.
Met dank aan Souza, moderator van het michaeljacksonhoaxforum.com

vrijdag 8 juli 2011 @ 23:15:48 #69
262978 Moonwalk
pi_99225738
Bedankt Piepie die ga ik eens ff lekker met een rood wijntje bekijken nu :)
Ik ga ook een banner maken voor de OP ik heb daar gewoon zin in hihih.
Die link naar dat nederlandse gedeelte van het hoaxforum kunnen er dan onder + deze filmpjes die je net hebt gepost :)
pi_99227877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Moonwalk het volgende:
Bedankt Piepie die ga ik eens ff lekker met een rood wijntje bekijken nu :)
Ik ga ook een banner maken voor de OP ik heb daar gewoon zin in hihih.
Die link naar dat nederlandse gedeelte van het hoaxforum kunnen er dan onder + deze filmpjes die je net hebt gepost :)
Ja die filmpjes zijn echt geschikt daarvoor!
Ik ontdekte ze ook pas vandaag. Ze zijn daar geplaatst toen ik een week vakantie had.
(en met dat rode wijntje doe ik lekker met je mee, haha)
pi_99228381
Ik kan het niet laten en kom nog een keer terug op die bomen.

Op (lucht)foto 1 staat langs de kant van de weg een man te wachten op de auto’s.
Hij staat net achter de laatste rij stoelen. Geen bomen te zien in zijn nabijheid.

Dan op foto 2 zie je dezelfde man achter de auto en direct achter hem een niet al te hoge boom. Het lijkt bijna alsof hij tegen de boom aan leunt zo dichtbij staat die boom.

Dit is toch geen gezichtsbedrog?????

zaterdag 9 juli 2011 @ 00:16:50 #72
262978 Moonwalk
pi_99228669
Ik snap wat je bedoelt, zijn er niet wat meer foto's dan deze? Ik vind die eerste foto de hele tijd net iets te vaag om iets erover te zeggen. Als er gezegd wordt dat dat vage vlekje erop een boom is hou ik dat ook voor mogelijk. Misschien is het op de video waar we naar die "lamphengel" keken wel te zien of er wel of niet een boom staat :)
pi_99228936
Ja daar ga ik straks voor de 1000e keer nog eens naar kijken.
Toch valt dit me pas voor het eerst op ... 8)7
  zaterdag 9 juli 2011 @ 01:00:04 #74
262978 Moonwalk
pi_99230318
Ik heb gekeken, en de boom is duidelijk in de video te zien. Een foto is met een beetje photoshop heel makkelijk te bewerken. Hier een screenshot uit de video:

Ik weet niet hoe dat met die eerste foto zit, de tweede is voor mij sowieso echt. Die eerste vraag ik me van af of de boom van bovenaf niet op een vlek lijkt. Misschien is dat op een andere video terug te zien

edit: waarom doet mn plaatje het niet???
edit 2: imageshack doet het hier niet , dan maar tinypic :P (captcha enzo ;( )

[ Bericht 10% gewijzigd door Moonwalk op 09-07-2011 01:05:40 ]
pi_99230727
Ja tinypic werkt goed hier!
Ik had hetzelfde plaatje in een filmpje gevonden net ... *)
Die hoge boom naast de containers staat er duidelijk vlak naast.
Op de luchtfoto staat hij absoluut niet.
Dan kan ik er maar 1 verklaring voor vinden en dat is dat in de 1e foto die boom is weggeshopt.
Het blijft voor mij een mysterie. Ik heb net ook nog eens dat filmpje gekeken waar die zwarte man (met donkere stem) alles duidelijk uitlegt en die heeft n.m.m. toch echt wel goede punten ook.
We worden belazerd! _O-
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:01:50 #77
262978 Moonwalk
pi_99254632
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef piepie het volgende:
Allemaal acteurs?

Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien in
pi_99261706
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dit filmpje komt bij mij heel huis tuin en keuken over, ik geloof dat er ook bij staat dat de beelden niet van de echte trial zijn maar van een tvserie erover, wat dus logisch maakt dat die mensen acteurs zijn. Mis ik iets? Enlighten me, van deze zie ik namelijk echt niet wat er in te zien in
Haha, dit filmpje is toch wel pittig hoor! Al die mensen die voorbijkomen zijn ook (naast hun evt. gewone banen) acteurs. Zelfs de lijkschouwer acteert er ook bij en de advocaat van Michael's nalatenschap. Alle TII-dansers zijn tevens acteurs en mensen die in de film over zijn rechtszaak hebben gespeeld zie je ook terug in b.v. TII. Die man met die snor die ook acteerde in die film over zijn rechtszaak zie je ook terug naast Conrad Murray (dat vond ik helemaal opvallend, rond 3 min. in het filmpje). Acteurs kunnen iets wat niet echt is wel echt laten overkomen door goed hun rol te spelen ... ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 17:20:01 #79
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99326203
tvp'tje! Ik lees nog steeds mee.
Het is juli! Hij zou toch in juli van 2011 terugkomen?
Heeft hij nog een aantal daagjes de tijd :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_99326244
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
tvp'tje! Ik lees nog steeds mee.
Het is juli! Hij zou toch in juli van 2011 terugkomen?
Heeft hij nog een aantal daagjes de tijd :D
Hehe... dat gifje van jou! O+
  maandag 11 juli 2011 @ 17:24:37 #81
33350 Janena
pi_99326382
Ik geef hem nog een kleine 3 weken....
pi_99326524
Ik zie de reden niet waarom hij zou moeten terugkeren.... als hij überhaupt nog leeft, that is. ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 17:40:54 #83
33350 Janena
pi_99326986
Als hij terugkomt krijgt hij me toch een paar rechtzaken aan zijn kont! :o :o :o ....

Nee, ik bleef nu wel weg als ik hem was ;).
pi_99327752
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie de reden niet waarom hij zou moeten terugkeren.... als hij überhaupt nog leeft, that is. ;)
Om te zeggen hoe 'Bad' hij wel niet is, misschien?

Of om the world the healen. Je weet het niet, de man heeft een onwaarschijnlijke potentie.

Stel dat hij nog leeft, dan verwijt ik hem niet dat hij zijn eigen dood heeft gestaged. Als ik zo geleefd werd zou ik er ook uitstappen. Los daarvan denk ik dat hij gewoon hartstikke dood is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:50:12 #85
262978 Moonwalk
pi_99329824
Er worden in Amerika toch wel vaker dingen in scene gezet, waarbij bijvoorbeeld een getuige in een beschermingsprogramma gaat en een nieuwe naam en identiteit krijgt.

Dat is eigenijk de enige reden dat ik het mogelijk hou dat Michael dat ook zou kunnen. Als "iedereen" het kan, waarom hij dan niet. Er waren zoveel dingen aan de hand dat het best kan zijn dat hij het of gestaged heeft om rustig te kunnen leven, of wat ik aannemelijker vind, dat er echt een heel vuil duister zaakje was en hij in zo een beschermingsprog. is gegaan.

Alleen als je Michael Jackson heet kan dat niet "zomaar" en moet er wel voor de media etc. een hele show omheen.
Nog steeds zeg ik niet dat hij perse niet dood is, alleen met al die rare dingen eromheen is het in ieder geval op zn zachtst gezegd hier en daar merkwaardig en zou het best kunnen dat het gestaged is. Het blijft echt super raar dat er geen 1 dokter een officiele verklaring af legt.
Weten jullie misschien van andere bekende personen of er na overlijden verklaringen van officiele personen uit het ziekenhuis zijn gekomen?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:34:30 #86
33350 Janena
pi_99332147
Dat van die dokters weet ik zo niet...

Ik geloof niet dat Michael de regering aan zijn kant heeft dus zo'n beschermingsprogamma....ik weet het niet, denk niet dat 'het systeem' hem zou willen beschermen.

Hij is de laatste jaren alleen maar genaaid door de autoriteiten en de media (rechtzaak 2003-2005, beschuldigingen 1993, DA Santa Maria, Tom Sneddon, etc. etc).
pi_99333544
De FBI heeft wel na zijn dood zijn hele dossier openbaar gemaakt, waaruit duidelijk bleek dat hij niets op zijn kerfstok had. Dat kunnen ze ook met een reden gedaan hebben.
Als ik me goed herinner stond er ook in dat hij met de dood werd bedreigd.

Wat het ziekenhuis betreft vind ik een van de sterkste aanwijzingen. Tot op de dag van vandaag is er niemand die daar die dag werkte of aanwezig was naar buiten gekomen met wat voor nieuws dan ook en niet iedereen heeft een geheimhoudingsplicht.

Zijn jullie al op de hoogte van de "green man"? Dat is ook uitgebreid besproken op de hoax-forums.

[ Bericht 15% gewijzigd door piepie op 11-07-2011 20:19:47 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 20:25:18 #88
262978 Moonwalk
pi_99334990
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Janena het volgende:
Dat van die dokters weet ik zo niet...

Ik geloof niet dat Michael de regering aan zijn kant heeft dus zo'n beschermingsprogamma....ik weet het niet, denk niet dat 'het systeem' hem zou willen beschermen.

Hij is de laatste jaren alleen maar genaaid door de autoriteiten en de media (rechtzaak 2003-2005, beschuldigingen 1993, DA Santa Maria, Tom Sneddon, etc. etc).
Dat programma wordt ook gebruikt om de grootste vuile criminelen die tegen nog grotere vuilere criminelen een verklaring af leggen, te beschermen. Dat zijn dus ook mensen waar de overheid eigenlijk niks van wil weten :) Dat witnessprotectionplan is er voor iedereen die 1 of andere deal maakt om iets of iemand waar de amerikaanse overheid meer waarde aan hecht, erbij te lappen. In dat opzicht zou Michael juist een hele goeie kandidaat kunnen zijn. Juist omdat hij veel genaaid is was hij een "makkelijk" slachtoffer voor de overheid om te kneden en te pushen om zoiets te doen. ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 20:30:49 #89
262978 Moonwalk
pi_99335308
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef piepie het volgende:
De FBI heeft wel na zijn dood zijn hele dossier openbaar gemaakt, waaruit duidelijk bleek dat hij niets op zijn kerfstok had. Dat kunnen ze ook met een reden gedaan hebben.
Als ik me goed herinner stond er ook in dat hij met de dood werd bedreigd.

Wat het ziekenhuis betreft vind ik een van de sterkste aanwijzingen. Tot op de dag van vandaag is er niemand die daar die dag werkte of aanwezig was naar buiten gekomen met wat voor nieuws dan ook en niet iedereen heeft een geheimhoudingsplicht.

Zijn jullie al op de hoogte van de "green man"? Dat is ook uitgebreid besproken op de hoax-forums.
Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?
Ik vind dat van dat ziekenhuis ook echt heel apart, ik bedoel toen hij dood ging riep de hele wereld dat ze een kind van hem hadden en in dat hele ziekenhuis is iedereen stil. Er zijn toch ook "gewone" mensen die een patient bezoeken, patienten die toen in het ziekenhuis lagen, zusters, schoonmakers noem het maar op. Maar "niemand" die een slaatje eruit wil slaan of een interviewtje bij Oprah, Larry of wie dan ook gaat doen? Dat vind ik dus echt heel erg raar en on-amerikaans, ik geloof daar dus niet veel van daar klopt niks van.
pi_99336822
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie/wat de green man is, heb je daar wat info over?
Ik vind dat van dat ziekenhuis ook echt heel apart, ik bedoel toen hij dood ging riep de hele wereld dat ze een kind van hem hadden en in dat hele ziekenhuis is iedereen stil. Er zijn toch ook "gewone" mensen die een patient bezoeken, patienten die toen in het ziekenhuis lagen, zusters, schoonmakers noem het maar op. Maar "niemand" die een slaatje eruit wil slaan of een interviewtje bij Oprah, Larry of wie dan ook gaat doen? Dat vind ik dus echt heel erg raar en on-amerikaans, ik geloof daar dus niet veel van daar klopt niks van.
Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.
Het is bovendien heel gebruikelijk dat een arts naar buiten treedt met een verklaring dat iemand is overleden. Dat is bij andere bekende mensen ook altijd zo gegaan ... ;)
In dit geval deed Jermaine de persconferentie. Hij was zogezegd met bloedspoed naar het ziekenhuis gekomen, maar opvallend genoeg wel gekleed voor de gelegenheid (een wit overhemd met een afbeelding van een kroon, king dus .. ;) ).

Dat van de "green man" is een bizar verhaal, ik weet zelf niet 100% wat ik ervan moet denken, maar dat het weer vol met toevalligheden zit is zeker wel een feit. Ik zal het zo even op een rijtje zetten met foto's erbij .. :)
  maandag 11 juli 2011 @ 21:01:38 #91
262978 Moonwalk
pi_99337423
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef piepie het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.
Het is bovendien heel gebruikelijk dat een arts naar buiten treedt met een verklaring dat iemand is overleden. Dat is bij andere bekende mensen ook altijd zo gegaan ... ;)
In dit geval deed Jermaine de persconferentie. Hij was zogezegd met bloedspoed naar het ziekenhuis gekomen, maar opvallend genoeg wel gekleed voor de gelegenheid (een wit overhemd met een afbeelding van een kroon, king dus .. ;) ).

Dat van de "green man" is een bizar verhaal, ik weet zelf niet 100% wat ik ervan moet denken, maar dat het weer vol met toevalligheden zit is zeker wel een feit. Ik zal het zo even op een rijtje zetten met foto's erbij .. :)
Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeuren :)
pi_99337503
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeuren :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 21:05:09 ]
pi_99337922
hahahahaaa
  maandag 11 juli 2011 @ 21:21:14 #94
262978 Moonwalk
pi_99338726
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Mask :7
_O-
  maandag 11 juli 2011 @ 21:22:28 #95
262978 Moonwalk
pi_99338807
Ff heel offtopic, ik blijf dat stijle haar enzo echt helemaal niks vinden, heel oppervlakkig van mij i know :P

edit: eerbetoon aan james brown i know maar t stond mj gewoon echt niet :P
pi_99339995
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
Ff heel offtopic, ik blijf dat stijle haar enzo echt helemaal niks vinden, heel oppervlakkig van mij i know :P

edit: eerbetoon aan james brown i know maar t stond mj gewoon echt niet :P

mee eens hoor ... ;)
pi_99340133
Oké Moonwalk, hier het verhaal over de “green man”, haha.
(het groene mannetje wat een seconde te zien was in de originele We are the World-remake van 2010 naar aanleiding van de ramp in Haiti).

(Ik zat even te denken over de volgorde van de info.)

TMZ heeft in ieder geval wel een enkele hint geplaatst verwijzend naar een “green man” destijds. Dit even ter verduidelijking (hoax-believers gaan er unaniem van uit dat TMZ een belangrijke rol speelt in de hoax).

Dit is b.v. zo'n hint van TMZ (het rechter deel van de foto):

Dan kun je het beste het volgende filmpje denk ik eerst even kijken:

Na het zien van het filmpje hier wat foto’s:

Zelf vind ik de “green man” ook op Michael lijken, maar zeker ben ik ook niet.
Wel erg opvallend vind ik dat ook 3T meedeed in de clip en recht achter de “green man” staan.

Dan komt er een stuk van de Seeing Clues-website wat werkelijk vol zit met “toevalligheden”.

Eerst nog even ter verduidelijking. Het begint met een artikel van TMZ dat ene Robert Day (zgn. een patiënt van Conrad Murray) heel kwaad was dat Murray’s vergunning werd ingetrokken.
Daarna stapelen de “toevalligheden” zich op … :Y

http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html

Als je blanco bent in het green man-verhaal, dan moet dit vast eerst even bezinken denk ik.
pi_99341133

Ik heb het ff gecheckt en inderdaad... op 7:28 een groen mannetje. Sommigen in de groep artiesten lijken nogal onder de indruk op dat bewuste moment.

Wel vaag ja. Ze zijn de fans flink aan het fucken iig. Dat is me wel duidelijk inmiddels.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 21:57:21 ]
pi_99350851
quote:
Wel vaag ja. Ze zijn de fans flink aan het fucken iig. Dat is me wel duidelijk inmiddels.

:+

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 12-07-2011 02:11:00 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:59:40 #100
342898 MissVanity
pi_99355703
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hehe... dat gifje van jou! O+
Lief he!
Er is weer een hoop nieuwe info zeg. Ik weet nog niet alles maar ik probeer me bij te lezen.
Heeft iemand wat linkjes voor mij? :D
Ik mag thuis van mijn vriend niet meer over MJ praten :(
Hij is gewoon ignorant :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:30:12 #101
262978 Moonwalk
pi_99357807
WHAT THE F### :o
Ok ik dacht eerst idd groen mannetje zal wel bewerkt zijn enzo op de foto. Maar nee hij is inderdaad echt in de videoclip te zien :o , toen dacht ik weer nouja kan je ook bewerken maar je ziet echt die artiesten eromheen geschrokken met hun hand voor hun mond gaan, voor en achter hem ook! Wat bizar! Wat is dit 8)7 Dat groene mannetje is niet echt te ontkennen oid vind ik. Heb de videos eromheen nog niet bekeken, ook die site nog niet, maar dit puur alleen op de fotos en de videoclip. Ik ga de rest nog bekijken thnks piepie
pi_99357895
Ik vind het ook wel apart ja. Ik zie echter geen duidelijk doel achter deze mind-fuck, anders dan de fans op hol brengen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:33:51 #103
262978 Moonwalk
pi_99357899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Lief he!
Er is weer een hoop nieuwe info zeg. Ik weet nog niet alles maar ik probeer me bij te lezen.
Heeft iemand wat linkjes voor mij? :D
Ik mag thuis van mijn vriend niet meer over MJ praten :(
Hij is gewoon ignorant :P
Hahahah ik praat in real life ook niet over MJ hoor dan wordt er naar me gekeken van "koekoeeeek" . Je moet een paar posts terug de berichten van Piepie goed bekijken. Daar zitten filmpjes ( over acteurs en over greenman ) en een link in die bij dat bericht hoort
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:36:37 #104
262978 Moonwalk
pi_99357961
Wat me het meest irriteert aan dit soort dingen is dat daar dus 3T, de neefjes van Michael precies achter staan en dat niemand in heel Amerika eens 3T erover interviewt oid? Of iemand anders van die artiesten. Netals met dat ziekenhuis, niemand zegt iets niemand vraagt iets, heel onlogisch
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:25:29 #105
262978 Moonwalk
pi_99363785
quote:
Het tweede gedeelte van dit filmpje vind ik wel te ver gaan in speculatie en "iets willen zien" .
Ze kunnen moeilijk die hele Jackson Familie overal neerzetten en 3T zijn echt de neven van Paris en Prince. Ik denk ook niet dat het gepast zou zijn om de aandacht overdreven op 3T te zetten aangezien het niet hoofdzakelijk om hen ging.

Ik vind het juist heel netjes hoe Lionel Richie de aankondiging doet en niks raars aan. Dat Michael verkleed zou zijn als Tarryl vind ik echt heel overdreven :p dit soort filmpjes trek ik zelf de grens bij, toevallig was ik vroeger als bakvisje van 12/13 jaar heel erg fan van 3T en zie ik echt wel dat dat gewoon de echte Tarryl Jackson is en geen MJ met een Tarryl masker op :9

Over het gedeelte van die greenman, die producer zegt dus dat het was zodat mensen zichzelf er in andere versie kunnen editten. Omdat het nummer van MJ is denk ik dat het dan idd om een "mindfuck" gaat en dat de producers dat er zelf in bewerkt hebben. Toch klopt er nog steeds iets niet, je ziet in die "making of" dat er mensen in greenscreenpak rondlopen, dus de aanwezigen waren op de hoogte zou je denken. Waarom schrikken een paar van die artiesten dan zo? Of dat zou ook in scene gezet zijn? Dit is een lastige :s)
pi_99367222
Het is inderdaad een mindfuck en een hele lastige, dat ben ik met je eens Moonwalk.
En wat betreft het filmpje dat Michael misschien wel Tarryl was daar geloof ik ook helemaal niets van. Vaak is het zo met deze filmpjes dat er goede en zwakke aanwijzingen in zitten.
Ik kan die zwakke er niet uitknippen, maar dat je snapt dat ik ook niet overal in mee ga ... ;)

Juist dat artikel van Seeing Clues maakt dat ik ontzettend ben ga twijfelen over dit hele gebeuren en het misschien echt wel Michael was bij WATW.
Die namen die terugkomen in het stuk (Robert Day en William Blake) en weer in verband kunnen worden gebracht met de film The Green Man en zeker ook die andere film The Corridors of Blood waarin de hoofdpersoon verslaafd was aan anasthetic drugs ... :D (Resurrection Joe - Michael Joe Jackson). En dan als toetje ook nog de naam van een van de paramedics (Blount).
Zoveel toevalligheden bestaan toch niet? ... 8)7

Door de hele hoax heen komen dit soort "toevalligheden" voor en dan ga ik dus denken dat Michael de hoax jarenlang tot in de puntjes heeft voorbereid. Zijn fascinatie voor illusionisten was enorm en misschien wilde hij wel de grootste illusie ooit te weeg brengen??? (zomaar een brainwave). Connecting the dots!
Ik kom binnenkort met nog veel meer van dit soort toevalligheden. Het is een enorme grabbelton waaruit ik kan kiezen wat ik hier plaats ... _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door piepie op 12-07-2011 15:23:45 ]
pi_99394223
Ik vond nog een aantekening op mijn PC die wel boeiend is om hier te plaatsen.
Het gaat over het ziekenhuis.

Ik kwam onderstaand stukje tegen op een HOAX-forum, echt opvallend en interessant, Michael kende dus de artsen daar!!

- Dit werd er geschreven:
I was reading in the book The Magic and Madness last night and there was a segment about how facinated MJ was with medicine. The doctors would allow him to watch surgeries from the observation booth. He did this frequently and quess where ….. UCLA Medical Center. May be just a coicidence but he knew those people very well.

- En een reactie op dat stukje, wat ook echt opvallend is:
That is a GREAT find! He’d definitely need to know the higher ups in order to fake his being there at all.
Speaking of the UCLA Medical Center …and I’m sure this has been brought up before, but why haven’t people come forward with cell phone video of the family? Or someone who cleaned up the room? Or why haven’t they spoken to the doctors that worked on him that day?

Did Jermaine make the statement so that no one from UCLA would get in “legal” trouble for saying Michael had passed?

Die laatste regel klinkt zo logisch!
pi_99489498
Ik heb nog een raadsel.

Het gaat over de Pepsi-reclame in 1984 en het ongeluk van Michael, wiens haar in brand vloog.
Pepsi wilde dit filmpje natuurlijk nooit naar buiten hebben. Michael had als enige een tape ervan, maar bracht het ook nooit naar buiten. Kort na Michael’s dood was het filmpje ineens overal te zien. Wie heeft dat filmpje dan naar buiten gebracht en waarom?

De datums zijn belangrijk.
Michael Jackson's geboortedag is 29 augustus 1958 en zijn sterfdag 25 juni 2009.
Michael leefde 50 jaar, 9 maanden en 28 dagen, inclusief de einddatum.
Het is 18.564 dagen van de startdatum t/m de einddatum.
Het Pepsi-ongeval gebeurde op 27 januari 1984 en Michael was 25 jaar, 4 maanden en 29 dagen oud toen dat gebeurde. Dat is 9.282 dagen.
Dan een simpele rekensom: 9.282 + 9.282 = 18.564 (Michael’s leven in dagen).
Dus het Pepsi-ongeval gebeurde in het midden van zijn leven. Exact!!!
Is dit het lot of toeval?
Het lijkt meer op een enorme aanwijzing. Waarom zo plotseling deze video lekken?
Ik denk dat dit zo gepland was.

Dus precies op de dag af op de helft van zijn leven was het Pepsi-ongeval ... :?
pi_99495184
Sorry maar dat hele numerieke gebeuren geloof ik nooit zo in.. moet je kijken hoe diep je/zij gaan om op een plausibel getal te komen.. Als die niet uit was gekomen hadden ze misschien doorgegaan tot ze met het aantal seconden dat jackson leefde ofzo wel uit waren gekomen.. En als dat niet lukte misschien de verjaardag van zn kinderen minus de geboorte van zichzelf ofzo.. nee dat is niet aan mij besteed, getallen kan je altijd wel in een hoekje duwen waar het je zelf goed uitkomt..

En van dat ziekenhuis vind ik niet zo heel mysterieus.. Hoe vaak zie je niet dat ze voor een celebrity een heel winkelcentrum of warenhuis afsluiten zodat meneer of mevrouw even in zn/haar eentje kan shoppen? Dan lijkt me meekijken bij een operatie echt geen bijzonder iets.. Dat hij die mensen kenden lijkt me, gezien zijn medisch verleden ook geen frapant feitje..
En voordat ik ga oordelen: Zijn er andere (grote?) ziekenhuizen in de buurt van zijn omgeving, want als UCLA het enige noemenswaardige ziekenhuis is, waar Michael snel naar toe gebracht kon worden, lijkt het me niets meer dan logisch dat alle pijlen steeds in de richting van dát ziekenhuis wijzen ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:20:17 #110
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_99496816
Ik heb mij altijd verbaast over al die complottheorieën na de dood van een artiest alsof de gewone menselijke redeneringen tegenwoordig niet meer bestaan en alles een toeval is.
pi_99515325
Ja in LA zijn (uiteraard) meerdere ziekenhuizen.
Als het niet vreemd wordt gevonden dat het pepsi-ongeval exact op de dag af in het midden van zijn leven plaatsvond, dan weet ik het ook niet meer hoor.
Bij geen verdere interesse kap ik er voorlopig maar mee.
Als mensen alle info die ik ook in de voorgaande topics heb geplaatst ook allemaal niet vreemd vinden dan kom ik ook verder nergens meer mee.
Dat het voor mij duidelijk is dat hij nog leeft, hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook moeten geloven ... ;)

[ Bericht 92% gewijzigd door piepie op 15-07-2011 20:44:28 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:47:56 #112
33350 Janena
pi_99515909
Het is op zijn minst opmerkelijk...

Heb niet zoveel met getallen maar Michael zelf wel.

Het getal 7 word veel gebruik door hem.
pi_99516196
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Janena het volgende:
Het is op zijn minst opmerkelijk...

Heb niet zoveel met getallen maar Michael zelf wel.

Het getal 7 word veel gebruik door hem.
Als je eens wist hoe vaak het getal 7 terugkomt in het hoax-verhaal ... ;)
Ik was totaal niet bekend met numerologie, maar in de hoax kan ook dit geen toeval meer zijn.
Is mijn mening dan ... :)
Het pepsi-verhaal heeft niets met numerologie te maken maar is gewoon heel opmerkelijk te noemen.
pi_99520146
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef piepie het volgende:
Ja in LA zijn (uiteraard) meerdere ziekenhuizen.
Als het niet vreemd wordt gevonden dat het pepsi-ongeval exact op de dag af in het midden van zijn leven plaatsvond, dan weet ik het ook niet meer hoor.
Bij geen verdere interesse kap ik er voorlopig maar mee.
Als mensen alle info die ik ook in de voorgaande topics heb geplaatst ook allemaal niet vreemd vinden dan kom ik ook verder nergens meer mee.
Dat het voor mij duidelijk is dat hij nog leeft, hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook moeten geloven ... ;)
Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.
pi_99525129
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.
Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.

Hoe denk jij er trouwens zelf over?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:29:07 #116
262978 Moonwalk
pi_99527595
Piepie het is niet dat we geen interesse hebben ik denk dat dit topic juist door jouw inzet een beetje lekker loopt :) en als je kijkt naar hoe vaak het bekeken wordt zijn er ook heel veel mensen die de hele tijd meelezen zonder te posten. Er is denk ik wel genoeg belangstelling hoor!
Dat met die nummers zullen veel mensen, en ook ik, alleen denk ik niet veel mee hebben. Er wordt voor elke gebeurtenis wel iets met nummers gedaan, er is hier in BNW ergens een topic van een man die dat zelfs bij zichzelf toepast

EDIT: gevonden

quote:
. Het feit dat het precies in het midden van MJ zijn leven gebeurde is een op zichzelf staand iets, die hele berekening enzo die haalt de aandacht weg van wat je daar wil zeggen.

Kijk, die datum = die datum. Dat dat op de helft van zn leven was is een feit, dat toveren met nummers verandert daar niks aan want zoals iemand anders al zei kan je net zo lang doorzoeken tot je de berekening compleet hebt, wat nog steeds niets verandert aan de datum van dat pepsi ongeval want die datum blijft immers die datum. Snap je het punt daarvan? Door veel mensen getover met nummertjes te pas en te onpas gebruikt en het is in middels best wel bekend dat dat niks bijdraagt omdat iedereen zoiets kan "maken" als je maar lang genoeg gedeeld door, keer dit, worteltrek uitkomst, plus min enz enz doet met dingen uit iemand zn leven. Goed, dit om toe te lichten dat het dus niet om je echte bevinding gaat, namelijk dat die dag op de helft van zijn leven viel. :) Late we die rekensom maar voor het gemak even vergeten

Waarom denk je dat dit op de helft van zijn leven was?
Dit trekt namelijk aan twee kanten vind ik dan.

1. Als Michael zn dood in scene heeft gezet dan zou hij toen met die pepsi dingen dus al bezig zijn met deze hoax te plannen, dat gaat er bij mij niet helemaal in :) Ook niet dat als hij toen al met die hoax bezig zou zijn, dat hij zichzelf dan maar brandwonden gaat laten oplopen :p terwijl hij dan dus op de helft van zijn leven is en precies de andere helft later "nepdood" is. Waarom die lijdensweg met brand?

2. Als Michael opzettelijk door toedoen van andere mensen dat ongeluk met pepsi kreeg, dan betekent het dat ze hem misschien wel wilden "vermoorden" toen met pepsi. Waarom zou hij dan precies de helft later, zijn dood faken?

In beide scenarios zie ik de link met pepsi en 2009 niet, in de zin van wat er schokkend aan is.
Vertel, wat vind jij ( en de andere hoaxers ) daar zo bijzonder schokkend aan, ik vond de greenman namelijk veel schokkender :P
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:52:39 #117
33350 Janena
pi_99528592
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat de hoax-gelovers vinden van de vele treurende fans en alle mensen die bloemen leggen bij Forest Lawn en hier in nederland bij het beeld in Best.
Fans die tribute-shows bezoeken, etc, etc...
Doen jullie daar niet aan mee? Gaan jullie nog naar 'gewone' fanbijeenkomsten waar het overgrote deel overtuigd is van zijn dood?

Ik blijf erbij dat de vele vreemde gebeurtenissen met opzet gebeuren maar dat Michael niet meer in leven is. Dit is vooral gebaseerd op gevoel en een stukje logica.
pi_99529446
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Janena het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat de hoax-gelovers vinden van de vele treurende fans en alle mensen die bloemen leggen bij Forest Lawn en hier in nederland bij het beeld in Best.
Fans die tribute-shows bezoeken, etc, etc...
Doen jullie daar niet aan mee? Gaan jullie nog naar 'gewone' fanbijeenkomsten waar het overgrote deel overtuigd is van zijn dood?

Ik blijf erbij dat de vele vreemde gebeurtenissen met opzet gebeuren maar dat Michael niet meer in leven is. Dit is vooral gebaseerd op gevoel en een stukje logica.
Ik zou dat echt niet weten Janena.
Zelf kwam en kom ik nooit op fandagen of bijeenkomsten.
pi_99529673
Reactie op Moonwalk's lange post.

Ik snap je punt Moonwalk.
Die numerologie ga ik hier niet eens plaatsen.
Ik werd er zelf ook moe van toen ik me daar in had verdiept, maar vond het wel heel erg vreemd allemaal met die datums.

Het Pepsi-ongeval vind ik toch heel interessant.
Het ongeluk is gebeurd, dat is een feit.
Michael hoefde toentertijd nog helemaal niet aan een hoax-death te hebben gedacht.
Pepsi had er een tape van en Michael zelf ook. Zowel Pepsi als Michael hebben die tape nooit naar buiten gebracht. Toen hij net dood was (volgens mij binnen een week) kreeg heel de wereld via de tv het ongeval te zien. Dat Pepsi dit naar buiten heeft gebracht lijkt mij buitengewoon sterk (i.v.m. hun "goede naam"). Blijft over de familie of een insider-vriend die de tape al had gekregen. Maar waarom hebben ze dit dan gedaan? Ik heb er wel een theorie over (of die klopt weet ik natuurlijk ook niet).
Ervan uitgaande dat Michael zijn dood echt in scène heeft gezet en dit allemaal tot in de puntjes heeft geregeld (een voorbereiding van een paar jaar schat ik in), dan kan hij zijn "dood" precies op 25 juni hebben gepland. (Op 24 juni nam hij afscheid van Kenny Ortega met de woorden "The illusion starts tomorrow"; dit staat zo in het laatste rechtbankverslag. Dit even terzijde nog.) Hij wist dat hij tijdens het Pepsi-ongeval 25 was en zal ook ongeveer hebben geweten wanneer hij zijn hoax zou beginnen. Dus kon hij die datum zo plannen.
Dat iedereen het ongeval nu zelf had kunnen zien en het dus weer vers in het geheugen lag kwam goed van pas.
Dan kom ik op het autopsierapport, wat believers absoluut een fake-rapport vinden.
Er staan meerdere dingen in die niet kloppen, maar de grootste aanwijzing is dat er in dat rapport niets wordt beschreven over het lidteken op zijn hoofd van de enorme brandwond, terwijl er wel melding wordt gemaakt van veel kleinere lidtekentjes.

Dit past gewoon perfect in "Connecting the dots" ... ;) (de kleine aanwijzingen - clues - die Michael heeft gegeven).
Het is geen makkelijke puzzel, maar wel op te lossen als je er de tijd voor neemt.

Ik ben bang dat velen dit ver gezocht zullen vinden, maar vergeet niet dat Michael een “smooth criminal” was, een joker, een prankster etc. etc. en bezeten van illusionisten ... :Y

Tegen Teddy Riley (zijn producer die ook in zijn twitterberichten openlijk laat weten dat hij zeker is dat Michael nog leeft) heeft hij in 2008 gezegd: "I'm going to shock the world, just watch."
Een andere uitspraak van Michael was: "To die would be an awfully big adventure."

Ik ga maar eens slapen, maar leuk om nu te weten dat dit topic toch goed gevolgd wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 16-07-2011 01:51:56 ]
pi_99529833
Zijn de lezers hier al bekend met het Gilda-verhaal?

Zo nee, dan plaats ik dat dit weekend nog.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:05:45 #121
12462 sbonestroo
Music is emotion
pi_99539842
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:29 schreef piepie het volgende:
Zijn de lezers hier al bekend met het Gilda-verhaal?

Zo nee, dan plaats ik dat dit weekend nog.
ik ben er niet bekend mee, plaats het maar.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:41:08 #122
33350 Janena
pi_99540809
Gilda...Dat gaat om dat stukje im This is it (die zwart wit film voor Smooth criminal) toch?
pi_99558027
Ja ... ;)

This Is It, de film

Er zitten meerdere clues in deze film, maar de duidelijkste is toch wel in Gilda.

In Smooth Criminal was een film uit 1946 verweven, genaamd Gilda.

Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in die film zijn dood in scène gezet en kwam later terug in de film.

Dus er was gekozen voor uitgerekend deze film en Michael speelde de rol van de man die in de film zijn eigen dood in scène had gezet ….. !!! :D
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:45:33 #124
33350 Janena
pi_99563478
Paris meld op twitter dat ze op de volgende locatie is:

Paris Jackson
@pariisjaxn Emerald City, Oz

Aanwijzing?Yellow brick road?
pi_99567003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef Janena het volgende:
Paris meld op twitter dat ze op de volgende locatie is:

Paris Jackson
@pariisjaxn Emerald City, Oz

Aanwijzing?Yellow brick road?
Zou zo maar kunnen.
Ik heb nog niet bijgelezen vandaag, te druk geweest, dus dit is nieuw voor mij.
Er worden geregeld opvallende twitterberichten geplaatst door meerdere Jacksons en vrienden van ... ;)
pi_99570765
Ik wil even laten weten dat ik dit topic nog dagelijks lees! Ik had de laatste tijd weinig tijd om te reageren omdat ik de laatste dingetjes voor mijn studie nog moest regelen zo aan het eind van het schooljaar.

Dat verhaal van Gilda vind ik wel erg opvallend idd! Ook het verhaal van het Pepsi gebeuren vind ik apart, maar dat zou je nog kunnen afschuiven op toeval. Het Gilda verhaal zou echter wel heel erg toevallig zijn...
pi_99572135
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.

Hoe denk jij er trouwens zelf over?
Ik heb vrij snel na zijn 'dood' ( ;) ) het één en ander gelezen over de hoax, iets wat mij best wel interesseerde (sowieso vind ik BNW-achtige conspiracies interessant).

Ik ben na een tijdje wel afgehaakt, maar mede dankzij dit topic komt de interesse voor de hoax toch weer naar boven. Ik ben echter niet volledig overtuigd van de hoax, daar er toch wel dingen zijn die te wijten zijn aan toeval e.d. Toch moet ik zeggen dat er ook wel sterke aanwijzingen zijn die impliceren dat Michael de grootste truc ooit heeft uitgevoerd. Gek genoeg zie ik hem daar wel voor aan.

Nogmaals, ik zou het leuk vinden als je door blijft posten. Sowieso, zoals je zelf ook zegt, is het niet te doen om zomaar 'even jezelf in de hoax te verdiepen'.
  zondag 17 juli 2011 @ 11:11:30 #128
33350 Janena
pi_99572511
Hier hetzelfde, ben er ook wel redelijk op tijd ingestapt (in ieder geval oppervlakkig) dus is het redelijk te volgen, ook wanneer ik er niet dagelijks of wekelijks mee bezig ben.
Mede dankzij dit topic wat voor mij makkelijker te behappen is dan het grote hoaxfoum.

Ik ben niet zo overtuigd van het in scene zetten van zijn dood maar vind de details op zijn minst opmerkelijk en ben tot op zekere hoogte een complotdenker e wil wel geloven dat er meer aan de hand is tijdens Michaels leven en nu.
pi_99592538
Fijne reacties, dus ik ga er gewoon mee door ... :)

Even een video waarin wat vragen worden beantwoord (FAQ):

[ Bericht 61% gewijzigd door piepie op 17-07-2011 21:57:09 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 03:03:16 #130
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_99606970
Wat is dit topic nou. :o

Jullie denken dat hij nog leeft? Nee, lijkt me sterk hoor. Al dat gebeuren enz. hij is vast wel dood.
pi_99607609
Michael Jackson leeft voor mij door tot aan mijn dood..zijn persoonlijkheid, zijn doelen,zijn muziek, en zijn films...ik ben met hem opgegroeid...en ik zal hem nooit vergeten..
Laat je niet kisten @ Piepie, jij bent een van de weinigen die nog gelooft in zijn leven..
(En wie weet heeft deze wonderbaarlijke illusionist ons allemaal bedot, maar ook ik heb na twee jaar wel mijn twijfels)
Ik wil je trouwens bij deze bedanken voor de nooit aflatende stroom van nieuws/feiten/ en fabels over 'onze' Michael..
Chapeau @Piepie, you always made me "smile"..XXX keep up the good work.. ^O^
  maandag 18 juli 2011 @ 11:56:46 #132
342898 MissVanity
pi_99613682
Ik lees ook nog steeds mee. Je brengt de dingen duidelijk.
Je berichten lezen makkelijk weg. Ik vind dit beter te volgen dan die andere fora en sites.
Ga zo door Piepie! ^O^
pi_99636058
Jeetje ik word er helemaal verlegen van en had dit nooit verwacht.
Bedankt voor de vreselijk lieve reacties ... O+

Ja ik ben net een pitbull soms; als ik ergens in geloof dan bijt ik mij erin vast net zolang totdat de waarheid boven tafel is.
Er zal ooit een moment komen dan ook ik zal opgeven, maar hopelijk is dat het moment dat Michael terug is ... ;)
Als ik ongelijk mocht hebben, dan heb ik sowieso geen spijt van al die tijd die ik erin heb gestopt omdat het een enorme leerzame periode is.
Mijn engels was redelijk goed toen ik me erin begon te verdiepen (de hoax-forums zijn engelstalig net als de filmpjes), maar mijn engels is nu zoveel beter dan 2 jaar terug.
Verder heb ik gelezen over dingen waar ik nooit eerder van had gehoord, zoals de New World Order etc.

Maar de enige ben ik echt niet die erin gelooft.
Er is zoveel info op internet over te vinden (forums, facebook, Youtube etc.).

Ik kom dus snel weer met meer, maar had vandaag nogal een hectische dag dus ben moe nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 18-07-2011 21:47:23 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 09:00:44 #134
342898 MissVanity
pi_99653067
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef piepie het volgende:
Jeetje ik word er helemaal verlegen van en had dit nooit verwacht.
Bedankt voor de vreselijk lieve reacties ... O+

Ja ik ben net een pitbull soms; als ik ergens in geloof dan bijt ik mij erin vast net zolang totdat de waarheid boven tafel is.
Er zal ooit een moment komen dan ook ik zal opgeven, maar hopelijk is dat het moment dat Michael terug is ... ;)
Als ik ongelijk mocht hebben, dan heb ik sowieso geen spijt van al die tijd die ik erin heb gestopt omdat het een enorme leerzame periode is.
Mijn engels was redelijk goed toen ik me erin begon te verdiepen (de hoax-forums zijn engelstalig net als de filmpjes), maar mijn engels is nu zoveel beter dan 2 jaar terug.
Verder heb ik gelezen over dingen waar ik nooit eerder van had gehoord, zoals de New World Order etc.

Maar de enige ben ik echt niet die erin gelooft.
Er is zoveel info op internet over te vinden (forums, facebook, Youtube etc.).

Ik kom dus snel weer met meer, maar had vandaag nogal een hectische dag dus ben moe nu.
Lekker even slapen! We laten jou ook wel al het werk doen :P
Maar ik zou niet weten hoe ik moet zoeken naar nieuwe info. En hoe ik dat moet plaatsen en uitleggen. Jij doet dat echt goed! En ik verklaar je zeker niet voor gek.
Ik geloof best dat de mogelijkheid dat Michael nog leeft er is.
En als hij weer tevoorschijn komt had je lekker al die tijd gelijk! :6
pi_99677706
Haha, ja dan heb ik gelijk gehad, maar daar doe ik het niet voor. Ik doe het puur omdat het me fascineert en ik wil weten hoe het zit ... ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het volgende verhaal valt in dezelfde categorie als Dave Dave en het groene mannetje, wat we hiervoor hebben besproken.
Was Michael echt Dave Dave bij Larry King en was het groene mannetje misschien toch ook Michael???
Als dat zo is, dan zou het mij niet verbazen als Michael ook in het volgende verhaal aanwezig was. Dit keer op Horror Night met Halloween 2009 in de Universal studio’s. Zijn kinderen waren daar toen met Liz Talor die in een rolstoel zat (RIP Liz). Michael zou daar de man met het varkenskop-masker zijn. Halloween is natuurlijk een grote verkleedpartij, dus achter een masker kruipen was niet moeilijk.

Het verhaal begon met een vette hint van TMZ :
TMZ Live: MJ, Anna & Balloon Boy Bonanza
Posted Oct 19th 2009 4:30PM by TMZ Staff
It was a jam packed day on TMZ Live, where Harvey and Mike fielded questions on the Heene family, Hoff's new reality show, MJ and his kids' trip to Horror Night with Liz Taylor.

Zie: http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z

MJ and his kids ??????????????????

Naar mijn mening is hier toch echt geen sprake van een typefout, …. dus weer een hint van TMZ?

Pikant detail in het bericht van TMZ is dat ook de Balloon Boy wordt genoemd.
Voor degenen die niet weten wat dat inhoudt. Het Balloon Boy-verhaal was ook een hoax.
Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Balloon_boy_hoax

In onderstaand filmpje zijn beelden te zien van Horror Night.
Ik heb lang gezocht, maar kon slechts dit filmpje vinden, terwijl er betere zijn geweest die misschien niet meer op YT staan nu. De beelden zijn vaag omdat het ook zo donker was daar.
Toch als je goed kijkt en pauzeert af en toe is er wel wat te zien.

Ter illustratie nog 3 foto’s:

1e foto Michael (met masker)? en Paris

Ben benieuwd naar jullie mening over dit verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 19-07-2011 23:50:19 ]
  donderdag 21 juli 2011 @ 01:31:30 #136
262978 Moonwalk
pi_99735183
Hey ja dat vind ik wel boeiend die bovenstaande post! ik vind het sowieso al een beetje raar dat die videos die je wilde zoeken allemaal verwijderd zijn overal??? dat bericht van tmz is ook heel apart ( gezien de rol die tmz in het exclusief uitbrengen van ( belangrijk officieel ) nieuws heeft.

ik had er graag wat meer videos over gezien, hoe kan het denk je dat de rest weg is?
ik zag this is it trouwens er in voorbij komen, is er door de believers unaniem besloten welke de echte MJ in die film is?
pi_99736622
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
Hey ja dat vind ik wel boeiend die bovenstaande post! ik vind het sowieso al een beetje raar dat die videos die je wilde zoeken allemaal verwijderd zijn overal??? dat bericht van tmz is ook heel apart ( gezien de rol die tmz in het exclusief uitbrengen van ( belangrijk officieel ) nieuws heeft.

ik had er graag wat meer videos over gezien, hoe kan het denk je dat de rest weg is?
ik zag this is it trouwens er in voorbij komen, is er door de believers unaniem besloten welke de echte MJ in die film is?
Er zijn veel video's weggehaald. Misschien van believers die het hebben opgegeven? Geduld is nu eenmaal een schone zaak ... ;)
Ik heb toch nog een ander duidelijker filmpje gevonden. Op 1.00 min. zie je achter Paris die varkenskop voorbij komen. Dit zijn lastige filmpjes, omdat het zo donker is en die varkenskop kan natuurlijk in principe iedereen zijn. Het is een combinatie van het gebaar dat hij maakte (duim omhoog, toen ze van die waterval kwamen) en in hun nabijheid zijn. Miko Brando was er ook bij (voor in het bootje). Elisabeth was pas aan haar hart geopereerd (een reden voor MJ om dicht bij haar te komen?).
Maar wat voor mij de doorslag gaf dat de believers gelijk zouden kunnen hebben is toch echt wel die hint van TMZ. Mij maak je echt niet wijs dat dit een typefout was ... ;)

Wat betreft This is It. Believers zijn daarover verdeeld. Veel denken dat er doubles waren. Joe Jackson heeft bij Larry King zelf gezegd dat er doubles waren, dus wie weet? Degenen die dit denken zien allemaal een double in de MJ met de oranje broek. Zelf zie ik het niet echt, dus voor mij blijft dit moeilijk.

Ik zal morgen 3 video's plaatsen waarin een "insider" anoniem vertelt hoe het echt zat met This is It. Ik geloof 100% wat er wordt beweerd. Meteen al in het begin had ik het idee dat This is It niet simpelweg beelden waren van de repetities, maar dat dit altijd al was bedoeld als een grote (HD) film en niet als documentaire. Je zult echt niet weten wat je hoort en ziet in die filmpjes ... ;)
Ik hoop dat je engels goed is, wijntje erbij en je valt van de ene verbazing in de andere, haha.
(deel 2 gaat trouwens over de doubles)
pi_99736729
Ik heb de video's over This is It nu al.

Deze video's zijn echt belangrijk in het verhaal ... ;)
(ik geloof heilig dat alles was zoals in de video's wordt verteld)

donderdag 21 juli 2011 @ 09:11:17 #139
33350 Janena
pi_99738887
Dat van TMZ zal zeker geen typefout zijn, ik ben er wel van overtuigd dat het opzet is. Met welk doel? wie zal het zeggen...
Ik zal de filmpjes morgen bekijken Piepie, moet nu zo aan het werk en vanavond verjaardag.
pi_99762045
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:11 schreef Janena het volgende:
Dat van TMZ zal zeker geen typefout zijn, ik ben er wel van overtuigd dat het opzet is. Met welk doel? wie zal het zeggen...
Ik zal de filmpjes morgen bekijken Piepie, moet nu zo aan het werk en vanavond verjaardag.
veel plezier en rustig aan hoor ... :)
pi_99781973

Vreselijke muziek, maar de tekst is ..... *O*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 04:21:37 #142
262978 Moonwalk
pi_99783134
Piepie ik ga die filmpjes nog allemaal ff rustig bekijken maar weet je dat ik die ene rare vage pinguin move echt helemaal niks vond??? Ff serieus zonder dat ik iemand wil beledigen, waarom denken de "die hard fans" dat MJ met een in mijn ogen zo een raaaare dansmove zou komen. MJ !! Die bekend staat om zn perfectionisme en vernieuwing en "onbegrijpelijke" dansmoves, die met een rare armgeflap komt voor zn comeback??? Ik begrijp echt niet hoe de believers en fans dat EN mooi vinden/vonden EN ook nog eens daar in geloven. Daarom vroeg ik naar This is it :)
Ik denk dat jij de enige bent waar ik dat gewoon normaal aan kan vragen zoals ik dat denk :P

Je zegt dat je zelf in die film niet echt een indruk hebt van doubles enzo, met het bovenstaande dat ik zeg, als je dan ff weer kijkt. Naar de logica erachter, de bouw van "die mj" , hij lijkt mij wat kleiner, te breed bij de schouders en een te "grof" hoekig hoofd met veel te statische houterige uit het ritme gaande bewegingen.

Natuurlijk is MJ in die tijd een jaartje ouder geweest maar IK geloof niet dat mj die zo tot in de puntjes is geweest met zijn shows, met zo een vage rare in mj maatstaven "neppe" move zou komen als geflap met een arm. Ik kan daar nog steeds niet met mn hoofd bij. Ook komt die "persoon" gewoon echt te vaag en anders over. Kleine trekjes enzo zie ik er echt helemaal niet in terug allemaal vreemde dingen. Ik weet de namen van al die impersonators niet meer maar die pinguin move vond ik heel erg op 1 van die bekendere impersonators lijken. Om heel eerlijk te zijn vraag ik me in me achterhoofd soms af of de echte MJ uberhaupt wel in die hele film voor komt :)

edit: ik lees het terug en merk dat mn zinnen niet zo goed in elkaar zitten ben veeeeeel te moe en ook geen kracht om het aan te passen dus hopelijk valt er wat van te maken hahah

edit2:

ik geloof nog steeds niet dat dit MJ is

[ Bericht 3% gewijzigd door Moonwalk op 22-07-2011 04:27:27 ]
pi_99812439
Je was ook wel heel laat nog wakker Moonwalk (of heel vroeg op), haha.
Je zinnen waren duidelijk genoeg hoor! :)

Ik ben het ook helemaal me je eens wat betreft die pinquin move, ook ik vond dat er compleet belachelijk uitzien en zeker dat flappen met zijn armen ... _O-

Misschien waren de doubles zo goed dat het moeilijk te zien was. Niets is wat het lijkt en ik denk dus ook heel veel illusies ... ;) Michael was inderdaad een perfectionist, dus ook de illusies (zoals de doubles) waren dan perfect!
In deel 2 van de 3 filmpjes wordt gemeld dat er 3 doubles zijn gebruikt in This is It, dus misschien klopt dit ook wel.
------------------------------------------------

Ik moest ook nog even denken aan mijn post over Horror Night.
Die varkenskop liep heel dicht bij Paris, terwijl er bodyguards bij waren.
Opmerkelijk dat ze hem zo dichtbij lieten, zeker omdat hij onherkenbaar was .... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 23-07-2011 00:11:33 ]
pi_99827182
Ik vind dit allemaal heel interessant om te lezen en vind sommige dingen zoals Dave Dave en dat groene mannetje ook op z'n minst gezegd vaag.

Maar wat er bij mij niet in gaat is dat een dergelijke hoax door zoveel mensen geheim kan worden gehouden. Aan de hand van deze theoriën moeten er tientallen, honderden mensen zijn die weten dat Michael nog leeft. Het kan toch gewoon niet dat zij hierover allemaal hun mond houden? Wat ik ook niet kan geloven is dat Michael zijn kinderen op deze manier zou overlaten aan de paparazzi etc.

Maar ik blijf wel lezen, vind het wel grappig en soms frappant wat er allemaal "ontdekt" wordt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:45:18 #145
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99830056
Hey Piepie, ik heb dit topic ook net even ontdekt, dus ben het gaan lezen uit nieuwsgierigheid. Jij bent vast wel op de hoogte van dat beruchte groepje fans wat Michael altijd om zich heen had. Weet je, van dat curls for my girls t-shirt en waar Michael elke dag tegen sprak. Ik weet dat zij allemaal op facebook enzo zitten maar daar kom je als sterveling niet tussen. Heb jij enig idee wat zij allemaal denken? Ik bedoel, denken zij dat hij leeft, dat hij is vermoord, dat hij zelfmoord heeft gepleegd, dat zus of zo er achter zit?
Ik denk namelijk dat zij écht dingen weten, ook omdat Michael wel eens belde met hun. Ik ben zó benieuwd naar hun verhalen :)
You will allways be my hero...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:48:59 #146
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99830119
Ik herinner me weer iets. Ben even gaan googlen op een fan uit dat groepje en dat linkt me meteen naar de website This Is Not It. Tuurlijk, dat waren zij!
pi_99850621
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind dit allemaal heel interessant om te lezen en vind sommige dingen zoals Dave Dave en dat groene mannetje ook op z'n minst gezegd vaag.

Maar wat er bij mij niet in gaat is dat een dergelijke hoax door zoveel mensen geheim kan worden gehouden. Aan de hand van deze theoriën moeten er tientallen, honderden mensen zijn die weten dat Michael nog leeft. Het kan toch gewoon niet dat zij hierover allemaal hun mond houden? Wat ik ook niet kan geloven is dat Michael zijn kinderen op deze manier zou overlaten aan de paparazzi etc.

Maar ik blijf wel lezen, vind het wel grappig en soms frappant wat er allemaal "ontdekt" wordt.
Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.
Het valt me op dat er steeds meer mensen uit het MJ-muziektopic hier lezen en ook reageren.
Als je een open mind hebt val je van de ene verbazing in de andere ... ;) Ik heb er in elk geval veel lol in om de hoax te volgen en met alles wat ik inmiddels heb gelezen en gezien ben ik er ook steeds meer van overtuigd geraakt dat het ook echt een hoax is.
In het begin kon ik me ook niet voorstellen dat zoveel mensen ervan zouden moeten weten en hun mond ook kunnen houden. Het hoeft natuurlijk niet dat er honderden van af weten, slechts wat sleutelfiguren kan al genoeg zijn en "money talks" ... ;) Als Michael mij zou vragen te zwijgen, zou ik dat ook kunnen. Voor hem wel ... ;) Maar er zijn ook mensen die er openlijk over spreken en twitteren, zoals Teddy Riley en Akon (en nog meer). Misschien heeft Teddy Riley hier wel toestemming van Michael voor gekregen (als onderdeel van de hints).
Je schreef dat je Dave Dave en het groene mannetje op zijn minst vaag vindt. Als je Blond Lady van de Memorial ziet dan ga je nog veel meer twijfelen denk ik.
De filmpjes over The Truth about This is It zijn ook een absolute aanrader om te kijken!
En in het vorige topic in deze reeks (deel 2) zou je zeker de posts over Coca Cola (sponsor van de O2-concerten) en de Dodo moeten lezen, net als de connectie met PT Barnum.

En wat de kinderen betreft, ja die zijn natuurlijk op een leeftijd gekomen dat ze niet meer achter maskers verstopt kunnen worden. Ze zijn in goede handen bij de familie neem ik aan en er zijn ook altijd bodyguards bij volgens mij.
Vond jij het niet opvallend dat heel kort voor zijn "dood" de kinderen ineens onbedekt met hem over straat gingen?
pi_99851048
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:45 schreef MJ44ever het volgende:
Hey Piepie, ik heb dit topic ook net even ontdekt, dus ben het gaan lezen uit nieuwsgierigheid. Jij bent vast wel op de hoogte van dat beruchte groepje fans wat Michael altijd om zich heen had. Weet je, van dat curls for my girls t-shirt en waar Michael elke dag tegen sprak. Ik weet dat zij allemaal op facebook enzo zitten maar daar kom je als sterveling niet tussen. Heb jij enig idee wat zij allemaal denken? Ik bedoel, denken zij dat hij leeft, dat hij is vermoord, dat hij zelfmoord heeft gepleegd, dat zus of zo er achter zit?
Ik denk namelijk dat zij écht dingen weten, ook omdat Michael wel eens belde met hun. Ik ben zó benieuwd naar hun verhalen :)
Hoi MJ44ever,
Ik kende die fans niet, maar je hebt gelijk, zij zitten achter die website This is not it.
Ter verduidelijking, ik was altijd wel fan van Michael, maar niet zo'n fan die van letterlijk alles op de hoogte was. Ik genoot van zijn muziek, maar was nooit bij een concert of fan-meeting ... ;)
Ik vond Michael een enorm talent en zag ook hoe vernieuwend hij altijd was. Ik zag ook dat hij geen remmingen kende en dat niets hem onmogelijk leek. Juist door deze dingen houd ik het absoluut voor mogelijk dat hij ook dit keer geen remmingen kende en deze hoax zo heeft gepland. Weer iets nieuws, maar wel uiterst extreem.
pi_99866242
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef piepie het volgende:

[..]

Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.
Het valt me op dat er steeds meer mensen uit het MJ-muziektopic hier lezen en ook reageren.
Als je een open mind hebt val je van de ene verbazing in de andere ... ;) Ik heb er in elk geval veel lol in om de hoax te volgen en met alles wat ik inmiddels heb gelezen en gezien ben ik er ook steeds meer van overtuigd geraakt dat het ook echt een hoax is.
In het begin kon ik me ook niet voorstellen dat zoveel mensen ervan zouden moeten weten en hun mond ook kunnen houden. Het hoeft natuurlijk niet dat er honderden van af weten, slechts wat sleutelfiguren kan al genoeg zijn en "money talks" ... ;) Als Michael mij zou vragen te zwijgen, zou ik dat ook kunnen. Voor hem wel ... ;) Maar er zijn ook mensen die er openlijk over spreken en twitteren, zoals Teddy Riley en Akon (en nog meer). Misschien heeft Teddy Riley hier wel toestemming van Michael voor gekregen (als onderdeel van de hints).
Je schreef dat je Dave Dave en het groene mannetje op zijn minst vaag vindt. Als je Blond Lady van de Memorial ziet dan ga je nog veel meer twijfelen denk ik.
De filmpjes over The Truth about This is It zijn ook een absolute aanrader om te kijken!
En in het vorige topic in deze reeks (deel 2) zou je zeker de posts over Coca Cola (sponsor van de O2-concerten) en de Dodo moeten lezen, net als de connectie met PT Barnum.

En wat de kinderen betreft, ja die zijn natuurlijk op een leeftijd gekomen dat ze niet meer achter maskers verstopt kunnen worden. Ze zijn in goede handen bij de familie neem ik aan en er zijn ook altijd bodyguards bij volgens mij.
Vond jij het niet opvallend dat heel kort voor zijn "dood" de kinderen ineens onbedekt met hem over straat gingen?
Ik snap niet hoe er maar een paar sleutelfiguren hier iets vanaf kunnen weten. Om al die dingen in scene te zetten heb je toch echt allerlei grafisch ontwerpers, make-up artiesten, visual effect mensen etc etc nodig? En zoiets als een nep rechtzaak, dat kan toch ook alleen als iedereen die daarbij betrokken is er vanaf weet? Het groene mannetje, mensen die in die studio zijn weten of zien toch wie dat is? Het kan volgens mij gewoon niet om zo'n grote truc uit te voeren zonder dat er minstens tientallen mensen van weten. Als hij nou echt ineens van de aardbodem was verdwenen en alleen zijn familie wist dat hij nog leefde, dan misschien wel. Maar nu met al deze rare fratsen er om heen, daar heeft hij toch allerlei mensen voor nodig om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Ik geloof nooit dat die allemaal hun mond zouden kunnen houden. Familie wel ja, maar al die anderen voor wie een primeur en bijbehorende $$ misschien belangrijker is dan Michael's geheim toch echt niet.

De kinderen niet meer achter maskers verstoppen of ze constant laten achtervolgen door paparazzi vind ik twee verschillende dingen. Het lijkt me gewoon echt niet iets wat hij zou doen, net als de kinderen laten interviewen door Oprah.

Wat is dat met de blond lady of waar kan ik er info over vinden? Ik moet verder zeggen dat ik te lui ben om me heel diep in deze hoax te gaan verdiepen, ten eerste omdat ik er dus eigenlijk niet in geloof en denk dat Michael gewoon dood is (hoewel natuurlijk wel onder verdachte omstandigheden waarvan wij het topje van de ijsberg nog niet eens kennen) en ten tweede omdat er gewoon veel te veel info beschikbaar is waarvan het meeste me bullshit lijkt. Maar voor de paar interessante dingetjes blijf ik hier wel lezen, wie weet word ik nog eens overtuigd ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 10:00:30 #150
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99868809
Ik ben het helemaal met gifkwal eens wat al die mensen betreft. Michael had het echt anders moeten doen, zoals een vliegtuigongeluk ofzo. Gewoon een vliegtuig die van de radar verdwijnt ofzo... Ik vind het namelijk wel echt een Michael stunt om zich dood te wanen en dan nooit meer terug te komen. Gewoon om toch een normaal leven te kunnen hebben.
Maar dat er 100 mensen bij zijn begrafenis zitten en dat dat dan een studio zou zijn, daar geloof ik helemaal niks van. Het ligt er ook maar net aan hoe je de dingen bekijkt. Op die hoax site wordt afgevraagd waarom Jermaine die verklaring gaf en geen dokter. Sorry, maar het is echt zo een Jermaine ding om dat te doen,verbaasd me helemaal niks, Jermaine stond altijd al graag vooraan.
Maar net als gifkwal vind ik het wel leuk om al die dingetjes te lezen, gewoon omdat ik alles wil lezen van Michael.
pi_99877468
Het is ook moeilijk te bevatten allemaal, dat snap ik ook wel. Maar onderschat de macht van Michael niet. De paar hoorzittingen die er nu pas zijn geweest waren toch een echte poppenkast met pluche beestjes en al, haha. De echte rechtszaak wordt maar opgeschoven, nu weer naar 20 september. Tegen die tijd zal het wel weer opschuiven denk ik.
Wat de kinderen betreft die nu iedereen kent. Dat zou ook gebeurd zijn als Michael bij ze was. Aan de papparazzi kunnen ze echt niet ontkomen, dan zouden ze de deur nooit uit kunnen.
Maar blijf lekker lezen hier als jullie het leuk vinden, maakt mij niet uit hoe iemand erover denkt hoor. Ik vind het toch wel leuk om hier van alles neer te zetten.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 24-07-2011 15:05:15 ]
pi_99882348
Toen Michael nog leefde konden zijn kinderen prima aan de paparazzi ontkomen, juist omdat hij ze niet met hun gezichten in de Oprah Winfrey show liet opdraven.

En de macht van Michael? Had hij maar wat meer macht gehad, dan was al die shit in zijn leven misschien aan hem voorbij gegaan.

Maar blijf zeker posten, het is sowieso een interessant onderwerp. Of je er nou in gelooft of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door gifkwal op 24-07-2011 18:11:56 ]
pi_99885124
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99885278
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zit net naar de tour te kijken en kom tot de conclusie dat Cadel Evans dezelfde irritante stem heeft als MJ..... Dat kan geen toeval zijn.
:').
pi_99927744
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat mocht hij willen.. :D
pi_99928709
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef piepie het volgende:

Het volgende verhaal valt in dezelfde categorie als Dave Dave en het groene mannetje, wat we hiervoor hebben besproken.
Was Michael echt Dave Dave bij Larry King en was het groene mannetje misschien toch ook Michael???
Als dat zo is, dan zou het mij niet verbazen als Michael ook in het volgende verhaal aanwezig was. Dit keer op Horror Night met Halloween 2009 in de Universal studio’s. Zijn kinderen waren daar toen met Liz Talor die in een rolstoel zat (RIP Liz). Michael zou daar de man met het varkenskop-masker zijn. Halloween is natuurlijk een grote verkleedpartij, dus achter een masker kruipen was niet moeilijk.

Het verhaal begon met een vette hint van TMZ :
TMZ Live: MJ, Anna & Balloon Boy Bonanza
Posted Oct 19th 2009 4:30PM by TMZ Staff
It was a jam packed day on TMZ Live, where Harvey and Mike fielded questions on the Heene family, Hoff's new reality show, MJ and his kids' trip to Horror Night with Liz Taylor.

Zie: http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z

MJ and his kids ??????????????????

Naar mijn mening is hier toch echt geen sprake van een typefout, …. dus weer een hint van TMZ?

Ben benieuwd naar jullie mening over dit verhaal.
Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.

Ja, Michael zou mogelijk nog kunnen leven en steeds terugkomen.

Maar het kan ook andersom zijn. Michael dood, maar TMZ en wat acteurs die hem zogenaamd levend houden. Tot nu toe zie je alleen maar geschminkte of groene mannetjes en varkens.

Daaruit kan niet zonder meer geconcludeerd worden wie eronder zit.
pi_99932472
quote:
Je moet je wel bedenken dat de hoax twee kanten op kan werken.

Ja, Michael zou mogelijk nog kunnen leven en steeds terugkomen.

Maar het kan ook andersom zijn. Michael dood, maar TMZ en wat acteurs die hem zogenaamd levend houden. Tot nu toe zie je alleen maar geschminkte of groene mannetjes en varkens.

Daaruit kan niet zonder meer geconcludeerd worden wie eronder zit.
Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.
Als hij echt dood is dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen.
pi_99933812
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef piepie het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar er is ook zoveel meer dan dit alleen.
Als hij echt dood is dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen.
OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
  maandag 25 juli 2011 @ 20:42:42 #159
33350 Janena
pi_99934482
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:

[..]

OOK Als hij echt dood is, dan wordt er een heel raar spelletje gespeeld achter de schermen...
Nou ja, dat is wat ik eigenlijk denk....Dat ze om een ons onbekende reden een raar spelletje spelen terwijl MJ zelf is overleden (wat 'hen' goed uitkomt).
pi_99939386
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Maron het volgende:

[..]

Het maakt het niet minder raar, maar zolang we enkel kunnen concluderen dat het 'raar' is kunnen we dus niet zeggen of Michael nog leeft.

Er zijn mensen die stellen dat the Wizard of Oz. een verkapt pamflet over bankieren was. Een oz. (ounce) is de maat waarin het gewicht van goud en zilver gemeten wordt in de VS. De schrijver zou het niets eens zijn geweest met de eenzijdige focus op goud (yellow brick road) en wilde zilver terug in het spel (de zilveren slippers van Dorothy waarmee ze vanalles kon). Wie weet gaat het ze wel gewoon plat om de centen...

Er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden, en ook het genoemde boek kent meerdere interpretaties.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:20:17 #161
262978 Moonwalk
pi_99986819
Voor de mensen die wakker zijn, tijdens het zappen hoor ik toevallig dat er zometeen iets over MJ en zn familie bij RTL Boulevard komt. Iets met een optreden oid maar heb het niet goed gehoord
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:32:16 #162
262978 Moonwalk
pi_99987411
Ik schrijf even met de tv mee, dus sorry als er SHO/MUZ achtige dingen tussen zitten maar ik kijk dit alleen maar omdat ik actief ben in dit BNW topic en niet in de het andere MJtopic in MUZ.
quote:
Zn moeder wil een concert op 8 oktober geven, een eerbetoon met medewerking van de Jackson familie. Katherine is er zelf erg bij betrokken, ze sprak zelf op de beelden. De show zou op 8 oktober moeten zijn maar Jermain en Randy vinden dat geen goeie datum dus er schijnt wat onenigheid te zijn. Katherine en Jermain en Janet vertellen ook over dat Michael zoveel geld aan goede doelen gaf en ze zijn van plan om dat nu ook te doen met dit geld. Tito komt ook nog in beeld en geeft zijn kijk er op, niks bijzonders uit Tito zijn mond.

8 oktober zou ongelukkig zijn omdat dan misschien de rechtzaak van Murray nog bezig is. Katherine en de rest vinden dat het al zo lang heeft geduurd allemaal en het er nu van moet komen.
Volgens TMZ kan je vanaf 4 augustus kaarten kopen.
(winston gerstanowitch is van plan om er heen te gaan)

Aldus RTL boulevard
Waarom doen ze dit nu pas? Door dit soort dingen ga ik denken dat hij gewoon dood is ( niet dat ik een echte believer ben ik vind gewoon veel theorien mogelijk en interessant ) en dat het geld voor de poppekast ook op is. Dat er schuldeisers oid van MJ achter de familie aanzitten en zij nu ipv Michael met de zweep erover krijgen. Ik ga eens even kijken of er wat op TMZ staat aangezien boulevard daar naar verwees.

edit:

bericht van tmz in de spoiler

SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door Moonwalk op 27-07-2011 01:04:45 ]
pi_99990420
Ja waarom nu pas?

Ach het wordt in ieder geval wereldwijd uitgezonden en het wordt een "thriller of an event" ... :) (als het al doorgaat)

http://latimesblogs.latim(...)benefit-concert.html
pi_99990490
De versprekingen (the slip ups)!

In het volgende filmpje op 3.53 uur zit Larry King met zijn “He's still dead by the way”.
Hele filmpje is interessant met nog meer slip ups.

pi_99992674
Maar eerst zeg je nog dat slecht een aantal sleutelfiguren hier iets vanaf weten. En nu weten ineens Larry King, Joe's publicist, paparazzi, Kenny Ortega, etc etc het ook? Dit bedoel ik dus met dat je zo'n hoax onmogelijk kan uitvoeren zonder er ontzettend veel mensen bij te betrekken, en dat van al die mensen nooit 100% zijn mond zou houden hierover.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:33:56 #166
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99999421
Gifkwal, my thoughts too :-)
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 15:55:32 #167
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_100008124
[edit]

[ Bericht 99% gewijzigd door Ratelslangetje op 27-07-2011 19:28:57 (foutje) ]
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_100020963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef gifkwal het volgende:
Maar eerst zeg je nog dat slecht een aantal sleutelfiguren hier iets vanaf weten. En nu weten ineens Larry King, Joe's publicist, paparazzi, Kenny Ortega, etc etc het ook? Dit bedoel ik dus met dat je zo'n hoax onmogelijk kan uitvoeren zonder er ontzettend veel mensen bij te betrekken, en dat van al die mensen nooit 100% zijn mond zou houden hierover.
Ik zie dat anders. Deze mensen stonden heel dicht bij Michael en er zijn echt wel mensen die hun mond kunnen houden hoor. Zelf zou ik daar ook geen enkele moeite mee hebben. Een geheim is bij mij ook veilig.
Larry King's opmerking is echt heel vreemd en als ik dan denk aan Dave Dave ... ;)

Ik vind het zelf veel vreemder dat niemand vanuit het ziekenhuis iets aan de pers te melden had. Mensen die daar werken of bezoekers zouden met een ooggetuigeverslag een aardig centje kunnen verdienen als ze hun verhaal zouden verkopen. Zeker dit soort mensen kan een extraatje goed gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 27-07-2011 22:15:29 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:25:40 #169
33350 Janena
pi_100026918
da's inderdaad vreemd.normaal staan ze in rijen van 3 opgesteld om hun verhaal te doen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 01:58:02 #170
262978 Moonwalk
pi_100032437
Dat is dus het hele gedoe met dit, als je denkt dat iets niet kan omdat het raar is, staat er nog iets veel gekkers tegenover. Natuurlijk is het "gek" dat niemand van die mensen iets gezegd zou hebben maar wie weet wat voor geldbedrag er tegenover staat ofzo? zo van hou je mond 5 jaar lang en er komt een rekening op jouw naam vrij met dit en dat bedrag, ik noem maar wat. Er zijn zat manieren om mensen voor geld hun mond te laten houden zodat ze er minder baat bij hebben als ze het wel zouden vertellen. Zoals Piepie al zegt staat er dus tegenover dat niemand van in en om het ziekenhuis ( personeel, bezoekers, dokters, schoonmakers, concierges, voorbijgangers, kennissen van mensen die er lagen, patienten, de postbode enz enz ) allemaal stil zijn. Vind ik echt veel en veel gekker !
  donderdag 28 juli 2011 @ 06:58:02 #171
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100034884
Als bv een dokter een verhaal vertelt zonder bronvermelding gelooft niemand het. Als de dokter wel zijn naam geeft, krijgt hij misschien een ton maar is hij wel zn baan en goede reputatie kwijt omdat hij vast iets heeft getekend. Dan wordt hij nergens meer aangenomen en dan is een ton niks.
Michael lag na de uitspraak in 2005 ook in het ziekenhuis en dat is nooit naar buiten gekomen maar wel gebeurd. Artsen nemen hun eed misschien wel heel serieus. Gelukkit maar :-)
pi_100059767
Er heeft geen arts een doodsverklaring getekend en er heeft geen arts de pers te woord gestaan ... ;)
Murray wilde ook niet tekenen en toen heeft LaToya het gedaan ... :D
Later heeft de lijkschouwer ook getekend.

Is het niet vreemd dat een arts niet wilde tekenen???

Wat ook zo vreemd is, is dat op officiële stukken voor Michael's dood altijd Michael Joe Jackson stond (paspoort, rijbewijs, rechtszaken), na zijn dood is het ineens Michael Joseph Jackson!

[ Bericht 22% gewijzigd door piepie op 28-07-2011 20:16:43 ]
pi_100073919
Joe is toch ook gewoon een afkorting van Joseph? Het is wel opvallend inderdaad, maar op dat zogenaamde testament uit 2002 of 2003 ofzo stond ook Joseph.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 07:54:31 #174
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100077008
Ik vind het wel slecht dat er zo met die naam gerommeld wordt. Dat zou echt niet mogen. Ze doen al moeilijk als je naam op je vliegticket niet overeen komt met je paspoort.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:48:00 #175
33350 Janena
pi_100078628
Dat is inderdaad vreemd...

Ik kan me ook nog iets herinneren over een niet kloppend gewicht.

Tijdens de arrestatie in 2003 is hij gewogen en woog hij beduidend minder dan tijdens de autopsie.
Dat terwijl hij naar mijn inzien magerder was tijdens This is it...
pi_100088350
Ja gewicht, lengte, kleur ogen, kleur haar, dit soort kenmerken is ook in verschillende stukken anders ... ;)

Misschien doen ze in de VS niet moeilijk over afkortingen en is zijn geboortenaam dus Joseph, dat zou kunnen. Wel raar een afkorting in officiële stukken, maar 's lands wijs 's lands eer dan maar (hoewel de amerikaanse leden van het hoax-forum hier ook niets van snappen).

Dit is dan nog te verklaren, maar het niet tekenen van het deathcertificat door een arts in UCLA kan ik echt geen reden voor bedenken. Er is volgens de berichten nog een tijdje geknokt voor zijn leven daar en het tijdstip van overlijden is bekend. Waarom wilde dan de verantwoordelijke arts niet tekenen??????????//

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 29-07-2011 16:00:54 ]
pi_100114430
Grappig wat ik zo net las over het tribute concert op 8 oktober in Cardiff:

“The concert takes place in Cardiff, Wales but the greatest hoax of all time took place in Cardiff, New York in 1869. So MJ was sending a message with the city name, but even more interesting is the date. Elvis Presley's 40th anniversary tribute that MJ attended was on Oct 8, 1994. This is NO COINCIDENCE, he is sending a GIANT mesage. More info at TWITTER / STEAMYHOTLATIN BeLIEve...”

Is dit ook weer gewoon toeval??? ... :D

Hier een link over de Gardiff Giant hoax (en natuurlijk is ook P.T. Barnum weer van de partij in dit artikel. Michael's fascinatie voor P.T. Barnum is bij de MJ-fans wel duidelijk).

http://www.museumofhoaxes(...)k/the_cardiff_giant/
pi_100116121
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
Grappig wat ik zo net las over het tribute concert op 8 oktober in Cardiff:

“The concert takes place in Cardiff, Wales but the greatest hoax of all time took place in Cardiff, New York in 1869. So MJ was sending a message with the city name, but even more interesting is the date. Elvis Presley's 40th anniversary tribute that MJ attended was on Oct 8, 1994. This is NO COINCIDENCE, he is sending a GIANT mesage. More info at TWITTER / STEAMYHOTLATIN BeLIEve...”

Is dit ook weer gewoon toeval??? ... :D

Hier een link over de Gardiff Giant hoax (en natuurlijk is ook P.T. Barnum weer van de partij in dit artikel. Michael's fascinatie voor P.T. Barnum is bij de MJ-fans wel duidelijk).

Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.

Eerst was het nog "see you in july" oid. Nu is het weer oktober. What's next?

Maar goed, ben het met je eens dat er vreemde dingen spelen rondom zijn dood.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2011 02:33:28 ]
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:33:06 #179
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100118196
Ik heb die Twitter van steamyhotlatin eens even zitten te bekijken en omg. Zij gelooft echt letterlijk, 100%, dat Michael op 8 oktober op dat podium staat...

Áls het waar zou zijn dat hij zijn dood heeft gefaked, dan zou hij wegblijven. Why bother to come back? Ik denk dat alle respect voor Michael weg is en hij heeft nu net weer zo een goede naam ^O^

Gisteren weer eens This Is It gekeken, geweldig!!! Eeuwig zonde, why, why, why??? :N
pi_100134475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef MJ44ever het volgende:
Ik heb die Twitter van steamyhotlatin eens even zitten te bekijken en omg. Zij gelooft echt letterlijk, 100%, dat Michael op 8 oktober op dat podium staat...

Áls het waar zou zijn dat hij zijn dood heeft gefaked, dan zou hij wegblijven. Why bother to come back? Ik denk dat alle respect voor Michael weg is en hij heeft nu net weer zo een goede naam ^O^

Gisteren weer eens This Is It gekeken, geweldig!!! Eeuwig zonde, why, why, why??? :N
Even voor de goede orde, ik heb niet naar die twitterberichten gekeken en ga er ook niet van uit dat hij 8 oktober op dat podium zal staan. Als en wanneer hij terug komt is helemaal aan hem.
Dat een van de grootste hoaxes ooit in Cardiff heeft plaatsgevonden, ja .... dat vind ik wel heel opmerkelijk!!

(Heb je ook The Truth about This is It gekeken?)

Teddy Riley's en Akon's twitterberichten en interviews daarentegen zijn wel reuze interessant:

[ Bericht 8% gewijzigd door piepie op 30-07-2011 21:03:09 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 19:16:27 #181
262978 Moonwalk
pi_100165289
Hier een linkje met het verhaal over de Cardiff Hoax die daar echt heeft plaats gevonden en waar nu het concert zal plaats vinden. Vreemd vreemd vreemd. Piepie kan jij wat meer vertellen over MJ's interesse mbt de man die de Cardiff Hoax heeft gedaan?

tekst van het artikel zit onder de spoiler
SPOILER
  zondag 31 juli 2011 @ 19:31:07 #182
262978 Moonwalk
pi_100165675
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 02:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal op zijn minst erg apart ja. Maar stel nou dat het weer uitdraait op niks... Dan is die hoax toch wel een beetje klaar, of niet? Dan sollen ze overduidelijk met de fans.

Eerst was het nog "see you in july" oid. Nu is het weer oktober. What's next?

Maar goed, ben het met je eens dat er vreemde dingen spelen rondom zijn dood.
Het is niet alleen maar hoax gerelateerd ( althans voor mij niet ), ik zelf vind dat er drie scenarios kunnen zijn.

1. hoax voor de "lol" ( maar daar neig ik niet zo heel erg sterk naar )
2. witnessprotection program ( dat bestaat gewoon in amerika, in die zin dus wel hoax )
3. moord ( illuminatie?)

Aan die drie scenarios kan je nog allemaal randscenarios plakken die bij het BNW denken passen.

"Zomaar" overleden geloof ik in ieder geval echt niet. Er zit iets heel groots achter en wat dat grote is dat is wat me zo boeit. Het is niet zoals Amy Winehouse, Liz Taylor, Heath Ledger enz enz ( R.I.P. ). Bij MJ klopt er vanaf dag 1 gewoon zoveel niet en het gaat maar door. Die ambulance foto werd overal voor officieel aangenomen en gepubliceerd. Na 100 jaar komt er naar buiten dat het nep is. Hoezo zei niemand daar wat over, er klopt niks van die hele dood van MJ.

Ik verwacht geen comeback van hem op 8 oktober, en op geen enkele andere dag, er is een verschil tussen doorgeslagen fans ( de soort die de grond likken waar hun idool heeft gelopen ), en tussen mensen die zn muziek en alles helemaal te gek vinden en het mysterieuze rond om zijn dood interessant vinden :) Dus na 8 oktober is het denk ik niet opeens stil
pi_100171040
Moonwalk, alles wat met P.T. Barnum te maken had was Michael door geobsedeerd.

Hier kun je lezen over P.T. Barnum:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Phineas_Taylor_Barnum

Denk maar aan de albumcover van Dangerous, The Greatest Show on Earth, de olifanten (op de dag van Michael's memorial).

Slideshow olifanten op dag memorial Michael:
http://www.zimbio.com/pic(...)er+Hours/lrNekFroB6g

Albumcover Dangerous P.T. Barnum:

P.T. Barnum hield zijn publiek graag voor de gek met hoaxes.
Later vormde hij met Bailey het beroemde circus Barnum and Bailey, bekend van de Greatest Show on Earth.

In topic 2 heb ik er ook over geschreven met een duidelijk filmpje erbij.

Hier de link naar wat ik er in topic 2 over heb geschreven:

Michael Jackson #2 The plot still thickens...

En het filmpje uit topic 2:

De reden blijft gissen, maar ik denk een combinatie van meerdere redenen, zoals gevaar voor zijn leven, wraak op de media en bepaalde figuren om hem heen, geld wat weer binnenstroomt, maar ook gewoon omdat hij Michael Jackson is die niets onmogelijk vindt uit te voeren wat er in hem op komt (de grootste illusie ooit neerzetten nu).

Een van de grootste aanwijzingen vind ik zelf eigenlijk de doodsoorzaak zelf.
Michael zou bijna iedere nacht met propofol in slaap zijn gebracht. Ja, ja, ..... _O-
(weet je nog dat mensen ook dachten dat Michael echt in een zuurstoftank sliep, hihihi)

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 01-08-2011 01:10:42 ]
pi_100494147
Mooi filmpje over LaToya die in haar boek de situatie rondom Michael's dood anders beschrijft dan ze in interviews deed. Tegenstrijdigheden alom weer (of als je liegt lieg dan goed en houd je aan 1 verhaal) ... :P

pi_100511936
Wat een tegenstrijdigheden idd! Erg interessant filmpje.
Ik vraag me trouwens wel af waarom ze dat boek geschreven heeft. Want het gaat vooral om haar relatie met Michael en hoe ze omging met zijn 'dood', als ik het goed begrijp, toch? Stel nou dat Michael na een tijdje toch weer terug komt om te zeggen dat het allemaal een hoax was. Dan zou ik het echt niet leuk vinden dat ik zo'n boek vol onzin heb gekocht en gelezen. Daar kan ze dan toch problemen mee krijgen, doordat mensen hun geld terug vragen enz.? Als ze het boek heeft geschreven om winst te maken denk ik dat Michael dan of écht overleden is, óf gewoon niet meer terug komt.
pi_100521107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef MultiMarrit het volgende:
Wat een tegenstrijdigheden idd! Erg interessant filmpje.
Ik vraag me trouwens wel af waarom ze dat boek geschreven heeft. Want het gaat vooral om haar relatie met Michael en hoe ze omging met zijn 'dood', als ik het goed begrijp, toch? Stel nou dat Michael na een tijdje toch weer terug komt om te zeggen dat het allemaal een hoax was. Dan zou ik het echt niet leuk vinden dat ik zo'n boek vol onzin heb gekocht en gelezen. Daar kan ze dan toch problemen mee krijgen, doordat mensen hun geld terug vragen enz.? Als ze het boek heeft geschreven om winst te maken denk ik dat Michael dan of écht overleden is, óf gewoon niet meer terug komt.
Ik heb zelf dat boek niet gelezen, dus zou niet weten hoe dat zit. Wat ik ervan heb begrepen gaat het niet alleen over haar relatie met Michael. Hoe het juridisch zit weet ik ook niet, maar ik denk dat iemand kan schrijven wat hij/zij wil (ook leugens) zonder in de problemen te komen ... ;)

Dit is ook een goed filmpje met veel slip ups van Jermaine ... :)

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 09-08-2011 20:23:49 ]
pi_100585560
Het is super laat want ik heb met grote interesse het een en ander doorgelezen en gekeken. Mijn conclusie is.. ik weet niet meer wat ik kan, wil en moet geloven. ;(
pi_100585691
Als hij al nog in leven zou zijn, ik geloof hier niets van zou een comeback echt onmogelijk zijn.
Vergeet niet dat mensen miljoenen verdient hebben aan zijn dood, memorial cd's, het hele This is it spektakel enz.
Reken er op dat er tientallen zo niet honderden rechtzaken zullen volgen van mensen die vinden dat hij de boel misleidt heeft .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100629129
Ik zou het hem direct vergeven. O+
pi_100630588
Ik ook, maar al de geldwolven en bloedhonden die hem gedurende zijn hele leven hebben gestalkt en aangeklaagd ongetwijfeld niet.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:19:00 #191
33350 Janena
pi_100638123
Humor: Mijn zusje Jenny (die hier ook meeschrijft op dit topic en fan is) ging naar schiphol en parkeerde haar auto toen haar dit bord opviel:

Vond het wel humor....
pi_100880724
Hij is leuk Janena ... :)

Ik heb weinig tijd gehad afgelopen week, maar zag wel het logo van de promotor van het tribute concert en moest vreselijk lachen .... _O-

Oké het zal wel weer toeval zijn, maar ze weten ze wel uit te zoeken ... 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 18-08-2011 01:33:15 ]
pi_100882487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:33 schreef MetBas het volgende:
Ik zou het hem direct vergeven. O+
Ik ook ... ;)

Deze is speciaal voor jou MetBas:

pi_100883272
Jeej. O+ :D

Wat vind je precies zo apart aan dat logo? Het is al laat hoor, ik kan er helemaal overheen kijken. :P

Edit: net even dat greatest show on earth hoax filmpje gekeken, maar ben niet overtuigd. Het voelt als een presentatie van een hele hoop gekkigheid en toevalligheden, maar ze tellen niet echt op.

[ Bericht 20% gewijzigd door MetBas op 18-08-2011 03:50:05 ]
pi_100884454
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 01:01 schreef piepie het volgende:
Hij is leuk Janena ... :)

Ik heb weinig tijd gehad afgelopen week, maar zag wel het logo van de promotor van het tribute concert en moest vreselijk lachen .... _O-

Oké het zal wel weer toeval zijn, maar ze weten ze wel uit te zoeken ... 8)7

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hahaha! Wat mooi gekozen weer. :P
pi_100898474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef MetBas het volgende:
Jeej. O+ :D

Wat vind je precies zo apart aan dat logo? Het is al laat hoor, ik kan er helemaal overheen kijken. :P

Edit: net even dat greatest show on earth hoax filmpje gekeken, maar ben niet overtuigd. Het voelt als een presentatie van een hele hoop gekkigheid en toevalligheden, maar ze tellen niet echt op.
Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ... ;)

Wat het filmpje betreft denk ik dat jij te weinig hoax-kennis hebt om alles goed op een rijtje te kunnen zetten. De hoax wordt vergeleken met de Greatest Show on Earth (P.T. Barnum).
Misschien heb jij nog heel veel leeswerk te doen voordat ook bij jou het kwartje gaat vallen.
Je engels moet ook echt goed zijn om alles te kunnen begrijpen ... ;)
pi_100898588
Ah zo.

Engels is het probleem niet hoor, had een negen en een half op mijn examen. :P Maar ik zal als ik tijd heb wel eens verder inlezen inderdaad.
pi_100899753
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef piepie het volgende:

[..]

Het logo van Global Live Events schrijft de letter l over elkaar heen zodat het net lijkt of het woord ALIVE er staat ... ;)

En er staat een lege "troon" (misschien wel voor The King of Pop) ;)
pi_100915123
Wat ik mij trouwens afvroeg.. als er straks bij de trial autopsiefotos uitlekken, wat dan?
pi_100922291
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef MetBas het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg.. als er straks bij de trial autopsiefotos uitlekken, wat dan?
Laten we eerst maar eens afwachten of die trial niet voor de zoveelste keer wordt opgeschoven.
Ik moet het nog zien dat het nu echt gaat beginnen op 20 september.
Als de trial doorgaat dan wordt het nog spannender allemaal. Verder is daar voor mij ook nog geen echt goed antwoord op te bedenken. Fake-trial misschien?? (een zwarte man die wordt beschuldigd van een ernstige misdaad en al door de publieke opinie is veroordeeld. Dit doet sterk denken aan wat Michael in 2005 moest doorstaan ... ;) ).

De vorige 2 hoorzittingen waren toch ook niet normaal te noemen met al dat speelgoed in de rechtbank! Echt niet een normale gang van zaken hoor ... ;)
pi_100923931
Haha nee klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik denk dat het voor mij moeilijk wordt een 'gelover' te blijven als er daadwerkelijk autopsiefoto's uitlekken.. Want dat zit er weer dik in natuurlijk. Al merk ik bij mijzelf dat ik het toch wel erg graag allemaal wil geloven, daarom ben ik een beetje gematigd in wat ik allemaal ga lezen en bekijken. Straks word ik echt zo'n die-hard. :+
pi_100952651
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:50 schreef MetBas het volgende:
Haha nee klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik denk dat het voor mij moeilijk wordt een 'gelover' te blijven als er daadwerkelijk autopsiefoto's uitlekken.. Want dat zit er weer dik in natuurlijk. Al merk ik bij mijzelf dat ik het toch wel erg graag allemaal wil geloven, daarom ben ik een beetje gematigd in wat ik allemaal ga lezen en bekijken. Straks word ik echt zo'n die-hard. :+
Jij kunt er beter vanuit gaan dat hij er niet meer is en alleen in je achterhoofd een beetje hoop houden. Dan is het ook niet zo'n grote schok als hij ineens terug komt omdat je er toch al het een en ander over hebt gelezen ... ;)
Ik heb zoveel gelezen (veel en veel meer dan wat er hier op fok is besproken) dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat hij echt dood is.

Wat dat autopsierapport betreft van TMZ, dat is net zo nep als die ambulancefoto ... ;)
Er is niet eens in beschreven dat hij een een groot litteken op zijn hoofd had van de brandwonden van de Pepsi-reclame en nog veel meer dingen die niet kloppen.
pi_100952746
Ja precies, met die insteek sta ik er nu ook in. Ik vind het namelijk wel heel erg interessant allemaal. En soms als er dan argumenten langskomen denk ik ook heel vaak 'verrek, inderdaad!'.

Maar jij denkt dus wel dat hij terugkomt, en niet simpelweg gaat verdwijnen in de anonimiteit?

Nee niet het autopsierapport, maar de autopsiefoto's. Want die gaan gepresenteerd worden tijdens de rechtszaak.
pi_100952944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef MetBas het volgende:
Ja precies, met die insteek sta ik er nu ook in. Ik vind het namelijk wel heel erg interessant allemaal. En soms als er dan argumenten langskomen denk ik ook heel vaak 'verrek, inderdaad!'.

Maar jij denkt dus wel dat hij terugkomt, en niet simpelweg gaat verdwijnen in de anonimiteit?

Nee niet het autopsierapport, maar de autopsiefoto's. Want die gaan gepresenteerd worden tijdens de rechtszaak.
Als die rechtszaak er komt, haha.
Die foto's kunnen toch nep zijn dan en wij krijgen die ook vast niet te zien.

Ik weet wel dat als die rechtszaak er echt komt het erg moeilijk is om nog in de hoax te geloven.
Maar ik bedenk dan maar dat we in een wereld leven waarin niets onmogelijk is ... ;)

Ik denk absoluut dat hij terugkomt, anders had hij zijn "dood" wel op een andere manier in scène gezet en niet zoveel aanwijzingen achtergelaten.
pi_100955877
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef piepie het volgende:

[..]
Ik denk absoluut dat hij terugkomt, anders had hij zijn "dood" wel op een andere manier in scène gezet en niet zoveel aanwijzingen achtergelaten.
Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.

Ik denk het zelf dus van niet, maar het zou iig een stunt zijn.
pi_100961336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie zich mag schrapzetten vanwege de honderden aanklachten die hij dan gaat ontvangen.

Ik denk het zelf dus van niet, maar het zou iig een stunt zijn.
Dat van die aanklachten is heel goed onderzoek naar gedaan door de die-hard hoax-investigators
(tot gesprekken met een advocaat aan toe) en het blijkt echt dat hij niets te vrezen heeft op dat terrein.
pi_100963294
Interessant artikel over P.T. Barnum en Michael's fascinatie voor hem:

http://www.squidoo.com/BookMichaelJackson
pi_100963754
Heb je ook een idee wanneer Michael terug zou kunnen komen, piepie? Of zijn daar ook veel theorieën over en is er niet echt eenduidig één aangenomen theorie?
pi_100964287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 02:18 schreef MetBas het volgende:
Heb je ook een idee wanneer Michael terug zou kunnen komen, piepie? Of zijn daar ook veel theorieën over en is er niet echt eenduidig één aangenomen theorie?
Ja dat zou iedereen graag willen weten, ik ook natuurlijk ... :) !
Er zijn vaak datums genoemd voor een mogelijke terugkeer, maar die vond ik zelf nooit echt sterk onderbouwd en zijn ook nog nooit uitgekomen dus.
Momenteel zijn er wel aanwijzingen dat hij op 8 oktober in Cardiff terugkomt.
Er zijn twitterberichten van insiders die daar wel toespelingen op hebben gemaakt.
De duidelijkste was die van Teddy Riley, die al lange tijd openlijk twittert over dat hij geen believer is maar een knower (ik neem aan dat je weet wie hij is ... ;-) ).
Hij schreef dat 8 oktober de dag is waarop hij (MJ) "rose from dead".

Bij deze datum krijg ik zelf ook een gevoel dat dit het wel eens zou kunnen zijn, maar met MJ weet je het natuurlijk nooit zeker ... ;)

Hier alvast een artikel erover:
http://www.dailystar.co.uk/posts/view/206086

en nog een artikel waarin ook het twitterbericht is te zien:
http://michaeljacksonmira(...)about-8-october.html

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 20-08-2011 03:30:52 ]
pi_100964465
Thanks voor de verheldering! Ik vind het echt knap hoeveel je er over weet. :) Je legt ook alles heel helder uit.

En haha ja ik zal uitkijken dat ik geen die-hard wordt hoor (dat stond er voor de edit :P ).
pi_100964593
Ik zie mij opeens al helemaal voor me hoe Michael terug zou komen.. Dat hij hand in hand met zijn kinderen het podium oploopt of zoiets.. Hoe meer ik er over nadenk, hoe plausibeler ik de kans acht.
pi_100981473
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:31 schreef MetBas het volgende:
Thanks voor de verheldering! Ik vind het echt knap hoeveel je er over weet. :) Je legt ook alles heel helder uit.

En haha ja ik zal uitkijken dat ik geen die-hard wordt hoor (dat stond er voor de edit :P ).
Dank je ... O+

Ja ik had die regels weer weggehaald, want ik wil ook niet overkomen als moeder-overste ... *)
(maar ik voel wel een soort van drang om jou te beschermen, omdat ik niet wil dat jij teleurgesteld wordt als het allemaal toch niet waar blijkt te zijn, of wel waar maar dat we hem nooit meer gaan zien).

Ik hoop 1 ding, dat hij het niet in zijn hoofd haalt om tussen 3 en 17 september terug te komen, want dan ben ik met vakantie (zonder computer bij me).

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 20-08-2011 21:06:19 ]
pi_100981503
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef MetBas het volgende:
Ik zie mij opeens al helemaal voor me hoe Michael terug zou komen.. Dat hij hand in hand met zijn kinderen het podium oploopt of zoiets.. Hoe meer ik er over nadenk, hoe plausibeler ik de kans acht.
Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS .... _O-
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:51:13 #214
262978 Moonwalk
pi_100982863
Ok ik ben een beetje afwezig en probeer wel alles mee te pikken hoor hier, en ff heel oftopic ik weet niet hoe het komt maar ik vind MetBas superschattig overkomen :D please stay :)

vanavond of morgen reageer ik wat meer inhoudelijk :P
pi_100984880
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:01 schreef piepie het volgende:

[..]

Dank je ... O+

Ja ik had die regels weer weggehaald, want ik wil ook niet overkomen als moeder-overste ... *)
(maar ik voel wel een soort van drang om jou te beschermen, omdat ik niet wil dat jij teleurgesteld wordt als het allemaal toch niet waar blijkt te zijn, of wel waar maar dat we hem nooit meer gaan zien).

Ik hoop 1 ding, dat hij het niet in zijn hoofd haalt om tussen 3 en 17 september terug te komen, want dan ben ik met vakantie (zonder computer bij me).
Haha vond het wel grappig. :P Ach geen zorgen, het is leuk om te kunnen denken dat hij misschien wel terug komt, maar mocht dat niet zo wezen dan heb ik daar ook vrede mee. De schok van het sterven is op 25 juni 2009 al geweest, de hoax kwam pas later. Dus geen zorgen. :)

Haha ik hoop ook niet dat hij 29 augustus t/m 5 september ergens terug komt.. Alhoewel, misschien ga ik dan meemaken hoe mensen in New York lyrisch reageren en weer gaan dansen en zingen op straat enzo net als toen hij stierf. :D

quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef piepie het volgende:

[..]

Nou ja, hij is BAD, een SMOOTH CRIMINAL en houdt van THRILLERS .... _O-
Haha, true. :P De stiekemert.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik ben een beetje afwezig en probeer wel alles mee te pikken hoor hier, en ff heel oftopic ik weet niet hoe het komt maar ik vind MetBas superschattig overkomen :D please stay :)

vanavond of morgen reageer ik wat meer inhoudelijk :P
Een cougar! * MetBas rent weg

:+

Maar serieus, hoezo? :P Ik ben een bad boy hoor. 8-)

_O-
pi_100987918
Oké voor onze Bad Boy MetBas een zaterdagnachtgeintje:

pi_100990095
De FBI bevestigt dat Michael's echte naam Michael Joe is.
We hebben het er hier pas nog even over gehad en nu kom ik dit dus tegen.

http://twitpic.com/66olvr
pi_100991791
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef piepie het volgende:
Oké voor onze Bad Boy MetBas een zaterdagnachtgeintje:

[ afbeelding ]
:D

Dat zou wat zijn zeg. Als hij ooit terugkomt, en hij gaat weer publieke verschijningen doen dan wil ik hem minimaal één keer in het echt zien. Ik ben verdomme veel te jong om hem voorheen in het echt gezien te kunnen hebben. }:|

quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef piepie het volgende:
De FBI bevestigt dat Michael's echte naam Michael Joe is.
We hebben het er hier pas nog even over gehad en nu kom ik dit dus tegen.

http://twitpic.com/66olvr
Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.
pi_100991999
quote:
Heeft dat dan ook gevolgen voor de rechtsgeldigheid van de documenten omtrent zijn dood? Want dan is het nog makkelijker om terug te komen.
Met een naam die niet klopt zijn die documenten naar mijn mening niet rechtsgeldig ... ;)
Dus terugkomst geen probleem .... :)
(dit heeft hij natuurlijk allemaal van tevoren juridisch wel dichtgetimmerd, ... hij is niet gek, haha)
pi_100992048

O+

Wat gaat het trouwens met jouw geloof in de hoax doen als 8 oktober het concert gewoon gaat zoals nu verwacht; crappy concert met uitgerangeerde B-artiesten? :+ En dus geen Michael..
pi_100992099
haha die foto ... _O-

Ik reken nooit ergens op, dus ga gewoon door met adem halen na 8 oktober en blijf geloven in de hoax ... ;)

Dat B-concert kan me dan gestolen worden ... }) _O-
pi_100992177

Ook leuk. O+
pi_100992277
Ach gut, wat schattig!
Er zijn veel van dit soort plaatjes op het net te vinden.

Ik ga maar eens wat uurtjes slaap pakken nu ... :W
pi_100992295
Ik ga nog een paar wijntjes drinken en YouTube-filmpjes kijken die ik al veertienduizend keer heb gezien. :+

Slaaplekker! :W
pi_101028152
Het is nog altijd na ruim 2 jaar een groot vraagteken wie deze blonde vrouw was op de Memorial van Michael.

Het is net zoiets als DaveDave, de varkenskopman op Horrornight en het groene mannetje bij WATW.

Is ook dit Michael zelf in vermomming???

Kijk vooral ook de video aan het eind.

Janet kijkt hier wel heel opvallend in haar richting:

Hier kijkt ze naar de familie:

Wat mij betreft is de gelijkenis heel opvallend.

pi_101028236
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef MetBas het volgende:
Als dat gebeurt dan.. dan.. vreet ik mijn MJ-poster op.
pi_101028893
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 01:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als dat gebeurt dan.. dan.. vreet ik mijn MJ-poster op.
Zou je niet blij zijn dan? :D

quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 01:47 schreef piepie het volgende:
Het is nog altijd na ruim 2 jaar een groot vraagteken wie deze blonde vrouw was op de Memorial van Michael.

Het is net zoiets als DaveDave, de varkenskopman op Horrornight en het groene mannetje bij WATW.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wederom mooie post! De kaaklijn lijkt inderdaad heel erg op die van Michael. Straks filmpej maar es kijken.
pi_101029018
Dit is vers van de pers. Een radio-interview waarin Pearl Jr. vertelt over de death hoax:
Duurt ruim 29 minuten!

http://www.michaeljackson(...)piracy_Corner_12.mp3 (this opens in Windows Media), or it is also found on Pearl's website, http://www.michaeljacksoninsider.com/, about an 1/8 of the way down the home page (it's the Jim Harold interview).
pi_101029496
Hey maar die Pearl Jr.. als ze er zo zeker van is, waarom houdt ze de hoax niet stil? Met al die aanwijzingen enzo gaan er misschien teveel mensen in geloven en gaan we allemaal op zoek naar Michael en dan verpesten ze zijn biggest comeback ever.
pi_101030311
Ze gaat er zelfs een film over maken: http://www.imdb.com/title/tt1950069/
pi_101055362
Die film is er ook al MetBas, daar maakt ze bij elke gelegenheid reclame voor (tot vervelens aan toe).

Die Pearl Jr. is een journaliste die in 2005 verslag heeft gedaan van de rechtszaak tegen Michael. Ze stond altijd achter hem.
Als je op haar site kijkt dan zie je ook dat ze bijna iedereen rondom Michael kent (veel foto's kun je zien als je flink naar onderen scrolt op haar site, daar staat ze o.a. met Joe, met Jermaine, met Smokey Robinson, met Tom Meserau enz. www.michaeljacksoninsider.com )

De hoax is niet bepaald iets wat nog stil gehouden kan worden drDentz.
Je gelooft erin of niet, maar ik denk dat elke fan van Michael er wel van gehoord zal hebben.
Het internet staat er vol van. Alleen al op youtube ontelbare hoax-filmpjes, dan nog de forums, Facebook-sites, twitter enz. enz.
Als Michael nog leeft dan heeft hij niet voor niets al die aanwijzingen achtergelaten, dan ziet hij het ook duidelijk als een soort spel denk ik en ook misschien wel om de schok van een eventuele terugkomst minder groot te maken.

Ik vraag me bij haar wel eens af of zij de waarheid kent (dus een echte insider is die van de hoax op de hoogte was vanaf het begin).
Aan de andere kant heeft ze ook heel veel clues overgenomen van www.michaeljacksonhoaxforum.com

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 22-08-2011 21:10:32 ]
pi_101075567
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 01:47 schreef piepie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De gelijkenis is inderdaad wel treffend. Het filmpje vind ik verder niet zo heel interessant. Hoezo is het zó opvallend dat die 'vrouw' haar duim opsteekt na 'Heal the World'? Verder vind ik het ook een beetje vergezocht om te zeggen dat de kinderen geen zonnebril op hebben omdat ze goede afspraken gemaakt zouden hebben. In dat opzicht zou ik eerder de kinderen een zonnebril opzetten en de volwassenen niet? Die kinderen zijn er toch veel gevoeliger voor om in de lach te schieten of zo? En Blanket denkt dat Michael op vakantie is? Hm, wat denkt hij dat van deze hele ceremonie? Kinderen zijn niet dom...

Maar, die 'vrouw' vind ik wel heel interessant! Zijn daar nog meer foto's van, eigenlijk?
pi_101086053
MultiMarrit, als je even googelt op ``blond woman at memorial Michael Jackson`` dan zie je veel foto´s, maar ze komen wel allemaal overeen met die ik hier heb geplaatst.
De zwarte man die naast haar zit lijkt ook verdacht veel op een van MJ´s bodyguards trouwens.

Hier nog een link erover:
http://seeingclues.blogsp(...)man-at-memorial.html

Er zijn ook mensen die namen hebben genoemd van wie het zou kunnen zijn, maar die zijn allemaal al tegengesproken met goede argumenten.

Dat van de kinderen op de memorial neem ik ook met een korrel zout hoor. In elke hoax-video zitten dingen waarmee ik het eens ben, maar ook dingen waarvan ik denk, jaja.

Dat die blonde vrouw haar duim ophoog hield was toch wel opvallend omdat niemand anders dat deed (iedereen klapte gewoon). Michael deed dat altijd heel vaak.
Zie: http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
pi_101090700
Die Google afbeeldingen link, ik vind deze foto altijd zo naar: http://www.whatpoll.com/Posts/ugliest%20celebrities%201484.jpg.

Of zou die gephotoshopt zijn?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:40:51 #235
262978 Moonwalk
pi_101100017
Hallo mensen!
Zoals de meesten ( en vooral Piepie ) wel weten ben ik heel openminded over de hoax en hier en daar kritisch, wat niet wil zeggen dat ik wil sarren :).

Oke let's move on. Het eerste dat ik dacht bij de theorie over de blonde vrouw was..hmm again...eerst is t davedave ( wat volgens de hoax nog steeds zo is..) en nu een blonde vrouw. Zou door de hoax verklaard kunnen worden als multiple disguises. Ik ben zelf alleen echt heeeeeeel kritisch als het om dit soort gevallen gaat. Ik ga niet in op de dingen die onzin zijn van de hoaxvideo want ik denk dat we allemaal wel slim genoeg zijn om te begrijpen dat het gedoe over de kinderen en zonnebrillen een beetje doorgedraafd is. Toch hebben veel video's bepaalde feitjes ( zoals die tweets enzo ) die gewoon mindblowing zijn.

Oke back to de blond lady. Ik las via 1 van de linkjes die hier gepost zijn de volgende comment onder dat artikel. Ondanks dat ik de foto zo veel gelijkenissen vond hebben, herinnerde ik me heeel goed dat je dit met bijna elk persoon wel kan doen.Velen waren namelijk ook heilig overtuigd dat Murray, de oude man met de hoed en nog vele anderen MJ in vermomming waren.
Blijkt allemaal niet zo te zijn dus ik ben veel kritischer nu. Het is trouwens niet zomaar van de zotten om te denken dat MJ zich vermomd zou kunnen hebben...iedereen die MJ een beetje gevolgd heeft, ookal ben je geen crazy fan, weet dat dat juist 1 van zn "things" was. Zoals in de clip van gosts verkleed als thomas sneddon en de onderliggende verhaal lijn van de clip en nog vele andere voorbeelden die ik nu niet ga noemen.

Oke hier de comment waar ik t over had:

quote:
ok! first that is really a woman! her name is Valerie she is the daughter n law of Berry Gordy! and the sister n law of Redfoo from the group LMFAO and the mom of Sky Blu Gordy of the group LMFAO and she also is sitting next to her husband Berry Gory iv and her daughter Mahogany Gordy! Michael is in heaven! but he will never b gone! i love MJ please let him Rest in peace!!!!!!

Die vrouw bestaat dus gewoon echt en dat is te achterhalen. nadat ik dit las dacht ik hmmmmmmm oh my what to believe? en ben ik wat verder gaan zoeken. toen kwam ik een video tegen die uitlegt en laat zien dat deze vrouw een ECHTE vrouw is.
je ziet in deze video ook fotos van haar tijdens de begrafenis en fotos van haar zonder zonnebril. really not michael jackson. ookal vond ik het best overtuigend, voor mij is hiermee de kous af dat het geen mj is :) wat vinden jullie??

Wat me wel heel erg schokt zijn die tweets van teddy riley en dat hele cardiff gebeuren !!!
mij teveel toevalligheden een rarigheden daarin!!

video over de blonde vrouw, duurt niet lang, ff afkijken dan zie je ook de duidelijke fotos van haar. scherp en zonder zonnebril etc.

dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:44:56 #236
262978 Moonwalk
pi_101100219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef MetBas het volgende:
Die Google afbeeldingen link, ik vind deze foto altijd zo naar: http://www.whatpoll.com/Posts/ugliest%20celebrities%201484.jpg.

Of zou die gephotoshopt zijn?
ik zie die ook altijd en vind dat ook echt de raarste vreemdste en om het netjes te houden, minst leuke foto van hem

[offtopic] ps ok als jij het zegt ben je een badboy maar ik geloof er geen bal van :) [/offtopic]
pi_101114080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef Moonwalk het volgende:
Hallo mensen!
Zoals de meesten ( en vooral Piepie ) wel weten ben ik heel openminded over de hoax en hier en daar kritisch, wat niet wil zeggen dat ik wil sarren :).

Oke let's move on. Het eerste dat ik dacht bij de theorie over de blonde vrouw was..hmm again...eerst is t davedave ( wat volgens de hoax nog steeds zo is..) en nu een blonde vrouw. Zou door de hoax verklaard kunnen worden als multiple disguises. Ik ben zelf alleen echt heeeeeeel kritisch als het om dit soort gevallen gaat. Ik ga niet in op de dingen die onzin zijn van de hoaxvideo want ik denk dat we allemaal wel slim genoeg zijn om te begrijpen dat het gedoe over de kinderen en zonnebrillen een beetje doorgedraafd is. Toch hebben veel video's bepaalde feitjes ( zoals die tweets enzo ) die gewoon mindblowing zijn.

Oke back to de blond lady. Ik las via 1 van de linkjes die hier gepost zijn de volgende comment onder dat artikel. Ondanks dat ik de foto zo veel gelijkenissen vond hebben, herinnerde ik me heeel goed dat je dit met bijna elk persoon wel kan doen.Velen waren namelijk ook heilig overtuigd dat Murray, de oude man met de hoed en nog vele anderen MJ in vermomming waren.
Blijkt allemaal niet zo te zijn dus ik ben veel kritischer nu. Het is trouwens niet zomaar van de zotten om te denken dat MJ zich vermomd zou kunnen hebben...iedereen die MJ een beetje gevolgd heeft, ookal ben je geen crazy fan, weet dat dat juist 1 van zn "things" was. Zoals in de clip van gosts verkleed als thomas sneddon en de onderliggende verhaal lijn van de clip en nog vele andere voorbeelden die ik nu niet ga noemen.

Oke hier de comment waar ik t over had:

[..]

Die vrouw bestaat dus gewoon echt en dat is te achterhalen. nadat ik dit las dacht ik hmmmmmmm oh my what to believe? en ben ik wat verder gaan zoeken. toen kwam ik een video tegen die uitlegt en laat zien dat deze vrouw een ECHTE vrouw is.
je ziet in deze video ook fotos van haar tijdens de begrafenis en fotos van haar zonder zonnebril. really not michael jackson. ookal vond ik het best overtuigend, voor mij is hiermee de kous af dat het geen mj is :) wat vinden jullie??

Wat me wel heel erg schokt zijn die tweets van teddy riley en dat hele cardiff gebeuren !!!
mij teveel toevalligheden een rarigheden daarin!!

video over de blonde vrouw, duurt niet lang, ff afkijken dan zie je ook de duidelijke fotos van haar. scherp en zonder zonnebril etc.

Hoi Moonwalk, goede post van je ... ;)
Ik heb ook lang getwijfeld om "blond lady" hier in dit topic te brengen, maar ze is toch wel onderdeel van het hoax-verhaal dus past het hier wel.
Het zou dus volgens diegene die dat commentaar heeft geschreven gaan om de vrouw van Berry Gordy IV, genaamd Valerie (Gordy?). Ik heb me een ongeluk gezocht of ik een andere foto van haar kon vinden, maar ik vind echt niets via google over haar. Ik heb zelfs gezocht naar foto's van haar zoon Skyler Blu en die zijn er zat, maar nergens een met zijn moeder helaas.
Diegene die dat filmpje heeft gemaakt had ook een rode cirkel om een man en een vrouw getekend, maar dat is echt een heel ander stel (dat kun je vooral zien aan die man).
Dan gaat ze in dat filmpje vertellen dat de neus en de kin niet kloppen. Ja natuurlijk zit daar verschil in. Als Michael zijn neus niet zou aanpassen dan was het wel duidelijk dat hij het was, haha.
Ik ben door dat filmpje dus nog niet overtuigd, maar twijfel wel. Bij DaveDave twijfel ik veel minder.
pi_101114352
Ik zet deze foto hier dan ook maar neer.
Veel hoax-believers zien het woord ALIVE geschreven op de onderlip van Michael van de CD Michael.
Wat denken jullie? Zelf zie ik het er ook wel in als ik goed kijk ... ALIVE of ... I LIVE.

donderdag 25 augustus 2011 @ 16:15:10 #239
33350 Janena
pi_101174316
Dit gaat niet alleen over de hoaxtheorie maar het is zeker een interessant artikel:

http://allsignspointtogod(...)onolithis-is-it.html
pi_101176922
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef piepie het volgende:
Ik zet deze foto hier dan ook maar neer.
Veel hoax-believers zien het woord ALIVE geschreven op de onderlip van Michael van de CD Michael.
Wat denken jullie? Zelf zie ik het er ook wel in als ik goed kijk ... ALIVE of ... I LIVE.

[ afbeelding ]
Wtf! Ik zie het ook.
pi_101185406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:15 schreef Janena het volgende:
Dit gaat niet alleen over de hoaxtheorie maar het is zeker een interessant artikel:

http://allsignspointtogod(...)onolithis-is-it.html
Mooi artikel, beetje lang alleen.
Op het hoax-forum is veel te lezen over mindcontrol, illuminatie en New World Order.
Ik heb er wel vluchtig het een en ander over gelezen, maar het is zoveel dat de moed mij verder in de schoenen zonk om me daar verder in te verdiepen.
Dat Michael een slachtoffer van mindcntrol was zou me echter niets verbazen hoor ... ;)
pi_101187420
Ik heb gisteren nog even de topics doorgelezen op het grote hoax-forum over Blond Lady en ben er nu behoorlijk van overtuigd geraakt dat de man die naast Blond Lady zat niemand minder zou kunnen zijn dan TEDDY RILEY ... :D
Ik heb foto's van Teddy Riley bekeken en dat zou n.m.m. heel goed kunnen dat het hem is.

Ook heb ik een gastenlijst gezien waarop alle bekenden van Michael stonden die op de Memorial waren, maar niet een met de naam Valerie. De enige Gordy daar was Berry Gordy en die was vergezeld door Susanne de Passe (een vrouw uit de entertainmentindustrie).

Toen zag ik ook nog een interview met Teddy Riley over de dag van de Memorial en dat was reuze interessant om te lezen.
De link naar het artikel werkte niet meer, maar het artikel was gelukkig ook gekopieerd naar de site.

Ik plaats het hier, inclusief commentaar van de leden van het forum:

Re: Teddy Riley, the Blonde woman's date...

Look at this article (can be found at http://cnnwire.blogs.cnn.com/2009/07/07 ... -memorial/)

July 7th, 2009
Michael Jackson's body will be at public memorial
Posted: 10:54 AM ET
By Alan Duke and Saeed Ahmed
CNN

LOS ANGELES, California (CNN) - Michael Jackson takes center stage one last time Tuesday, surrounded by 20,000 family, friends and fans gathered in the Staples Center, according to a source involved in the memorial planning.

Jackson's family and closest friends will attend a "gathering" at the Hollywood Hills' Forest Lawn cemetery Tuesday morning before going to the public memorial.

Teddy Riley, a singer who worked closely with Jackson on several albums, said he was told by Jackson family members that the casket will be driven in a procession from Forest Lawn to the arena in downtown Los Angeles. He said earlier plans to use a helicopter were changed because of concerns about where it would land.

"It wouldn't be fair for the fans who are going to appear and be here at the Staples center not to see his casket," said Teddy Riley. "I'm just hoping they don't open it."
The first fans - those holding the best seats - began entering the arena at 7:30 a.m. (10:30 a.m. ET) for the memorial, which is set to start at 10 a.m. (1 p.m. ET).

The stage for the service - resembling those often found in churches - is set up on one end of the Staples Center's converted basketball court. Wide steps lead up from both sides and two transparent podiums are posed on either side. Drums sit in the background and small floral arrangements rest against the front of the stage, where three rows of chairs form a semi-circle.

___

"I'm hoping they don't open it (the casket)"!?!?! Is he afraid that it would be found empty?

the_gloved_one wrote:
Hey guys,i'm glad to see that the investigation into possibility of Micheal being the blonde lady is up again.it's definately something that needs to be looked at in greater detail. The mystery blonde at the memorial is not Larry Kings wife, Shawn. I don't think Larry would be too happy that his beloved holding another hands with another man! The man that blondy is holding onto is Teddy Riley (credit goes to the MJHD member who found this out - sorry i can't remember your user name) - this may offer some clues as to who blondy is. sorry for the bad pic but it's the only one i could find. If anybody can find a better picture it would be much appreciated. I have tried to find out who Teddy is dating at the mo but i've not had much success. The only thing i found out was that he divorced Melinda Santiago in 2006 after only 2 months of marriage - he met her on myspace LMAO! Teddy is also in heavy debt - a possible explanation of his envolment in the hoax??

--------

Teddy Riley lijkt dus al vanaf het begin op de hoogte te zijn van Michael's faked death ... :D
Hij begon pas vorig jaar met zijn twitterberichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 25-08-2011 21:16:17 ]
pi_101187760
Maar dat is toch geen bewijs? Ik hoopte ook dat de kist niet open zou zijn, gewoon omdat me dat niet respectvol leek en ook niet prettig.
pi_101188047
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef gifkwal het volgende:
Maar dat is toch geen bewijs? Ik hoopte ook dat de kist niet open zou zijn, gewoon omdat me dat niet respectvol leek en ook niet prettig.
Nee dat is inderdaad geen bewijs, maar wel vreemd dat hij die opmerking maakte toch?
Alsof fans de mogelijkheid zouden hebben die kist zomaar te openen ... :?
En 2 maanden later zou hij er nog steeds prachtig hebben uitgezien volgens de familie ( :? ), dus echt schrikken zou het dan op de Memorial niet kunnen zijn geweest.
pi_101188330
Ligt eraan in welke context je die uitspraak plaatst. Volgens mij zijn de "they" waaraan hij in die quote refereert niet de fans maar bijvoorbeeld de familie of organisatie van de memorial of zo.
pi_101188563
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef gifkwal het volgende:
Ligt eraan in welke context je die uitspraak plaatst. Volgens mij zijn de "they" waaraan hij in die quote refereert niet de fans maar bijvoorbeeld de familie of organisatie van de memorial of zo.
In die context zou je het ook kunnen zien ja, maar wat mij betreft lijkt het er toch meer op dat als die kist open zou gaan er iets schokkends te zien zou zijn (een lege kist dus).
Waarom maakte hij die opmerking dan uberhaupt?
pi_101189310
Ik zie dat zo: er was onduidelijkheid over of de kist er al dan niet zou zijn, en als die er wel zou zijn, of hij dan open of dicht zou zijn. Zo kan ik me dat herinneren. En ik weet dat ik net als Teddy bij mezelf dacht en hoopte dat hij dicht zou zijn, gewoon uit respect.
pi_101189431
Oké wij denken er anders over en dat kan.
Bij mij versterkt het gevoel natuurlijk omdat het Teddy Riley is, die geen believer maar een knower is (zijn eigen woorden) ... ;)
pi_101189884
Tja, het is inderdaad maar net hoe je er tegenaan kijkt. Ik zie er verder niks in (net als in de meeste andere "bewijzen/aanwijzingen" dat MJ er nog is.
pi_101190082
Oké dat kan toch, maar je vindt het dan toch wel boeiend om hier te lezen?

(ik vind het leuk hoor ... ;) )
pi_101190543
Ik vind het wel interessant om hier mee te lezen ja, al moet ik zeggen dat ik me soms ook wel erger aan vergezochte dingen :P Dus enerzijds is het voor mij een beetje vermaak om hier te lezen (sorry), anderzijds zijn sommige dingen wel écht interessant omdat ze wel echt vreemd zijn (Dave Dave vind ik zo raar...)
pi_101191145
Leuk toch, nieuwsgierigheid is een normale eigenschap ... ;)

Hoe denk jij dan over Teddy Riley en zijn tweets? Hij was heel close met Michael en heeft ook duidelijk geantwoord op vragen van fans of hij wel de waarheid spreekt. Dan zegt hij dat hij heel serieus is.
Waarom zou hij zich belachelijk maken met dit soort tweets door te liegen en mede daardoor ook de familie op het hart te trappen?

(ga even lekker bank hangen nu)
pi_101191926
Mja, heb ik niet echt een mening over eerlijk gezegd want ik heb ze ook niet allemaal gelezen. Wat ik heb gelezen vond ik niet echt super overtuigend. Maar hoezo familie op het hart trappen, ik mag aannemen dat zij het toch ook wel zouden weten als Michael nog zou leven?
pi_101196382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef gifkwal het volgende:
Mja, heb ik niet echt een mening over eerlijk gezegd want ik heb ze ook niet allemaal gelezen. Wat ik heb gelezen vond ik niet echt super overtuigend. Maar hoezo familie op het hart trappen, ik mag aannemen dat zij het toch ook wel zouden weten als Michael nog zou leven?
Nou ik bedoel dus dat als Michael wel echt dood is, dan zou hij met zijn tweets toch de familie en natuurlijk ook de fans op het hart trappen ... ;)
Voor Akon geldt trouwens hetzelfde.

Filmpje:

"I'm going to shock the world, just watch."
Michael Jackson @ Teddy Riley (2008)

[ Bericht 12% gewijzigd door piepie op 26-08-2011 00:46:51 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:11:56 #255
262978 Moonwalk
pi_101224544
Piepie is het duidelijk waar Berry Gordy dan zat? Als die man dus niet Berry Gordy maar Teddy Riley is bedoel ik. Ik zie er namelijk ook kindjes naast zitten :)

Ik vraag me dan ook af wie die vrouw zonder zonnebril is ( op de begravenis heel duidelijk op de foto ) in t filmpje dat ik heb gepost.
Volgens mij was dat namelijk dezelfde als van de memorial. Verder kan ik ook niets vinden over Valerie, misschien zou je op dat engelse forum kunnen vragen of iemand weet wie de vrouw/vriendin van Berry Gordy is, als je daar actief post :P
pi_101233005
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 18:11 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie is het duidelijk waar Berry Gordy dan zat? Als die man dus niet Berry Gordy maar Teddy Riley is bedoel ik. Ik zie er namelijk ook kindjes naast zitten :)

Ik vraag me dan ook af wie die vrouw zonder zonnebril is ( op de begravenis heel duidelijk op de foto ) in t filmpje dat ik heb gepost.
Volgens mij was dat namelijk dezelfde als van de memorial. Verder kan ik ook niets vinden over Valerie, misschien zou je op dat engelse forum kunnen vragen of iemand weet wie de vrouw/vriendin van Berry Gordy is, als je daar actief post :P
Ik heb een mooie foto gevonden Moonwalk.
Je ziet Berry Gordy met een blonde vrouw. Dat is een vrouw uit de entertainmentindustrie genaamd Susanne de Passe. Deze 2 waren samen op de memorial en ook samen op de funeral (zie foto). Dat is niet blond lady dus. Maar op deze foto is wel de blond lady te zien van de memorial en ze staat achter Berry Gordy en links naast haar staat Teddy Riley ... :D
Het lijkt me nu dus wel duidelijk dat het klopt dat blond lady op de memorial ook naast Teddy Riley zat (en dus hadden ze daar op het hoax-forum wel gelijk in).
Die Valerie zou de schoondochter moeten zijn van Berry Gordy. Op het hoax-forum is die naam ook totaal niet gevallen.
Ik denk dus echt dat het de date was van Teddy Riley, maar of het Michael was dat blijft de vraag, dat weten we natuurlijk niet zeker helaas.

Ik bedenk me nu ook dat als blond lady Michael zou zijn, dat DaveDave Michael niet kan zijn, omdat DaveDave direct na het interview met Larry King naar de funeral ging. Hij kan niet 2 personen tegelijk zijn.
Dit maakt het nog ingewikkelder dan het al is.
Ik denk eerder dat DaveDave dan Michael was ... ;)
Snap je het nog een beetje? ... _O_

vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:44:59 #257
262978 Moonwalk
pi_101239361
OMG !! Hulde voor jou _O_ dit wilde ik dus weten en nu is iig duidelijk dat het niet dezelfde vrouwen zijn, thnks!

Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo :P
pi_101240201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:44 schreef Moonwalk het volgende:
OMG !! Hulde voor jou _O_ dit wilde ik dus weten en nu is iig duidelijk dat het niet dezelfde vrouwen zijn, thnks!

Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo :P
Jaaaa, haha, Michael is niet voor niets veel in het gezelschap van illusionisten geweest. Dat zou wat zijn zeg! Niets is wat het lijkt ... _O-
Een foto van DaveDave op de funeral heb ik nooit ergens gezien, wel in een van de filmpjes is hij heel kort te zien, maar van achteren en een beetje opzij, maar in ieder geval geen goed vergelijkingsmateriaal met de DaveDave bij Larry King ... ;)

Ik weet wel dat de gasten heel erg lang hebben gewacht voordat de plechtigheid begon (echt uren). Weet je nog dat het klaarlichte dag was en pas toen het al heel donker was begon het allemaal. De familie kwam ook erg laat (moesten zij soms tijd rekken omdat Michael nog in de make-over zat???).

Ik denk dat DaveDave en Blond Lady beiden erg verdacht zijn, maar de 100% zekerheid dat het Michael was zullen we zelf niet achter komen denk ik ... ;)
Dat wordt pas duidelijk als hij echt terug komt.

Moonwalk even iets anders.
We zitten al op pagina 11 hier en ik ga over een week op vakantie voor 2 weken.
Wil jij het hier in de gaten houden voor het volgende topic. Jij wilde dan graag de openingspost doen toch?
pi_101245965
Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?
pi_101259372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 07:05 schreef MetBas het volgende:
Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?
Nee DaveDave bestaat echt en is altijd heel close met Michael geweest.
Waarschijnlijk speelde hij Michael's spelletje dan gewoon mee.
Het is zo jammer dat hij zijn My Space site heeft gedeleted, want daar stonden me toch een rare foto's op en ook hele vage teksten die hij schreef. Echt dubbelzinnig richting de hoax.
Er zijn nog wel een paar van die foto's terug te vinden en die zal ik hier dan plaatsen z.s.m. .. ;)
pi_101260627
Bedankt voor de verhelderende uitleg! Ben benieuwd naar de foto's. :)
pi_101267894
Die foto's zijn heel lastig terug te vinden, maar ik heb er toch alvast 1 gevonden.

Bij die foto had hij de tekst "Dead or Alive" gezet ... :D

schrik niet ... ;)

zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:27:19 #263
262978 Moonwalk
pi_101269759
Bericht voor Piepie onder de spoiler maar iedereen mag het lezen hoor

SPOILER
Wat een enge foto van DaveDave ! :o
pi_101277846
Ja wat een griezel hè Moonwalk … ;)

(Wat je onder de spoiler hebt gezet is mooi, ook als het later nog kan worden veranderd is handig).

Ik heb nog een foto van Dave Dave teruggevonden, maar niet helemaal compleet is deze.
Er staat een vuilnisbak bij (weer die garbage dus) en op deze foto kun je het niet zien, maar op die vuilnisbak stond ook nog een oog (van Michael van het Invincible-album).
Kojak – Jakko … :D

Hier de originele foto van Kojak:

Er waren nog wel wat foto’s van Dave Dave van zijn Myspace te vinden, maar die vond ik zo monsterlijk dat ik ze hier maar niet plaats en die hadden verder ook geen betekenis met betrekking tot de hoax.
pi_101317898
  maandag 29 augustus 2011 @ 02:39:00 #266
262978 Moonwalk
pi_101320232
Ik was wat aan het internetten en rolde van het ene in het andere toevalligheidje.

Paris maakt op twitter iemand duidelijk dat Omer Bhatti haar broer is.
zie deze screenshot :

SPOILER
Vervolgens zie ik een tweet van haar waar in ze zegt dat ze super trots is op hem en dat iedereen naar de video moet kijken "life is a movie". Ik dacht heeeeeeeej wat is dat, en klikte niet meteen op de video maar nam een kijkje op Omer zijn twitterpage.

Het eerste wat ik zag was de cdhoes van zijn blijkbaar nieuwe single " life is a movie" ( grappige keuze weer van ze ). De titel deed 1 wenkbrauw bij me omhoog schieten, en het ontwerp van de hoes ook. Een lege theaterzaal en dan nog de manier waarop de titel is neergezet. Waardoor je al snel "alife" ( alive ) leest. Ik ben geen believer ik ontken niet dat hij dood is maar ik ontken ook niet dat hij misschien niet dood is. Ben best wel een beetje verbaast om op eigen houtje zonder dat ik met hoaxdingen bezig was, op deze eigenaardigheden te stuiten.

cdhoes:
SPOILER
Nou, hierna besloot ik natuurlijk de videoclip " life is a movie " te bekijken. In het begin zie je Omer in zijn jonge jaren op een tvscherm voorbij komen, net Blanket. De clip heeft heel erg veel Michael danspasjes en volgens mij draagt hij ook Michael zijn jasje.

Vanaf 2.16 zegt hij ook:
"wondering since the baby carriage, i went from nothing, to a kings palace. Heart of a prince, blood of a lion, there is no denying".

Aan het einde van de video staat er:
" Dedicated to my mentor and biggest inspiration Michael Jackson "

De video is op 26 augustus 2011 uitgebracht. Vlak voor MJ's verjaardag.

Ik vind het maar weer malle toevaligheden die weer lekker mal in elkaar overlopen :X
pi_101323533
Dat stuk in het theater is net de You Are Not Alone video van MJ. Ik vermoed ook wel dat het zijn zoon is hoor, de gelijkenissen zijn best sterk.
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2011 @ 11:17:00 #268
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_101324814
Die Omar lijkt echt heel veel op Michael. En in het begin, dat oude stukje film, is het idd precies Blanket. Nou vond ik Blanket als enige van die drie kinders een kleine mini Michael dus 1 en 1 = 2
Omar en Blanket zijn van Michael.
Paris is van dr Klein.
En Prince weet ik niet.
Maar van Blanket en Omar ben ik wel overtuigd.

Good work Piepie, ik lurk altijd met genoegen hier. En mijn zus en neefje (geen FOKusers) zijn nu ook in de ban :P
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:41:19 #269
33350 Janena
pi_101325361
Vlgs mij is Paris van Mark Lester en Prince van Klein....

Omar en Blanket zouden wel eens van Michael kunnen zijn, wie weet...

[ Bericht 1% gewijzigd door Janena op 29-08-2011 12:04:17 ]
pi_101331637
Moonwalk, je wordt een echte death-hoax-investigator ... ^O^
Zelf had ik die clip dit weekend ook net gezien van Omar.
Inderdaad weer opvallende dingen ... ;)

Dan wordt het ook steeds interessanter om Paris twitter te gaan volgen.
Deze kwam ik van de week ook al tegen:

:D :D

Bedankt voor de complimenten Ratelslangetje en leuk dat jij en je familie het allemaal ook volgen hier.

Wat die kinderen betreft denk ik zelf dat Prince en Paris ook beiden van Michael en Debby zijn.
(Prince lijdt ook aan vitiligo ... ;) ). Omar twijfel ik wel aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 29-08-2011 15:18:11 ]
pi_101332313
Tijdens het interview bij Ophra waren er ook opmerkelijke antwoorden van Paris en Prince.

Op een vraag van Ophra wat hun favoriete herinnering was aan Michael antwoorden ze:

"We would eat Snickers!"

_O_

Dit is ook terug te zien in het filmpje wat hier iets terug al is geplaatst (over de twitterberichten van Teddy Riley). Het fragment begint op 1.22 min.

Zelf dacht ik dat dit een photoshop was, maar die Snickers bestaan wel echt ... *)
Hier nogmaals dat filmpje:
pi_101334543
Hey piepie, ze hebben het over jullie:

quote:
Micheal Jackson leeft voort op Fok!-forum

Michael Jackson mag dan wel ruim twee jaar dood zijn, op het Fok!-forum is de King of Pop nog steeds springlevend. In het topic Michael Jackson #3 The plot still thickens… wordt nog druk gefilosofeerd over of Jackson na zijn dood nu voortleeft als een blonde vrouw of in de gedaante van brandwondenslachtoffer Dave Dave. Want doorleven als twee personen tegelijk, dat kan volgens de snuggere Fokkertjes niet.

Een korte bloemlezing:

Piepie: Ik bedenk me nu ook dat als blond lady Michael zou zijn, dat DaveDave Michael niet kan zijn, omdat DaveDave direct na het interview met Larry King naar de funeral ging. Hij kan niet 2 personen tegelijk zijn.
Dit maakt het nog ingewikkelder dan het al is.

Moonwalk: Ik weet wel dat de gasten heel erg lang hebben gewacht voordat de plechtigheid begon (echt uren). Weet je nog dat het klaarlichte dag was en pas toen het al heel donker was begon het allemaal. De familie kwam ook erg laat (moesten zij soms tijd rekken omdat Michael nog in de make-over zat???).

Piepie: Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo

Ik denk dat DaveDave en Blond Lady beiden erg verdacht zijn, maar de 100% zekerheid dat het Michael was zullen we zelf niet achter komen denk ik …
Dat wordt pas duidelijk als hij echt terug komt.

Metbas: Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?

Meedoen aan deze interessante discussie kan hier
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)t-voort-op-fok-forum
pi_101334897
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Micheal Jackson als titel, wat een ketters daar.
pi_101334991
quote:
99s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:13 schreef piepie het volgende:
Moonwalk, je wordt een echte death-hoax-investigator ... ^O^
Zelf had ik die clip dit weekend ook net gezien van Omar.
Inderdaad weer opvallende dingen ... ;)

Dan wordt het ook steeds interessanter om Paris twitter te gaan volgen.
Deze kwam ik van de week ook al tegen:

[ afbeelding ] :D :D

Bedankt voor de complimenten Ratelslangetje en leuk dat jij en je familie het allemaal ook volgen hier.

Wat die kinderen betreft denk ik zelf dat Prince en Paris ook beiden van Michael en Debby zijn.
(Prince lijdt ook aan vitiligo ... ;) ). Omar twijfel ik wel aan.
Dat was waarschijnlijk Michael die even het Twitteraccount van zijn dochter gebruikte.

(deze reactie van mij moet ook op hoaxblog!)
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:03:29 #275
262978 Moonwalk
pi_101338009
Wat een flauwekul dat hoaxblog. Eerst de naam verkeerd spellen, dan mijn reactie en die van Piepie met elkaar verwisselen en dan vooral zo een los stukje nemen en vooral de argumenten en wel/niet afwegingen weg laten. Heel goed geschreven hoor klopt geen hol van dat stuk ^O^ . Begrijpend lezen is zeker te moeilijk voor die snuggere redactie blogger. :') :s)
pi_101343888
Inderdaad begrijpend lezen is kennelijk lastig en dan ons door elkaar halen Moonwalk ... :')
Alsof Michael doorleeft als DaveDave of Blond Lady ... :{w

Als de serieuze pers een interview aanvraagt zal ik jou voorstellen DrDentz ... *O*
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:19:36 #277
33350 Janena
pi_101635072
Niemand durft meer te posten sinds piepie op vakantie is?;).
pi_101636225
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben beroemd!
  donderdag 8 september 2011 @ 11:20:51 #279
262978 Moonwalk
pi_101702904
@Janena, jawel hoor maar ik heb niets nieuws, Piepie is de echte master in nieuwtjes. Ik zal even kijken of er nog wat geks te vinden is om dit een beetje levend te houden

@MetBas, mag ik je handtekening dan mag jij de mijnes w/ hoe was je vakantie?
pi_101786406
New York was fantastisch!

Jermaine onthult ontsnappingsplan Michael JacksonDoor bennootje @ 10/09/2011 14:55 De familie van Michael Jackson had een ontsnappingsplan voor hem klaarliggen voor het geval hij zou zijn veroordeeld voor seksueel misbruik van een minderjarige. Dat heeft Michaels 56-jarige broer Jermaine onthuld aan het Britse dagblad The Times. De King of Pop zou naar Bahrein worden gevlogen met een privévliegtuig als hij schuldig werd bevonden. Het golfstaatje heeft geen uitleveringsverdrag met de Verenigde Staten. Michael, die een 13-jarige jongen in 2003 meerdere keren zou hebben misbruikt op zijn landgoed Neverland, werd in 2005 vrijgesproken. Michael wist volgens Jermaine niets van het plan, maar zou er meteen mee ingestemd hebben. "Waarom zou hij naar de gevangenis gaan voor iets wat hij niet had gedaan?" De zanger overleed in 2009 op 50-jarige leeftijd aan een overdosis van het narcosemiddel propofol. De rechtszaak tegen zijn voormalige lijfarts Conrad Murray, die wordt verdacht van dood door schuld, is afgelopen week van start gaan. De zaak duurt vermoedelijk vier tot zes weken.
pi_101788220
Hoe wilde hij dat doen dan? Voor het geval de uitspraak 'guilty' was stonden er 20 agenten klaar om MJ te boeien en mee te nemen naar de bajes.
pi_101791741
_O- Dat zou nummer zoveel worden in een lange reeks van door Jermaine bedachte en vervolgens mislukte evenementen.
pi_102123197
Ik ben ook weer terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk met beter weer dan in dit verregende landje.

Zodra ik weer ben bijgelezen zal ik weer met nieuwe dingen komen.

Fijn dat jij het ook leuk hebt gehad in New York MetBas ... ;)
  maandag 19 september 2011 @ 16:28:59 #284
33350 Janena
pi_102142330
Welkom terug Piepie!
pi_102145309
Je hebt geluk, hij is in de tijd dat je weg was niet snel opgedoken! :+

Maar welkom terug inderdaad!
pi_102151473
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef MetBas het volgende:
Je hebt geluk, hij is in de tijd dat je weg was niet snel opgedoken! :+

Maar welkom terug inderdaad!
Dank je MetBas en Janena voor de welcome back ... ;)

Ik ben inderdaad altijd een beetje bang dat het net gebeurt als ik weg ben (zonder computer) .. ;)
pi_102167616

Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!
pi_102168042
Omdat het zo laat is ben ik er beetje snel doorheen gescrollt (zal er morgen even de tijd voor nemen). Het leek een beetje onsamenhangend filmpje, maar misschien komt dat ook omdat ik hele stukken oversloeg. :+ Vond het ergens wel een naar filmpje, maar dat kan dan ook weer door de wijntjes komen. :+
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:56:31 #289
33350 Janena
pi_102170061
Zeker een interessant filmpje! Inderdaad erg naar. Kan nog steeds zo KWAAD worden om wat er allemaal gebeurd is! Oh wat zou ik T. Sneddon, D. Diamond en N. Grace graag tegen willen komen om ze de waarheid te vertellen (of om ze met hun koppen tegen elkaar aan te rammen), ook al weet ik dat ze de vergeefse moeite niet waard zijn.

Ik zou zo graag willen begrijpen waarom dit nou allemaal gebeurd is en wat de werkelijke waarheid is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er toevalligheden zijn m.b.t. de juryleden en de juryselectie voor Murray's zaak. Zijn de namen van de juryleden eigenlijk al bekend?

[ Bericht 61% gewijzigd door Janena op 20-09-2011 09:25:45 ]
pi_102182240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef Janena het volgende:
Zeker een interessant filmpje! Inderdaad erg naar. Kan nog steeds zo KWAAD worden om wat er allemaal gebeurd is! Oh wat zou ik T. Sneddon, D. Diamond en N. Grace graag tegen willen komen om ze de waarheid te vertellen (of om ze met hun koppen tegen elkaar aan te rammen), ook al weet ik dat ze de vergeefse moeite niet waard zijn.

Ik zou zo graag willen begrijpen waarom dit nou allemaal gebeurd is en wat de werkelijke waarheid is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er toevalligheden zijn m.b.t. de juryleden en de juryselectie voor Murray's zaak. Zijn de namen van de juryleden eigenlijk al bekend?
Over die juryleden heb ik nog niets bijzonders gelezen.

Verder ben ik het helemaal me je eens Janena, die mensen die jij noemt zijn mede-schuldig aan het kapot maken van "onze" Michael.
Hij heeft dus ook wat mij betreft alle reden om wraak te nemen op de media.

Opvallend aan het einde van dit filmpje zijn ook de rechtszaakdocumenten uit 2005 waarop overal de naam Michael Joe Jackson staat vermeld. (Na zijn dood is het Michael Joseph Jackson).

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 20-09-2011 16:07:30 ]
pi_102205544
Een artikel uit 2009 waarin wordt beweerd dat Michael plannen had om zijn dood in scène te zetten. De info zou uit Michael's geheime dagboek komen.

http://www.yourworldreport.com/wild_world/jackson_death_hoax.htm

De vraag is of we dit artikel serieus moeten nemen of niet.

Ik moest naar aanleiding hiervan wel denken aan een artikel uit Weekly World News van 1994 waarin ook al werd geschreven dat Michael dit wilde doen.
Al hecht ik weinig waarde aan dit soort tabloids, ze moeten toch op de een of andere manier aanleiding hebben gehad het te schrijven, want dit verzin je niet zomaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 21-09-2011 00:36:14 ]
pi_102437562
Michael Jacksons zoon wil getuigen onder voorwaarden

De oudste zoon van Michael Jackson, Prince, was er bij toen zijn vader overleed. De 14-jarige Prince kan dus als getuige opgeroepen worden tijdens het proces tegen Jacksons arts Conrad Murray en heeft zijn familie laten weten dat hij "zal doen wat nodig is om gerechtigheid te laten geschieden". Dat meldt TMZ.com.
Prince is naar verluidt heel nerveus en bang dat hij zijn koelbloedigheid zal verliezen in de rechtszaal. Indien hij door de aanklagers op de getuigenbank wordt geroepen, zal zijn grootmoeder Katherine eisen dat de zaal ontruimd wordt.

Rechter Michael Pastor zal daar vermoedelijk niet op ingaan, maar zal de media hoogstwaarschijnlijk verbieden de getuigenis van Prince te filmen.

Prince staat op de getuigenlijst van de aanklager omdat dokter Murray de toen twaalfjarige jongen in de slaapkamer van zijn vader riep toen die aan het sterven was. Het kind barstte in tranen uit.

Het proces tegen Jacksons lijfarts, cardioloog Conrad Murray, gaat vandaag van start. Hij staat terecht wegens onvrijwillige doodslag wegens het toedienen van een dodelijke dosis van het verdovingsmiddel Propofol. (lb)
27/09/11 11u25

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_102454515
Er zal nog wel weinig interesse in dit topic zijn nu de rechtszaak is begonnen.
Als ik nieuws heb kom ik wel weer posten hier.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:45:38 #294
33350 Janena
pi_102460863
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:58:13 #295
262978 Moonwalk
pi_102464172
Inderdaad, dood of niet dood, het blijft hoe dan ook de hele tijd rare dingen naar boven gooien, dingen die zo raar zijn die niet door gekke fans zijn verzonnen zoals vele willen beweren, maar dat terzijde! Zonnebloem is opvallend en zijn naam fout schrijven ook, helemaal bij een rechtszaak.

( de rest moet ik nog lezen :* )
pi_102465012
Ik zit nu naar Kenny Ortega te luisteren.

De foto zegt mij eigenlijk niet zoveel, ik dacht eerlijk gezegd dat hij daar net uit een neusoperatie kwam ... ;)

Ik zit in die rechtszaal te kijken, maar heb nog geen speelgoed kunnen ontdekken dit keer.

[ Bericht 18% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 00:38:12 ]
pi_102466239
tvp, live stream?
pi_102466283
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
tvp, live stream?
Ik volg het hier full screen (morgen gaat het weer verder):

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/

NOG 2 POSTS TE GAAN HIER EN DAN SLUIT DIT TOPIC.
MOONWALK WIL GRAAG DE NIEUWE OP DOEN, DUS ALS DEZE VOL IS EVEN WACHTEN OP MOONWALK GRAAG .... ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 02:14:58 #300
262978 Moonwalk
pi_102466308
ik heb de banners af en *O* ik ga ze nu online zetten op tinydinges
  woensdag 28 september 2011 @ 02:18:24 #301
262978 Moonwalk
pi_102466331
verder in deel #4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')