Ik denk dat die weerstand een stuk minder wordt als het gewoon 'vandaag besteld, morgen verzonden' is. Mijn order heb ik donderdag geplaatst, staat sinds vrijdag op verzonden en ik heb nog niets in huis... als ik nu weer iets zou willen hebben zou ik inderdaad enorm balen, omdat ik dan weer kan betalen voor verzenden terwijl het vorige nog niet eens binnen is. Soms lijkt het alsof de kleding nog gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het klopt dat het bij andere winkels zo werkt. Maar dan betaal je ook bij elke bestelling verzendkosten. Ik geloof niet dat de mensen hier daar zin in hebben, en het daarom wel fijn vinden dat ze een paar dagen later nog iets kunnen toevoegen als er weer iets in de sale komt.
Wat ik wil zeggen is dat er altijd wel iets te klagen valt.
Het linkse roze shirtje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef eenleukenaam het volgende:
Gesorteeeeeeeeerd! Iemand interesse in (aan)foto's van iets hieruit?:
[ afbeelding ]
(ik heb vakantie en geen fuck te doen!)
Dit komt er ook nog aan, maar is niet gesorteerd:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2009090%2057%203275%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/A55%2078484%2010100%2008%207419%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2082918%2015012%2008%202994%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2010103%2008%203276%201.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2079229%2009090%2008%203063%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Ik had tops nodig
Nee dat vind ik eigenlijk ook. Heb ook gezegd tegen die dude dat als ik op 5 juni bestel en de leverdatum op 29 juni staat, ik er vanuit ga dat ik voor die tijd er nog wel dingen bij kan gooien omdat die datum er nog lang niet is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo werkt het toch overal verder? Als ik nu bij Wehkamp of bol.com bestel en vijf minuten later wil ik weer wat, dan kan ik gewoon een nieuwe order doen. Blijkbaar is het systeem van H&M niet gebouwd op 2 orders in behandeling én zijn ze niet in staat binnen korte tijd een order de deur uit te doen, waardoor het aanpassen van orders mogelijk is. Maar heel professioneel vind ik het niet, eigenlijk, en helemaal niet als medewerkers gaan bellen om klanten terecht te wijzen...
wacht maar straks komt de herfstcollectie online en dan zwicht je wel weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er is bij mij de laatste tijd zoveel misgegaan, dat ik geen enkele keer verzendkosten heb hoeven te betalen.
Maar ik hou er nu wel mee op, met online bestellen daar, als ik mn nalevering binnen heb.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
wacht maar straks komt de herfstcollectie online en dan zwicht je wel weer
Ik krijg die kortingsbonnen gewoon nooitquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er is bij mij de laatste tijd zoveel misgegaan, dat ik geen enkele keer verzendkosten heb hoeven te betalen.
Maar ik hou er nu wel mee op, met online bestellen daar, als ik mn nalevering binnen heb.
Het is gewoon onzin, ik heb er vaak zat wat bij gegooid en toen werd ie tien minuten later in behandeling genomen. En de bestelling die nu dan met gods gratie onderweg is, daar heb ik nooit wat aan toegevoegd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Jeeeej mijn bestelling is ook in behandeling En ik werd gebeld en ik werd even terechtgewezen dat alles vertraagt als ik constant dingen erbij blijf mikken en dat daarom latere bestellingen voorgaan (Had een boze mail gestuurd )
Volgens mij heb je 14 dagen bedenktijd, dus kun je hem ook op de 14de dag terugsturen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb gister de 1 euro voor retour al betaald. Het is alleen zulk slecht weer dat ik mijn pakket nog niet terug kan brengen. Dan is er denk ik weinig meer over van het karton.. Eer ik bij het postkantoor ben.
Doen ze hier moeilijk over als ze hem later dan die 2 weken binnen hebben?
vuilniszak eromheenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb gister de 1 euro voor retour al betaald. Het is alleen zulk slecht weer dat ik mijn pakket nog niet terug kan brengen. Dan is er denk ik weinig meer over van het karton.. Eer ik bij het postkantoor ben.
Doen ze hier moeilijk over als ze hem later dan die 2 weken binnen hebben?
Wel de verwarming aandoen danquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef Envoi het volgende:
Doen ze niet zo moeilijk over. Ze zijn zelf ook niet zo snel met het verwerken van retourzendingen.
Mijn pakketje is iig net binnen. Ga zo lekker mijn bikini's passen.
Nou ja het was bij mij dinsdag de 14e dag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 14 dagen bedenktijd, dus kun je hem ook op de 14de dag terugsturen..
Ik zit met hetzelfde dilemma op het moment. Hopelijk is het morgen wel droog
Groningen.quote:Onze winkel aan de Vismarkt is vernieuwd! Woensdag 20 juli is de feestelijke heropening met gratis airbrush tattoos en DJ's. De eerste 30 bezoekers ontvangen een kraskaart variërend van 5 tot 100 euro te besteden in elke H&M winkel. De winkel is open vanaf 9.30 uur.
En bezoek nu ook onze andere twee winkels op de Grote Markt in Groningen, want daar delen we de komende dagen flyers uit waarmee je 25% korting krijgt op een artikel naar keuze in onze vernieuwde winkel aan de Vismarkt! Deze korting is geldig van 20 juli tot en met 23 juli.
Als je alles terugstuurt heb je maar 1eu verzendkosten i.p.v. 5,95 (4,95 + 1eu) toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb m'n pakketje eindelijk binnen, maar 't is wel een tegenvaller... dit rokje
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/A88 82124 44020 51 0180 3.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Ziet er gruwelijk uit, een ander woord heb ik er niet voor. 't Is een soort circustent, niks voor mij Bloem voor in het haar hou ik wel, is maar 2,45, maar doordat ik een kortingscode van 5 euro had is verzenden eigenlijk gratis en retourkosten heb ik toch, of ik hem nou hou of niet
Klopt, maar doordat ik een kortingscode heb gebruikt van 5 euro, is het verzenden gratis nou ja, het staat wel op de rekening natuurlijk, maar er staat ook -5 euro, dus daarom zie ik het als gratis omdat het me per saldo niets kostquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je alles terugstuurt heb je maar 1eu verzendkosten i.p.v. 5,95 (4,95 + 1eu) toch?
Hier ook niet zit al de hele dag te popelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Chauffeur is nog steeds niet geweest .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |