ja misschien wel. Maar ik wil morgen ochtend nog ff de wekker zetten voor mijn geliefde rokje wat ze niet hebben geleverd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:01 schreef Nora.. het volgende:
misschien kunnen we ze boycotten... (hebben ze ook even rust om de zaakjes weer op orde te krijgen )
Bedankt voor jullie hulp maar ik heb vandaag de laatste in Apeldoorn kunnen bemachtigen. Ook nog in mijn maat! voortaan maar wassen in een kussensloop, want mijn wasmachine is te ruig voor zo'n kwetsbaar stofje (lees: kleine gaatjes in de stof)quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef alors het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woont maar hij hing nog in Groningen!
fijn ik doe altijd een handwasje als ik het niet toevertrouw aan de wasmachinequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie hulp maar ik heb vandaag de laatste in Apeldoorn kunnen bemachtigen. Ook nog in mijn maat! voortaan maar wassen in een kussensloop, want mijn wasmachine is te ruig voor zo'n kwetsbaar stofje (lees: kleine gaatjes in de stof)
Ja, maar bij deze wasmachine heb ik er vaker last van. De 234123478345 jaar oude miele die echt van ouderdom uit elkaar viel deed het perfect. en deze nieuwe maakt best vaak gaatjes in mijn kleding. Ik denk dat ze ergens achter de trommel blijven haken ofzo. Iemand een oplossing?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
fijn ik doe altijd een handwasje als ik het niet toevertrouw aan de wasmachine
Nice! Mijne waren ook op 07-07 en 08-07.. Maar de 08 is dus al gesorteerd en de 07 niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:19 schreef mieknok het volgende:
Mijn pakketje van 07-07 is binnen! En die van 08-07 komt morgen!
Wat vandaag is binnengekomen houd ik, leuk jasje en armband (geen idee hoe plaatjes kan plaatsen...) De broek die erbij zit was niet skinny zoals ik besteld had, maar een boyfriend jeans, maar wel erg leuk, dus die houd ik gewoon... Kijken of morgen alles ook goed bevalt, ben benieuwd!
Nou, dat vind ik dan stiekem toch wel erg onbeschoft en niet professioneel, als je je klanten terecht gaat wijzen terwijl je zelf je proces niet op orde hebt (direct verwerken -zoals het gaat bij elke andere webwinkel waar ik bestel- betekent immers dat er niets aan te passen valt).quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Jeeeej mijn bestelling is ook in behandeling En ik werd gebeld en ik werd even terechtgewezen dat alles vertraagt als ik constant dingen erbij blijf mikken en dat daarom latere bestellingen voorgaan (Had een boze mail gestuurd )
Nou, ik denk niet dat dat het probleem is. Anders krijg je hier weer geklaag dat je er niks meer bij kan gooien omdat het opeens in behandeling is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
... terwijl je zelf je proces niet op orde hebt (direct verwerken -zoals het gaat bij elke andere webwinkel waar ik bestel- betekent immers dat er niets aan te passen valt).
Zo werkt het toch overal verder? Als ik nu bij Wehkamp of bol.com bestel en vijf minuten later wil ik weer wat, dan kan ik gewoon een nieuwe order doen. Blijkbaar is het systeem van H&M niet gebouwd op 2 orders in behandeling én zijn ze niet in staat binnen korte tijd een order de deur uit te doen, waardoor het aanpassen van orders mogelijk is. Maar heel professioneel vind ik het niet, eigenlijk, en helemaal niet als medewerkers gaan bellen om klanten terecht te wijzen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dat het probleem is. Anders krijg je hier weer geklaag dat je er niks meer bij kan gooien omdat het opeens in behandeling is.
Het klopt dat het bij andere winkels zo werkt. Maar dan betaal je ook bij elke bestelling verzendkosten. Ik geloof niet dat de mensen hier daar zin in hebben, en het daarom wel fijn vinden dat ze een paar dagen later nog iets kunnen toevoegen als er weer iets in de sale komt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo werkt het toch overal verder? Als ik nu bij Wehkamp of bol.com bestel en vijf minuten later wil ik weer wat, dan kan ik gewoon een nieuwe order doen. Blijkbaar is het systeem van H&M niet gebouwd op 2 orders in behandeling én zijn ze niet in staat binnen korte tijd een order de deur uit te doen, waardoor het aanpassen van orders mogelijk is. Maar heel professioneel vind ik het niet, eigenlijk, en helemaal niet als medewerkers gaan bellen om klanten terecht te wijzen...
Ik denk dat die weerstand een stuk minder wordt als het gewoon 'vandaag besteld, morgen verzonden' is. Mijn order heb ik donderdag geplaatst, staat sinds vrijdag op verzonden en ik heb nog niets in huis... als ik nu weer iets zou willen hebben zou ik inderdaad enorm balen, omdat ik dan weer kan betalen voor verzenden terwijl het vorige nog niet eens binnen is. Soms lijkt het alsof de kleding nog gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het klopt dat het bij andere winkels zo werkt. Maar dan betaal je ook bij elke bestelling verzendkosten. Ik geloof niet dat de mensen hier daar zin in hebben, en het daarom wel fijn vinden dat ze een paar dagen later nog iets kunnen toevoegen als er weer iets in de sale komt.
Wat ik wil zeggen is dat er altijd wel iets te klagen valt.
Het linkse roze shirtje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef eenleukenaam het volgende:
Gesorteeeeeeeeerd! Iemand interesse in (aan)foto's van iets hieruit?:
[ afbeelding ]
(ik heb vakantie en geen fuck te doen!)
Dit komt er ook nog aan, maar is niet gesorteerd:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2009090%2057%203275%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/A55%2078484%2010100%2008%207419%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2082918%2015012%2008%202994%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2010103%2008%203276%201.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2079229%2009090%2008%203063%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Ik had tops nodig
Nee dat vind ik eigenlijk ook. Heb ook gezegd tegen die dude dat als ik op 5 juni bestel en de leverdatum op 29 juni staat, ik er vanuit ga dat ik voor die tijd er nog wel dingen bij kan gooien omdat die datum er nog lang niet is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo werkt het toch overal verder? Als ik nu bij Wehkamp of bol.com bestel en vijf minuten later wil ik weer wat, dan kan ik gewoon een nieuwe order doen. Blijkbaar is het systeem van H&M niet gebouwd op 2 orders in behandeling én zijn ze niet in staat binnen korte tijd een order de deur uit te doen, waardoor het aanpassen van orders mogelijk is. Maar heel professioneel vind ik het niet, eigenlijk, en helemaal niet als medewerkers gaan bellen om klanten terecht te wijzen...
wacht maar straks komt de herfstcollectie online en dan zwicht je wel weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er is bij mij de laatste tijd zoveel misgegaan, dat ik geen enkele keer verzendkosten heb hoeven te betalen.
Maar ik hou er nu wel mee op, met online bestellen daar, als ik mn nalevering binnen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |