Voor jou wel, voor mij niet. Ik denk bij een sportvraag niet automatisch aan voetbal. En gezien de afwisseling van onderwerpen in de AKQ zeker niet. Vandaar mijn vraag. En mijn gepikeerde reactie op jouw opmerking over het miepen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Je had ook na het antwoord op je vraag normaal "ok" kunnen zeggen in plaats van met "natuurlijk?" kunnen reageren. Het was meer dan logisch dat het om het Nederlands voetbalelftal ging.
Eh nee, Dopekoe geeft normaal antwoord en vervolgens blijf jij door zeuren:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
Als ik daar dan vragen over stel aan Dopekoe meng jij je er tussen met die opmerking over miepen. Terwijl Dopekoe vervolgens normaal antwoord geeft op mijn vragen en we daarna weer met een grap en een grol verder gaan.
En het is tevens niet de eerste keer dat je dit doet. Straks nog even lekker lachen, gieren, brullen in de SC dat de sfeer in AKQ weer onprettig is en je cirkeltje van dagelijks vermaak is weer rond?quote:
Je kunt er bij het Nederlands Elftal vanuit gaan dat het voetbal is. Dat heeft niets met verband of afwisseling te maken, dat is gewoon zo. En zoals ik al zei, zéker na een voetbalvraag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor mij niet. Ik denk bij een sportvraag niet automatisch aan voetbal. En gezien de afwisseling van onderwerpen in de AKQ zeker niet. Vandaar mijn vraag. En mijn gepikeerde reactie op jouw opmerking over het miepen.
Even verder lezen en je begrijpt misschien waarom ik die vraag stelde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Eh nee, Dopekoe geeft normaal antwoord en vervolgens blijf jij door zeuren:
Tuurlijk. Daarom neem ik ook de moeite om het in dit topic met Da_sandman uit te praten.quote:En het is tevens niet de eerste keer dat je dit doet. Straks nog even lekker lachen, gieren, brullen in de SC dat de sfeer in AKQ weer onprettig is en je cirkeltje van dagelijks vermaak is weer rond?
Ik zal maar moeten accepteren dat het bij de meerderheid in Nederland zo is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt er bij het Nederlands Elftal vanuit gaan dat het voetbal is. Dat heeft niets met verband of afwisseling te maken, dat is gewoon zo. En zoals ik al zei, zéker na een voetbalvraag.
Nou ja accepteren... Je kunt er vanuit gaan dat als niet het voetbalelftal wordt bedoeld, dat er dan expliciet wordt bij vermeld wat dan wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal maar moeten accepteren dat het bij de meerderheid in Nederland zo is.
En daar rekening mee moeten houden in de AKQ.
Als jij dat denkt prima. Ieder zijn eigen kronkels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik volg Ireyon. Vorige keer zat je (Cobra4) hier ook te zeveren en te baggeren in de AKQ enkel en alleen om reacties uit te lokken. Vervolgens zat de hele SC hier plots. Nu doe je weer hetzelfde. Je had gewoon nergens op moeten ingaan van zodra Dopekoe je vraag beantwoordde. Die 'Natuurlijk?' was voor niets nodig.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja accepteren... Je kunt er vanuit gaan dat als niet het voetbalelftal wordt bedoeld, dat er dan expliciet wordt bij vermeld wat dan wel.
Hoezo als ik dit denk? Jeetje, MaJo is hier nog langs geweest toen om de brand te blussen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij dat denkt prima. Ieder zijn eigen kronkels.
En terecht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoezo als ik dit denk? Jeetje, MaJo is hier nog langs geweest toen om de brand te blussen.
Dat heeft weinig met 'denken' te maken en is simpelweg een feitelijke constatering.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij dat denkt prima. Ieder zijn eigen kronkels.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
Zal ik een opmerking over het gebruik van Google plaatsen in de AKQ of niet.
Je bent gewoon een vervelende uitlokker, 'k zie graag dat je daarmee ophoudt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het is wel opvallend:
Sinds MM de vragen mag stellen komen de antwoorden niet meer zo snel. Geeft Google de antwoorden niet?
Dat was dus ook een constatering. En als ik dit topic lees speelt dat nog regelmatig. Lijkt mij geen uitlokking. Enige wat je zou kunnen opmerken is dat ik het in dit topic had moeten posten en niet in de AKQ SC.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met 'denken' te maken en is simpelweg een feitelijke constatering.
[..]
[..]
Je bent gewoon een vervelende uitlokker, 'k zie graag dat je daarmee ophoudt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef Yankee het volgende:
Antwoord Iridal op de slogan 'voor de broodnodige variatie' = wijn
Merkwaardig antwoord, wat blijkt:
http://www.google.nl/sear(...)0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0
Wekt nogal de indruk van het gebruik van google........
En op welke wijn doel je dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Iridal het volgende:
Ha, jammer jongens. Als je uberhaupt wijn drinkt, dan is dit zeker geen onbekende slogan
Ik ben een wijndrinker, en hier heb ik nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Iridal het volgende:
Ha, jammer jongens. Als je uberhaupt wijn drinkt, dan is dit zeker geen onbekende slogan
Idemquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben een wijndrinker, en hier heb ik nog nooit van gehoord!
Ik gebruik google enkel op vragen die ik niet weet, maar geef geen antwoord meer op de vraag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:07 schreef Iridal het volgende:
Denk wat je er van denken wilt: ik ken de slogan dus wel, en komt vaker voor.
Google gebruik ik alleen om antwoorden te verifieren waar ik twijfels over heb, en pas na dat er punten zijn vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |