Ja dus :-) En, bevalt het? Wat is de leeftijd gemiddeld? Erg jong zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zie ook de OP, waar je op een gegeven moment ook in komt
Valt wel mee, gewoon mensen die net van het vwo komen, 18,19, 20. Tijdens de avondcolleges zie je de oude, en vaak serieuze, figuren. En het bevalt goed hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Ja dus :-) En, bevalt het? Wat is de leeftijd gemiddeld? Erg jong zeker?
Lol, voor mijn doen jong dus. Ik ben zelf 27. Ben benieuwd! Hoe is het het eerste jaar gesteld met het rooster? Ik wil er nml nog 2 dagen blijven werken (doordeweeks, wel flexibele uren).quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon mensen die net van het vwo komen, 18,19, 20. Tijdens de avondcolleges zie je de oude, en vaak serieuze, figuren. En het bevalt goed hoor![]()
Goed dat er weer wat vers bloed is in dit draadje
He! Je bent er nog!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:43 schreef Kimochi het volgende:
Was dit topic even kwijt.![]()
Update: 85 ECTS gehaald dit jaar. Alle vakken van mijn minor behaald, op één tweedejaarsvak twee keer gefaald.Volgend jaar weer proberen.
Ik ben nu aan het bedenken wat ik dit jaar extra zal gaan doen.
Moet ik volgend jaar ook nog doen.Ik denk wel dat ik deze alleen in de herkansing doe, dus echt veel zal ik je niet kunnen helpen denk ik..quote:Op zondag 31 juli 2011 18:12 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik kan jouw hulp volgend jaar goed gebruiken.
@ Roberto: Goederenrecht dus.
ga maar alvast blokken, over een half jaar moet je ze uit je hoofd kennen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:09 schreef Markachuuu het volgende:
Net mn Kluwer Wettenbundels gehad, wat een boeken zijn dat toch ook..
= eerstejaarsstudente.
Zwaarste half jaar van m'n leven!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
ga maar alvast blokken, over een half jaar moet je ze uit je hoofd kennen!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
ga maar alvast blokken, over een half jaar moet je ze uit je hoofd kennen!
Hmm, stond afgelopen jaar in principe in jouw schoenen. Alweer bijna een jaar geleden begon ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Lol, voor mijn doen jong dus. Ik ben zelf 27. Ben benieuwd! Hoe is het het eerste jaar gesteld met het rooster? Ik wil er nml nog 2 dagen blijven werken (doordeweeks, wel flexibele uren).
Kunnen jullie dan niet beter gelijk een draadje ergens anders opzetten? Gewoon gezellig met z'n 2en kletsen over bijzonder het is dat je zo oud het nog aandurft om een studie te beginnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:14 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Als je vragen hebt over hoe ik het 1e jaar ervaren heb op mijn 27e mag je me altijd een pm sturen.
Ja want ze zijn deze zeer drukke en goedlopende reeks erg tot last als ze het over iets ontopics hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan niet beter gelijk een draadje ergens anders opzetten? Gewoon gezellig met z'n 2en kletsen over bijzonder het is dat je zo oud het nog aandurft om een studie te beginnen.
Cool! Die master wil ik ook gaan doen (of anders bestuursrecht). Nog bijzondere dingen meegemaakt? Dingen die anders waren dan je verwachtte? Vertel!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit jaar ga beginnen met de Master straf(proces)recht in Leiden?Ben bijna klaar met 6 weken stagelopen bij een klein strafrechtkantoor en dat was echt superleuk
.
Eigenlijk geen gekke dingen, op een paar details en verhoren uit zaken na. Het was wel zoals ik het verwacht had, ik vind het in ieder geval erg leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Cool! Die master wil ik ook gaan doen (of anders bestuursrecht). Nog bijzondere dingen meegemaakt? Dingen die anders waren dan je verwachtte? Vertel!![]()
![]()
Zo oud? Vind 27 wel meevallen. Btw, beter 31 en meester in de rechten dan 31 en een faler.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan niet beter gelijk een draadje ergens anders opzetten? Gewoon gezellig met z'n 2en kletsen over bijzonder het is dat je zo oud het nog aandurft om een studie te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |