abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:18:05 #151
61183 leonieke
Dan toch?
pi_99087577
Ik val even in, want ik geraak echt niet meer bijgelezen :N :@

Ik ben alleszins heel blij dat we de kamer aan de noordkant voor Thomas hebben gehouden (hij is ook wel te klein voor ons getweeën ;) ). Het is nu alleszins nog lekker fris bij hem :) Slapen doet hij hier als het te warm is enkel met een body aan met korte mouwen in een slaapzak (zonder korte mouwen).
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:25:52 #152
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99088085
Noortjes kamer is niet zo warm volgens mij. Een graad op 23 gok ik. En dan is haar kamer op de zuidkant.
Ze slaapt nu in haar dermasilk pakje zonder pyjama maar met slaapzakje. Meer laagjes kan wel, minder niet denk ik.
pi_99088129
36 graden??? jeumig! Daar is het wel goed dooi dan zeg :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:27:59 #154
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99088232
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
36 graden??? jeumig! Daar is het wel goed dooi dan zeg :o
't Is het zonnige zuiden hier he karin! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_99088323
Door jullie ben ik ook maar even op de babyfoon gaan kijken, 25 graden in zn kamer nu (Zuidkant). 36 graden is wel heel erg warm zeg!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:34:04 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99088634
Niet vandaag he, vandaag was t 27. 36 was t allerallerallerheetst dat we ooit gezien hebben.
De airco staat nu op 25, het is maar dat de ergste warmte eraf is (en wat vocht uit de lucht, dat scheelt ook). Thomas ligt nu in een rompertje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:16:45 #157
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99091389
Ok, we hebben hier definitief niet te maken met het mysterieuze 1x-kots-virus :(
Gelukkig was het niet veel, en hij vroeg na 5 minuten alweer om wat drinken. Ik heb kort getwijfeld maar toch maar gegeven, erop vertrouwend dat hij het zelf wel goed aangeeft.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:28:39 #158
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99092107
vorige week was het hier ook wel zoiets Ca.Ra rond de 36.
De zon schijnt dan ook vanaf 11 uur op dat raam tot de zon ondergaat.
Vandaar ook dat we bezig zijn met de andere kamer aan de voorkant, daar is het stukken koeler.

Thomas ventje, rustig aan met je maagje kerel!!!

hier net Roy weer wakker, maar wat melk gegeven hij dronk het zowaar en terug in bed gelegd en nu is het alweer stil gelukkig.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99099632
Zo teruglezen. Eerst even hyperen:
M'n jeugdvriend die ik letterlijk al heel m'n leven ken is gisteravond voor het eerst vader geworden. Zo mooi O+ En nu zit ik hier half te snotteren. Damn those hormones :( :D

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 06-07-2011 08:04:12 ]
pi_99099650
Owh bah, al die kotsende kindjes. Wat zielig ;(

Ik vind het zo moeilijk vaak om te bepalen wat ik haar aantrek voor het slapen. Zeker als het zo warm is. Gelukkig word het niet extreem heet op haar kamer.
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 07:47:52 #161
5428 crew  miss_sly
pi_99099704
Beterschap voor alle ziekige kindjes!

CP, dat is ook bijzonder, daar mag je best even over snotteren, hoor!

Senna heeft 4 pyjama's: een met lange mouwen en lange broek, een met lange broek en korte mouwen, een shortama en een nachtpon. Ze slaapt niet meer in slaapzak en trekt steeds vaker zelf de deken over zich heen als ze het koud heeft.

Mag ik even heel blij zijn en de fok-wet ontzettend tarten? :P
We hebben vannacht echt een perfecte nacht gehad: schaap heeft haar gisteren naar bed gebracht. Ze ging tijdens het laatste slaapliedje al in een fijne slaappositie liggen, heeft geen kik gegeven of smoesjes gezocht om nog even gezelschap te hebben op haar kamer, is in slaap gevallen en werd vanochtend na half 7 wakker, kletsend en zingend O+

Ik vind dit zooo fijn O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99099805
Heerlijk Miss_sly *O*

Helaas zijn wij al een tijd lang 's nachts een aantal keer met Hannah beneden omdat ze ergens pijn heeft. Ik denk doorkomende kiezen.
Gisteren een dvd'tje van Pocoyo binnengekregen. Naar aanleiding van het enthousiasme van Ivan en Mette leek me dat wel wat voor Hannah. Het is geloof ik wel een succes :D Ik vind die eend in ieder geval al hilarisch _O-

Ca.ra, heb je nu al enig idee wat het spugen veroorzaakt? Arme Thomas :*

Wij hebben Hannah afgelopen weekend verhuisd van haar kamertje op het zuiden naar een kamer op het noorden. Scheelt een stuk in warmte ^O^
pi_99099823
Wat goed Miss *O*
pi_99100030
Moggeh!

Poeh, ben redelijk geradbraakt. Isabeau werd om half drie wakker en vond het toen wel mooi geweest. Wij niet, dus ze is na wat knuffels, een beker water en een muziekje wel weer gaan slapen. Ze probeerde het nog wel even; "dikkie dik lezen?". Nah, toch maar niet. Maar goed, ik kon daarna niet meer slapen tot ongeveer een kwartier voordat mijn mijn wekker ging. Top! ^O^ :')

Gisteren stond ik op het station toen er omgeroepen werd dat er geen treinverkeer mogelijk was tussen LWD en mijn woonplaats. Ik heb altijd maar weinig speling en zag het dus al gebeuren dat ik niet op tijd op het KDV zou zijn. Gelukkig kon ik een lift krijgen van een dorpsgenoot, maar ik was om 1 voor half zeven op het kdv. (sluit om half 7). Laat dus. Toen wilde Isabeau nog persé zelf naar huis lopen en het was mooi weer, dus why not... Duurde alleen wel érg lang. We hebben gewoon een half uur gedaan over een kippenendje van 500m. Ze heeft onderweg het woord 'rozenbottel' geleerd en er staan best heul veul rozenstruiken in ons dorp. Ze moest ze allemaal aanwijzen en benoemen: "Goosebottel!"

Verder moesten de eendjes nog toegejuichd worden en heeft ze mijn stenen en stokjes verzameling uitgebreid. Dolle boel :)

Anyway, thuis snel even wat gegeten en veel later dan normaal naar bed. Was vanmorgen te merken. Zonnestraaltje :')
pi_99100034
Miss, hoera voor de perfecte nacht!
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:32:59 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99100131
miss_sly, wat fijn zo'n nacht!

Hier ging het ook goed vannacht (behoudens 1x om 23 uur bv).
alleen jammer dat onze bejaarde hond vannacht besloot om te gaan spoken for no reason

Wat goed van Lars zeg!
pi_99100168
*O* Miss wat fijn!

Pocoyo :D wij zijn zeker fan, nog steeds! Dat kijk ikzelf ook veel lieven dan bumba of hopla bijvoorbeeld.

Wij moesten gisteravond even voor controle naar het ziekenhuis, Mette heeft er helemaal niks van gemerkt. Die hadden we op bed voordat we gingen. Eigenlijk liep gisteravond met Mette alles gesmeerd, we hebben haar zelfs nog gedoucht. En ze heeft ook heel fijn de hele nacht heerlijk geslapen en is nu heel gezellig en vrolijk :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99100190
Hier is Peppa Pig echt heilig. Daar kan geen enkel ander tv programma tegenop. Alleen jammer dat ze steeds "Pappa pik kijken" roept.

Fijn zeg, zo'n fijne nacht Wickie!
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:37:14 #169
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99100198
Vannacht nog 2 keer moeten overgeven, de ene keer was een half uurtje na het drinken. Toen ben ik maar met hem op de logeerkamer gaan liggen.
De koorts was weer aan het stijgen maar hij sliep dus heb ik geen paracetamol gegeven. Een uurtje of 2 later moest hij weer overgeven, maar er kwam niet veel en wat er kwam slikte hij terug. Wel heel zielig, dat kleine lijfje dat zo verkrampt en hij begreep niet wat er gebeurde, was echt in paniek. Toen maar wel een paracetamol gegeven en rond 6 uur nog wat drinken en terug naar zijn eigen bedje. Nu hoor ik hem langzaam wakker worden.
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:47:02 #170
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99100323
Wat een heerlijke nacht Miss, fijn!

Mocht beeb 2 besluiten 's avonds/'s nachts te komen heb je alvast een generale repetitie gehad dus Wickie ;)

Goosebottel ^O^ lijkt me zo gezellig zo'n lekkere kletskous.

Arme Thomas, beterschap!

Hier heb ik ook een zonnestraaltje, ze wilde absoluut niet liggen, zelfs niet in mijn bed dus ik heb vannacht op de bank gezeten met een meisje over me heen gedrapeerd, alleen dan was ze stil en sliep ze af en toe. :O
pi_99100525

[ Bericht 100% gewijzigd door Sorbootje op 06-07-2011 09:17:46 ]
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 09:08:46 #172
5428 crew  miss_sly
pi_99100610
Ca.ra en Spewey wat naar met jullie zieke kindjes. Beterschap voor ze!

Even voor de duidelijk: het is niet zozeer dat we niet wakker zijn geworden vannacht, dat gebeurt regelmatig, maar vooral het totale plaatje van gaan slapen zonder problemen en blij wakker worden ipv huilend O+

Vandaag over twee weken wordt ze twee :o
We hebben nog geen kadootje, we zijn nog ernstig aan het denken. We zijn wel allebei vrij de 20e en we gaan iets leuks doen met z'n drietjes. Dit jaar gaan we het beter doen dan vorig jaar, de dag zelf!
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:12:51 #173
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99100675
Mogge :)
Beterschap voor de zieke kindjes. Dat gespuug... :o ik heb er nauwelijks tot gelukkig geen ervaring mee. En Flipke is weer bijna de oude. :) Is snel opgeknapt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99100779
AARGH ik vergeet altijd dat als ik op mijn werk mijn post edit, dattie dan verdwijnt.

Anyway:

pi_99100783
Fijn Rocka! :D
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 09:19:52 #176
5428 crew  miss_sly
pi_99100789
Fijn dat Flip zo goed opgeknapt is, Rocka!

het filmpje had ik op fb al gezien en leuk bevonden O+ ;)
pi_99101013
Wat fijn Rocka *O*

En wat schattig dat filmpje Sorbo O+
pi_99101023
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:02 schreef octopussy het volgende:
Gisteren een dvd'tje van Pocoyo binnengekregen. Naar aanleiding van het enthousiasme van Ivan en Mette leek me dat wel wat voor Hannah. Het is geloof ik wel een succes :D Ik vind die eend in ieder geval al hilarisch _O-
Ivan is er nu toevallig naar aan het kijken. :+ Wat me verbaast is dat hij de namen van alle personages kent terwijl het in het Engels is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99101218
Wat is er zo leuk aan Pocoyo? :)
pi_99101603
Ik heb niet heel goed bijgelezen, sorry als ik iets vergeet :@ Deze computer is ook nogal irritant, dus ben snel weer weg zo ;)

Al die spugende kindjes :'( wat sneu. Beterschap!

Dat filmpje van Isabeau O+ ik had het al bekeken op mijn telefoon. Ik vind het zo leuk dat Isabeau precies kan verwoorden wat ze wel en niet wil en wat ze bedoeld.
Peppa pig ken ik niet, Niels kijkt alleen maar naar Sesamstraat (als ik het niet vergeet), liedjes van Sesamstraat op YouTube (Pino is zwaar favoriet), Brum en af en toe Kindertijd voordat Sesamstraat komt.

Wat fijn dat de nacht goed ging Miss :)

BE, ik snap heel goed dat je hem in jouw bed probeerde te laten slapen hoor :* je moet het jezelf niet verwijten, met het slapen komt het wel weer goed :)

Becky, wat vervelend dat Noortje zo slecht slaapt -O- :*
Niels sliep pas door met 18 maanden en hij stopte er na een maand weer mee ;)

Wickie, wat fijn dat Mette gewoon doorgeslapen heeft toen jullie naar het ziekenhuis gingen, gelukkig was alles goed met jou en de baby :*

Spewey wat schrikken, rode hond :o Gelukkig is ze wel vrolijk vandaag. Hopelijk knapt ze snel weer op en ik hoop ook dat jij vandaag een beetje uit kunt rusten :*

Wij zitten nog steeds bij mijn moeder, de badkamer duurt een stuk langer dan gepland helaas. Niels heeft het hier prima naar zijn zin en met de hond samen gaat het gelukkig ook beter sinds hij een mand heeft. Als Niels of de hond te wild zijn doe ik de hond in de hal.
Niels slaapt wel heel slecht hier, thuis wordt hij een keer wakker 's nachts, maar hier minstens iedere 3 uur en hij is meestal vanaf 6 uur wakker en soms ook al om 5 uur. Dus ik heb al 3 keer met hem samen een middagslaapje gedaan :@ Ik denk dat het komt doordat ik samen met hem op een kamer lig. En het dakraam staat open waardoor er misschien teveel geluid en licht naar binnen komt. Bovendien is dit weer irritant: dan heeft hij het weer te warm, dan weer te koud.
Een paar nachten geleden hebben we alle buren wakker gehouden, ik had hem al drie keer achter elkaar gevoed en toen was ik het zat en heb ik tegen hem gezegd dat het op was en hij moest slapen. Daar was hij het niet zo mee eens ;) Het heeft wel geholpen, hij wordt nu niet meer voor ieder wissewasje wakker om te drinken (maar nog wel vaak dus).

Niels oefent namen van Fok! kindjes!
Ik weet niet meer welke namen het zijn, ik heb hier geen geluid ;)

volgens mij spreek ik "Harry" verkeerd uit :@
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99101641
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat is er zo leuk aan Pocoyo? :)
Ik vind het vrij hysterisch, maar wat er wel leuk aan is is de voice-over van Stephen Fry.
pi_99101689
Wauw, Niels kan gewoon Ivan zeggen. :D Dat kan Ivan zelf niet eens. Die maakt er nog steeds Evienah van.

Sorbo, wat voeren jullie altijd gezellig gesprekjes samen. O+ En wat kijkt Isabeau boefachtig en wijs tegelijkertijd, zeg.
pi_99102087
ik ben ff een beetje stil: mijn ventje van nog geen anderhalf kan gewoon al met de duplo spelen! blokjes op elkaar, blokjes van elkaar :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99102472
Zo heej Ravi _O_ wat knap! Dan is hij ook best wel sterk in zijn handen. Hoe oud is hij nu als je uitgaat van de uitgerekende datum?

Niels wilde gisteren voor het eerst dat ik hem kusjes gaf en hij gaf ze ook terug (mond wijd open O+) "koes!" en soms ook wel echt "kus". Ik begon me al een beetje zorgen te maken omdat kindjes hier dat al voor hun 1e verjaardag doen :@
Vorige week moest ik al zijn knuffels een koes geven, maar hij wilde zelf geen kusje.

En nog een filmpje :@ gemaakt voor papa die hem mist
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99102592
de uitgerekende datum was 30 aprik twinkly, dus hij 'telt' nu als 1 jaar en 2 maanden. kusjes geven en krijgen is zooooo O+

gebroed is allebei heel knuffelig :) ben ik zelf totaal niet, maar van hen vind ik het wel fijn! wat heeft niels trouwens een snoezig krulletje!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99102638
Mijn tante is kapster en die wilde zijn krul er gisteren afknippen. Echt niet :( !

Hij is echt snel met de fijne motoriek Simmu!
pi_99102954
Ik heb hier ook geen geluid Twinkly, ik zal thuis kijken!

Lijkt me best vermoeiend jullie huidige situatie. Vooral in combinatie met het slechte slapen van Niels.

Peppa pig is echt een aanrader hoor, vooral in het engels. Ik kijk er zelf ook graag naar. Echt!

Claudia, boevig en wijs is best een lastige combinatie soms! :D Oh en Stephen Fry is een held.

Simmu, knap zeg, van Ravi!
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:18:24 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99103819
Thomas en dochter van Spewey beterschap :*

Wat een fijne nacht Miss_sly O+
Asy ook voor een relatief goede nacht :D

Ravi wat leuk hè met blokken spelen :D
Twinkle lastig die onderbroken nachten ineens, dat jullie maar snel weer naar huis terug kunnen.
Flip bijna beter *O*

Mette die niks door had van een ziekenhuis bezoekje ;)
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:26:39 #189
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99104103
Beterschap voor de zieke kindjes :*

Een grote *O* voor goede nachten :)

Wb zindelijkheid, Eli is nu pas zindelijk. Hij is 3j10mnd. Jullie hebben dus alle tijd. Wel leuk dat sommige kIndjes het al zo goed snappen ^O^

Morgen is Aviva al 1,5jaar! :o gaat snel!
Verder gaat het hartstikke goed. Ze geeft 2 hoektanden op springen en geeft geen krimp. Hoge pijngrens :7

En ze krijgt echt krullen! Haar achterhoofd is al helemaal gekruld, en het "trekt" zo naar voren. Nu heeft ze twee hysterische plukken aan de zijkanten van haar hoofd. Erg charmant :') flaporen en dan die hysterische lambik-haren. Verder is ze heel leuk, dus dat compenseert een boel ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:28:46 #190
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99104175
Doe's foto! Is dat een beetje een joods kapsel? :D
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99104186
Even kort, want alles gaat hier vandaag lekker en dat wil ik graag zo houden, dus niet teveel laptoptijd :P

Ravi, wat knap :o

Daviniah O+ Krullen!
Een meisje met krullen, dat lijkt me zo cool!

Leander pakte vanmorgen de vormenstoof die hij echt maanden niet meer gezien had, haalde de vormen eruit. Stopte ze er heel nonchalant weer goed in allemaal en ging toen maar ergens anders mee spelen. Saai :{w

Ik zat echt even zo O_O
pi_99105505
Bedoel je niet Florian, freecell? Heel herkenbaar; zo ging het hier met de puzzels.

Wauw, wat goed van Ravi, simmu!
pi_99105663
Jawel :+

Zoveel kinderen, ik houd ze niet meer uit elkaar ;)
pi_99105875
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
Jawel :+

Zoveel kinderen, ik houd ze niet meer uit elkaar ;)
:D

Niels! Hij had gewoon echt geen zin om Rienk te zeggen _O-
En "emmamamamama" O+
Wat een lekker ding is het toch O+

Isabeau. Je bent me er een O+ En wat wonen jullie daar toch mooi Sorbo :Y

Rienk kan de puzzel met de olifant in het midden doen! *O* Sinds eergister ineens. Hij taalt er weken niet naar en zo ineens legt hij alle stukjes op zijn plaats :o

En Aviva bijna anderhalf! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:08:06 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99107618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Doe's foto! Is dat een beetje een joods kapsel? :D
Jup :P
De pijpenkrullen zijn voor jongens, maar dat boeit niet ;)

Wat knap dat Rienk zo'n puzzel kan leggen! Heeft hij dan ook zo'n leuk geconcentreerd bekkie erbij?

De camera is leeg, ik zal vanavond een fotootje van Aviva uploaden.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:18:19 #196
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99110319
Thomas is net wakker van zijn slaapje. Ik heb Discovery Science aanstaan, met iets over het ontstaan van het universum. Thomas ziet dat als hij beneden komt: oeeeeeh, balll!

In het filmpjestopic een compilatie van afgelopen zondag met Asyniur en Harry *O*

[ Bericht 43% gewijzigd door Ca.ra op 06-07-2011 14:44:16 ]
pi_99114164
Rienk kan puzzelen! *O*

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:16:06 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99115255
Zijn er bij jullie al mensen geweest die getrakteerd hebben op het kdv in vakantietijd?
Zit te denken, kan ik het niet beter na de vakantie doen, of ervoor aangezien de meeste kindjes straks er gewoon niet zijn.
Lastig
pi_99118774
Wauw, wat praat Niels duidelijk! Echt schattig, die filmpjes O+

Goed zo Rienk, knap hoor!
Wolf heeft totaal geen interesse in puzzels
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99121246
Zo dan. Lente heeft zojuist ontdekt dat het niet handig is om in een mierennest te peuren. Killer ants all over... Ze beten 'r zelfs in d'r hand...

})
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')