Ik heb niet heel goed bijgelezen, sorry als ik iets vergeet

Deze computer is ook nogal irritant, dus ben snel weer weg zo
Al die spugende kindjes

wat sneu. Beterschap!
Dat filmpje van Isabeau

ik had het al bekeken op mijn telefoon. Ik vind het zo leuk dat Isabeau precies kan verwoorden wat ze wel en niet wil en wat ze bedoeld.
Peppa pig ken ik niet, Niels kijkt alleen maar naar Sesamstraat (als ik het niet vergeet), liedjes van Sesamstraat op YouTube (Pino is zwaar favoriet), Brum en af en toe Kindertijd voordat Sesamstraat komt.
Wat fijn dat de nacht goed ging Miss
BE, ik snap heel goed dat je hem in jouw bed probeerde te laten slapen hoor

je moet het jezelf niet verwijten, met het slapen komt het wel weer goed
Becky, wat vervelend dat Noortje zo slecht slaapt
Niels sliep pas door met 18 maanden en hij stopte er na een maand weer mee

Wickie, wat fijn dat Mette gewoon doorgeslapen heeft toen jullie naar het ziekenhuis gingen, gelukkig was alles goed met jou en de baby
Spewey wat schrikken, rode hond

Gelukkig is ze wel vrolijk vandaag. Hopelijk knapt ze snel weer op en ik hoop ook dat jij vandaag een beetje uit kunt rusten
Wij zitten nog steeds bij mijn moeder, de badkamer duurt een stuk langer dan gepland helaas. Niels heeft het hier prima naar zijn zin en met de hond samen gaat het gelukkig ook beter sinds hij een mand heeft. Als Niels of de hond te wild zijn doe ik de hond in de hal.
Niels slaapt wel heel slecht hier, thuis wordt hij een keer wakker 's nachts, maar hier minstens iedere 3 uur en hij is meestal vanaf 6 uur wakker en soms ook al om 5 uur. Dus ik heb al 3 keer met hem samen een middagslaapje gedaan

Ik denk dat het komt doordat ik samen met hem op een kamer lig. En het dakraam staat open waardoor er misschien teveel geluid en licht naar binnen komt. Bovendien is dit weer irritant: dan heeft hij het weer te warm, dan weer te koud.
Een paar nachten geleden hebben we alle buren wakker gehouden, ik had hem al drie keer achter elkaar gevoed en toen was ik het zat en heb ik tegen hem gezegd dat het op was en hij moest slapen. Daar was hij het niet zo mee eens

Het heeft wel geholpen, hij wordt nu niet meer voor ieder wissewasje wakker om te drinken (maar nog wel vaak dus).
Niels oefent namen van Fok! kindjes!
Ik weet niet meer welke namen het zijn, ik heb hier geen geluid
volgens mij spreek ik "Harry" verkeerd uit
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>