Dat plaatje van die mier! waarooohooom!
wat schattig zeg aoraki van die korstjes

succes met de buisjescontrole vandaag.
Oh die puzzles, wat schattig! en wat knap

mijn oudste is wat meer van het betere ram en sloopwerk. Als het niet past geeft ze er nog een paar extra klappen op en als het dan nog niet past (

) dan gooit ze hem weg want dan zal het wel de verkeerde zijn

chips als 'vloek' krijg ik echt jeuk van

sorry
maar ik vloek normaalgesproken nauwelijks dus ik hoef daar niet zo heel veel op te letten. Hoewel ik wel laatst heel hard ooooh kneus! riep en oudste er heel blij neus neus! naast zat

och lieve Mette wat een scheetje ben je ook

kus voor de schrik voor jou Wickie

Gefeliciteerd met de trouwdagen

Twinks wij hebben dat ook een tijd gehad met open bekers. Leeggieten soms maar vooral met je handjes erin en dan maar lekker kledderen. Consequent zeggen dat ze niet mag kledderen maar alleen het water mag drínken en een consequentie geven in de vorm van weghalen. Het heeft een tijdje geduurd maar inmiddels gaat het prima en weet ze heel goed dat ze er niet met de handjes in mag. Er moet af en toe wel even uitgeprobeerd worden of het nog steeds niet mag

maar t is niet meer zo vermoeiend als eerst.
Kus voor Niels zn tandjes

hier werkte de dentinox uitstekend, tot ze op een bepaald punt haar mond er niet meer voor open deed. Maar ik hoor ook veel om me heen dat dentinox geen klap verschil maakt. Pcm zou zeker moeten werken dus gewoon geven als je denkt dat hij pijn heeft

Aviva scheetje

wat staat dat paarse je mooi! En je krijgt volgens mij een prachtige bos met krullen <3
[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 07-07-2011 08:47:26 ]