en dezequote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:35 schreef Absurditeit het volgende:
Uit je nest stappen, een deftig glaasje chocolademelk pakken, die accuoplader pakken en weer terug je bed in.
Meer pics van jezelf is ook goed.quote:
Klacht: Niet weten wat ik moet, maar wachten tot ie uitvalt, of uit bed en koude voetjes krijgen en mijn film af kunnen kijken.quote:
Je moet altijd de film afkijken. Maak wat warme chocolademelk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klacht: Niet weten wat ik moet, maar wachten tot ie uitvalt, of uit bed en koude voetjes krijgen en mijn film af kunnen kijken.
Koude vloer, ik voel haar pijn.quote:
nu klinkt het alsof je voor de lol even een topic aan wilde maken op fok uit vervelingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klacht: Niet weten wat ik moet, maar wachten tot ie uitvalt, of uit bed en koude voetjes krijgen en mijn film af kunnen kijken.
Allochtonen spelen alleen in D-films.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:40 schreef Shalimar het volgende:
[..]
nu klinkt het alsof je voor de lol even een topic aan wilde maken op fok uit verveling
pakken dat ding en direct weer terug naar je film, sjonge jonge, maar wel elke keer klagen over allochtonen
BLUEFIRE-Jman-2kNL-6m-Part-Onequote:
in je broek pissen omdat je te bang bent voor het donker in de overloopquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik lig in bed met mijn laptop hier, ik kijk een film. De batterij is bijna op maar de accuoplader ligt in de andere kamer.![]()
Wat moet ik nou?
?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Allochtonen spelen alleen in D-films.
Pokerquote:
Definieer 'elke keer' beter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:40 schreef Shalimar het volgende:
[..]
nu klinkt het alsof je voor de lol even een topic aan wilde maken op fok uit verveling
pakken dat ding en direct weer terug naar je film, sjonge jonge, maar wel elke keer klagen over allochtonen
Die aap is lekker brother.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:45 schreef CyberJesus het volgende:
De OP beschrijft iemand die erg dik is, mede daardoor kan je niet naar de andere kant van je kamer want dan ben je weer hatelijk 3 dagen moe.
Weet ik.quote:
Cheatcode gebruiken en naar de oplader vliegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:46 schreef monkyyy het volgende:
DE VLOER IS PLOTSELING LAVA WAT MOET IK NU
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Cheatcode gebruiken en naar de oplader vliegen.
morgen alles vertellen bij de peuterspeelzaal tussen alle snotneusjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:46 schreef monkyyy het volgende:
DE VLOER IS PLOTSELING LAVA WAT MOET IK NU
Toverstafje ter hand genomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:52 schreef monkyyy het volgende:
Vloer is weer parket even de oplader pakken.
Ik werd even kwaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |