quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij wel eens af heh, hoe zien users mij.
- Ik mag Dimens wel
quote:Ik vraag mij wel eens af heh, hoe zien users mij.
- Kut user
- Goede posts
- Ik mag Dimens wel
- Ik zou hem het liefst dood wensen
- Falende user
- Dimens is een eckte eckte
- Ik zou wel met Dimens willen neuken
dag geen enge dromen hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef aight1 het volgende:
Slapen
slapen
slapen
slapen
dag
hou van jullie
xx
Ga True Blood of Games-of-Thrones kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:25 schreef Jolx het volgende:
[..]
Nee oude, seizoen 3, maar toch, genietennnn
Trusten Aight.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef aight1 het volgende:
Slapen
slapen
slapen
slapen
dag
hou van jullie
xx
Game of Thrones.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ga True Blood of Games-of-Thrones kijken
Wat, ik zie namen zojuist ontploffen voor mijn eigen ogen en hij kan niet ademen in de ruimte zeggen ze.quote:
quote:Moments before dying, the Enter the Ninja villain suddenly realizes the futility of it all and the meaninglessness of man's existence in a cold, uncaring universe - existentialism enlightenment acting! academy award thespian sartre slo-mo leisure suit throwing star
Idd briljante serie! Winter is coming...!!!quote:
Ditquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef FreezePop het volgende:
GAME OF THRONES NIET SPOILEREN OK DANKUWEL BEN NET BIJ EPISODE 2
FAKKING VETTE SERIEquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef FreezePop het volgende:
GAME OF THRONES NIET SPOILEREN OK DANKUWEL BEN NET BIJ EPISODE 2
Dat ben je ook dimens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
Ik word wel gezien als een goede user, hier ben ik blij om.
Haha, ik in een paar dagen vanwege school dat ertussen kwam enzo. Wel erg genoten!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Dale. het volgende:
[..]
Idd briljante serie! Winter is coming...!!!
Heb de hele serie in 1 nacht gekeken... van 11 uur 's avonds tot 11 uur 's ochtends
Ik zei niks omdat je weet hoe ik je zie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
Ik word wel gezien als een goede user, hier ben ik blij om.
Tranen van geluk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zei niks omdat je weet hoe ik je zie.
Ik zou hem echt slaan weetjequote:
Ja ik moest de volgende dag leren voor tentamen de dag erna... maar als ik dat niet had gedaan weet ik 100% zeker dat ik niet goed had geleerd en dat ik gewoon de serie was gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, ik in een paar dagen vanwege school dat ertussen kwam enzo. Wel erg genoten!
En dan? Hij zal het heus niet opeens gaan doen hoorquote:
Haha, ik heb de laatste paar afleveringen direct gekeken toen ze te downloaden waren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja ik moest de volgende dag leren voor tentamen de dag erna... maar als ik dat niet had gedaan weet ik 100% zeker dat ik niet goed had geleerd en dat ik gewoon de serie was gaan kijken
kerel waarom man waarom gewoon vanaf nu geen game of thrones meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef JApieman het volgende:
Tyrion
[..]
Haha, ik heb de laatste paar afleveringen direct gekeken toen ze te downloaden waren.
[ afbeelding ]
Deze baas.
Tuurlijk wel joh, als je maar hard genoeg slaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dan? Hij zal het heus niet opeens gaan doen hoor.
Ik verraad niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kerel waarom man waarom gewoon vanaf nu geen game of thrones meer
Idd WAT EEN FOCKING HELDquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, ik heb de laatste paar afleveringen direct gekeken toen ze te downloaden waren.
[ afbeelding ]
Deze baas.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kerel waarom man waarom gewoon vanaf nu geen game of thrones meer
quote:
Nog geen ripje. Anders had ik hem wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
Is er al een ripje van die nieuwe pirates of the carrebean of alleen nog maar cam versies?
Zullen we die morgen samen zien in de bioscoop in Groningen? Hier hebben ze geen 3d.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
Is er al een ripje van die nieuwe pirates of the carrebean of alleen nog maar cam versies?
nah, de dynamo is kapot. Wordt weer een leuk prijskaartje ala 300 euro. En dan heb ik ook nog eens de deur kapot gemaakt :").quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, als je maar hard genoeg slaat.
Ik vond er niets aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
Geef hem een zacht tikje dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, de dynamo is kapot. Wordt weer een leuk prijskaartje ala 300 euro. En dan heb ik ook nog eens de deur kapot gemaakt :").
Gestrest? Ik kan je wel helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Jolx het volgende:
Waarom ben ik beledigd als de kerol waar ik zaterdag mee zoende (maar verder niks van hoef ofzo) mij niet accepteert als vriend op facebook? Soms is vrouw zijn best vermoeiend
Ik zou je wel accepteren hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Jolx het volgende:
Waarom ben ik beledigd als de kerol waar ik zaterdag mee zoende (maar verder niks van hoef ofzo) mij niet accepteert als vriend op facebook? Soms is vrouw zijn best vermoeiend
Je zag er leuk uit maar je innerlijk vond ik maar matig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Jolx het volgende:
Best lullig.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:35 schreef TWP het volgende:
Kijk al deze mannen meteen weer op de gewonde hinde springen.
Aan je FB te zien zie je er heul niet slecht uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Jolx het volgende:
Broek op de knieën alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:35 schreef TWP het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:35 schreef TWP het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:35 schreef Dale. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
FO!sselenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:35 schreef TWP het volgende:
Als je hulp nodig hebt stuur je me maar je adres. Ik kom je dan persoonlijk helpen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zullen we die morgen samen zien in de bioscoop in Groningen? Hier hebben ze geen 3d.
Groningenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zullen we die morgen samen zien in de bioscoop in Groningen? Hier hebben ze geen 3d.
Zo en zo die brunette.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef FreezePop het volgende:
Die blonde of die brunette?
Dibs op brunette.
Blonde. iJustinequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef FreezePop het volgende:
Dibs op brunette.
Tegelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef FreezePop het volgende:
Dibs op brunette.
Sowieso Fok! mannen die meteen vrouwen bespringen om hun foto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:37 schreef Dale. het volgende:
[..]Het nieuwe FOK! woord! Als mannen kwetsbare vrouwen hier @FOK! bespringen!!!
FO!sselen!!!
Hey ik stuur je een hartjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso Fok! mannen die meteen vrouwen bespringen om hun foto's.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hey ik stuur je een hartjein je fobo wil je nu meeten en neuken ok gr een paar FOK!kers die ik niet noem
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hey ik stuur je een hartjein je fobo wil je nu meeten en neuken ok gr een paar FOK!kers die ik niet noem
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen op FOK! hebben het soms lastigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
Fotoboek van Kabouter_Batsgraag
Ook een 'fokhosselaar' ik moest lachen toen ik vanavond mijn reactie postte en zag wie als laatst in zijn fobo had gepost....
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef Dale. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Van die reacties waar het slijmerige vanaf druipt. Een beetje grappen enzo kan wel af en toe maar soms man somsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
Fotoboek van Kabouter_Batsgraag
Ook een 'fokhosselaar' ik moest lachen toen ik vanavond mijn reactie postte en zag wie als laatst in zijn fobo had gepost....
Gewoon geen foto's van jezelf doen dan/negeren/geen reacties aanzetten. Waarom denk je dat ik geen foto's in m'n fotoboek heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen op FOK! hebben het soms lastig
geen trio?quote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf doen dan/negeren/geen reacties aanzetten. Waarom denk je dat ik geen foto's in m'n fotoboek heb.
Omdat je een lekkere vrouw bent?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf doen dan/negeren/geen reacties aanzetten. Waarom denk je dat ik geen foto's in m'n fotoboek heb.
Nu al?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef TWP het volgende:
Beste NB bazen, het waren weer vermakelijke uren! Maar ik ga m'n bed in.
Fijne nacht verderr!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:41 schreef TWP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dimmens
Waarom kan dit niet
#upload input:hover
Al die kwijlende FOK!sters anders ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk wil niet herkend worden
Ik weet dat pirenjan bij mij in de stad woont
En misschien ziet hij mij wel en dat wil ik niet
Jij hebt altijd een mooie avatar hequote:
je kent ze wel man je kent ze welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
![]()
Tevens vind ik het vrij logisch. Zaterdag geregeld is drie dagen regel. dus vandaag zal die wel accepteren.
Wil de upload button een andere kleur geven als je er met je muis overheen gaat. Liefst zo weinig jsquote:
Waarom denk je dat dit me 6de of 7de kloon is ;D?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk wil niet herkend worden
Ik weet dat pirenjan bij mij in de stad woont
En misschien ziet hij mij wel en dat wil ik niet
Of gewoon een zwarte balk over je ogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
Ik heb gewoon alleen pic van mijn lichaam in mijn fobo, kunnen de vrouwen daar maar op soppen.
Mijn hoofd krijgen jullie niet te zien.
Ben ik al rozen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
Ik heb gewoon alleen pic van mijn lichaam in mijn fobo, kunnen de vrouwen daar maar op soppen.
*Ik gauw klikken. *quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
Omdat het:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil de upload button een andere kleur geven als je er met je muis overheen gaat. Liefst zo weinig js. Zal wel weer met id's gekloot worden.
Kijk die Dimens coden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het:
input[type=button] {
border: 1px solid #089ec4!important;
background: #kleur;
}
Moet zijn, al dan niet met :hover.
Hier heb je code, zelf geschreven.quote:
eh je weet dat die #id er alleen voor mij staat zodat ik weet in welke grote div hij staat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het:
input[type=button] {
border: 1px solid #089ec4!important;
background: #kleur;
}
Moet zijn, al dan niet met :hover.
Okequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, het kan niet. Ik kan users niet afzonderlijke kleuren geven.
Ik zie hem niet.quote:
Ik volg je niet helemaal, wat wil je nu precies?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eh je weet dat die #id er alleen voor mij staat zodat ik weet in welke grote div hij staat?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier heb je code, zelf geschreven.LelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, daar boven in.quote:
Waar?quote:
even photoshop erbij pakken geduld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal, wat wil je nu precies?
Je kan er zelf voor kiezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:51 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zou je pics van jezelf op fok zetten, is toch anoniem?
Oefquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
Dimens: Dimens mag ik een foto uit je Fobo gebruiken op het forum?
Dimens: Ja hoor dat mag.
Dimens: Oké dank u.
Zo, nu mag ik hem plaatsen omdat ik toestemming heb gevraagd aan de eigenaar.
[ afbeelding ]
Waarom zou je een fotoboek maken en er geen pics inzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:51 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zou je pics van jezelf op fok zetten, is toch anoniem?
Dankje die gaat bij de cadeautjesquote:
die kat gaat wel helemaal loesoequote:
Sexy weet je tochquote:
Ik wacht met smart.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
even photoshop erbij pakken geduld.
Arme kat.quote:
Ik heb wel foto in Fobo maar dan anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom zou je een fotoboek maken en er geen pics inzetten.
TILTS ME TO NO END. [ afbeelding ]
vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Code is nooit mooi, geen leuk kleurtje of iets.
jpg slecht, png is de shitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
als je er met je muis over gaat.
Hoe doe je dit zonder Fok! abonnement?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
als je er met je muis over gaat.
Gaat niet over fokquote:
ik heb geen fotoboek, sorry!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom zou je een fotoboek maken en er geen pics inzetten.
TILTS ME TO NO END. [ afbeelding ]
moet hetzelfde zijn als de normale input maar dan met :hoverquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat niet over fokGewoon andere sjils.
Trusten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:57 schreef Dale. het volgende:
Maar ik ben pittenom 7 uur op
Trusten jonges en meisjes!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:57 schreef Dale. het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:57 schreef Dale. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:57 schreef Dale. het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:57 schreef Dale. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
moet hetzelfde zijn als de normale input maar dan met :hover
Of je moet even !important achter de kleur code zetten.
Welke code gebruik je nu?
1 | #upload input:hover{background: #000; padding: 15px; -moz-border-radius: 10px; -webkit-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 0px; font-family: Helvetica; font-size: 15px; color: #fff;} |
Ja, dan kunnen er vreselijke dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:59 schreef JApieman het volgende:
Ik wil er eigenlijk geen foto inzetten straks herkent iemand me.
Kun je er geen aparte class aan geven, kijken of dat werkt? Maak anders ook even een jsfiddle met je hele code...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
ja veel codes kunnen weg maar was even aan het kloten.
Ja dan gaan ze me pesten enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen er vreselijke dingen gebeuren.
Welke website gaat het om?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
ja veel codes kunnen weg maar was even aan het kloten.
was jij niet aan het slapen? dat kan dan wel verklaren waarom je bijna van de trap vielquote:
Je schaamt je voor je posts?quote:
Imageshack.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:00 schreef MajorTom. het volgende:
[ http://img200.imageshack.us/img200/278/116nkoo.jpg (copy/paste deze link) ]
Ehhhh...
imageshackquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:00 schreef MajorTom. het volgende:
[ http://img200.imageshack.us/img200/278/116nkoo.jpg (copy/paste deze link) ]
Ehhhh...
imageshack is helemaal geen hoofdletter waard johquote:
Ik heb liever ook geen pics in mijn fobo.quote:
Wat voor vreselijk enge dingen?!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen er vreselijke dingen gebeuren.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kun je er geen aparte class aan geven, kijken of dat werkt? Maak anders ook even een jsfiddle met je hele code...
Lijkt erop dat het opeens allemaal werktquote:
Ik moest urineren dus trap afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
was jij niet aan het slapen? dat kan dan wel verklaren waarom je bijna van de trap viel
Was je bricket vergeten op het einde?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Lijkt erop dat het opeens allemaal werktRare zooi.
Ja interne website voor mijzelf. Is mijn image uploader, had genoeg van die imageshack/imgdumper sjit.
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Lijkt erop dat het opeens allemaal werktRare zooi.
Ja interne website voor mijzelf. Is mijn image uploader, had genoeg van die imageshack/imgdumper sjit.
Nederlanders die Engels praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Duitser die Engels praten klinken grappig.
Dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was je bricket vergeten op het einde?
Daar heb ik ook uren door aan mijn code gewerkt.
wrom dan gewoon Windows xpquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Dimens het volgende:
Godver, moet eigenlijk Snow Leopard installeren, maar geen zin.
Gebruik Notepad++ dan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Coda geeft dat niet zo nice weer.
Amerikanen die ons nederlanders een duits engels accent gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Duitser die Engels praten klinken grappig.
Ja, wie niet.quote:
quote:
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb liever ook geen pics in mijn fobo.
Gaan mensen Photoshop gebruiken en wanneer ik iets zeg op het forum mijn foto erbij halen etc.
Windowsquote:
Ja, als ik engels praat probeer ik zo min mogelijk als een 'boer' te klinken zegmaar.quote:
kut applequote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee moet xcode kunnen draaien dus virtueel even Snow Leopad installeren.
Pas dacht iemand waar ik in het engels mee sprak dat ik uit Rusland kwam.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, als ik engels praat probeer ik zo min mogelijk als een 'boer' te klinken zegmaar.
Oh, wees dan niet zo lui en gewoon doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee moet xcode kunnen draaien dus virtueel even Snow Leopad installeren.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, als ik engels praat probeer ik zo min mogelijk als een 'boer' te klinken zegmaar.
Het heeft geen haast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh, wees dan niet zo lui en gewoon doen
wil het ook best voor je doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:05 schreef Dalando het volgende:
Ik moet van het weekend nog een forum gaan scripten maar ik heb nog steeds geen ideeën voor het designWel bedankt voor het herrinneren napoleon.
forum software dan wel he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
Als ik een grijsachtig forum maak, kan dat?
Ik zou het niet aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
Als ik een grijsachtig forum maak, kan dat?
Vervelend wel, ik doe gewoon in browser editten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Coda geeft dat niet zo nice weer.
Ken je coda eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vervelend wel, ik doe gewoon in browser editten.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef JApieman het volgende:
http://www.hartvannederla(...)r-vrijwilligerswerk/
Nee dit kan niet waar zijn, toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef JApieman het volgende:
IS het erg als ik zeg dat het terecht is?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef JApieman het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
IS het erg als ik zeg dat het terecht is?
ja. http://www.panic.com/coda/quote:
Mooi, de straten zijn weer veilig mensen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef JApieman het volgende:
Ik ga meer plaatsen, maar dan elke keer zonder hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus dan kan dit niet?
Ik heb de index.php, header.php, footer.php en style.css
Ik zou het niet erg aantrekkelijk vinden om daar dan te komen. Voeg op z'n minst dan een kleur toe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus dan kan dit niet?
Ik heb de index.php, header.php, footer.php en style.css
Ja maar wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg aantrekkelijk vinden om daar dan te komen. Voeg op z'n minst dan een kleur toe.
quote:
Ik post binnenkort wel een foto met een emo.gif over m'n hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga meer plaatsen, maar dan elke keer zonder hoofd.
Gewoon van die smiley's gebruiken om onherkenbaar te blijven.
Goed idee..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik post binnenkort wel een foto met een emo.gif over m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet het er een beetje mooi uit?
quote:
Emogif is al mijn idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik post binnenkort wel een foto met een emo.gif over m'n hoofd.
quote:
quote:
Ja maar ik kan dat niet. Ik weet de basis enzo. Maar met kleuren, nee. Ik kan geen designs makenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |