Thanks Tegengas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef spapaars het volgende:
Ingrid?
http://www.imagebam.com/image/6934ed139223772
ja! duidelijk ... mooie meid met der gewone lippen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef spapaars het volgende:
Ingrid?
http://www.imagebam.com/image/6934ed139223772
Het is een teenerblad, zoals in NL Break outquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Photoshop??? Warom duikt die foto nu pas op???
En laatste COS vol binnen vier uur, een recordquote:
We kunnen het wel... Maar dan moet BB ons wel iets geven om het over te hebben... Dat is soms wel eens het zwakke punt van deze reeks...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En laatste COS vol binnen vier uur, een record
Zeker, maar meer users / posters hier zou ook zeker bijdragen ..... :quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
We kunnen het wel... Maar dan moet BB ons wel iets geven om het over te hebben... Dat is soms wel eens het zwakke punt van deze reeks...
Ik vond laatst statestieken van deze reeks en er hadden toen 58 personen iets in deze reeks gepost... Maar een paar meer zou inderdaad geen kwaad kunnen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, maar meer users / posters hier zou ook zeker bijdragen ..... :
Dit was je tweede topic die je opende in deze reeks?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wie openenden de meeste topics van deze reeks?
![]()
1 9 Ransjih
2 5 DGK_Tegengas
3 3 beequeen
4 3 snetje
5 2 akveor
6 1 Osvaldo2
7 1 markvanrinsum
Leuke stats, geen idee dat die bestonden ....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Waarom al die gegevens worden bewaard en zelfs zo in tabellen op te vragen is, ontgaat mij een beetje... Maar ja, toch leuk om een keer te bekijken...
Laatste update was op 12-6... Vandaar...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit was je tweede topic die je opende in deze reeks?
Bewaard? Je hebt die gegevens toch zelf uit de database getrokken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Waarom al die gegevens worden bewaard en zelfs zo in tabellen op te vragen is, ontgaat mij een beetje... Maar ja, toch leuk om een keer te bekijken...
http://arcee862.com/reeksen.phpquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Bewaard? Je hebt die gegevens toch zelf uit de database getrokken?
Hebben ze van Jordan afgekeken ........quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Staan die nieuwe bewoners om bijna 2 uur 's nachts nog heel de keuken schoon te maken?
Soms kan je ook te ijverig zijn...
Yupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begrijp ik het nu goed, dat Benson een kind heeft ???
[ afbeelding ]
En dan ga je gewoon hier een paar weken zitten ...quote:
Jordan kon dan echt niet slapen en zocht dan naar iets om te doen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hebben ze van Jordan afgekeken ........![]()
Had je deze al gezien ?
+ 1 voor Bensonquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:07 schreef akveor het volgende:
Benson en Benny brengen wat leven in het huis. Vreemde mix maar wel grappig. Het is ook wat ontbrak in het huis: humor.
Ach waarom niet? Ze heeft ook borstcorrectie gedaan nadat ze d'r kind had gekregen. Ik begreep iets van 11 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En dan je gewoon hier een paar weken zitten ...
Dat kan toch niet waar zijn ????quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, had dat filmpje al gezien... Zag vandaag ook een filmpje op BB-Unzensiert van
haar en David op een party waar ze gingen zoenen. Dat ze nu weer een stelletje zijn...
Ach ja stelletjes doen het goed in de bladen... en zolang ze over je schrijven kan je geld verdienen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Jordan kon dan echt niet slapen en zocht dan naar iets om te doen...
Deze vier zijn moe maar nog zo nerveus dat ze niet durven te gaan slapen voor er zich niemand meer in de tuin beweegt...![]()
Ja, had dat filmpje al gezien... Zag vandaag ook een filmpje op BB-Unzensiert van haar en David op een party waar ze gingen zoenen. Dat ze nu weer een stelletje zijn...
Die Chantelle herinner ik me nog wel.. Die gooiden ze als enige onbekende in een celebrity-BB met een onzin verhaal over haar hitsingle ... En ze won dat nog ook...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja stelletjes doen het goed in de bladen... en zolang ze over je schrijven kun je geld verdienen.
Ik geloof dat een Chantelle (CBB4UK) iets van 2 miljoen waard was.
Ik voel me een newbie, nooit iets van meegekregen ....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Chantelle herinner ik me nog wel.. Die gooiden ze als enige onbekende in een
celebrity-BB met een onzin verhaal over haar hitsingle ... En ze won dat nog ook...
Later nog een keer meegedaan in UBB...
Yup zg meidenbandje Kandy Floss with a K.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Chantelle herinner ik me nog wel.. Die gooiden ze als enige onbekende in een celebrity-BB met een onzin verhaal over haar hitsingle ... En ze won dat nog ook...
Later nog een keer meegedaan in UBB...
Ik volg UK de laatste 3 jaar pas. Maar ik heb alle jaren als files. En de meeste teruggekeken. Net als de Australische.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik voel me een newbie, nooit iets van meegekregen ....
Ja en toen moest ze tijdens een opdracht dat liedje ook nog voor de groep zingen... En iedereen zich afvragen waarom ze de tekst niet kende als het zo'n grote hit was geweest...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup zg meidenbandje Kandy Floss with a K.
Een klassieker. Grappig dat ik meer van de Engelse BB's weet dan de Nederlandse.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dit dus... Last update 12-6... Wat er allemaal niet bewaard blijft hier op Fok!...![]()
===============
Poststats voor de Topicreeks: Big Brother Duitsland
Gestart op 03-05-2011 om 01:05:12 door snetje
Aantal topics: 24Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Big Brother Duitsland
![]()
01 1813 Ransjih
02 1013 beequeen
03 0766 DGK_Tegengas
04 0627 akveor
05 0553 Osvaldo2
06 0417 snetje
07 0227 Darklight
08 0177 ruudpuntenel
09 0152 DjinN
10 0128 mevrouwdebok
11 0101 waxmask
12 0098 5thencounter
13 0098 little_me
14 0086 Ifa
15 0086 bixs
16 0075 markvanrinsum
17 0068 trollie67
18 0062 itsme
19 0052 superkokje
20 0044 chufi
21 0044 spapaars
22 0035 Ceetje..
23 0025 iBenny
24 0023 MaryMouse
25 0022 Timm-E
26 0020 DINGSKE
27 0017 pullup
28 0016 Gert
29 0015 Verse_Koffie
30 0013 mazaru
31 0008 Disana
32 0007 BobdeStreamer
33 0006 ItsDidi
34 0006 danilel
35 0006 alexmeijer
36 0004 Kwaliteit
37 0004 nikky
38 0004 radiomanneke
39 0003 knagsje
40 0003 Toverheks
41 0003 Nuchterheid
42 0003 D.
43 0003 beppies
44 0003 Marrije
45 0003 liesje1979
46 0003 Urb
47 0002 crimescene
48 0002 tliciouz
49 0002 Biogarde
50 0002 speedy133
51 0002 CocaColaLight
52 0002 TWP
53 0001 mootie
54 0001 Dr.Mikey
55 0001 WindowsFan
56 0001 charmed_angel
57 0001 dockx
58 0001 willem-jozef
dat zijn geile Hupenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:59 schreef DjinN het volgende:
Bennyyyy![]()
Zijn entree en dat ie in Bensons boobies kneep
kan ik nu ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef Ransjih het volgende:
geen idee hoe lang ze gescheiden blijven
ik zit lekker buiten, heb alleen teveel licht op mn beeldscherm
ja..dat krijg je als je alleen maar binnen kan zitten,dan is alleen nog maar roken,slapen en eten de oplossing...of een keiharde ruziequote:
zouden Lisa en Fabienne gelijk gaan kijken wat er van hun gebruikt is? ik hoop het ...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..dat krijg je als je alleen maar binnen kan zitten,dan is alleen nog maar roken,slapen en eten de oplossing...of een keiharde ruzie![]()
heb de vermoeden dat ze pas om 19 uur bij elkaar komen
whahahaha iddquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat zijn geile Hupen![]()
![]()
....lachte me helemaal weg gisteren...en benson zie ik echt in voor een aanvaring met fabi en lisa,word het misschien toch nog een beetje wat
Hier niet. Misschien even F5 en.quote:
Blijven proberen, bij mij doet de stream het in IE.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef Verse_Koffie het volgende:
hier kan hij het helemaal niet vinden... maar leuk dat iemand hem loopt te dossen grmbl.. de beste site nog wel.
Echt hè? Ze zijn al net zo langweilig als de ouwe hap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef akveor het volgende:
Goed dat BB de nieuwelingen gelegenheid geeft goed te leren bankhangen. Anders lopen ze straks zo uit de pas met de andere bewoners.![]()
bb-friendz.net is sinds 14.00 ook uit de lucht... is zelfs niet te pingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
Red, de broadcaster van BB11, heeft problemen. Hij denkt aan een ddos attack. Stream 1 doet het nu weer.
Ja, ik kreeg zoiets mee op de chat. Ik moest wel lachen, de naam adam mag niet genoemd worden op de chat van Red ivm Adamski, BB11 dus, maar als hij nergens terecht kan zendt hij de Adamski stream uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef akveor het volgende:
bb-friendz.net is sinds 14.00 ook uit de lucht... is zelfs niet te pingen.
lijkt me logisch...ik ook niet met me man,we werken allebei 6 dagen in de week,en vakantie is hooguit 3 weken,waar je naar toe kan gaan waar je wil,maar 2 maanden allebei thuis in een paar kamers??nee..waren wij ook nog nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
Fabi vertelt dat ze nog nooit zo lang met Timmy is samen geweest als in het BB huis. Kun je nagaan wat een vreemde verhouding die 2 hebben.
Lol.quote:
Ook al wint hij niet, zn mattie bushido heeft al gezegd dat cosimo de 125.000 euro van hem krijgt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol.
Cosi zou toch vertrekken als er nieuwe bewoners binnenkwamen?
dan zal hij ook wel genoeg hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ook al wint hij niet, zn mattie bushido heeft al gezegd dat cosimo de 125.000 euro van hem krijgt.
Ik zou zeggen: dream on Cosi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef Darklight het volgende:
Ook al wint hij niet, zn mattie bushido heeft al gezegd dat cosimo de 125.000 euro van hem krijgt.
Voor 14-jarigen moet je het natuurlijk wel makkelijk makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tja, wat moet je hier nu weer van denken .....
[ afbeelding ]
Ik vraag het me af, maar ok.quote:
Bij de vrouwen wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:48 schreef Ransjih het volgende:
benny, de vrolijke noot hoort er al helemaal bij
quote:Knapp drei Wochen ist Valencia schon aus dem Haus, eine Rückkehr schloss sie schon lang aus. Doch jetzt könnte das Unmögliche tatsächlich möglich werden: Das It-Girl ist nämlich total eifersüchtig auf zwei der neuen Bewohner. Warum sie jetzt sogar ins Haus einbrechen will ...
Benny und Leon sind Valencia ein Dorn im Auge. "Warum stecken die da noch zwei so Schwule rein? Ich dreh hier durch!" Benny hat Florian auf einer Veranstaltung getroffen und habe sich sofort zum Botox-Boy angezogen gefühlt. Er soll sogar gesagt haben, dass er Florian mehr verdient hat als Valencia.
Die ewig 19-Jährige ist total eifersüchtig und wartet nur, wenn beide im Haus aufeinander treffen. Es sei die Hölle für sie, wenn beide ein Gespräch miteinander haben würden.
Valencia stellt eine harte Forderung: "Entweder, Florian zieht aus oder ich ziehe Konsequenzen!"
Sie will nun definitiv ins Haus, um Florian ihre Meinung zu geigen. Wenn der Große Bruder sie nicht ins Haus lässt, will sie über den Zaun klettern oder einen Hubschrauber mieten und im Garten landen ...
nou nou, over t hek klimmenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
Val wil weer aandacht.
[..]
[ afbeelding ]
Bron:http://www.bb-unzensiert.de/#!a=372
Nou wat zei ik je....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
Val wil weer aandacht.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn dat Valencia vanavond nog persoonlijk Florian het huis uit komt halen nu hij niet meer de only gay in the village is...
ik ook...en hoe bozer...hoe beter...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Ransjih het volgende:
hoop niet dat het bij beloftes blijft, ik wil die val wel ff terug daar
tja...tenminste eentje die ons laat lachenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef Ransjih het volgende:
haaa check die cosi, die staat zich op te tutten en verleidelijke bewegingen te maken voor de spiegel
lijkt wel een slechte film
Tsja, het kan niet zonder aandacht.quote:
Hij doucht zelfs met een T shirt aan. Niemand mag zijn bovenlichaam zien.quote:
en volgens de chat zit er een sok inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, het kan niet zonder aandacht.![]()
OnTopic: een feestje dus. Wat Cosi ziet eruit met die achterlijke zwembroek.
Dit is mijn eerste BBDE, dus keine ahnung.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef akveor het volgende:
Hey dit is BB tune van vorig jaar. Herzlich willkommen in unsern schönen neuen Welt...
nouuu,,,ingrid werd er geil van,,ze bleef maar kirren dat ze het huis in wil...dass ist sooooo geil,der findet mich suesss....kirrr kirrr,,,,ich will rein,,,,,kirrr kirrr,en vanavond maar krijsen als een puber toen ze weer het huis in mochten...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
heeft benny al aandacht besteed aan ingrid die hij toch zooo leuk vond gisteravond?
voorstel...ik zie ff mijn lief in die broek...wuHAHAHAHAHAHA,dat word beddengoed wisselen omdat ik in me broek pisstequote:
die ws waarschijnlijk geschrokken van een ingrid...2 nachten slapend in de tuin,ongewassen en die karperlippenquote:
nah wat flauw!! je ziet dat Florian eindelijk wat losser wordt en het daar naar zijn zin heeft ... eindelijk even verlost van het claimgedrag van Val...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
Val wil weer aandacht.
[..]
[ afbeelding ]
mz daar kan ik wel inkomen..ik hou niet van bbq,,maar als het moet dan aub geen vlees wat naar vis stinktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef snetje het volgende:
Benson en Steve kunnen het geloof ik ook al goed met elkaar vinden... beiden doen gewoon wat ze willen... Steve wilde vis op de bbq waarop bedweter Tim zei dat het beter was om eerst al het andere vlees te bbqen voor de mensen die honger hebben.... Steve trekt zich er echter niks van aan en kwakt de vis op de bbq
*proest* ik zag mijn lief ook even voor me in zo'n onderbroekjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
voorstel...ik zie ff mijn lief in die broek...wuHAHAHAHAHAHA,dat word beddengoed wisselen omdat ik in me broek pisste
Omdat ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef snetje het volgende:
ik heb zon idee dat Daggy niet blij is met Benson...
Kijk op zulke momenten kan ik dan weer wel lachen om Timquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Cosimo had een sok ........
[ afbeelding ]
Tim had een hele handdoek ......![]()
[ afbeelding ]
er nu veel aandacht van Steve en Cos naar Benson gaat....quote:
Ja, was behoorlijk irritant, en overal Daggy in de brieven aan toevoegen ....quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:46 schreef snetje het volgende:
en Daggy die alles voorleest ... ik snap dat Benson zoiets heeft van ik zit er nog maar 1 dag in en toe maar... maar waarom Daggy alles? denk dat de anderen ook wel een kaartje voor wilden lezen...
ook nog eens ja ... en de chocolade ...quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was behoorlijk irritant, en overal Daggy in de brieven aan toevoegen ....
jemig!!quote:
ik heb Rayo nog nooit boos gezien eigentlich...quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
En nog eentje van mijzelf... Het gebeurt niet vaak maar ALS Rayo boos wordt...
[ afbeelding ]
die slapen alweer een tijdje naast elkaar... ik meen sinds de gele slaapkamer dicht ging...quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie voor het eerst Tim en Fabienne weer bij elkaar slapen, is lang geleden volgens mij ?
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens, of de WochenAufgabe is geslaagd, ik verwacht het niet.
Nope.quote:
ben je niet de enigste... Daggy wordt er ook al nerveus van en denkt dan weer dat ze iets verkeerds heeft gedaan bij Fabienne..quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope.
Ik word altijd zo nerveus van Fabi, als ze aan het woord is. Rare gezichten trekken, gapen en ze maakt haar zinnen nooit af.
Ik begrijp dat ze heel erg moet wennen aan de nieuwe BW. Echt zo'n type die niet tegen veranderingen kan. Vreselijk mens.
Fabi zei tegen Daggi dat ze gisteravond een andere kant van Daggi heeft leren kennen, ze zegt alleen niet hoe of wat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:10 schreef snetje het volgende:
ben je niet de enigste... Daggy wordt er ook al nerveus van en denkt dan weer dat ze iets verkeerds heeft gedaan bij Fabienne..
En ze praat enorm snel... alsof ze zichzelf niet wil horen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope.
Ik word altijd zo nerveus van Fabi, als ze aan het woord is. Rare gezichten trekken, gapen en ze maakt haar zinnen nooit af.
Ik begrijp dat ze heel erg moet wennen aan de nieuwe BW. Echt zo'n type die niet tegen veranderingen kan. Vreselijk mens.
Dus dat! Echt, ik krijg wat van dat mens en Timmy.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef akveor het volgende:
En ze praat enorm snel... alsof ze zichzelf niet wil horen.
Vaak klinkt dat ook emotieloos.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef snetje het volgende:
BB heeft dus een goede plek opgezocht om de tafel neer te zetten ...alles begint te wiebelen als er iemand langsloopt
quote:Im Wohnbereich ist eiin Tisch 80 x 80 aufgebaut.
Auf diesem Tisch befindet sich eine Schale mit Doministeinnen und eure Aufgabe ist es immer wieder eine Dominoreihe aus 330 Steinen auf dem Tisch aufzustellen.
Dafür habt ihr mindestens eine haöbe Std Zeit, nach Ablauf der halben Stunde Vorberreitungszeit kann BB jederzeit ein Signal ins haus einspielen.
Auf dieses Signal hin, muss innerhalb von 30 Sekunden der erste Dominostein in der reihe umgeschmissen werden und damit eine Kettenreaktion ausgelöst werden.
Sind alle 330 Steine umgefallen, habt ihr die Runde bestanden.
Dann gilt es, die Steine sofort in die Schale zurück zu legen, sie wieder aufzustellen und erneut auf das Signal zu warten.
Immer wieder, Tag und Nacht.
Die Dominosteine müssen die ganze Zeit vollständig auf dem Tisch verbleiben, um eine Runde zu gewinnen müsst ihr rechtzeitig zum Signal alle 330 Steine aufgebaut haben.
Und alle Steine müssen bei der Kettenreaktion umfallen, es dürfen immer nur 2 Bewohner am Tisch sein, um die Steine aufzubauen.
Ertönt das Signal müssen sich 2 neue Bewohner am Tisch einfinden, die Reihe umstossen und anschliessend neu aufbauen.
Ihr müsst den Tisch nicht rund um die Uhr besetzt halten.
Die Regel besagt nur, dass nach ertönen des Signals höchstens 30 Sekunden vergehen dürfen, bis sich 2 Bewohner am Tisch einfinden und die Kettenreaktion auslösen.
Mit diesem Vrief habt ihr einen goldenen Brief erhalten in dem die maximale Anzahl der Fehler enthalten ist, die ihr währedn der gesamten Aufgabe machen dürft.
Der Umschlag bleibt zum Ende verschlossen.
Mooie en moeilijke opdracht, ook voor de nachtstreamers is er dus weer iets te beleven.quote:
Mazzelkont.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef akveor het volgende:
Mooie en moeilijke opdracht, ook voor de nachtstreamers is er dus weer iets te beleven.
yep... zo blijft het opbouwen ook spannend.. en daarna vooral uit de buurt van de tafel blijven tot het signaal gaat...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mazzelkont.![]()
Toch begrijp ik het niet helemaal. Dat omstoten begrijp ik, maar hebben ze maar een half uur om die stenen neer te zetten en die moeten dan blijven staan totdat het signaal klinkt?
Ze hebben nu een half uur... daarna kan BB dag en nacht een signaal laten klinken en binnen 30 seconden moeten alle 330 stenen omvallen. Daarna moeten ze zo snel mogelijk alles weer opbouwen. (Maar wat is snel? Blijkbaar is daar geen limit aan gesteld.)quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mazzelkont.![]()
Toch begrijp ik het niet helemaal. Dat omstoten begrijp ik, maar hebben ze maar een half uur om die stenen neer te zetten en die moeten dan blijven staan totdat het signaal klinkt?
Dat heeft Rayo (de sukkel) hem zelf verteld. Ik geloof dat Lisa erbij zat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef beequeen het volgende:
Steve zegt dat Rayo zijn engel moet aanroepen. Hoe weet Steven van zijn geheim?![]()
Daggy doet moeilijk en zegt dat het geen WA voor haar is. Maw, ze heeft er geen zin in.
Dat bedoel ik dus. Raar gedoe weer. Voor hetzelfde geld doen ze er uren over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
Ze hebben nu een half uur... daarna kan BB dag en nacht een signaal laten klinken en binnen 30 seconden moeten alle 330 stenen omvallen. Daarna moeten ze zo snel mogelijk alles weer opbouwen. (Maar wat is snel? Blijkbaar is daar geen limit aan gesteld.)
voor het opbouwen hebben ze elke keer een half uur de tijd..quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben nu een half uur... daarna kan BB dag en nacht een signaal laten klinken en binnen 30 seconden moeten alle 330 stenen omvallen. Daarna moeten ze zo snel mogelijk alles weer opbouwen. (Maar wat is snel? Blijkbaar is daar geen limit aan gesteld.)
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Raar gedoe weer. Voor hetzelfde geld doen ze er uren over.![]()
Snap je snetje?
quote:Auf diesem Tisch befindet sich eine Schale mit Doministeinnen und eure Aufgabe ist es immer wieder eine Dominoreihe aus 330 Steinen auf dem Tisch aufzustellen.
Dafür habt ihr mindestens eine haöbe Std Zeit
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:44 schreef snetje het volgende:
voor het opbouwen hebben ze elke keer een half uur de tijd..
Hoe ik er bijkom dat ze nu een half uur mogen proberen is me een raadsel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:44 schreef snetje het volgende:
[..]
voor het opbouwen hebben ze elke keer een half uur de tijd..
Op de chat heerst ook al verwarring. Dus niet alleen bij ons.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef akveor het volgende:
Hoe ik er bijkom dat ze nu een half uur mogen proberen is me een raadsel.
ik meende ook dat ze aan het oefenen waren ... maar het is dus al begonnen ... na maar hopen dat het omvalt vlak voordat ze klaar zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe ik er bijkom dat ze nu een half uur mogen proberen is me een raadsel.
Nee, alleen als BB nu dat signaal af zou laten gaan... ze hebben immers minstens een half uuur voordat BB het signaal af laat gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn om 14.25 uur begonnen. Dat gaat dus niet lukken. Fail.
Eindelijk valt het kwartje, hoop ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:55 schreef akveor het volgende:
Nee, alleen als BB nu dat signaal af zou laten gaan... ze hebben immers minstens een half uuur voordat BB het signaal af laat gaan.
Ja, rücken hè? Die vlieger gaat mooi niet op. Schijtwijf.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:57 schreef akveor het volgende:
Lisa vraagt of ze mogen wisselen tijdens het opzetten van de stenen.
tuurlijk laat BB zo het signaal afgaan.... ze denken dat ze nog geen fout hebben gemaakt ...ff wachten totdat ze op de helft zijn en dan kunnen ze alles weer afbreken en weer opbouwenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, alleen als BB nu dat signaal af zou laten gaan... ze hebben immers minstens een half uuur voordat BB het signaal af laat gaan.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:12 schreef beequeen het volgende:
Dan gaat Cosi, hij wil maar 100 dagen blijven.
Wat een gelul deze dosenwoche. Gistren een bbq en vanavond een dönerfeestje.
Flo jankt.
Ja Cosimo zal wel gemist worden op z'n werk...quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef Darklight het volgende:
Fabienne begint te huilen, of Lisa, geen idee
LOL. Hij zou ook vertrekken als er nieuwe bewoners zouden intrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:16 schreef akveor het volgende:
Ja Cosimo zal wel gemist worden op z'n werk...
Fabienne en Florian zouden best een kunnen opstappen.
Ze komt net weer binnenstrompelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:24 schreef Darklight het volgende:
Lisa is alweer gestopt met de WA, Rayo gaat nu alleen verder
Echt waar, ze heeft nog geen enkele WA meegedaan of afgemaakt. Stuur dat mens toch naar huis. Ze voegt echt niks toe, behalve roddelen.quote:
quote:Liebe Bewohner,
BB 11 ist dank euch ein riesen Erfolg.
Euer Leben in Deutschlands bekanntester Tv WG lockt täglich Millionen Zuschauer vor dem Fernseher und fesselt die Tv Nation.RTL2 hat aus diesen Grund entschieden die Staffel bis zum 12.9.2011 zu verlängern.
Deshalb erhöht BB die Gewinnsumme auf 125.000¤. Der zweite Gewinner darf sich über ein Auto freuen. Und der Drittplatzierte erhält eine Reise.
Das Finalticket ist bis zum 22 August erspielbar. Wer es an diesen Termin in den Händen ist ist sicher im Finale von BB11.
BB spendiert euch zur Feier der Verlängerung heute Abend eine Döner-Soße und wünscht euch guten Appetit.
Lisa? Daar geloof ik niks van... ze maakt alleen drama. En Timmy zie ook ook nog niet vertrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
Het zou me niks verbazeb als Flo, Fabi, Timmy en Lisa vertrekken. Vandaar de 4 nieuwe.
Ik weet het niet, we zullen zien. Dat gejankt van Lisa.....mijn nichtje, mijn vriend, mijn opa en oma.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef akveor het volgende:
Lisa? Daar geloof ik niks van... ze maakt alleen drama. En Timmy zie ook ook nog niet vertrekken.
Fabi ook, Lisa ook enz. En reken maar dat ze mogen bellen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef akveor het volgende:
Florian wil graag een telefoontje van Valencia ter bevestiging om door te gaan.
Pleurt er maar een mobieltje in met 2 minuten beltegoed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fabi ook, Lisa ook enz. En reken maar dat ze mogen bellen.
Zodat we mee kunnen luisteren? Echt niet, oprotten als je weg wilt, geen overleg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef akveor het volgende:
Pleurt er maar een mobieltje in met 2 minuten beltegoed.
wat een rot geluidquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef akveor het volgende:
Het signaal ging en ze liggen allemaal om:
[ afbeelding ]
LOL. Echt, al dat vet. Dosenwoche gaat lekker zo. BB extreem.quote:
Wil je een linkje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Ransjih het volgende:
zo..peukie en een bakkie pleur, ik ben dr klaar voor
Graag gedaan en dank je wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:01 schreef Ransjih het volgende:
nee, had ik niet, dank je wel en beterschap
echt hequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
Lisa jankt weer, ze mist haar nichtje en vecht al een maand tegen haar rugpijn. Gisteren was er anders niks aan de hand. Dansen en in het zwembad springen. Ze verdient een Oscar.
Vrij van wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef Ransjih het volgende:
flo stelt voor dat rayo zn geheim buzzert dan is hij vrij
dat zegt hij tegen ingrid
Huh? Dus als je geheim geraden is mag je diegene niet meer nomineren?quote:
Flo wil graag dat Rayo zijn geheim raad zodat Flo op de lijst van de genomineerden komt en Rayo zodoende eens een keer niet genomineerd kan worden...quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Dus als je geheim geraden is mag je diegene niet meer nomineren?
On Topic: dat gore geboer van Steve.
Ik kijk live, even voor de goede orde.
Ah, ok. Nu begrijp ik het. Thanx.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:21 schreef snetje het volgende:
Flo wil graag dat Rayo zijn geheim raad zodat Flo op de lijst van de genomineerden komt en Rayo zodoende eens een keer niet genomineerd kan worden...
Een paar biertjes en een soort van nep breezers. Pffff.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben alweer alcohol? Ze leren het wel daar bij BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |