en dat nadat ze er gister nog laat een goed gesprek mee heeft gehad .... wat dus niet geholpen heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef Timm-E het volgende:
Waarschijnlijk Jasmin, ze had daar net woorden mee.
tja..die zitten nergens meer snel mee...als je prisj geeft liever vrouw te zijn als man en je loopt in het openbaar met vrouwenkleding,wat kan je tegenhouden om je andere meningen te verkondigen?ik heb al alltijd respekt gehad voor deze mensen,die gewoon zo gaan leven als zij zich voelen en daar voor uit komen,al lijkt dat idd soms op het belachelijke af voor ons,maar zij zijn er gelukkig mee..heyyyy!!!!dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef snetje het volgende:
Valencia mag dan heel verwend en iiri zijn maar het zegt wel wat het denkt en wat iedereen soms denkt en niet durft uit te spreken...
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef snetje het volgende:
Valencia mag dan heel verwend en iiri zijn maar het zegt wel wat het denkt en wat iedereen soms denkt en niet durft uit te spreken...
voor BB is het wel goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.
Ik ben ook dol op types als Valentia, Kelly, Servio of Rachel O'Neil. Maar ze zijn bijna niet meer weg te denken uit RLS's.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef akveor het volgende:
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.
Tim is er al uit en Timmy en Fabienne zijn echt wel een getrouwd stelletjequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef trollie67 het volgende:
vind tim en fabienne erder broer en zus lijken..en wie is nu tim en wie timmy??
Een freudiaanse verspreking....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op types als Valentia, Kelly, Servio of Rachel O'Neil. Maar ze zijn bijna niet meer weg te denken uit RLS's.
Tim is niet meer... zie de OPquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef trollie67 het volgende:
vind tim en fabienne erder broer en zus lijken..en wie is nu tim en wie timmy??
Ja, LOL.quote:
Ja, ze vervalt een beetje in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef snetje het volgende:
Jordan wil David niet zwart praten maar ondertussen doet ze het heel sneaky wel met wat ze wel verteld en steeds maar vragen : begrijpen juliie wat ik bedoel?....
jootje 2??/quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef snetje het volgende:
Jordan wil David niet zwart praten maar ondertussen doet ze het heel sneaky wel met wat ze wel verteld en steeds maar vragen : begrijpen juliie wat ik bedoel?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |