en dat nadat ze er gister nog laat een goed gesprek mee heeft gehad .... wat dus niet geholpen heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef Timm-E het volgende:
Waarschijnlijk Jasmin, ze had daar net woorden mee.
tja..die zitten nergens meer snel mee...als je prisj geeft liever vrouw te zijn als man en je loopt in het openbaar met vrouwenkleding,wat kan je tegenhouden om je andere meningen te verkondigen?ik heb al alltijd respekt gehad voor deze mensen,die gewoon zo gaan leven als zij zich voelen en daar voor uit komen,al lijkt dat idd soms op het belachelijke af voor ons,maar zij zijn er gelukkig mee..heyyyy!!!!dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef snetje het volgende:
Valencia mag dan heel verwend en iiri zijn maar het zegt wel wat het denkt en wat iedereen soms denkt en niet durft uit te spreken...
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef snetje het volgende:
Valencia mag dan heel verwend en iiri zijn maar het zegt wel wat het denkt en wat iedereen soms denkt en niet durft uit te spreken...
voor BB is het wel goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.
Ik ben ook dol op types als Valentia, Kelly, Servio of Rachel O'Neil. Maar ze zijn bijna niet meer weg te denken uit RLS's.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef akveor het volgende:
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.
Tim is er al uit en Timmy en Fabienne zijn echt wel een getrouwd stelletjequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef trollie67 het volgende:
vind tim en fabienne erder broer en zus lijken..en wie is nu tim en wie timmy??
Een freudiaanse verspreking....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op types als Valentia, Kelly, Servio of Rachel O'Neil. Maar ze zijn bijna niet meer weg te denken uit RLS's.
Tim is niet meer... zie de OPquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef trollie67 het volgende:
vind tim en fabienne erder broer en zus lijken..en wie is nu tim en wie timmy??
Ja, LOL.quote:
Ja, ze vervalt een beetje in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef snetje het volgende:
Jordan wil David niet zwart praten maar ondertussen doet ze het heel sneaky wel met wat ze wel verteld en steeds maar vragen : begrijpen juliie wat ik bedoel?....
jootje 2??/quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef snetje het volgende:
Jordan wil David niet zwart praten maar ondertussen doet ze het heel sneaky wel met wat ze wel verteld en steeds maar vragen : begrijpen juliie wat ik bedoel?....
Deze loopt op dit moment goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
stream buffert weer als een tierelier
buffert nog erger ,misschien ligt het aan mijn pcquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze loopt op dit moment goed.
http://bigbrother11live.info/
Probeer je pc eens op te schonen. Cache en cookies opruimen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
buffert nog erger ,misschien ligt het aan mijn pc
Hij is de man van.....misschien is dat voldoende. Maar je hebt wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:39 schreef Ransjih het volgende:
wat is die tim eigenlijk weinig in beeld, heeft die niks te melden of zo?
De bewoners verstaan hem wel, geen idee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:48 schreef Ransjih het volgende:
nooit, af en toe en woord, zou dat expres zijn?
Ik denk aan het eind van de weekopdracht. Lekker hè?quote:
er schijnt een enveloppe te zijn met daarin hoeveel fouten ze mogen maken ...die wordt pas aan het eind open gemaakt...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk aan het eind van de weekopdracht. Lekker hè?
Jordan blijft maar piepen en haalt nu constant haar leeftijd erbij.
het is maar goed dat David die knuffel niet heeft gezien tussen die twee... het huis zou te klein zijn ben ik bang ...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:09 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme wat is die Jordan een bitch zeg...![]()
![]()
Mag echt hopen dat ze haar snel uit het huis tyfen
Ja echt he...ik erger me kapot aan haarquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
het is maar goed dat David die knuffel niet heeft gezien tussen die twee... het huis zou te klein zijn ben ik bang ...
Mij wel, ik hoor elke keer wat ze zegt, alles wat ze zegt alleen maar om David omlaag te trappenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Ransjih het volgende:
ze stoort mij nog niet eerlijk gezegd, had ik met jo wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |