SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Zo'n profielfoto hebben en toch een vriendin hebben. Ik vind het knap.Ben je nou alweer jaloers op anderen die wel een vriendin hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe moet je dit lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel hoor:
"MLiG heeft their burgerlijke staat bijgewerkt en zegt dat jullie een relatie hebben. Vrienden worden op de hoogte gebracht.
Bevestig deze burgerlijke staat:
link
Nadat je dit hebt bevestigd, zal deze informatie op allebei jullie profielen worden weergegeven.
Bedankt,
Het Facebook-team"
Een beetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben je nou alweer jaloers op anderen die wel een vriendin hebben?
ah joh maak je niet druk man, je hebt een hele berg mensen een reactie verstuurd. Boeiend, wie weet krijg je nog leuke reacties er op. Je snapt facebook niet, dat probleem had iedereen in het begin denk ik wel, had ik ook niks ergs aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe moet je dit lezen.
als:
"vrienden worden pas op de hoogte gebracht als je op de link klikt"
of als:
"vrienden zijn al op de hoogte gebracht"
de eerste waarschijnlijk...er is vast niets aan de hand dat er nu 190 berichten zijn rondgestuurd bij jou, en 300 van die kim, en aan alle vrienden/onbekenden die ik ook heb geprobeert toe te voegen bij burgerlijke staat als me relatie.
(hoop ik)
Je kan vrienden met hem worden en vervolgens wat aan zijn vriendin lebberen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje.
En die vent lijkt qua karakter ook als twee druppels water op mij doet ongeveer dezelfde opleiding als ik, houdt van websites ontwerpen. En zijn interesses zijn radio en TV.
Wij zouden hele goede vrienden kunnen zijn joh.
Wat maakt het nou uit, bewijst eerder dat jij het ook kan dan dat je jaloers moet wezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje.
En die vent lijkt qua karakter ook als twee druppels water op mij doet ongeveer dezelfde opleiding als ik, houdt van websites ontwerpen. En zijn interesses zijn radio en TV.
Ewa quintes nog chickies gehosseldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje.
Als ie op mijn school had gezeten was ie waarschijnlijk mijn beste vriend geweest. Dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je kan vrienden met hem worden en vervolgens wat aan zijn vriendin lebberen.
Ik weet niet hoe jij bent na 8 biertjes, zal het kunnen zijn dat het meisje bezorgt was na dat je laatst plots was weg gefietst, of was die er niet bij?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef Newbie114 het volgende:
Dat ging niet eens zo heel slecht, weer 8 flesjes bier op maar goed verdeeld. Over verdeeld gesproken zulk soort signalen krijg ik ook:
Meisje zit soms aan mij, maar ook beetje aan andere jongens, kijkt soms naar mij (of iets achter mij) en vergeeft mij voor het wegfietsen is ook heel zorgzaam tegenover mij. Ik weet het niet meer. Ze komt ook niet vaak naar mij toe.
Iemand tips (niet over de alcohol svp)?
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ewa quintes nog chickies gehosseldik ben niet aangeschoten ofzo
Ach af en toe kom je zo iets tegen op de late avond.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit, bewijst eerder dat jij het ook kan dan dat je jaloers moet wezen.
Ja het leuke fantastish lieve meisje was er toen ook bij. Ik weet het niet. Ene moment is ze helemaal vrolijk tegen mij en lijkt et alsof ze me leuk vind (naast me gaan zitten bij het eten, aan me zitten, zo bezorgd zijn (er waren meer mensen die er toen bij waren die niks zeiden toen ik pas aan mijn 5de begon)). Bier doet mij niet zoveel, kanon tikt hard aan, al helemaal met een rietje. Sterke shizzle doet mij ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij bent na 8 biertjes, zal het kunnen zijn dat het meisje bezorgt was na dat je laatst plots was weg gefietst, of was die er niet bij?
Ik ben na 3 biertjes straal bezopen namelijkIk kan zo niet tegen bier. Maar 8 mixjes is niet eens indrinken voor mij. Is persoons afhankelijk
I know the feeling bro.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach af en toe kom je zo iets tegen op de late avond.
Dan verbijt ik me even.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Zo'n profielfoto hebben en toch een vriendin hebben. Ik vind het knap.Hij neemt zichzelf waarschijnlijk niet te serieus. Niemand staat zon gezichtsuitdrukking goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij is hij toch niet heel onaantrekkelijk (voor zover ik kan oordelen).
Bier met een rietje![]()
Nee dat zeg ook niet, hij is niet enorm knap ofzo. Maar hij kijkt op die foto een beetje als een mongool.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef greatjob het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf waarschijnlijk niet te serieus. Niemand staat zon gezichtsuitdrukking goedDaarbij is hij toch niet heel onaantrekkelijk (voor zover ik kan oordelen).
Bier met een rietje
Ik ging er van uit dat hij dit voor de grap deedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ook niet, hij is niet enorm knap ofzo. Maar hij kijkt op die foto een beetje als een mongool.
Ik weet niet hij heeft het in ieder geval als profiel foto.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat hij dit voor de grap deed
c25quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Maanvis het volgende:
nu weet ik nog steeds niet hoe groot de tetten van strawberry zijn. Eens terugbloieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |