Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Maitje het volgende:
yeah!!
Vanmiddag 12 uur telefoontje gehad dat ik 8 augustus mag beginnen bij de politie.
Alleen medische keuring nog. Maar dat moet wel goed komen
Lekker meid, van harte !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Maitje het volgende:
yeah!!
Vanmiddag 12 uur telefoontje gehad dat ik 8 augustus mag beginnen bij de politie.
Gefeliciteerd lieve Maitje!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Maitje het volgende:
yeah!!
Is de foto van de voor of de achterkant?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Een van de snel afneembare pannels
[ afbeelding ]
De plate carrier heeft zowel aan de voorkant als achterkant snel afneembare pannels zodat een setup snel van bv. assaulter naar medic of demo veranderd kan worden. Maar ook als voordeel heeft dat de back pannel in een mounted operations verwijderd kan worden zodat men niet voor aan de stoel komt te zitten.
Congrats!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Maitje het volgende:
yeah!!
De versnellingsbak?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, weet jij het misschien?
Vandaag naar werk gegaan met mijn verrotte auto, en op snelweg bij 120 km/p uur schiet hij uit de 5de versnelling. Later bij aankomst te Geldermalsen was het erg moeilijk in de tweede te krijgen.
Enig idee waar dat nu weer aan kan liggen?
Ja schijnbaar, dacht ik ook al aanquote:
Genoeg olie in de versnellingsbak? Of misschien een versleten synchro ring.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, weet jij het misschien?
Vandaag naar werk gegaan met mijn verrotte auto, en op snelweg bij 120 km/p uur schiet hij uit de 5de versnelling. Later bij aankomst te Geldermalsen was het erg moeilijk in de tweede te krijgen.
Enig idee waar dat nu weer aan kan liggen?
Naar de sloop met die bak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, dacht ik ook al aan
Kortom, wat is er dus mis met m'n oude Seat?
waarschijnlijk versleten versnellingsbak
ECU doorgebrand
Ruitenwisser-unit werkt niet meer
Koplampen werken niet meer
Geen idee, niet naar gekeken tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Genoeg olie in de versnellingsbak? Of misschien een versleten synchro ring.
Je had die bak toch gekocht van een Fokker?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, niet naar gekeken tijdens het rijden.
Ik ken de geschiedenis van mijn huidige auto ook niet, en ben blij dat ik straks wel (hopelijk) een goed rijdende bolide heb.
Naar de sloop?? Rot op manquote:
Correct.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je had die bak toch gekocht van een Fokker?
Lang leven de goed rijdende bolidesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen idee, niet naar gekeken tijdens het rijden.
Ik ken de geschiedenis van mijn huidige auto ook niet, en ben blij dat ik straks wel (hopelijk) een goed rijdende bolide heb.
Eerste drie maanden reed dat ding toppie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
En niets anders dan problemen met dat ding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |