The Ketchupsong?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
tnx, nog een verzoekje trouwens? die ik er door mix,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik ben zo melig nuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet al je gevoelige plekjes te vinden babe
Hoe reageert Naat daar meestal op dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
The Ketchupsong?okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft mij pas 1 keer lam en melig meegemaakt, maar toen was ik met grote mensen dingen bezig, daar ging hij inderdaad serieus op inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe reageert Naat daar meestal op dan?
Hij gaat zeker helemaal serieus op dingen in ofnie
whehehehequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Godvet, ik moet echt beter kijken wat ik typ
Volgens mij zou ik in een deuk liggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij heeft mij pas 1 keer lam en melig meegemaakt, maar toen was ik met grote mensen dingen bezig, daar ging hij inderdaad serieus op in
Ik ben irritant als ik lam benquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik in een deuk liggen
Ja welke vrouw nietquote:
Beide, maar ik ben chronisch geil, heb ik geconcludeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja welke vrouw niet
Irritant en/of geil
vrouwen die chronisch geil zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Beide, maar ik ben chronisch geil, heb ik geconcludeerd.
Koop een hondje en een pot pindakaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Beide, maar ik ben chronisch geil, heb ik geconcludeerd.
Heb je ook Marcarena, of beter nog Fuck the Marcarena van Mc Ragequote:
neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je ook Marcarena, of beter nog Fuck the Marcarena van Mc Rage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |