quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap het niet meer
Zou om 0:00 klaar moeten zijn, maar ineens is dat 0:03 geworden
quote:
Danku!quote:
idd ik hou hier 1 oogje op & ga andere topics vol spammenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
het is hier ook wel saai nu moet ik zeggen
spam ze dan meteen ff hierheenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef 129383 het volgende:
[..]
idd ik hou hier 1 oogje op & ga andere topics vol spammen
fapperenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe kun je nou druk zijn om half 1 's nachts?
huh wutt ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
er zijn toch nog 6 luisteraarsmeld je dan ff ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe kun je nou druk zijn om half 1 's nachts?
Op wie had je gehoopt of is dat een nare vraag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
vrouwelijk schoon ontbreekt hier wel vanavond
gewoon op een vrouw, misschien wel de vrouw van mijn dromenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op wie had je gehoopt of is dat een nare vraag?
Voor de vrouw van je dromen kun je maar beter gaan slapen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gewoon op een vrouw, misschien wel de vrouw van mijn dromen
denk het ook, is tot nog toen niet langsgekomenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor de vrouw van je dromen kun je maar beter gaan slapen.
1989?quote:
Dat dacht jij! Wat de denken van de rebelse "reverse-seek" als je je computer opstart?quote:
auwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dacht jij! Wat de denken van de rebelse "reverse-seek" als je je computer opstart?
"eee-eee-uh" of hoe je het ook moet opschrijven. 89, lijkt me toch nog wel van de floppy's?quote:
ik heb geen idee, lijkt me gewoon pijnlijk(klinkt pijnlijk)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"eee-eee-uh" of hoe je het ook moet opschrijven. 89, lijkt me toch nog wel van de floppy's?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moederbord gegevens willen opzoeken maar Merk en type niet meer weten
Gaat lastig, pc is niet hierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef 129383 het volgende:
[..]openschroeven die handel of gwn rebooten en naar de POST kijken
Een digibete vrouw zoiets over de telefoon proberen uit te leggen hoe ze dat uit moet zoeken heeft ook echt een lage winkans trouwens.quote:
Ik heb maar 2 dingen nodig, dat kan ze zelf ook wel opzoeken.. Zit een sticker op met typenummer, niet te missenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een digibete vrouw zoiets over de telefoon proberen uit te leggen hoe ze dat uit moet zoeken heeft ook echt een lage winkans trouwens.
Ja wat, ik ga niet iemands pc heen en weer slepen als die persoon hem ook nog gewoon gebruikt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |