quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Moe, vannacht vrijwel niet geslapen, Verder wel okay.
Wat ga je doen vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, ik had al in de auto moeten zitten op weg naar 't oosten
Hmzzz ik weinig maar gelukkig wel redelijk vast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Moe, vannacht vrijwel niet geslapen, Verder wel okay.
Gisteren gesprek met mijn directeur gehad, gisteravond nog weggeweest en ik had vannacht gewoon totaal geen slaap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij ook al?? ik heb echt zoooo slecht geslapen
Als het maar voldoende was!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz ik weinig maar gelukkig wel redelijk vast.
Ik werd zo'n beetje elke uur wakker.. en dan weer half uurtje slapen.. en weer wakker.. pff zo irritantquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren gesprek met mijn directeur gehad, gisteravond nog weggeweest en ik had vannacht gewoon totaal geen slaap.
Ow dat is kut dan....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker...
Veel beter dan ik dacht, maar ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik werd zo'n beetje elke uur wakker.. en dan weer half uurtje slapen.. en weer wakker.. pff zo irritant
Hoe is dat gesprek gegaan?
Nou gelukkig dat het toch nog goed ging tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat is kut dan....
[..]
Veel beter dan ik dacht, maar ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op!Maar ja....paranoia hoort nu eenmaal bij mij!
Klopt!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou gelukkig dat het toch nog goed ging tochen jij moet je gwn niet zo druk maken
![]()
Daar lijkt t wel op ja.quote:
I knowquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!Mja maar mijn toekomst is sowieso nog onzeker hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |