Mag ik duimen dat je wel komt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef smegmanus het volgende:
Kleine kans dat ik toch wel kom, uitsluitsel komt morgen.
Ja, ik doe m'n best.. echt.quote:
Quote van de dag.quote:
Dat doe ik ook zo vaak en hij zelf ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, naat, kan je er wel tegen als 'gvd' geroepen wordt?
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaak en hij zelf ook
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik stel mij niet beschikbaar als oefenpop. Even dat dat duidelijk is.
Hoeft ook niet, ik kan het al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik stel mij niet beschikbaar als oefenpop. Even dat dat duidelijk is.
That makes 2 of us.quote:
Jij brengt je vaardigheden nooit in praktijk?quote:
Er zit een verschil tussen vaardigheden oefenen en in de praktijk brengen hèquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij brengt je vaardigheden nooit in praktijk?
In praktijk brengen is ook een soort van oefenenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen vaardigheden oefenen en in de praktijk brengen hè
En mag dat wel dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
In praktijk brengen is ook een soort van oefenen
Dan ga ik het in de praktijk brengen bij degene(n) waarop niet geoefend mag worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
In praktijk brengen is ook een soort van oefenen
Geef ondertussen even een spoedcursus aan mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ga ik het in de praktijk brengen bij degene(n) waarop niet geoefend mag worden.
Dat zou Huppelkind toch doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef ondertussen even een spoedcursus aan mij.
Die ook wel een baas is omdat ie het al op 13 jarige leeftijd kanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zou Huppelkind toch doen?
Hihi, heloef moet het leren van een 13-jarige snotneus
He snotquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ga ik het in de praktijk brengen bij degene(n) waarop niet geoefend mag worden.
Ja wie moet het anders doen he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zou Huppelkind toch doen?
Hihi, heloef moet het leren van een 13-jarige snotneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |