Ik vond Waldemar het juist prima doen. Terwijl ik me normaal aan zo'n vent zou irriteren. Dat stotteren waar jullie het over hadden heb ik helemaal niets van gemerkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het wel een interenssante tegenpool van Maxim.
Steken jullie er dan ook wat van op? Of zeggen ze dingen die je al lang weet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:25 schreef Megan88 het volgende:
Tuurlijk, we moeten toch weten wat mannen over ons zeggen
Denk niet dat dat werkt, wordt volgens mij een kippenhok met teveel gekakel door elkaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
Een programma waar het andersom gaat zou ook wel aardig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is eerder interessant dan leerzaam, het maakt het interessant omdat ze steeds andere gasten hebben en dan zie je hoe verschillend mannen kunnen denken over wat ze mooi vinden of irritant bij vrouwen. Het is ook niet alleen maar oppervlakkig gepraat, het blijft wel respectvol.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:32 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Steken jullie er dan ook wat van op? Of zeggen ze dingen die je al lang weet?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
Keuzes....
nsfwEr zitten wel een paar fraaie exemplaren tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat kun je wel zeggen ja. 4&14quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar fraaie exemplaren tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |