Aan de overkant kun je wel parkeren, maar niet al te goed. Je bent min of meer genoodzaakt hem achter je huis te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef blomke het volgende:
Gekke vraag, maar je gaat je garage toch niet voor je auto gebruiken? Ik neem aan dat er in deze buurt genoeg parkeergelegenheid aan de weg is?
Ik zou een moord doen voor een eigen oprit of in ieder geval een parkeerplek los van de andere plekken.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef blomke het volgende:
Wij zetten onze auto's resp. aan de overkant van de weg (mijn auto) en naast ons huis (auto van mijn vrouw). Bij voorkeur niet vóór het huis, niet fraai om tegen je eigen blik aan te kijken.
Lijkt me ideaal, je tuingereedschap, tuinstoelen en fietsen in de garage; hoef je niet door je tuin eerst heen.
Het feit dat je de auto achter moet parkeren en door de tuin naar binnen moet lopen ipv gewoon de auto voor op de oprit zetten en door de voordeur naar binnen, ik lijk wel verwendquote:
Als het huis verder aan bijna al je eisen voldoet ! dan zie ik er geen nadelen in om de auto achter je huis te parkeren en dan via je achterdeur naar binnen te gaanquote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef EvilEyes het volgende:
[..]
Het feit dat je de auto achter moet parkeren en door de tuin naar binnen moet lopen ipv gewoon de auto voor op de oprit zetten en door de voordeur naar binnen, ik lijk wel verwend
Lijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef EvilEyes het volgende:
[..]
Het feit dat je de auto achter moet parkeren en door de tuin naar binnen moet lopen ipv gewoon de auto voor op de oprit zetten en door de voordeur naar binnen, ik lijk wel verwend
In principe niets, maar ik vind uitzicht op blik afschuwelijk, maakt niet uit wiens blik het is. Maar ik heb nou eenmaal een hekel aan auto'squote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
En wat is er mis met tegen je eigen auto aan kijken?
Het mag best iets genuanceerder hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef blomke het volgende:
Je bent godsgruwelijk verwend. Hoog tijd dat je eens op je bek gaat; bijv. doordat het huis voor je snuffert naar een ander toe gaat.
[..]
In principe niets, mar ik vind uitzicht op blik afschuwelijk, maakt niet uit wiens blik het is. Maar ik heb nou eenmaal een hekel aan auto's
Het ging me meer om de bewoordingenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef blomke het volgende:
Genuanceerd: ieder heeft zo zijn wensen en voorkeuren. Mijn voorkeur gaat uit naar groene struiken en bloeiende planten. Uitzicht op blik (zeker als het van mijzelf is) vind ik echt niet fijn t.o.v. bloeiende heesters, een groenstrook of een haag. Vandaar mijn voorkeur. Maar misschien dat een ander wel graag op een Maseratti, een Ferrari of een Porsche uitkijkt. Prima toch, we leven in een vrij land!
Zo al genuanceerder?
Zonder het sarcasme? Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef blomke het volgende:
Aaaahh....wellicht dat bewoordingen als: "zacht aan de ogen"..."geestverruimende bossage"...en "oogstrelende beplanting"beter aan de eisen voldoen??
Nou, dat moet dus min of meer wel:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef R2R het volgende:
Nee hoor dat hoeft niet, alleen wel als je hem op je eigen oprit wil parkeren.....
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:45 schreef EvilEyes het volgende:
Aan de overkant kun je wel parkeren, maar niet al te goed. Je bent min of meer genoodzaakt hem achter je huis te zetten.
Ik gebruik de garage inderdaad niet voor mijn auto, maar wel de bijbehorende oprit.
precies dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik begrijp TS wel. Ik zou me ook mateloos gaan irriteren aan het feit dat ik iedere keer een hek door moet om mijn auto te kunnen parkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |