quote:Op maandag 4 juli 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
Wij hebben eten bestelt uit oma's keukenik krijg een lekkere rollade met gebakken aardappels en sperziebonen
En laat je dat mensje dat brengen met de rollatorquote:
Ze krijgt dr aow niet voor niks hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
En laat je dat mensje dat brengen met de rolator
Ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
En laat je dat mensje dat brengen met de rolator
Oma staat nog met het zweet op haar voorhoofd die rollade te braaaaaaaaienquote:Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik nietdat is gewoon een bestelservicegeval, maar we wachten al 1.5 uur vandaar dat ik me afvraag of ze niet met de rollator komt
1.5u, ik had boos opgebeldquote:Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik nietdat is gewoon een bestelservicegeval, maar we wachten al 1.5 uur vandaar dat ik me afvraag of ze niet met de rollator komt
Je mag niet boos worden op omaatjes met rollators, alleen in de supermarktquote:
Ik had 2 gemiste oproepenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had 2 gemiste oproepenvriend teruggebeld en ze wilden even zeggen dat het wat langer duren, joh
Extra rollade!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben met ideal betaald dus het zal wel niet.
Je valt in herhaaaaaaaaaaaaaaaaaaling.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het kijken naar dikke amerikanen die auto's invorderen van onwillige klanten.
ik heb een stalker.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je valt in herhaaaaaaaaaaaaaaaaaaling.
Als je met de stalker mij bedoelt: je postte op pagina 6 van het vorige topic hetzelfde en ik vergeet weleens iets, maar zo slecht is mijn korte termijngeheugen nou ook weer nietquote:Op maandag 4 juli 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik heb een stalker.En aangezien ik voor elke post in een halve buikspieroefening over een kat heen moet hangen post ik efficiënt.
Zomaar onschuldige burgers etenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik had een burgertje met wortel, bloemkool en broccoli![]()
Zometeenen dan straks eens kijken voor wat aardbeziën met kwark of yoghurt
Wie zei koud hierbovenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef Oognip het volgende:
Nou dat was het wachten niet echt waard
De rollade bestond meer uit vet dan lekker vlees, de gebakken aardappeltjes waren heel zacht en leken net sponsjes en ook de sperziebonen waren niet lekkerStokbrood met kruidenboter wel
O'ja en alles was koud
Het is prima zelf te maken (en dan was het waarschijnlijk een stuk lekkerder geweestquote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat is toch ook zelfkooketen en geen bezorgeten, als je zoiets al lust
Niet. Dat was in ESF.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je met de stalker mij bedoelt: je postte op pagina 6 van het vorige topic hetzelfde en ik vergeet weleens iets, maar zo slecht is mijn korte termijngeheugen nou ook weer niet
En een hele is geen halve.
Goed bezig ben ik.quote:
Bel dan nu de pizzaboer maarquote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
Het is prima zelf te maken (en dan was het waarschijnlijk een stuk lekkerder geweest) maar we hadden geen zin om te koken
Ikke welquote:
In 2 topics precies hetzelfde posten is zo mogelijk nog triesterquote:
Hal-loooo! Kat languit half over laptop.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In 2 topics precies hetzelfde posten is zo mogelijk nog triester
Had op zijn minst andere bewoording gebruikt.
quote:
Ohh lekker!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ook lekker
ik heb lekker bami gegeten bij mijn ouders, en nog wat meegekregen voor woensdag
En ik heb 3 zakken met 6 zakjes salt & vinegar chips uit Engeland
Ik ben niet origineel als typen een halve workout is.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een slechte smoes
Originaliteit heeft geen drol met katten te maken.
Bestellen bij Tombo!quote:
Echt he ik was helemaal blijquote:
Ikke niet, ik ben zo braafquote:
Lekker Catquote:Op maandag 4 juli 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen chips aan het eten?![]()
Kat1 is vertrokken, nu ligt nummer2 op schoot. Maar ik heb gelukkig wel drinken en chocolaa kunnen halen.
Goed bezig dus?quote:
En jij ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Lekker Cat![]()
ik heb ook geen chips, alleen een flesje koud water
Lekkerquote:
BBQ? Lekker!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo klaar met de BBQ was een verrassing voor vriend
Balen van je eten oognip
Cat jij zult straks wel ijzeren buikspieren hebben
Ja, hij gaat lekkerquote:
Dat is wel heel naar he, als je op iemands huisdier past en hij gaat dan dood/wordt ziekquote:Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Top dat het zo lekker gaat rewimo
Wij krijgen binnenkort een logeerkonijn. Volgens mij is hij al minstens 10 en dus erg bejaard. De vorige keer dat ik dat konijn heb verzorgd had hij nog een vriendinnetje. Dat uitgerekend bij mij eens hersenbloeding moest krijgen. Dus ik op de fiets met het konijn naar de DA. Dit keer gaat het gewoon helemaal goed.
Als ik morgen mijn praktijktoets haal dan heb ik mijn Propedeuse!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik morgen mijn praktijktoets haal dan heb ik mijn Propedeuse!En dat is wel een feestje waard vind ik na jaren van twijfelen over een studie. Nu fiets ik gewoon door m'n studie heen
Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij iets mag regelen om het te vieren
Niet meteen na de toets, maar ik verwacht morgenavond m'n cijfer sowiesoquote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]je weet morgen gelijk al of je het gehaald hebt? Dat zou wel super zijn
Alvast stiekem gefeliciteerd
want dit gaat gewoon goed
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet meteen na de toets, maar ik verwacht morgenavond m'n cijfer sowieso
Het is meer om te zorgen dat ik niet te veel trek krijg en weer netjes ga eten zoals het hoortquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
Wat fijn dat het begin goed gaat RewimoJe doet dit dieet niet om af te vallen toch? Wil de internist kijken of je door geen koolhydraten meer te eten, minder last van je buik krijgt of...?
Ah ok vandaar. Afkicken van de koolhydraten lijkt me erg lastig. Knap als je dat kan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is meer om te zorgen dat ik niet te veel trek krijg en weer netjes ga eten zoals het hoortEen paar kilo mag er wel af en dat zal ook wel gebeuren hiermee. Ik merkte dat ik best wel veel kon eten en dat hoort eigenlijk niet na mijn maagverkleining. Afkicken van de koolhydraten dus.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik duim morgen voor je oognip.
Vriend is 24 dvd's aan het kijken. Zorro loopt heel enthousiast naar hem toe loopt over de ab heen en zet zo alles uit.
Hier lopen ze ook over de ab heen. Erg vervelend als je een tv programma het gepauzeerd. Drukken de katten op stop en dan zit je weer in realtime te kijken en deel van het programma gemist.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dat doet Rhana soms ook wel eens bij de laptop. Ik doe altijd maar heel vaak opslaan
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier lopen ze ook over de ab heen. Erg vervelend als je een tv programma het gepauzeerd. Drukken de katten op stop en dan zit je weer in realtime te kijken en deel van het programma gemist.![]()
Succes morgen MM en oognip!
Hier niet als ze op stop duwen of hem op een andere zender zetten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik kan dan evengoed terugspoelen hoor, als hij in realtime speelt
Alvast heel veel succes en plezier morgen!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben echt zo moevanmiddag twee uurtjes geslapen maar ik ben nu alweer de hele tijd aan het gapen. Straks lekker douchen en dan morgen mijn afstuderen
He shit, dan ga ik je voor mijn vakantie niet meer zien.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Als Puma een rooierd krijgt kom ik NIET kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ligt nu languit op de bank.Het sprongetje was even lastig, extra vrachtje weegt haar zwaar dus dan moet je extra afzetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En jij ook heel veel succes morgenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef Oognip het volgende:
Als ik morgen mijn praktijktoets haal dan heb ik mijn Propedeuse!En dat is wel een feestje waard vind ik na jaren van twijfelen over een studie. Nu fiets ik gewoon door m'n studie heen
Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij iets mag regelen om het te vieren
Dankjewelquote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alvast heel veel succes en plezier morgen!
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
He shit, dan ga ik je voor mijn vakantie niet meer zien.
Puma is echt een lieverd hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ligt nu languit op de bank.Het sprongetje was even lastig, extra vrachtje weegt haar zwaar dus dan moet je extra afzetten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He shit, dan ga ik je voor mijn vakantie niet meer zien.
Wanneer ga je weg dan? Toch niet voor de 23e?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ligt nu languit op de bank.Het sprongetje was even lastig, extra vrachtje weegt haar zwaar dus dan moet je extra afzetten.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die kijk ik ook. Wat een prinsesjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dankjewelik hoef niks meer te doen (behalve zorgen dat ik niet omval op mijn hakken
) dus ik ga lekker genieten
En ik kijk nu een of ander programma over rijke chicks op RTL5best gaaf, krijgen ze ineens geen geld meer
quote:
Bij mij thuis.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg dan? Toch niet voor de 23e?
Dat stond er nietquote:
Alsof ik die kittens mee naar jou ga slepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gesocialized!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef Oognip het volgende:
JeeeeejOscar en Emma liggen voor het eerst in de mandjes aan de verwarming te slapen
voorheen altijd in de kast.
Ik kan gewoon niet geloven dat dit echt is. Die meiden moeten toch wel acteurs zijn? Zulke wereldvreemde verwende mensen bestaan toch niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Echt dit ga ik vaker kijkenwat een geweldig programma
allemaal aan het zeiken dat het tapijt niet bij de gordijnen past
Oh jawel hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat dit echt is. Die meiden moeten toch wel acteurs zijn? Zulke wereldvreemde verwende mensen bestaan toch niet?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof ik die kittens mee naar jou ga slepen.
NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja.quote:
Je hebt nu al twee leukerts.quote:
leukerDs jaquote:
*gniffel*quote:
Vind ik ookquote:
Pesies, even doorzetten en dan is het toch geweldig hoe zo'n knopje om kan gaan bij zo'n kleintje.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind ik ookHoe heb ik zo ooit stom kunnen noemen
Dit geeft echt zo'n goed gevoel he, hoe ik van die bange hoopjes kittens al zulke stoere kittens heb weten te maken
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind ik ookHoe heb ik zo ooit stom kunnen noemen
Dit geeft echt zo'n goed gevoel he, hoe ik van die bange hoopjes kittens al zulke stoere kittens heb weten te maken
Baby Puma's zijn aanwezig, maar nog steeds in de verpakking.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Net terug van visite bij paps en mams, die waren heel veel jaartjes getrouwd vandaag.
En nu stort ik finaal in, dus wie weet lig ik vandaag es op tijd op bedje![]()
Nog geen Baby-Puma's?
Lekkere hapjes dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Mwoah, gewoon een bakje koffie, taartje, wijntje en hapjes hoor.![]()
Op zich best gezellig, maar ben toch blij dat ik weer thuis ben....alwaar de eetzooi nog op het aanrecht stond
Vaatwassert draait alquote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkere hapjes dus.En de eetzooi thuis gewoon negeren.
Ik wil ook vaatwassert.quote:
Ingquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Net terug van visite bij paps en mams, die waren heel veel jaartjes getrouwd vandaag.
En nu stort ik finaal in, dus wie weet lig ik vandaag es op tijd op bedje![]()
Nog geen Baby-Puma's?
Trustenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook vaatwassert.![]()
Maar nu wil ik bed. En dat heb ik! Trust!
Tomboooooquote:
Leuk ende gezelligquote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Tombooooo![]()
Alles nog leuk daar?
Ik ga nog ff de kattenbak leegscheppen en dan ook maar es een etage hoger.
De werkweek gaat weer beginnen![]()
Een inhaler voor astma/copd én shag?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
m'n zusje heeft een kitten![]()
[ afbeelding ]
Mohhhhhhhhhhhquote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh my. Flixotide en dan rokenquote:
nee hij heeft last van zo'n beetje alles, maar niets dat een rits kuurtjes niet verhelptquote:Op maandag 4 juli 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Mohhhhhhhhhhh
(Beetje last van de oogjes of gewoon geen zin in de flits?)
nummero 2quote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh my. Flixotide en dan rokenIs het astma of copd?
Waar heeft je zusje het kitten vandaan vraag ik me dan afquote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hij heeft last van zo'n beetje alles, maar niets dat een rits kuurtjes niet verhelpt
niesziekte, oormijt, vlooien, etc
de burenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar heeft je zusje het kitten vandaan vraag ik me dan af
Goed van je zus! Hij gaat het nu vast beter krijgen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
en hij was gratis, en zij is blij dat ze em daar weg heeft gehaald, en het poesje is er ook wel blij mee geloof ik
Dat probleem heb ik ookquote:
Die is ook mooi getekendquote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Wat goed van je Rewimoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat een schattig kitten, Zwab!
Mogge allemaal
Ha, ik ben al een kilo afgevallen, en dat in 2 dagen. Als er nog maar iets van me overblijft!
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:21 schreef Oognip het volgende:
Hallo
Ik werd net heel blij begroet door Oscar
Heb een beetje vertrouwen in jezelf, je tentamens fietste je ook gewoon doorheenquote:
Je bent naakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een beetje vertrouwen in jezelf, je tentamens fietste je ook gewoon doorheen
Succes straks!
Of je naakt bent....quote:
Omdat je een quote er boven zette dacht ik dat je de conclusie trok uit wat ik zei.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je naakt bent....
Die vraag is niet om allerlei manieren te interpreteren hoor
Ooh oke, just checking.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je een quote er boven zette dacht ik dat je de conclusie trok uit wat ik zei.
Maar nee. Sorry
Dat is theorie, nu nog maar zien of ik het in de praktijk kan brengenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een beetje vertrouwen in jezelf, je tentamens fietste je ook gewoon doorheen
Succes straks!
Moppie... Je had toch ook een super punt voor je stage?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is theorie, nu nog maar zien of ik het in de praktijk kan brengen
Gaat vast goedkomen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
Het gaat goed met Plumeautje Kippenpootje! De knie geneest goed, het gewricht is stevig en er groeit weer haar op het pootje. Volgens mij kan ze er alles weer mee. Op een klein hinkje en wat stijfheid na. Ze houdt er alleen nog niet van om de poot teveel en te vaak helemaal door te buigen. En daar heeft ze het volgende op gevonden:
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit, maar ik vind het briljant
Het gaat goed met Plumeautje Kippenpootje! De knie geneest goed, het gewricht is stevig en er groeit weer haar op het pootje. Volgens mij kan ze er alles weer mee. Op een klein hinkje en wat stijfheid na. Ze houdt er alleen nog niet van om de poot teveel en te vaak helemaal door te buigen. En daar heeft ze het volgende op gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een 10!!!dus mijn propedeuse!! Wat ben ik blij
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef Oognip het volgende:
gefeliciteerd met je diplomaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:05 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blijDie toets was ook echt gewoon super leuk en het lijkt me nu erg leuk om in de ggz te gaan werken!
Mijn "client" had borderline en wilde niet uit bed komen, ze zei ook continu dat ze me stom vond net als de andere verpleegkundigen. Het was echt leuk
Die Boor ,Greys heeft hem wel toegetakeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Achteraf gezien is de foto van Kees die niet wil poseren met haar kaarten nog best lollig geworden
Fijn dat alles goed gaat met Pluim en wat een slimmerikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nou dat was niet zo zeer leuk, maar het hele gesprek was gewoon gaaf. Ik probeerde haar uit bed te praten en eerst lukte het niet en vond ze me stom enzo. Uiteindelijk is het toch gelukt om haar uit bed te praten en das echt gaaf, want ze was in het begin ervan overtuigd dat ze niet uit bed ging.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:13 schreef indaha het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je diploma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, maarre wat is nu zo leuk aan een client die je stom vind
Oke dat snap ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nou dat was niet zo zeer leuk, maar het hele gesprek was gewoon gaaf. Ik probeerde haar uit bed te praten en eerst lukte het niet en vond ze me stom enzo. Uiteindelijk is het toch gelukt om haar uit bed te praten en das echt gaaf, want ze was in het begin ervan overtuigd dat ze niet uit bed ging.
De "cliënt" was een psychiatrisch verpleegkundige dus die kan het ontzettend goed spelen. Ik kan me goed voorstellen dat je echt gesprekken voeren gemist hebt, het is zo leerzaam.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Je had ook echt een client met borderline?
Ik heb dat ze gemist op mijn opleiding echte gesprekken voeren i.p.v. die casussen die je onderling moest voeren.
Oja, en jij er maar tegenop zienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef Oognip het volgende:
Dat is shitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Klote post anaal heeft een pakketje voor de deur gezet terwijl ik er niet was, pakketje is verdwenen.
Gbquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
Het is hier heerlijk weer! Vanavond bbq met vrienden van A. Ik moet zo dus even vlees, vlees en vlees kopen. Oh, en bier!
Nee, ben alleen vandaag vrij!quote:
briljant!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Het valt mee; de teller staat voor dit jaar voor Plumeau op ¤ 1.152quote:
Ik hoop het ook niet. Met de boete erbij heb ik zowat een heel maandsalaris uitgegeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar gaat je salaris Cat. Hopelijk komen er nu geen grote niet verwachte kosten posten bij.
Heuj, sinds wanneer heet ie geen A. meer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
Het is hier heerlijk weer! Vanavond bbq met vrienden van A. Ik moet zo dus even vlees, vlees en vlees kopen. Oh, en bier!
Willen jij en Ing jullie quote aanpassen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, sinds wanneer heet ie geen A. meer?
Vervelend he, die mensen die zoiets meteen quoten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Willen jij en Ing jullie quote aanpassen?
GEZIEHIENquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook Eckte Betrouwbaare Menschenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend he, die mensen die zoiets meteen quoten?![]()
Ik zag het, maar zei niks.
Dan weet ze het ook niet dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend he, die mensen die zoiets meteen quoten?![]()
Ik zag het, maar zei niks.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pesies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook Eckte Betrouwbaare Menschen
Jij mag het ook wel zien!quote:
Die reden ookquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die reden ook
Ik heb bros met biscuit
En ze hebben hier bros-mint!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:00 schreef Maes het volgende:
![]()
Wat zijn nou 99 calorieën, je mag er wel 1000 2000 per dag
*jaloers*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die reden ook
Ik heb bros met biscuit
En ze hebben hier bros-mint!
En een dag is 12 uur he?quote:
Que, dat klopt toch?quote:
Ja het klopt maar het staat er zo lekker droogquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que, dat klopt toch?![]()
Dus eet lekker 20 van die krengen, tombo
En wat is er nou niet schattig aan Emma?quote:
Iek schnapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het klopt maar het staat er zo lekker droog
Scheelt ook maar het dubbele (snapt u hem nog)
Niksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wat is er nou niet schattig aan Emma?
Wij gaan ook bbq-en
Ik heb zondag gebbq'dquote:
Dit helpt niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zondag gebbq'd
Inclusief engelse punch
WTFquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef Oognip het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ging naar de fysio loop met de kinderwagen naar de poort. Sta al bijna buiten en kom tot de ontdekking dat ik een verstekeling heb
[ afbeelding ]
Is dat nou lekker bros met mint smaak? Krijg je dan luchtige after eight chocolaatjes?
Bros met mint klinkt echt hemelsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen idee of het lekker is met mint, ik durfde het niet te kopen
En die Rossi![]()
* op lijstje schrijftquote:
WTF echt hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Whoehoeeeeeeeeeeeee
Heel erg gefeliciteerd!
En een paar voor mij?quote:
Ow hou op! Ik heb net al een hoop aziatische snacks gekocht. Bonbonnetjes in diverse kleurtjes, rijstkoekjes, regenboogspekkoek. Allemaal voor in de bento.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Zouden ze dat ook in Nederland hebben?
*zoeken gaat*
Ik dacht dat de bento er voor was om gezond te etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow hou op! Ik heb net al een hoop aziatische snacks gekocht. Bonbonnetjes in diverse kleurtjes, rijstkoekjes, regenboogspekkoek. Allemaal voor in de bento.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bento er voor was om gezond te eten
Joecheii de wijde wereld inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ging naar de fysio loop met de kinderwagen naar de poort. Sta al bijna buiten en kom tot de ontdekking dat ik een verstekeling heb
[ afbeelding ]
Is dat nou lekker bros met mint smaak? Krijg je dan luchtige after eight chocolaatjes?
Ja hij wil ook eens gereden wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je op vakansie Tombo??quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij hebben ze in nederland op zijn hoogst wit/puur/melk bros
Ik neem wel een zooi mee ofzo
Moeten we maar snel weer WWW
Werkelijk? Wat leuk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in Londen
En ik neem wel een extra tas mee voor alle Bros
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in Londen
En ik neem wel een extra tas mee voor alle Bros
Oh ja, jij gaat zelf, dus voor jou haal ik nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik volgende maand ook maar een extra tas meeneem. Deze keer ga ik met de boot dus kan ALLES meenemen.Mits ik het de trein ingesjouwd krijg.
Jamaar... het gaat in mijn tripje niet om mij en misschien heb ik geen tijd om in een winkel te komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, jij gaat zelf, dus voor jou haal ik niet![]()
Alle smaken bros halen dan maar ladies?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Pluisje komt a.s. zondag definitief naar Nederland en ik heb net mijn mobiele nr doorgegeven zodat ze me kunnen bellen om een bezoekje te plannen![]()
Spannend
Pluisje komt a.s. zondag definitief naar Nederland en ik heb net mijn mobiele nr doorgegeven zodat ze me kunnen bellen om een bezoekje te plannen![]()
Spannend
Spannend
Wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
dan sneak je maar uit bed 's nachtsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... het gaat in mijn tripje niet om mij en misschien heb ik geen tijd om in een winkel te komen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik ben te weinig online geweest de laatste tijd! Is Pluisje die ene die je laatst liet zien?
Lijstje checkt:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
En after eight is lekker, dus ik lust wel zo'n bros, denk ik!
In de countryside bij Oxford.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan sneak je maar uit bed 's nachts
Leuk! Welke ga je zien?quote:Zondag naar een musical!En het wordt betaald voor me
Tof!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan sneak je maar uit bed 's nachts
Zondag naar een musical!En het wordt betaald voor me
Als het doorgaat en ze komt hier blijft ze ook geen Pluisje hetenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd denken aan die andere pluisje
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd denken aan die andere pluisje
Go Greys, go Pluisje!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Spannend
Noem je haar dan Ronald?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het doorgaat en ze komt hier blijft ze ook geen Pluisje heten
Ow, fijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het doorgaat en ze komt hier blijft ze ook geen Pluisje heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |