Jemigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:30 schreef Phaidra het volgende:
Wow, bij een explosie + brand zijn 5 mensen omgekomen. Op 5 minuten van mijn huis...![]()
link
SPOILER: Voor wie zin heeft in mijn collega-gezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer een dag werken. Is echt bizar druk, dus ik meld me vanavond wel weer.
Volgens mij is alles in die opsomming behalve nootjes en gekookt eitje, ongeveer even goed/slecht als die sultana / evergreen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:08 schreef Siral het volgende:
Iemand nog leuke tips voor gezonde/makkelijke/natuurlijke/vullende tussendoortjes?
Iets wat net zo makkelijk is als sultana en evergeen, maar dan gezond
Ik kom nu op; haverkoekje, volkorenbiscuit, eierkoek, mueslireep,
kleine krenten/mueslibol, nootjes, gedroogd fruit, gekookt eitje.
Echt joh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is alles in die opsomming behalve nootjes en gekookt eitje, ongeveer even goed/slecht als die sultana / evergreen.
In de categorie nootjes / eitje zijn er ook nog de blokjes kaas / plakjes gedroogde worst.
Het hoeft niet 100% perfect.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:18 schreef Siral het volgende:
Kaas/vlees e.d straat er trouwens ook op, maar ik zoek nu meer dingen in biscuit/koekjes makkelijke mee te nemen vorm. Maar dat zal dan wel nooit 100% gezond worden
Nee klopt! Een keer sultana/peperkoek/liga etc is best prima, want het is ook lekker. Maar om het nou elke dag te pakken.. Maar in ècht gezonde dingen is er dus niet barveel variatie..quote:
We gaan bij vrienden eten, zal het recept voor je navragen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
mogge! Anna! receptje van de venkelrisotto?
@ allen: het scheelt dat we gewoon heel veel spullen al hebben, dus kwestie van dat in het huis zetten. Denk dat het er netter/sterieler uit had gezien als we veel meer dingen nieuw hadden moeten kopen. Maar het voelt ook wel al echt helemaal als thuis!
Nee, opmerkelijk genoeg niet. De explosie niet en ook geen ambulance en brandweer, terwijl die praktisch langs mijn huis gekomen moeten zijn. Ik ken de mensen in kwestie verder niet, maar ik weet wel exact welk huis het is. Het spookt toch de hele ochtend al door mijn hoofd...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:32 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Phaidra, wat heftig zeg, heb je er nog iets van gemerkt?
Ben ook wel benieuwd Annaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
We gaan bij vrienden eten, zal het recept voor je navragen.
En je huis ziet er inderdaad uit als een thuis, zo gaaf dat jullie het gewoon gedaan hebben!
Knolvenkel is een leuk gewas! Zou je nu nog moeten kunnen kopen, het is een gewas voor net na de langste dag (anders gaat het schieten).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd Annamoet nodig venkel in de tuin zetten (volgend jaar dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |