Opwachten van de spelersbus, uitschelden van de selectie etc zijn wel zaken die er erg inhakken bij de jonkies I think.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook inderdaad, maar het is wel veelzeggend dat er veel supporters roepen voor een groots afscheid. voor eigenlijk maar een matige voetballer, heeft toch wel iets moois.
[..]
Talenten hebben toch gewoon altijd het vertrouwen gekregen van het Legioen ?
Want? Hij laat de club, waar hij de voetballer is geworden die hij op dit moment is een mooi bedrag na voor de jeugdopleiding.quote:
Hoe hoog is dat bedrag dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Hij laat de club, waar hij de voetballer is geworden die hij op dit moment is een mooi bedrag na voor de jeugdopleiding.
Ga eens op zoek naar andere spelers die dit wel eens gedaan hebben?
De opmerking van Caland raakt ook kant noch wal mbt "het witte voetje halen". Hij hoeft dit niet te doen, maar doet het toch.
Dat getuigt van klasse, simpel.
Doe je wel. Met je "vol" .quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lapohunten?
Ik zit niet als een kansloze te f5en ofzo, ik kom net uit mn werk, josti
Ik stiekem ook wel en zie het nog niet eens zo droevig tegemoet.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:02 schreef voice-over het volgende:
Ik heb er weer zin in om onze sterrenploeg te zien schitteren in dit seizoen.
Who fucking cares om het bedrag, het gaat mij veel meer om de intentie. Zoek eens na hoeveel mensen hun oude club geld toestoppen. Ik vind het getuigen van grote klasse.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe hoog is dat bedrag dan?
Gewoon bang voor Het Legioen die vuige verrader,
Nou geweldig hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Who fucking cares om het bedrag, het gaat mij veel meer om de intentie. Zoek eens na hoeveel mensen hun oude club geld toestoppen. Ik vind het getuigen van grote klasse.
Gewoon van niets uitgaan, valt het altijd mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel en zie het nog niet eens zo droevig tegemoet.
Heb je weleens van 'een schuldgevoel afkopen' gehoord?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Who fucking cares om het bedrag, het gaat mij veel meer om de intentie. Zoek eens na hoeveel mensen hun oude club geld toestoppen. Ik vind het getuigen van grote klasse.
Het had getuige van grote klasse als hij had bijgetekend en daarna voor de hoofdprijs naar het buitenland was gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Cara het volgende:
Wat een kanker TT.
Kan ie niet aangepast worden
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus, het enige wat jullie kunnen is reageren vanuit emotie
Verdediging is prima, middenveld mist wel wat ervaring, en in de aanval zit echt vreselijk veel snelheid. Kan goed gaan uitpakken met goede passers als Mokotjo en Clasie, stel je voor dat je dan op 10 ook nog eens Schone zou hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon van niets uitgaan, valt het altijd mee.
Al dacht ik dat vorig seizoen ook, zelfs toen verbaasden die helden me nog, in negatieve zin.
Alsof jullie niet gaan kankeren als ik een PSV topic maak met de titel 'zonder gemeente kansloos failliet'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |