ster zlm tourquote:Op maandag 4 juli 2011 17:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij had al eerder gewonnen toen was de moeder van wouter erbij
Die kan zomaar eens een top 20 klassement gaan rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef Evertjan het volgende:
wist niet dat die Rob Rhuijgh zo rap was om eerlijk te zijn
Nee, een halve Belg ben je als één van je ouders Belg is en de ander niet. Overige halve Belgen bestaan alleen in Wuyts' fantasiewereldje.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
woont al jaren in gent, belgische vriendin = halve belg
Die werkt voor Feiiluquote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef Evertjan het volgende:
wist niet dat die Rob Rhuijgh zo rap was om eerlijk te zijn
nohquote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kan zomaar eens een top 20 klassement gaan rijden.
hou op hoor...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kan zomaar eens een top 20 klassement gaan rijden.
dat bedoelde ik ook zeg maarquote:Op maandag 4 juli 2011 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, een halve Belg ben je als één van je ouders Belg is en de ander niet. Overige halve Belgen bestaan alleen in Wuyts' fantasiewereldje.
die zit zich eigen echt in te likken bij Garminquote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef marcodej het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op maandag 04-07-2011 om 17:27:51Lekker bezig garmin... Htc te vroeg hun mannen kwijt, en farrar profiteert.. Tour kan niet meer kapot.. reageer retweet
Nou vooruit, top 30... zal ook een beetje van de verschillen afhangen zo was Evans vorig jaar 26ste op 50 minuten... dat is gewoon haalbaar voor Ruijgh.quote:
Morgen Gilbertquote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef TWP het volgende:
Het was me weer een vermakelijke etappe.
A demain!
Morgen komen ze in België weer klaar, niet missen ik zet een verrekijker op.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef TWP het volgende:
Het was me weer een vermakelijke etappe.
A demain!
Wie is die Nederlands kampioen in dienst van Lampre eigenlijk?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is net Spaans kampioen geworden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |