Dan moet je dat, gewoon voor de lol, eens 1x echt doen. Maar dan ook echt alle details, en dan zien of hij het nog eens vraagtquote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word zelf ook helemaal moe van mensen die menen dat het normaal is dat er naar de intiemste details gevraagd wordt. En eigenlijk zijn heteromannen daar bij mij ook zo ontzettend goed in. Zoals mijn huisgenoot. Die wil het liefst echt het naadje van de kous weten. En verwacht dat ik dat allemaal ga vertellen.
Moet je dan adopteren?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe jullie het doen? Of wie het mannetje is ofzo?
Vond ik nou ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren Transamerica gezien. Wat een lieve film.
Oh, dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je dan adopteren?
Heb je dan een donor/ hoe kom je daaraan?
Is er contact tussen kind en 'vader'?
Hoe is het voor de niet-biologische moeder dat het kind niet echt van haar is?
Dat soort.
Hystorectomy snap ik, vraag me af hoe pijnlijk dat eigenlijk is. Lees net ook nog dat je verschillende manieren en uitvoeringen hebt (met en zonder baarmoedermond enzo)quote:Op maandag 4 juli 2011 18:52 schreef wonderer het volgende:
Bij jullie vragen ze tenminste niet naar wat er in je broek zit
@Nirak, de huidige techniek is niet naar mijn zin dus voorlopig laat ik het zo. Enige wat er waarschijnlijk wel aan zit te komen is een hysterectomy en misschien gooi ik daar een colpectomy achteraan, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde (want niet vergoed en een stuk duurder dan borstoperatie).
De "voering" wordt verwijderd en de resulterende binnenwand wordt tegen elkaar "geplakt" en heelt dan. En de opening wordt afgesloten. Je houdt dus niks over.quote:
Nee, maar ik heb geen kinderen, dus ik weet er niks vanquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Liefje, dat soort vragen hoeven ze aan een heteromoeder niet te stellen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |