ff bellen...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Ik moet in een ander deel van de stad zijn, daarom vraag ik het hier. Zodat ik er niet helamaal voor niks heen hoef.....
Hoe weet je dat ? In wat voor een winkels ?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef Lienekien het volgende:
In Nunspeet en Putten zijn exemplaren aanwezig.
In de bibliotheek! En dat heb ik gewoon gegoogeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ? In wat voor een winkels ?
ik denk dat je met dat 'scheldwoord' in de war was.quote:
Moet je toch lid voor zijn. Mijn lidmaatschap is een half jaar geleden opgezegd...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de bibliotheek! En dat heb ik gewoon gegoogeld.
ooh ja je hebt gelijk, zo ja. Stumper, stumpelen dat gebruikt niemand toch ?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik denk dat je met dat 'scheldwoord' in de war was.
Want je las toch nooit?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:24 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Moet je toch lid voor zijn. Mijn lidmaatschap is een half jaar geleden opgezegd...
Alleen als ik een strompelende stumper uit zou schelden.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef bobbybob het volgende:
ooh ja je hebt gelijk, zo ja. Stumper, stumpelen dat gebruikt niemand toch ?
daarom is het opgezegd inderdaard. Maar je kan zonder lidmaatschap niet bij de bieb aankomen hea ?quote:
Jawel hoor. Alleen je mag de boeken niet meenemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef bobbybob het volgende:
[..]
daarom is het opgezegd inderdaard. Maar je kan zonder lidmaatschap niet bij de bieb aankomen hea ?
Bij Selexyz kun je 'm online niet bestellen, dus ik vrees dat er (ook voor de winkels) geen voorraad is. Je kan natuurlijk geluk hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef bobbybob het volgende:
maar de kans is niet zo groot.
En die selexiz ofzo,, waar zitten die ? Utrecht ? Amsterdam ? Zwolle ?
Ik moet namelijk vandeweek nog het land in en kom langs de grote steden, kan ik het wellicht dan meepikken als het hier waar ik woon niet hebben.
als die lompe grote selesiz hem niet heeft zal een bruna of primera hem helemaal wel niet hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij Selexyz kun je 'm online niet bestellen, dus ik vrees dat er (ook voor de winkels) geen voorraad is. Je kan natuurlijk geluk hebben.
Ik weet of de site van De Slegte erg betrouwbaar is, maar zo ja, dan hebben ze 'm alleen in Den Haag, Rotterdam, Eindhoven en Mechelen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:43 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt het tweedehands proberen, bij De Slegte. Of je bestelt 'm tweedehands via Bol.com.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |