Maakt toch niet uit waar ik woon. Ik vraag gewoon hoe groot de kans is dat ze dat nog in de winkels hebben liggen.quote:
Ik moet in een ander deel van de stad zijn, daarom vraag ik het hier. Zodat ik er niet helamaal voor niks heen hoef.....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef Linkiss het volgende:
En als je toch naar de stad gaat, vraag het dan even aan de verkopers van de boekenwinkels die er zijn ipv aan ons.
Natuurlijk wel. Als er alleen maar een Bruna is, is de kans klein. Nihil, zelfs.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit waar ik woon. Ik vraag gewoon hoe groot de kans is dat ze dat nog in de winkels hebben liggen.
Bij wat voor een winkel zouden ze het wel mogelijk hebben dan ?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als er alleen maar een Bruna is, is de kans klein. Nihil, zelfs.
Stumpel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Bij wat voor een winkel zouden ze het wel mogelijk hebben dan ?
Ja die hebben we hier dus niet. Ik woon in Harderwijk dus.quote:
Nee, zo heet de boekhandel die dat boek mogelijk nog heeft. Boekhandel Stumpel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:13 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Ik zag nog niet dat ze geantwoord had als je dat met gestumpel bedoelt.
Selexyz inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Bij wat voor een winkel zouden ze het wel mogelijk hebben dan ?
hahahaha ok, ik dacht even dat je me zat te trollen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, zo heet de boekhandel die dat boek mogelijk nog heeft. Boekhandel Stumpel.
ja... dat vroeg ik me ook af. Ik dacht dat je "stumbling" bedoelde. Ze gebruiken tegenwoordig toch allemaal van die engelse vernederlandste woorden. That sucks - dat zuigt, op die manier.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, zo heet de boekhandel die dat boek mogelijk nog heeft. Boekhandel Stumpel.
En wat is "gestumpel" trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |