Kom een keer naar Eindhoven in de vakantie, lopen we wat winkels binnen, vast wel 1 die posters verkoopt..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ola Toivonen, ik wil er nog meer posters van. Ik heb maar 1 schamele.
die moet ik nog steeds eens zien, ik heb er wel eens een klein stukje van gekekenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Thomás, gisteren Jesus Camp gekeken, echt zo fucking weird.
Best een p(r)uik idee!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom een keer naar Eindhoven in de vakantie, lopen we wat winkels binnen, vast wel 1 die posters verkoopt..
Of...
Vrijwel geen enkele gitaar evenaart Brian May's Red Specialquote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Gretsches zijn mooi, ik wil ooit nog eens een gretsch-achtige gitaar
Jack White heeft een custom gitaar, gebouwd naar een gretsch, met andere pickups en een massief koperen bovenkant
[ afbeelding ]
how briljant is that
Okee, zie maar of laat iets weten ofzo.quote:
Ik ook.quote:
Vliefd Ooms?quote:
er zijn een hoop slechte imitaties van inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkele gitaar evenaart Brian May's Red Special![]()
Zeker omdat hij zo uniek is. (Het origineel dan)
Zal wel een virus of worm zijn, ik heb niks zelf gestuurd..quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vliefd Ooms?
En Bos, komt wel goed! (of je hoort niets) Ik kreeg net eens spammailtje van je binnen trouwens, hoop dat het iets eenmaligs is.
er zijn een hoop bots die hotmail accounts kraken, als je je wachtwoord veranderd houdt het meestal meteen opquote:Op maandag 4 juli 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal wel een virus of worm zijn, ik heb niks zelf gestuurd..
Okee, ik pas even mijn WW aan danquote:Op maandag 4 juli 2011 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn een hoop bots die hotmail accounts kraken, als je je wachtwoord veranderd houdt het meestal meteen op
en anders is het inderdaad een virus op je pc, maar het eerste is waarschijnlijker
bots zijn stomquote:Op maandag 4 juli 2011 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn een hoop bots die hotmail accounts kraken, als je je wachtwoord veranderd houdt het meestal meteen op
en anders is het inderdaad een virus op je pc, maar het eerste is waarschijnlijker
Oh my die goeie oude paperclipquote:
Wat goed Bos, dat is wel een kleine felicitatie waard denk ik; gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juli 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik op het werk definitief er een grote verantwoordelijkheid bijkrijg, Erg leuk en ook weer een beetje spannend..
Nu ben ik wel benieuwd hoe de olifant aan zijn slurf kwamquote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
BNNs Geraldine mag hier best crashen met Nu we er toch zijn. Dat ze uit Volendam komt vergeef ik haar.
Ja dank je.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed Bos, dat is wel een kleine felicitatie waard denk ik; gefeliciteerd
Ja, dit voelt als een gemis in de opvoeding. Dit heb ik nooit gehoord.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoe de olifant aan zijn slurf kwam
Welk boek?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Pisces heb jij dat boek niet in je kast staan en kan je ons helpen aan het antwoord. Straks kan ik niet slapen...
quote:
Je kent de status!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even een dikke vette pluim voor je TT, Bellingo!
Mother of god, subliem.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Gretsches zijn mooi, ik wil ooit nog eens een gretsch-achtige gitaar
Jack White heeft een custom gitaar, gebouwd naar een gretsch, met andere pickups en een massief koperen bovenkant
[ afbeelding ]
how briljant is that
Ze staat ook in de Linda. van deze maand, en hoe! Heerlijk aperitiefje! Arie staat er ook in met Clairy Polak samen, geile donder!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
BNNs Geraldine mag hier best crashen met Nu we er toch zijn. Dat ze uit Volendam komt vergeef ik haar.
fijn huppelendquote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest gniffelen bij het beeld van een vaduz die met de Linda in zijn mandje door de supermarkt paradeert
Je gaat toch de LInda kopen en niet de Flair?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen ga ik dat met veel flair doen. Ik kan niet meer tegen al die teasers van Bella.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat toch de LInda kopen en niet de Flair?
de flair hoeft hij niet te kopen, die heeft hij van zichzelfquote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat toch de LInda kopen en niet de Flair?
per ongelijk geband?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
nadat ik vanmiddag per ongeluk was geband voel ik me nu een rebel, zo met die street cred van het geband zijn op fok
Mag ik met je meequote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Geen een van mn vrienden wil gratis naar Prince
mr crimi Bandano.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga mezelf maar eens een hoofdband en een machete aanmeten
Ik hoop iemand hier te vinden die mee wil, zodat ik met de auto kan , want anders moet ik weer logeren in Delft en het is doordeweeks en ik kan geen vrij krijgen dus dat is nogal een gedoequote:
nee joh, gewoon om 06:00 op de trein vanaf Delft naar je werkquote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop iemand hier te vinden die mee wil, zodat ik met de auto kan , want anders moet ik weer logeren in Delft en het is doordeweeks en ik kan geen vrij krijgen dus dat is nogal een gedoe
Okee, ik ben ook afhankelijk van iemands anders vervoer dus dan houdt het sowieso op.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop iemand hier te vinden die mee wil, zodat ik met de auto kan , want anders moet ik weer logeren in Delft en het is doordeweeks en ik kan geen vrij krijgen dus dat is nogal een gedoe
Oh je gaat twee keer? Had ik even gemistquote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja joh, komt wel goed, ik ga pas echt met die kaarten leuren als ik dit weekend geweest ben, mss is ie wel keislecht!
Tof!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
haha, camera aanzetten met lange sluitertijd, en dan een lampje op je robotstofzuiger knopen
[ afbeelding ]
Ja jezelf horen is altijd dikke pretquote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Oooh kutje
Het blijft echt gek om jezelf op de radio te horen, maar ik vind het wel grappig, zeker met het beeld erbij!
Nooooooooooh!quote:
Dat klinkt goed Vaduz, zou mooi zijn als het nu na zoveel tijd echt helemaal goed en gaaf en shiny is!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Tevredenheid over de voet. Na de kuur moet de wond dicht zijn en hij had goede hoop.
Volgens mij ging hier alles over op de chip, maar misschien ook niet.quote:
Ideaal jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
De kaartjesautomaten doen het nog wel.Maar online is echt makkelijk ja.
Ik moet voor m'n werk in Den-Haag zijn voor wat geneuzel. Geen leuk dagje uit ofzo dusquote:
Ik maak me alleen zorgen om de temperatuur, ik moet een heet pakkie aan en het zonnetje knalt hier al een aantal dagen door, waardoor lange mouwen echt niet prettig is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Verplicht op de trein. Nee, dat is van alle tijden niet zo leuk.
Dat lijkt me echt afzien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet vrijdag weer treinen, direct vanuit mn werk, met alle honden en mn weekendtas, ik heb er nu al zin in
Maar daarna ga je los bij den Prins!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet vrijdag weer treinen, direct vanuit mn werk, met alle honden en mn weekendtas, ik heb er nu al zin in
Gewoon op elke stoel een hond planten, heb je zo'n plek van 4 voor jezelfquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ow en ik heb geen idee, naar Delft is 2.5 uur of iets langer?
Ik hoop dat het niet al te druk is in de trein
Zondag is mn bedoeling de eerste trein terug te nemen, dat is altijd lekker chill!
langerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ow en ik heb geen idee, naar Delft is 2.5 uur of iets langer?
Ik hoop dat het niet al te druk is in de trein
Zondag is mn bedoeling de eerste trein terug te nemen, dat is altijd lekker chill!
Maastricht - delft ; 2,5 uur volgens de NSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
langer
ik deed er vanaf dordrecht al 3 uur over, en delft is nog iets verder
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ontwijk mensen met honden in de trein siewosie. Mensen met een baard meestal ook.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet nooit wat/wie eraan heeft gehangen.
Bij de crematie van mijn moeder was het ook snikheet, wel 30 graden ofzo. En de man van de uitvaartonderneming, moest van zijn baas een driedelig pak dragen, zijn jasje mocht niet uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak me alleen zorgen om de temperatuur, ik moet een heet pakkie aan en het zonnetje knalt hier al een aantal dagen door, waardoor lange mouwen echt niet prettig is.
Toasted Pisc on the moveIk heb al bedacht om net voor aankomst om te kleden, maar dan zeul ik met een tas kleding. Ik hoop dus op 18 graden
Mwah dat vind ik niet zo gek dat het in die situatie moest, maar dat ze jaren terug moeilijk deden voor een bermuda van de postbode, dat vind ik wat andersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de crematie van mijn moeder was het ook snikheet, wel 30 graden ofzo. En de man van de uitvaartonderneming, moest van zijn baas een driedelig pak dragen, zijn jasje mocht niet uit.
Ja, dat wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet zo gek dat het in die situatie moest, maar dat ze jaren terug moeilijk deden voor een bermuda van de postbode, dat vind ik wat anders
dan vraag ik me af wat we verkeerd deden toenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maastricht - delft ; 2,5 uur volgens de NSEn Dordt - Maastricht is 2 uur, dus het klopt wel die 2:32.
Een schijntje, brb even mijn beide nieren verkopen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en voor bella, mocht die nog ergens hangen / teruglezen
dit is die gitaar
http://www.thomann.de/nl/gretsch_g6128tcg_duo_get_w_bigsby.htm
even doorsparen
Druk aan het werkquote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
gaaf Bos!
Booooh echt, die eindemaand is killing me
Je bent goooooed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Cool Zwab
Zwab ik heb nu Because of the Times van KoL aanstaan (Vandaag binnengekregen) klinkt prima.
quote:
Hondenpakjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
KoL![]()
En Zwab de studiepik![]()
Ik heb net twee uur achter de naaimachine gezeten op een doordeweekse avond, das ook best knap vind ik
Wat is een plasband? Ik ken alleen plasmatjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Nee, een halsband voor Chico en een stapel plasbandjes voor de hond van een vriendin
een leuterelastiekjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een plasband? Ik ken alleen plasmatjes
quote:
Ik wilde er net om vragenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz heb je ook naar dat tourprogramma op RTL 7 gekeken? Die man met meer dan 3000 wielershirts
Haha, dit is dan wel eentje die erg mainstream is hč.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz ik vind eigenlijk dat je in de tegels wat moet gaan doen, met van die spreuken.
"Wat ben je ook een toppertje"
Ja was erg leuk. Van heel veel grootheden, Van Zoetemelk tot Tommy Simpson en van Boogerd tot Gert Jacobs. .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Post gemist. En ook het item gemist. Dat moet er fantastisch uitzien.
Geeft toch niet, verkoopt lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dit is dan wel eentje die erg mainstream is hč.
Is dat op?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Love Boat muziekjes in Geer en Goor, ik word er zo blij van
Ja op 4. Geen idee hoe oud de aflevering isquote:
Nooooooh ik ga kijken, heerlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja op 4. Geen idee hoe oud de aflevering isIk heb het nog nooit gezien, maar het de tv staat al een paar uur op 4 op de achtergrond.
Oke, ik ga het proberenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Zwub kijk, ik dacht gisteren nog aan je:
[ afbeelding ]
Hallo schattepatatje!quote:
Spannend Vaduzna, heb je al eens eerder in zo'n gids gestaan of is dit je eerste presentatiegidsklus?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Vandaag ga ik op de foto voor de presentatiegids van de de voetbalclub. De dag begon al goed door bij het scheren uit te schieten richting mijn oorlel.
Ik hoop het. De menu kaart ziet er iig goed uitquote:
Ik dacht dat we met (slechts) 6 collega's (exclussief ik) gingen eten. Maar de partners mochten ook mee, Dus zullen het tussen de 10 en 15 personen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je die maar niet opeet.
Met hoeveel personen ga je uit eten?
Vooraf waarschijnlijk de champignons, maar misschien wel de gehaktballetjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh, daar zit idd echt voor iedereen wel wat bij!
Weet je al wat je gaat nemen?
Ja okee, maar als ik te vol zit, kies ik toch maar voor de thee. IIg geen Irish Coffee, dat is me te zwaar. Moet morgen nog werken enzo..quote:
Ik ben niet meer langsgeweest. Heb nog steeds die ene bus van toen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Thee vind ik iets voor dr bij, geen echt nagerecht![]()
En thee kun je thuis ook nog na nemen![]()
Hoe is het met je chinese theetjes trouwens?
Jeuj!quote:
Mooi. Dat nummer kan ik wel waarderen van haar. Die clip zo nu heel normaal zijn, 25 jaar terug was er enorm veel ophef over..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Like A Prayer van Madonna op de radio, ik zong mee, lekker vals, als live versie zeg maar
Ja er stond nog een bus, maar die was duurder..quote:
Nee, ken ik niet. ZIjn dat zakjes of losse thee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Je had toch al jasmijnthee of wat dat wat anders?
Ik heb nog een half blik geloof ik.
Ik ben nu helemaal verslaafd aan de kamille honingthee, gewoon van pickwick, ken je die?
Doe maar ik heb zaterdag een paar fotoclips gehaald, dus heb er ruimte voor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja die TokoThee is veel lekkerder dan die durewinkelthee![]()
Ik stuur je wel wat van die andere
Hahaha t zit al in een vlop, met kaart, je hebt de primeur van de laatste nieuwe, dus je mag zeggen of je m leuk vindt of niet maar niet wat dr opstaat, want dan is t voor Pisces geen verrassing meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar ik heb zaterdag een paar fotoclips gehaald, dus heb er ruimte voor.
Doe ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha t zit al in een vlop, met kaart, je hebt de primeur van de laatste nieuwe, dus je mag zeggen of je m leuk vindt of niet maar niet wat dr opstaat, want dan is t voor Pisces geen verrassing meerDeal?
Bij de Xenos lagen die. Net als die andere bovengenoemde..quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh die is echt leuk!
Ik heb nog een paar van die clipdingen liggen, maar dat zijn saaie blanco blokjes
Goede reden om naar EIndhoven te komenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
Ik moet ook naar de Xenos! Alleen die zit er natuurlijk weer geen in Veghel.
quote:
mijn roze wolk is super!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Oom, volgens mij heb je amper tijd met je roze wolk en gezweef, maar zullen we eens een keer een film pakken in Cinestar? Zomaar een spontaanidee.
Gaafquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
hij is een beetje afgeraffeld, maar het was een zeven waard
[ afbeelding ]
moet er nu weer vandoor, maar zal eens kijken welke avonden ik nog vrij hebquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer me wel aan jouw schema aan te passen. PM maar wat data door ofzo. Het heeft geen haast, kan ook wel na de zomerperiode een keer als dat beter uitkomt.
Nooooooooh, het is spannend he.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Suspense ook.
Ik heb nu 1 aflevering van seizoen 2 gezien!
Het begint echt niet zwakjes, het bouwt zich almaar verder op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooooooooh, het is spannend he.En in aflevering 4 zat gewoon geen Ezra.
En ook geen Jenna, wat apart is, aangezien de aflevering ''Blind Dates'' heet.
Vooraf gehaktballetjes in tomatensaus (pittig) daarna als hoofdgerecht gegrilde kip met o.a.mozarella en pesto en na griekse yoghurt met honing en walnoten.quote:
Ik sjet alleen maarquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Dizer het volgende:
Doen jullie wel eens iets kopen of verkopen hier in V&A? Of is het een en al sjetten?
We kopen al het overtollige op en gaan dan in Beverwijk zitten. Of in mijn geval in Weerselo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Dizer het volgende:
Doen jullie wel eens iets kopen of verkopen hier in V&A? Of is het een en al sjetten?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooraf gehaktballetjes in tomatensaus (pittig) daarna als hoofdgerecht gegrilde kip met o.a.mozarella en pesto en na griekse yoghurt met honing en walnoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |