Kom een keer naar Eindhoven in de vakantie, lopen we wat winkels binnen, vast wel 1 die posters verkoopt..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ola Toivonen, ik wil er nog meer posters van. Ik heb maar 1 schamele.
die moet ik nog steeds eens zien, ik heb er wel eens een klein stukje van gekekenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Thomás, gisteren Jesus Camp gekeken, echt zo fucking weird.
Best een p(r)uik idee!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom een keer naar Eindhoven in de vakantie, lopen we wat winkels binnen, vast wel 1 die posters verkoopt..
Of...
Vrijwel geen enkele gitaar evenaart Brian May's Red Specialquote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Gretsches zijn mooi, ik wil ooit nog eens een gretsch-achtige gitaar
Jack White heeft een custom gitaar, gebouwd naar een gretsch, met andere pickups en een massief koperen bovenkant
[ afbeelding ]
how briljant is that
Okee, zie maar of laat iets weten ofzo.quote:
Ik ook.quote:
Vliefd Ooms?quote:
er zijn een hoop slechte imitaties van inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkele gitaar evenaart Brian May's Red Special![]()
Zeker omdat hij zo uniek is. (Het origineel dan)
Zal wel een virus of worm zijn, ik heb niks zelf gestuurd..quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vliefd Ooms?
En Bos, komt wel goed! (of je hoort niets) Ik kreeg net eens spammailtje van je binnen trouwens, hoop dat het iets eenmaligs is.
er zijn een hoop bots die hotmail accounts kraken, als je je wachtwoord veranderd houdt het meestal meteen opquote:Op maandag 4 juli 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal wel een virus of worm zijn, ik heb niks zelf gestuurd..
Okee, ik pas even mijn WW aan danquote:Op maandag 4 juli 2011 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn een hoop bots die hotmail accounts kraken, als je je wachtwoord veranderd houdt het meestal meteen op
en anders is het inderdaad een virus op je pc, maar het eerste is waarschijnlijker
bots zijn stomquote:Op maandag 4 juli 2011 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn een hoop bots die hotmail accounts kraken, als je je wachtwoord veranderd houdt het meestal meteen op
en anders is het inderdaad een virus op je pc, maar het eerste is waarschijnlijker
Oh my die goeie oude paperclipquote:
Wat goed Bos, dat is wel een kleine felicitatie waard denk ik; gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juli 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik op het werk definitief er een grote verantwoordelijkheid bijkrijg, Erg leuk en ook weer een beetje spannend..
Nu ben ik wel benieuwd hoe de olifant aan zijn slurf kwamquote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
BNNs Geraldine mag hier best crashen met Nu we er toch zijn. Dat ze uit Volendam komt vergeef ik haar.
Ja dank je.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed Bos, dat is wel een kleine felicitatie waard denk ik; gefeliciteerd
Ja, dit voelt als een gemis in de opvoeding. Dit heb ik nooit gehoord.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoe de olifant aan zijn slurf kwam
Welk boek?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Pisces heb jij dat boek niet in je kast staan en kan je ons helpen aan het antwoord. Straks kan ik niet slapen...
quote:
Je kent de status!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even een dikke vette pluim voor je TT, Bellingo!
Mother of god, subliem.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Gretsches zijn mooi, ik wil ooit nog eens een gretsch-achtige gitaar
Jack White heeft een custom gitaar, gebouwd naar een gretsch, met andere pickups en een massief koperen bovenkant
[ afbeelding ]
how briljant is that
Ze staat ook in de Linda. van deze maand, en hoe! Heerlijk aperitiefje! Arie staat er ook in met Clairy Polak samen, geile donder!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
BNNs Geraldine mag hier best crashen met Nu we er toch zijn. Dat ze uit Volendam komt vergeef ik haar.
fijn huppelendquote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest gniffelen bij het beeld van een vaduz die met de Linda in zijn mandje door de supermarkt paradeert
Je gaat toch de LInda kopen en niet de Flair?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen ga ik dat met veel flair doen. Ik kan niet meer tegen al die teasers van Bella.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat toch de LInda kopen en niet de Flair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |