SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spezza19 op 04-07-2011 17:30:12 ]Dit account is niet meer in gebruik.
aahhhhquote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen (ex)schoonoudersof iig nooit ontmoet
Je bent een Vestaalse Maagd?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen (ex)schoonoudersof iig nooit ontmoet
neuh maar mijn "relaties" hadden dusdanig weinig potentie dat ik nooit schoonouders heb ontmoetquote:
Nou idd!quote:
True, maar hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
sommige mensen hebben echt het inlevingsvermogen van een visstick zeg
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maarquote:
Ehm ja, daar hebben veel mensen last van imho.. Niet leuk.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maar
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maar
Ik vind bij een man een lekker kontje zeker wel een pluspuntquote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij mannen is dat toch ook wel een serieus onderschat puntje
Ik vraag me af of iemand 't altijd zo bedoelt. Ik denk het niet namelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, daar hebben veel mensen last van imho.. Niet leuk.
Ik heb er ook weleens last vanquote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 als je per bil rekentquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind bij een man een lekker kontje zeker wel een pluspunt
Nou nee. Het telt enkel als set natuurlijkquote:
Ja, op 1 bil kun je niet zitten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee. Het telt enkel als set natuurlijk
ik bedoel het goed denk ik dan weleensquote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens last vanDan blaat ik iets en denk ik gelijk: oh, dat komt lullig over, terwijl het niet lullig bedoeld was
I beg to differ!quote:
Nouk lijkt lichtelijk in een bitchy mood te zijn vandaagquote:
Grapje jongenquote:
kan ik hebbenquote:
vandaag?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nouk lijkt lichtelijk in een bitchy mood te zijn vandaag
Ik vind het interessant!
Ik vind jou ook lief schatquote:
Broek een maatje groter, beha'tje erbij?quote:
och germ!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Broek een maatje groter, beha'tje erbij?
Mja, een goede set billen......quote:
2 maten groter, viel dat niet eens op?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Broek een maatje groter, beha'tje erbij?
maar daar kun je niet van levenquote:
Watquote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij mannen is dat toch ook wel een serieus onderschat puntje
Nee hoor, dat viel wel meequote:
quote:
Nee, ben zelf meer van gezicht/tietenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, een goede set billen......![]()
* Spezza19 is een billenman
Je bedoelt dat je altijd naar haar tieten kijkt als je tegen haar praatquote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ben zelf meer van gezicht/tieten
Eh, neequote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
WIST JE DAT NIET DAN?!! OMG!!11! EINZ!111
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je altijd naar haar tieten kijkt als je tegen haar praat
je moet zo af en toe opkijken of ze niet boos wordt..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je altijd naar haar tieten kijkt als je tegen haar praat
wat boeit dat nou?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef clevy het volgende:
[..]
je moet zo af en toe opkijken of ze niet boos wordt..
En dat zeg je nu pas.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef clevy het volgende:
je moet zo af en toe opkijken of ze niet boos wordt..
als ze binnen mep-afstand is (daar waar je t beste d'r tetten bewondert) dan boeit datquote:
Je moet het gewoon tactisch doenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef clevy het volgende:
[..]
als ze binnen mep-afstand is (daar waar je t beste d'r tetten bewondert) dan boeit dat
a small price to pay...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef clevy het volgende:
[..]
als ze binnen mep-afstand is (daar waar je t beste d'r tetten bewondert) dan boeit dat
Oehquote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef rival het volgende:
ja nou had je me ff moeten vastpakke voelde je zo mijn lovehandles
Op haar werk?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
meisje liet net dr kickboxverwonding zien op dr kont, enige wat mij opviel is dat ze geen ondergoed aan had
.
zegt ze nuquote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
OehDat had je ff eerder moeten zeggen.
Is ze op d'r reet gevallen tijdens het kickboxen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
meisje liet net dr kickboxverwonding zien op dr kont, enige wat mij opviel is dat ze geen ondergoed aan had
.
Vrouwen voelen dat aan hoor, laatst ook, gelukkig kon ik woestgeil knipogen enzo maar andersquote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef Spezza19 het volgende:
Kijk, daar heb je dus nooit last van als je naar een dame d'r billen zit te staren....
Diequote:
paar flinke trappen gehad, zijkantquote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ze op d'r reet gevallen tijdens het kickboxen dan?
Ik moedig dat aanquote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Diewas meer vanwege het zonder ondergoed naar je werk gaan.
Ja, jij was druk!quote:
Dat snap ik jaquote:
Misschien klemde het wel te veel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Diewas meer vanwege het zonder ondergoed naar je werk gaan.
Aaah oké. Vraag me nog af hoe dat lukt zonder schoenen. Of waren het gewoon blauwe plekken?quote:
Dat zal het zijn.quote:
waarchijnlijk wel....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah oké. Vraag me nog af hoe dat lukt zonder schoenen. Of waren het gewoon blauwe plekken?
Ik heb nog geen schadequote:Op maandag 4 juli 2011 16:43 schreef rival het volgende:
waarchijnlijk wel....
trouwens, valt me op dat (kick)boksende vrouwen graag de "schade" laten zien
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef rival het volgende:
nooit te druk om jou aan me te laten zitten en dat we je zelf ook heus wel
Ja uiteraard, gewoon van die hele diep paarse plekken. moest meteen aan de tattoo denken van gisterenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah oké. Vraag me nog af hoe dat lukt zonder schoenen. Of waren het gewoon blauwe plekken?
dan werk je niet hard genoegquote:Op maandag 4 juli 2011 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen schade
[..]Oké, genoeg geslijm nu
Komt nog wel, pas 1 les gehad, donderdag ga ik voor les 2.quote:
Jajaquote:genoeg geslijm? ik zeg gewoon de waarheid
Mijn godquote:
Namen!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, er zitten er hier een paar in singles die in het Nederlands net zo gebrekkig schrijven.....
quote:
Spannendquote:Op maandag 4 juli 2011 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Grrr. Vandaag nog niks gehoord van die baan.Hopelijk morgen!
Ik heb die complete uitslag van die verkiezingen gemist.quote:
Staat in een spoiler in de OP.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
Ik heb die complete uitslag van die verkiezingen gemist.
Want? Stoort het je?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gooi er nog een paar keer eenachteraan
Je stelt je aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je stelt je aan.Ja weet ik, maarjeweettogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Meh.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/25(...)p-helpt-rimpels.html
Ja viel mij ook al opquote:
Mij ook, maar toch is ie het niet! Je maakt wat mee op zo'n dagje Fok!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij ook, maar toch is ie het niet! Je maakt wat mee op zo'n dagje Fok!
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij ook, maar toch is ie het niet! Je maakt wat mee op zo'n dagje Fok!
Net als die slakkencrčme. WIEquote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik vraag me dan af waarom je op het idee komt een schapenplacenta op je gezicht te smeren
Ja, want stierenzaad was het toch helemaal... oftognie?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
ik vraag me dan af waarom je op het idee komt een schapenplacenta op je gezicht te smeren
Kweeniequote:
Ik gebruik 'm alleen als 'ie van toepassing is. Kan ik het helpen dat er hier zo eentonig geluld wordt.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KweenieAan de ene kant is het de beste smiley ooit, aan de andere kant is een beetje overkill een beetje jammer
Nee, dat wasquote:Op maandag 4 juli 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm alleen als 'ie van toepassing is. Kan ik het helpen dat er hier zo eentonig geluld wordt.( of toch
? )
okquote:Op maandag 4 juli 2011 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KweenieAan de ene kant is het de beste smiley ooit, aan de andere kant is een beetje overkill een beetje jammer
Dat Singles één grote slettenbak is?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Kluts het volgende:
Maar kan iemand me uitleggen hoe het zit met de huidige TT?
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Kluts het volgende:
Maar kan iemand me uitleggen hoe het zit met de huidige TT?
quote:
Heeft dat ook met ex-schoonvaders te maken?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
Waar slaat deze zin in de OP op dan?
• Dit is een nachtelijk amoureus datingtopic, dus sleep je date mee naar het kerkhof
Zou dat iets met GvsE van doen hebben?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
• Dit is een nachtelijk amoureus datingtopic, dus sleep je date mee naar het kerkhof
Ik zou het aan E_M vragen als ik jou was.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
En gelukkig ook altijd zo grappigquote:Op maandag 4 juli 2011 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het aan E_M vragen als ik jou was.
Die is van de OP veranderen
Kijk, hier is ie ook goed toepasbaar....quote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je een blauwtje bij haar gelopen dan?
Ja, moet jij jezelf ook al zo oprapen HW?quote:
misschien konden ze geen kinderen krijgen?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
Wat is er mis met desbetreffende schoonvader(s)?
Je mist me he?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
gloeiende, ik kan het ook niet afleren hč, deze reeks aanklikken
quote:
Oh sorry ik ga al wegquote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik blijf me naar voelen. Gaat niet weg.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
beterschap!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Ah dat is niet leuk. Dat gedoe met vriendlief?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Beterschapquote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Gaat je ook alleen maar om de chocolade, normaal doe je nooit zo aardig tegen mijquote:
Gewoon kut.quote:
Het is niet zozeer gedoe maar ik vind het zo lastig dat ik hem weinig zie. Nu vanavond weer niet terwijl we beide vrij zijn. Ik weiger het te vragen, hij stelde wel voor om 'misschien' langs te komen, maar nu hoor ik niets. En daar word ik dan weer onzeker van. Mogelijk maak ik er gedoe van.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat is niet leuk. Dat gedoe met vriendlief?
Hier ook trouwens, maar mijn eigen schuld..:')
Gewoon een beetje proberen los te laten en als hij vraagt waarom enzo gewoon uitleggen dat je het klote vind enzo en waarom je gevoel zo isquote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is niet zozeer gedoe maar ik vind het zo lastig dat ik hem weinig zie. Nu vanavond weer niet terwijl we beide vrij zijn. Ik weiger het te vragen, hij stelde wel voor om 'misschien' langs te komen, maar nu hoor ik niets. En daar word ik dan weer onzeker van. Mogelijk maak ik er gedoe van.
Ik heb geen zin meer om het uit te leggen, is al zoveel over gesproken. Ik baal dan gewoon weer dat hij blijkbaar vanavond ook weer te moe is om af te spreken.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een beetje proberen los te laten en als hij vraagt waarom enzo gewoon uitleggen dat je het klote vind enzo en waarom je gevoel zo is
Hij doet dat in principe veel maar sinds donderdag is er dan weinig meer. En ik ben daar dan snel onzeker van.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap dat wel hoor venco, het is leuk als hij het uit zichzelf doet..
Maak gewoon concrete afspraken, zo moeilijk kan het allemaal toch niet zijn?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef vencodark het volgende:
Het is niet zozeer gedoe maar ik vind het zo lastig dat ik hem weinig zie. Nu vanavond weer niet terwijl we beide vrij zijn. Ik weiger het te vragen, hij stelde wel voor om 'misschien' langs te komen, maar nu hoor ik niets. En daar word ik dan weer onzeker van. Mogelijk maak ik er gedoe van.
Dat zou niet moeten in een relatie lijkt me, gewoon een beetje rekening houden met. Ene keer op haar manier andere keer zijn manier.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak gewoon concrete afspraken, zo moeilijk kan het allemaal toch niet zijn?
*balletje terug mept*quote:
Nee, dat heeft nooit zo gewerkt tussen ons.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak gewoon concrete afspraken, zo moeilijk kan het allemaal toch niet zijn?
ga je slaan dametje?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:35 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
*balletje terug mept*
Goedenavond heren (en dames natuurlijk)
Je maakt er gedoe van.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon kut.
[..]
Gewoon even een dipje, gaat wel weer overquote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat heeft nooit zo gewerkt tussen ons.
Dit werkte vaak prima, maar nu ff niet.
Nah ja, ik probeer dat wel. Maar vorig weekend ook niet gezien, dit weekend niet en vanavond blijkbaar ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je maakt er gedoe van.
Ga hem niet het gevoel geven dat hij "moet"
Hij heeft blijkbaar even tijd voor zichzelf nodig
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Nee, klopt.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gaat je ook alleen maar om de chocolade, normaal doe je nooit zo aardig tegen mij
Nah ja, is meestal niet zo'n probleem, maar omdat het weekend ook al niet doorging, wil ik hm nu weleens zien. Vd week wordt het waarschijnlijk ook niets meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja, dat misschien afspreken is wel irritant, weet je nog niks.
Maar je mag wel een stukje hebben hoorquote:
Kutgevoel is dat inderdaad.... Sterkte in iedergeval.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, is meestal niet zo'n probleem, maar omdat het weekend ook al niet doorging, wil ik hm nu weleens zien. Vd week wordt het waarschijnlijk ook niets meer.
Met een squashracket hčquote:
Precies.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja, dat misschien afspreken is wel irritant, weet je nog niks.
Op z'n billen?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Met een squashracket hč![]()
Moeten frustraties uit haha.
Voor frustraties heb ik nog wel andere oplossingenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jouw toekomstige vriendinnetje treft het maarquote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Ooit eens, toen ik nog een vriendinnetje had
Toen moest ze zingen (ze zat bij een koortje) in een of ander dorp waar ik de weg niet kende. Ik gezegd dat ik geen tijd had ofzo, een of andere kutsmoes, en stiekem toch erheen gegaan. Leuk idee, uitvoering iets minder want er bleken daar op iedere hoek van de straat koortjes te staan en ik wist natuurlijk niet bij welke zij nou zat![]()
Evengoed, ik een rondje rijden door dat koleregat, want ik was er toch. Nou had zij een knįloranje Kia Picanto, en ik wist haar kenteken. En zo'n ding valt wel op tussen de grijze blauwe en zwarte golfjes en astra's. Dus ik daar geparkeerd en op haar gewacht, een keer gesmst dat er een vogel over 'r auto had gescheten (nog echt waar ook), en verder afgewacht. Toen kwam ze aangehuppeld en sprong ze me in de armen, helemaal gelukkig dat ik er wasEind goed al goed dus, en een hele leuke herinnering
Hij is snel/vaak moe omdat hij zoveel jaar terug een vrij heftig ongeluk heeft gehad. Moet ook al vrij snel veel bijslapen als hij 1 nachtje minder lang heeft geslapen. En in het hoogseizoen is het allemaal vrij druk ook. Loopt veel op het werk.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef Techno het volgende:
Maar hoezo te moe? Doet hij zwaar fysiek werk of is hij al ergens in de 60?
Ben je nu dronken en kan ik misbruik van je maken?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net whiskey op en het was vies en ik voel het nog branden
Als je met 'zijn' de oorzaak van mijn frustraties bedoelt, jaquote:
Dat zal best, maar voorlopig is ze nog verrekt goed in het spelen van verstoppertje. En ik suck bigtime, blijkbaarquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jouw toekomstige vriendinnetje treft het maar
Ik word niet dronkenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je nu dronken en kan ik misbruik van je maken?![]()
Whiskey is ook een mannendrankquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ja zijn billen of mijn billenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Als je met 'zijn' de oorzaak van mijn frustraties bedoelt, ja
Ah, kom maar op met die sappige verhalenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Als je met 'zijn' de oorzaak van mijn frustraties bedoelt, ja
Probeer eens een kastquote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar voorlopig is ze nog verrekt goed in het spelen van verstoppertje. En ik suck bigtime, blijkbaar
Hmmm whiskeyquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ooit eraan gedacht om Homo te worden als je zo goed in sucken bent?!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar voorlopig is ze nog verrekt goed in het spelen van verstoppertje. En ik suck bigtime, blijkbaar
Hoofdpijnquote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor frustraties heb ik nog wel andere oplossingen
Dat is wel een heel erg opzichtige hosselpoging Snuit.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooit eraan gedacht om Homo te worden als je zo goed in sucken bent?!
quote:
Heren, projectie is een gevaarlijk ietsquote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooit eraan gedacht om Homo te worden als je zo goed in sucken bent?!
Mijn rug is echt hard naar de kloten, kan geen klapMaar harry vond het fijn gister
Ben ik ooit!!!! subtiel geweest?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg opzichtige hosselpoging Snuit.
Hmm, lief knuffelen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hoofdpijn![]()
Ik ben echt de allerlaatste vrouw die hoofdpijn als excuus gebruikt, het is dus echt zo
quote:
Jij normaal?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]Ik heb een kanon een een whiskey op
Ik ben compleet normaal
Ik heb zaterdag een voorraad kanon en nog een partij andere drank bij.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben compleet normaal
Je bent altijd semi-bezopen dus?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben compleet normaal
Bierquote:
Of je worst lustquote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier
Een neger praat tegen mij, ik weet niet wat ie zegt!
Bloedworst of vleesworst?quote:
Neger = enorme vleesworst toch?quote:
Bier....quote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier
Een neger praat tegen mij, ik weet niet wat ie zegt!
Enorm dat wel maar beide kan, denk ik. (nog) geen ervaring meequote:
Meer dan zes Kanonnetjes wordt 't echt nietquote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een voorraad kanon en nog een partij andere drank bij.
owja.. daarom zou ik gaan tafeltennissen vanavondquote:Op maandag 4 juli 2011 19:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
bushmills FTWquote:
Ik ben natuurlijk geen MissBquote:Op maandag 4 juli 2011 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bier....![]()
Paar kratjes dan maar, even afgaande op het alcohol gehalte hier in singles
Woorden en letters enzo, geen vertaalmachine online?
Heb er iets meer bij, en whisky ook wel denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan zes Kanonnetjes wordt 't echt niet
Ik ging even uit van huppel, die is meer van het bierquote:
Oeh daar ben ik op dit moment heel gevoelig voorquote:
Huppel kan normaal gesproken veel meer opquote:Op maandag 4 juli 2011 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ging even uit van huppel, die is meer van het bier
Hoewel die laatst na 4 biertjes ook dronken was
Whiskey is te zwaar voor mijquote:Op maandag 4 juli 2011 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er iets meer bij, en whisky ook wel denk ik.
Dat was te merkenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel kan normaal gesproken veel meer op
Van bier kan ik gemiddeld genomen veel opquote:Op maandag 4 juli 2011 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ging even uit van huppel, die is meer van het bier
Hoewel die laatst na 4 biertjes ook dronken was
Niet tegen mijquote:
Iedere vrouw met hoofdpijn is daar gevoelig voorquote:Op maandag 4 juli 2011 19:56 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik op dit moment heel gevoelig voor
WTFquote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft bij mij in het cafe toen een flesje of 18 weggetikt, niks te merken
Zolang je maar doordrinkt dan want het moet wel op dan!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van bier kan ik gemiddeld genomen veel op
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wel tegen een lief meisjequote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik zo lang aandring krijg ik over het algemeen gewoon een hengst aan m'n bekquote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, wel tegen een lief meisjeAlleen heb ik echt uren moeten aandringen voor ze een knuffel wilde.. gek kind
Dat had ik ook verwachtquote:Op maandag 4 juli 2011 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik zo lang aandring krijg ik over het algemeen gewoon een hengst aan m'n bek
daar hoef je niet trots op te zijn vind ikquote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je pech hebt met een squash racketquote:
Oh mij vind je niet lief dus?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, wel tegen een lief meisjeAlleen heb ik echt uren moeten aandringen voor ze een knuffel wilde.. gek kind
ruitjes in je gezichtquote:Op maandag 4 juli 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je pech hebt met een squash racket
Zeg, ben ik niet genoeg ofzo?quote:
Vind het wel een prestatiequote:Op maandag 4 juli 2011 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
daar hoef je niet trots op te zijn vind ik
Speltip 16: spreid je kansenquote:
Jouw gemisquote:
moest ze d'r gevel bijvullen?quote:
waar maken 'we' kans op ?quote:
Vind zoveel mogelijk wegtikken nou niet iets om trots op te zijn, als het gezellig ala maar dan nog.quote:
Buh, dan ga maar bij een ander knuffelenquote:
Was ook gezellig, en het was over de hele dag verspreid.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind zoveel mogelijk wegtikken nou niet iets om trots op te zijn, als het gezellig ala maar dan nog.
meisje toch...quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
Mannen
Ik duik m'n bed in, fijne avond lieverds
Oftewel ze is er aan gewend zulke hoeveelheden tot zich te nemen en dus heeft missb ten onrechte die titelquote:Op maandag 4 juli 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was ook gezellig, en het was over de hele dag verspreid.
Maar dan nog kan ze meer hebben dan de gemiddelde man.
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
Mannen
MissB tikt flessen vodka weg he, dat is wat sterker dan een biertje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
Oftewel ze is er aan gewend zulke hoeveelheden tot zich te nemen en dus heeft missb ten onrechte die titel
Vrouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
Mannen
Tja sommigen hier hechten daar veel waarde aanquote:Op maandag 4 juli 2011 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker fucking boeiend wat iedereen wegtikt, serieus.
Alsof je daar trots op moet zijn
Ik bekijk het vanuit profesioneel oogpunt hequote:Op maandag 4 juli 2011 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker fucking boeiend wat iedereen wegtikt, serieus.
Alsof je daar trots op moet zijn
dealerquote:Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit profesioneel oogpunt he
Of een ICTjer... die noemen hun klanten ook gebruikers.quote:
True maar denk niet dat je blij bent als een of andere zuiplap je kroeg verbouwd of onderkotst?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit profesioneel oogpunt he
koolzuurgasquote:Op maandag 4 juli 2011 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben de cola-koning
Wat heb ik nu gewonnen?
true.. en schuldigquote:Op maandag 4 juli 2011 20:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Of een ICTjer... die noemen hun klanten ook gebruikers.
Cariės en overgewicht.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben de cola-koning
Wat heb ik nu gewonnen?
Users wel, maar in het Nederlands worden dat toch echt klanten. Maar ik heb geen Nederlandse klanten.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Of een ICTjer... die noemen hun klanten ook gebruikers.
Hoe zat dat ook weer met bier? Het equivalent van 2 bruine boterhammen per glas?quote:
Heb ik hier nog nooit meegemaakt gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2011 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True maar denk niet dat je blij bent als een of andere zuiplap je kroeg verbouwd of onderkotst?
Dat je van bier een buikje krijgt is allang achterhaald.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe zat dat ook weer met bier? Het equivalent van 2 bruine boterhammen per glas?
ik ben binnenkort wel een keer in de buurtquote:Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik hier nog nooit meegemaakt gelukkig
Waar is mijn buikje dan van?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat je van bier een buikje krijgt is allang achterhaald.
telefoon stralingquote:
Dan hoef ik in ieder geval niet te stoppen met drinkenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dagelijks bier maakt slank en gezond
Niet van het bier i.i.g.
Totdat een andere test uitwijst dat je wel een buik ervan krijgtquote:Op maandag 4 juli 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoef ik in ieder geval niet te stoppen met drinken
Die test negeer ik danquote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat een andere test uitwijst dat je wel een buik ervan krijgt
beter een buik dan korsakovquote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat een andere test uitwijst dat je wel een buik ervan krijgt
tetten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |