SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spezza19 op 04-07-2011 17:30:12 ]Dit account is niet meer in gebruik.
aahhhhquote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen (ex)schoonoudersof iig nooit ontmoet
Je bent een Vestaalse Maagd?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen (ex)schoonoudersof iig nooit ontmoet
neuh maar mijn "relaties" hadden dusdanig weinig potentie dat ik nooit schoonouders heb ontmoetquote:
Nou idd!quote:
True, maar hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
sommige mensen hebben echt het inlevingsvermogen van een visstick zeg
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maarquote:
Ehm ja, daar hebben veel mensen last van imho.. Niet leuk.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maar
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon niet nadenken over hoe sommige dingen bij iemand over kunnen komen enzo, onnodig kwetsend zeg maar
Ik vind bij een man een lekker kontje zeker wel een pluspuntquote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij mannen is dat toch ook wel een serieus onderschat puntje
Ik vraag me af of iemand 't altijd zo bedoelt. Ik denk het niet namelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, daar hebben veel mensen last van imho.. Niet leuk.
Ik heb er ook weleens last vanquote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 als je per bil rekentquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind bij een man een lekker kontje zeker wel een pluspunt
Nou nee. Het telt enkel als set natuurlijkquote:
Ja, op 1 bil kun je niet zitten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee. Het telt enkel als set natuurlijk
ik bedoel het goed denk ik dan weleensquote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens last vanDan blaat ik iets en denk ik gelijk: oh, dat komt lullig over, terwijl het niet lullig bedoeld was
I beg to differ!quote:
Nouk lijkt lichtelijk in een bitchy mood te zijn vandaagquote:
Grapje jongenquote:
kan ik hebbenquote:
vandaag?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nouk lijkt lichtelijk in een bitchy mood te zijn vandaag
Ik vind het interessant!
Ik vind jou ook lief schatquote:
Broek een maatje groter, beha'tje erbij?quote:
och germ!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Broek een maatje groter, beha'tje erbij?
Mja, een goede set billen......quote:
2 maten groter, viel dat niet eens op?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Broek een maatje groter, beha'tje erbij?
maar daar kun je niet van levenquote:
Watquote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij mannen is dat toch ook wel een serieus onderschat puntje
Nee hoor, dat viel wel meequote:
quote:
Nee, ben zelf meer van gezicht/tietenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, een goede set billen......![]()
* Spezza19 is een billenman
Je bedoelt dat je altijd naar haar tieten kijkt als je tegen haar praatquote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ben zelf meer van gezicht/tieten
Eh, neequote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
WIST JE DAT NIET DAN?!! OMG!!11! EINZ!111
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je altijd naar haar tieten kijkt als je tegen haar praat
je moet zo af en toe opkijken of ze niet boos wordt..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je altijd naar haar tieten kijkt als je tegen haar praat
wat boeit dat nou?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef clevy het volgende:
[..]
je moet zo af en toe opkijken of ze niet boos wordt..
En dat zeg je nu pas.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef clevy het volgende:
je moet zo af en toe opkijken of ze niet boos wordt..
als ze binnen mep-afstand is (daar waar je t beste d'r tetten bewondert) dan boeit datquote:
Je moet het gewoon tactisch doenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef clevy het volgende:
[..]
als ze binnen mep-afstand is (daar waar je t beste d'r tetten bewondert) dan boeit dat
a small price to pay...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef clevy het volgende:
[..]
als ze binnen mep-afstand is (daar waar je t beste d'r tetten bewondert) dan boeit dat
Oehquote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef rival het volgende:
ja nou had je me ff moeten vastpakke voelde je zo mijn lovehandles
Op haar werk?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
meisje liet net dr kickboxverwonding zien op dr kont, enige wat mij opviel is dat ze geen ondergoed aan had
.
zegt ze nuquote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
OehDat had je ff eerder moeten zeggen.
Is ze op d'r reet gevallen tijdens het kickboxen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
meisje liet net dr kickboxverwonding zien op dr kont, enige wat mij opviel is dat ze geen ondergoed aan had
.
Vrouwen voelen dat aan hoor, laatst ook, gelukkig kon ik woestgeil knipogen enzo maar andersquote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef Spezza19 het volgende:
Kijk, daar heb je dus nooit last van als je naar een dame d'r billen zit te staren....
Diequote:
paar flinke trappen gehad, zijkantquote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ze op d'r reet gevallen tijdens het kickboxen dan?
Ik moedig dat aanquote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Diewas meer vanwege het zonder ondergoed naar je werk gaan.
Ja, jij was druk!quote:
Dat snap ik jaquote:
Misschien klemde het wel te veel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Diewas meer vanwege het zonder ondergoed naar je werk gaan.
Aaah oké. Vraag me nog af hoe dat lukt zonder schoenen. Of waren het gewoon blauwe plekken?quote:
Dat zal het zijn.quote:
waarchijnlijk wel....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah oké. Vraag me nog af hoe dat lukt zonder schoenen. Of waren het gewoon blauwe plekken?
Ik heb nog geen schadequote:Op maandag 4 juli 2011 16:43 schreef rival het volgende:
waarchijnlijk wel....
trouwens, valt me op dat (kick)boksende vrouwen graag de "schade" laten zien
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef rival het volgende:
nooit te druk om jou aan me te laten zitten en dat we je zelf ook heus wel
Ja uiteraard, gewoon van die hele diep paarse plekken. moest meteen aan de tattoo denken van gisterenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah oké. Vraag me nog af hoe dat lukt zonder schoenen. Of waren het gewoon blauwe plekken?
dan werk je niet hard genoegquote:Op maandag 4 juli 2011 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen schade
[..]Oké, genoeg geslijm nu
Komt nog wel, pas 1 les gehad, donderdag ga ik voor les 2.quote:
Jajaquote:genoeg geslijm? ik zeg gewoon de waarheid
Mijn godquote:
Namen!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, er zitten er hier een paar in singles die in het Nederlands net zo gebrekkig schrijven.....
quote:
Spannendquote:Op maandag 4 juli 2011 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Grrr. Vandaag nog niks gehoord van die baan.Hopelijk morgen!
Ik heb die complete uitslag van die verkiezingen gemist.quote:
Staat in een spoiler in de OP.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
Ik heb die complete uitslag van die verkiezingen gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |