En ezeltje prik... er komt een vrijwilliger die zichzelf heeft uitgenodigd om als ezel te functionerenquote:
jeujjjjjjjquote:Op maandag 4 juli 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
Laysa, de smilies zijn er weer!
[..]
En ezeltje prik... er komt een vrijwilliger die zichzelf heeft uitgenodigd om als ezel te functioneren
Ik kom niet meer bijquote:Op maandag 4 juli 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
Laysa, de smilies zijn er weer!
[..]
En ezeltje prik... er komt een vrijwilliger die zichzelf heeft uitgenodigd om als ezel te functioneren
Lolwutquote:
Ik ga er ook een pakken!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mn zus heeft dr tongpiercing weer laten doorprikken.. Ze is single en de ordinairiteit slaat gelijk weer toe!
Een zus! 4.95 bij de Karwei, binnen 4 dagen reageren en je krijgt er een moerslossel bij!quote:
Ik heb al 2 schoonzussen...ben ik tevreden meequote:Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een zus! 4.95 bij de Karwei, binnen 4 dagen reageren en je krijgt er een moerslossel bij!
ik woon aan het station, jaquote:
Aaaaah vandaar.. ik vond het al zo snelquote:Op maandag 4 juli 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik woon aan het station, jaen die trein gaat door naar het centrum van Delfzijl, waar mijn zus stond met sleutel, en dan direct weer terug naar groningen.. en dus delfzijl west
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |