ben je het nu al weer vergeten?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh verrek, moet deze maand ook m'n superbak laten keuren
x2quote:
Ja, heb een nogal chaotisch weekend gehad.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je het nu al weer vergeten?je had het er een paar dagen terug ook al over
[..]
x2
Haiquote:
voor wanneer moet de bak gekeurd worden?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, heb een nogal chaotisch weekend gehad.
8 augustus.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hai
[..]
voor wanneer moet de bak gekeurd worden?
Hoiquote:
Hoe vroeg?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Under_Score het volgende:
klinkt goedmoet alleen op tijd naar mijn bedje
quote:
keerl zich druk maak'n oniequote:
quote:
Alvast feliquote:
Aanstaande zaterdag, yesquote:Op maandag 4 juli 2011 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alvast feliKomt er nog een dik feest?
22.00. morgen om 6 uur weer weg. dus half 6 er uit en volgieten met koffiequote:
alvast gefeliciteerdquote:
Dankje. Heb helemaal niet het gevoel dat ik morgen jarig ben..quote:
ja dat had ik dit jaar ook. de dag ervoor echt zon gevoel van goh, morgen jarig, maar even boodschappen doen dan..quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Heb helemaal niet het gevoel dat ik morgen jarig ben..
Rugzak?, waarom niet gewoon een sleave en klaarquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm kben op zoek naar een laptoprugzak...iemand tips?
dan blijft ie niet zo heel lang op de rug hangen zeg maarquote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Rugzak?, waarom niet gewoon een sleave en klaar?
Avond!
Heb ik ook, maar hoe om nou elke keer dat ding onder de arm mee te slepen naar school?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Rugzak?, waarom niet gewoon een sleave en klaar?
Avond!
21quote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja dat had ik dit jaar ook. de dag ervoor echt zon gevoel van goh, morgen jarig, maar even boodschappen doen dan..
en hoe jong gaan we worden dan
ik heb gewoon een kipling-rugzak waar hij in pastquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm kben op zoek naar een laptoprugzak...iemand tips?
mooie leeftijdquote:
ze wordt geen 3quote:Op maandag 4 juli 2011 20:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mooie leeftijd
ik weet nog wel toen ik 21 werd.... vroeger![]()
toen een mandarijn nog een traktatie was.
Ow zo, gewoon een Eastpak tas met laptop vak?, over het algemeen hebben die echte 'laptop-rugzakken' en nogal hoog 'nerd' gehaltequote:Op maandag 4 juli 2011 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb ik ook, maar hoe om nou elke keer dat ding onder de arm mee te slepen naar school?
Dat moet dan wel heel lang geleden zijn, inmiddels is een XXL-zak lays chip p.p. net genoeg!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:19 schreef Under_Score het volgende:
toen een mandarijn nog een traktatie was.
Oja, welkom op FOK!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
dan blijft ie niet zo heel lang op de rug hangen zeg maar
over chips gesproken, volgens mij heb ik dat opquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zo, gewoon een Eastpak tas met laptop vak?, over het algemeen hebben die echte 'laptop-rugzakken' en nogal hoog 'nerd' gehalte.
[..]
Dat moet dan wel heel lang geleden zijn, inmiddels is een XXL-zak lays chip p.p. net genoeg!
[..]
Oja, welkom op FOK!
maar 5 jaar, maar het voelt als een eeuwigheid. voel me oudquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Mdrop het volgende:
Dat moet dan wel heel lang geleden zijn, inmiddels is een XXL-zak lays chip p.p. net genoeg!
aww, komt wel goed jochiequote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
maar 5 jaar, maar het voelt als een eeuwigheid. voel me oud
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef omearos het volgende:
[..]
quarterlife crisis schijnt helemaal hip te zijn
quote:
wel beetje spuit 11quote:
avond?quote:
Geen idee maar dag/nacht ritme ligt beetje overhoopquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
avond?
welke tijdzone ben jij beland?
waren er nog dingen die net door de apk kwamen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tientje voor het knippen en 440 voor de apk + grote beurt.
Wij hebben een Ford Fiesta, das ook een leuke/fijne auto!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke betrouwbare auto van max 5 jaar oud. Dus geen franse en ik ben ook geen fan van italiaans. Kosten iets van 6000 euro.
Weet iemand nog iets?
mijn ford kaquote:
Alleen heideroosjes gezien daar, voor de rest van de avond in Hengelo geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, nog mensen naar Hobnob Almelo 2011 geweest? In topic nog helemaal geen reacties gehad, maar misschien dat er mensen van hier heen zijn geweest?
maximaal ¤ 6.000, bouwjaar minimaal 2006, handgeschakeld, benzine en binnen 100km van postcode 7482; geeft op autotrack.nl 1.583 occasionsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke betrouwbare auto van max 5 jaar oud. Dus geen franse en ik ben ook geen fan van italiaans. Kosten iets van 6000 euro.
Weet iemand nog iets?
Ach het is niet echt mijn muziek maar qua optreden waren ze wel top idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Sylvana het volgende:
@mdrop Heideroosjes waren echt geweldig! Ik stond helemaal vooraan, in begin zat ik zelfs op box, maar daar moest ik na tijdje van afHeb Marco zelfs aangeraakt
Zaterdag was mooi weer en vond terrein zeker niet te groot voor het aantal bezoekers
Oke gewaagd en niet heel slim, dat is mijn idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Sylvana het volgende:
@mdrop Het is ook echt een Almeloos festival, dus alleen in Almelo zelf hingen posters etc.
kneusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Redbaron het volgende:
Zowieso een festival in Almelo is van te voren gedoemd te mislukken
Bitchfight! Bitchfight!quote:
subaru impreza wrx?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Oja, ook geen ford ka
Focus zou nog wel kunnen
Het is 'sowieso'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Redbaron het volgende:
Zowieso een festival in Almelo is van te voren gedoemd te mislukken
Dat gemekker over Zowieso/sowieso/zowiezo/zo ie so E.D.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is 'sowieso'.
En wat ik er over heb gehoord was het een groot succes.
Over horen gesproken..ik kon hier thuis nog meegenieten van het gitaargejengel.
het gaat om een auto voor m'n vriendinquote:
eisen al ingevuld op autotrack.nl?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het gaat om een auto voor m'n vriendin
en waarom een bus? dan moet je je scheel betalen aan belasting
nee, zal ik vanavond eens doen.quote:
Het staat er zelfs onderquote:
quote:
Ik heb in oudere topics wel meegepost, maar ben op het moment erg druk, dus weinig tijd voor slowchat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef Redbaron het volgende:
Zeg Syl, kom je hier alleen om dat hobnop ding te promoten?
Want ik zie je hier verder nooit en ook nu reageer je alleen omtrent dat oh zo mooie festival..
Niet alleen afgaan op Bas' reactie, hij is soms wat lompquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb in oudere topics wel meegepost, maar ben op het moment erg druk, dus weinig tijd voor slowchat.
Maar door dit soort reacties voel ik me ook niet echt welkom hier
Je bent welkom hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb in oudere topics wel meegepost, maar ben op het moment erg druk, dus weinig tijd voor slowchat.
Maar door dit soort reacties voel ik me ook niet echt welkom hier
jij mag wel Wouter zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:01 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie
En hij heeft nog ongelijk ook, want heb ook gereageerd op diegene die nieuwe auto voor zijn vriendin zoekt
Nee, voor ons is het doodsliniaal..quote:
jullie mogen Wouter de almachtige zeggenquote:
Nathquote:
of schildermaatjequote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, voor ons is het doodsliniaal..
hoiquote:
mag wel, doe ik nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jullie mogen Wouter de almachtige zeggen
mooi vervenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:54 schreef omearos het volgende:
[..]
of schildermaatje
[..]
hoi
[..]
mag wel, doe ik niet
Verjaardag was chill. Heb een fatboy gekregen van 1.40m bij 1.80m, een door mijn broertje van mijn oude lattenbodem gemaakte nachtkastje, een nieuwe externe harde schijf en geld. Meeste krijg ik zaterdag en zondag probablyquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nath
Hoe was je verjaardag? En wat heb je gekregen?
ja, inderdaadquote:
ah, tof.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verjaardag was chill. Heb een fatboy gekregen van 1.40m bij 1.80m, een door mijn broertje van mijn oude lattenbodem gemaakte nachtkastje, een nieuwe externe harde schijf en geld. Meeste krijg ik zaterdag en zondag probably
Yesquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, tof.
zaterdag en zondag feestje voor vrienden en familie?
Hahaquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mdrop is dit te nerdachtig?http://www.neck.nl/produk(...)Dsearch&welt=default ?
Marko vroeg ook naar een rugtas, geen kofferquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha, naar mijn idee niet, ik bedoel ook meer die dingen met een grote plastic case enzo
.
dat lijkt d'r wel opquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bij neckermann is dat ding 70 euro, en bij informatique 47 euro
http://www.informatique.n(...)ook-backpack-xl.html
precies t zelfde?
koopjesjager Markoquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en hier nog goedkoper
https://www.afuture.nl/products/40339/TCB001EU__.html
wat een prijsverschil
Waar heb ik het over een koffer danquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Marko vroeg ook naar een rugtas, geen koffer
'grote plastic case'quote:
van zeiljacht naar koopjesjachtquote:
jij gaat binnenkort ook van villawijk naar krantenwijk?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij gaat binnenkort ook van villawijk naar krantenwijk?
Zonder dat je ooit zoiets gezien hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
'grote plastic case'
dat noem ik geen rugtas meer
plaats eens een plaatje van zo'n 'tas' danquote:
moej weer bakk'n ja?quote:
quote:
Kan zo geen goed voorbeeld vinden via google imagesquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
plaats eens een plaatje van zo'n 'tas' dan
Selmaquote:
qftquote:
quote:
quote:
jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teruglezen is te moeilijk voor je?
Ratelschatjequote:
ja voor vandaag wel. Morgen weerquote:
welke show?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehe ben bert visscher aan t kijken..geniaal.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:01 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Laatste dagje vakantie voorlopig, vanaf morgen 4 weken werken. En daarna nog 3 weken vrij, waarvan we nog lekker 8 dagen naar Mallorca gaan
klinkt goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 06:05 schreef Sylvana het volgende:
Ja, wij zijn begin dit jaar al naar Afijn geweest (in feb/maart ofzo) We hebben erg gelachen om de gebeurtenissen op en rondom de (echte) ijsbaanEn op ijsbaan kon hij zijn drukte ook een beetje kwijt :p
Dat gaat hij niet meer doen vrees ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
Ik zou het gaaf vinden dat Herman Finkers nog weer een nieuwe show zou gaan doen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Deel nieuwbouw van de Grolsch Veste is ingestort!
Idd, Markooo vind het maar wat grappigquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zois dat niet, volgens ANP liggen er mensen onder het puin...
Zeg ik dat het grappig isquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, Markooo vind het maar wat grappig
1e reactie? verder geen foto's gezien?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1e reactie? verder geen foto's gezien?
maar toen ik de foto op twitter zag, toen zag ik wel dat het ernstig was
je moet er inderdaad niet aan denken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het zal maar tijdens een wedstrijd gebeuren
Al 500 topics geleden ofzoquote:
Idd, dacht dat ze rampenzender van Overijssel waren, maar dat valt weer een beetje tegen. Volg het wel op Twitterquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als er een ramp gebeurd dan hoeven we iig niet naar rtvoost te kijken
quote:gerucht gaat dat de steunpilaren van de grolsch veste maar met één beugel vastzaten
Ik zit gewoon in Twente hoorquote:
antwoorden onthouden, naar hem toegaan, in 1 keer alles er uitgooien en dan weer weggaan; BAM! koekje van eigen deegquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hodvr, komt de huisbaas weer eens vragen stellen over vanalles en nogwat, maar hij geeft je geen tijd om te antwoorden![]()
ik in de Achterhoekquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in Twente hoor
En ja, alles goedMet jou?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
antwoorden onthouden, naar hem toegaan, in 1 keer alles er uitgooien en dan weer weggaan; BAM! koekje van eigen deeg
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef Sylvana het volgende:
Net op tvoost: Er arriveert nu 1 lijkwagen, dus waarschijnlijk minimaal 1 dode!
doet hij toch zelf ook?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Aanbellen, afraffelen en weer weglopen, schitterend
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef Sylvana het volgende:
Net op tvoost: Er arriveert nu 1 lijkwagen, dus waarschijnlijk minimaal 1 dode!
x2!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |