ben je het nu al weer vergeten?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh verrek, moet deze maand ook m'n superbak laten keuren
x2quote:
Ja, heb een nogal chaotisch weekend gehad.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je het nu al weer vergeten?je had het er een paar dagen terug ook al over
[..]
x2
Haiquote:
voor wanneer moet de bak gekeurd worden?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, heb een nogal chaotisch weekend gehad.
8 augustus.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hai
[..]
voor wanneer moet de bak gekeurd worden?
Hoiquote:
Hoe vroeg?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef Under_Score het volgende:
klinkt goedmoet alleen op tijd naar mijn bedje
quote:
keerl zich druk maak'n oniequote:
quote:
Alvast feliquote:
Aanstaande zaterdag, yesquote:Op maandag 4 juli 2011 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alvast feliKomt er nog een dik feest?
22.00. morgen om 6 uur weer weg. dus half 6 er uit en volgieten met koffiequote:
alvast gefeliciteerdquote:
Dankje. Heb helemaal niet het gevoel dat ik morgen jarig ben..quote:
ja dat had ik dit jaar ook. de dag ervoor echt zon gevoel van goh, morgen jarig, maar even boodschappen doen dan..quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Heb helemaal niet het gevoel dat ik morgen jarig ben..
Rugzak?, waarom niet gewoon een sleave en klaarquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm kben op zoek naar een laptoprugzak...iemand tips?
dan blijft ie niet zo heel lang op de rug hangen zeg maarquote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Rugzak?, waarom niet gewoon een sleave en klaar?
Avond!
Heb ik ook, maar hoe om nou elke keer dat ding onder de arm mee te slepen naar school?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Rugzak?, waarom niet gewoon een sleave en klaar?
Avond!
21quote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja dat had ik dit jaar ook. de dag ervoor echt zon gevoel van goh, morgen jarig, maar even boodschappen doen dan..
en hoe jong gaan we worden dan
ik heb gewoon een kipling-rugzak waar hij in pastquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm kben op zoek naar een laptoprugzak...iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |