abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99039633
Hobnob is een kleinschalig festival in Almelo. Het is een festival voor jong en oud. Afgelopen zaterdag was het weer zover. Dit jaar speelden er 14 bands/artiesten, verdeeld over 2 podia.

PODIUM OOST

Cirrha Niva
Stefany June
FilthyNelly
Vanderbuyst
Ska3
Heideroosjes
Some Where on Stage (Iron Maiden tribute)

PODIUM WEST

Planetary Sounds
Maggie's Bookshop
Chiraw
Proper Outfit
Bertolf
Radius
Flavium

Omdat het zo kleinschalig is, was het niet moeilijk om vooraan te staan. Ik heb dus een aantal mooie foto's kunnen maken. Vooral tijdens het optreden van Heideroosjes, want toen zat ik in het begin zelfs gewoon op de geluidsbox die tegen het podium aan stond. Na een tijdje moest ik daar wel vanaf, maar stond ik alsnog tegen het podium aan dus :) Nog meer mensen die geweest zijn?

FilthyNelly

Vanderbuyst

Bertolf

Ska3

Heideroosjes

Meer foto's staan op FotoSylvana
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:55:16 #2
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_99079154
Ik ben niet geweest, maar hoeveel mensen komen daar?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_99108959
Ik kan online geen officiėle bezoekersaantallen vinden (aangezien er vrije toegang was) Maar tijdens concert van de Heideroosjes zag het terrein er zo uit (foto zelf gemaakt, ik stond vooraan)

pi_99108988
Foto in TC Tubantia;

pi_99109058
quote:
HobNob, elk jaar een maatje groter

zondag 03 juli 2011 | 12:05 | Laatst bijgewerkt op: zondag 03 juli 2011 | 12:44

ALMELO - Het weer zat mee, het programma stond en dus wist het publiek zaterdag het muziekfestival HobNob te vinden. In het glooiende Schelfhorstpark speelden 's middags en 's avonds veertien rockartiesten, met als humoristische uitschieter Ska3, als publiekstrekker De Heideroosjes en als muzikale verrassing de Enschedese zangeres Stefany June.

De organisatie kijkt terug op een geslaagd festival. "We zijn nu vijf jaar bezig en het wordt elk jaar een stapje groter. Steeds meer publiek, steeds meer sponsoren, we hebben niet te klagen", aldus Niek Slaghekke van de organisatie, die de jarige zanger Bertolf even daarvoor een fles champagne overhandigde.

Ook burgemeester Jon Hermans bezocht de Almelose rockscene. Ze opende het festival officieel, vlak voor het avondprogramma. om daarna naar de Almelose Ruiterdagen te vertrekken.

Hoe het publiek van tien tot 73 het festival beleefde, staat maandag in de Almelose editie.

Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')