Ja, dat is ook zo. Al ligt het natuurlijk wel aan de hoeveelheid. Als je heel veel tegelijk koopt, ben je niet veel verzendkosten kwijt in UK...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:50 schreef automatic_ het volgende:
De prijzen zijn hetzelfde, maar er komen inderdaad verzendkosten bij op de site. Sommige mensen wonen ver van een Lush winkel af en dan is het goedkoper om via de webshop te bestellen.
Als ik zelf naar en winkel wil, dan ben ik met reiskosten ook duurder uit dan de verzendkosten
Tip: Als je een creditcard en/of Paypal hebt, bestel dan in The UKZelfs met verzendkosten is dat goedkoper dan in NL bestellen.
Nou ja, ik heb er voornamelijk problemen mee dat hun servicepunt aan de andere kant van de stad zit. En ik ben nooit thuis.quote:
Mjah, ik moet met het OV.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet er ook een stukje voor rijden maar je weet dan wel waar het isIk vind het niet zo erg, haha
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:38 schreef Dwyn het volgende:
Oh er is een wonder geschied.
Reactie:
Beste Moniek,
Het kan zijn dat je BB Seaweed last heeft gehad van de hitte. Als je ons je adres mailt, sturen wij je een nieuw masker toe.
Met vriendelijke groet,
Dineke
Lush Nederland
Het duurt even, maar dan heb je ook wat.
Idd dat. Maar verzenden met Royal Mail is ook niet echt een optie, in Arnhem komt het dan bij dat gare Presikhaaf Post terecht. Echt jammer, ik zou ook vaker bestellen als ik kon kiezen voor een andere vervoerder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:34 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb enorme ruzie met dhl. Die sturen pakketjes gewoon naar een verkeerd adres terwijl het goede op t pakje staat. En dat tot 3x toe. Als je ze dan voor de zoveelste keer belt, zeggen ze doodleuk dat er niemand aanwezig was (bij een kantoor waar een altijd bemand receptie is)
Ik doe voortaan wel mee met go's
Presikhaaf Post is inderdaad een faal an sich. Mijn pakketjes komen altijd totaal verkracht aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:41 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Idd dat. Maar verzenden met Royal Mail is ook niet echt een optie, in Arnhem komt het dan bij dat gare Presikhaaf Post terecht. Echt jammer, ik zou ook vaker bestellen als ik kon kiezen voor een andere vervoerder.
Het lijkt erop dat ze een grote UK order gedaan heeft. Slim, maar weet niet hoe blij lush hiermee is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:45 schreef Amasin het volgende:
Hee ik kwam dit tegen advertentie van een meisje die wel een hele grote verzameling te koop heeft gezet met geen gekke prijzen.
Misschien een ideetje om het goedkoop te krijgen, of zou het niet te vertrouwen zijn?
Het is goedkoper (minder winst) dan in nederland winkelen of bestellen. Maar wat niet weet, dat niet deertquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Waarom zou Lush niet blij zijn daarmee? Die hebben hun geld toch al?
"Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer."quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:45 schreef Amasin het volgende:
Hee ik kwam dit tegen advertentie van een meisje die wel een hele grote verzameling te koop heeft gezet met geen gekke prijzen.
Misschien een ideetje om het goedkoop te krijgen, of zou het niet te vertrouwen zijn?
Ja, bij zo'n servicepunt kan je alleen iets ophalen als je het daarnaar toe laat sturen. De spullen van Wehkamp kan je daar heen sturen, maar als ze het naar je thuis zenden en je bent er niet, dan gaat het ook naar dat depot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vind het bij DHL suf dat ik altijd naar het depot moet om mn pakje op te halen en het niet bij het servicepunt hier om de hoek op kan halen -.-.
Oh jammer dat het bij jou niet zo is! Ik wil op zich wel een flesje kopen maar als het maar een eenmalig effect is zou dat wat jammer zijn.. tenzij de shampoo op zich ook heel fijn is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik het nu om de x aantal dagen (zit eigenlijk geen regelmaat in), dus ik kan je niet echt helpenWel is het zo dat ik mijn haar geverfd heb en ik heb niet het idee dat het lichter is
Wel grappig als het zo'n effect heeft!
ik gebruik hem ook niet dagelijks (ook geen regelmaat). Merk wel dat bij daddy-o de verfkleur (van kappersverf) langer blijft hangen met daddy-o dan met bv supermarktshampoo. Nu weet ik niet hoe dat is met andere lush shampoo's omdat de verf op dit moment al wel aardig uit mijn haar is dus het niet meer zo opvalt. (dit is trouwens voor mij bij een rode tint)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik het nu om de x aantal dagen (zit eigenlijk geen regelmaat in), dus ik kan je niet echt helpenWel is het zo dat ik mijn haar geverfd heb en ik heb niet het idee dat het lichter is
Wel grappig als het zo'n effect heeft!
Ga je ook foto's maken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:28 schreef Suusje79 het volgende:
Gisteren bestelling geplaatst voor mezelf en m'n ma (die heb ik ook al zo gek gekregen) en nu al shipped! Had een leuke meevaller dus het is een flinke bestelling geworden. Kan weer niet wachten tot het binnen is!
ik vind jungle echt fijn, krijg er hele mooie krullen vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:08 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, lekkerrrrr!
En ik denk weer; Oja, Jungle... Die moet ik gaan gebruiken!
Ik ben telkens te lui om hem te pakken... hij ligt nog gewoon in de verpakkingquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik vind jungle echt fijn, krijg er hele mooie krullen van
Tuurlijk ga ik dat doen!! In iedergeval voor op het Lush forum maar zal ze ook hier plaatsen! Ben wel helemaal vergeten Slammer te bestellen! Nou ja, volgende keer maar weer!quote:
Daar was ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
Oh crap, ik was er heilig van overtuigd dat de VIP-avond in Rotterdam morgen was
Het bleek vorige week geweest te zijn
Ja, blond, dan krijg je datquote:
Zeg alsjeblieft dat het er vre-se-lijk wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar was ik![]()
Heb trouwens uitgevonden dat met de zachte kant van zo'n schoonmaaksponsje voor in de keuken, je gezichtsspul er ook prima af gaatscheelt veel geplens!
Ja, kloptquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Is het normaal dat (Lush)zeep wat 'stroef' aanvoelt op je lichaam?Ik heb nooit een stuk zeep (alleen vloeibare zeep), maar heb nu een stuk lemslip en die voelt zo stroef/ruw-achtig.
Dat is bij alle stukken zeep zo? Wellicht een kwestie van wennen, maar ik vind het niet erg prettig aanvoelen.quote:
Ik vind het onder de douche ook niet zo fijn, maar als mijn huid droog is, dan heb ik er weinig last van. Lemslip heb ik zelf nooit gebruikt, maar wel Rockstar. Als ik die (als blok) op mijn huid doe, dan is het stroef, maar i.c.m. een puff valt het wel mee. En als ik mijzelf afdroog, dan is het ook zachterquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is bij alle stukken zeep zo? Wellicht een kwestie van wennen, maar ik vind het niet erg prettig aanvoelen.
Normaal valt dat wel mee, zeker na het afdrogen, maar lemslip is heel erg ontvettend en maakt de huid heel stroefquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Is het normaal dat (Lush)zeep wat 'stroef' aanvoelt op je lichaam?Ik heb nooit een stuk zeep (alleen vloeibare zeep), maar heb nu een stuk lemslip en die voelt zo stroef/ruw-achtig.
Een puff is wel een goed idee! Dat kan ik nog proberen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het onder de douche ook niet zo fijn, maar als mijn huid droog is, dan heb ik er weinig last van. Lemslip heb ik zelf nooit gebruikt, maar wel Rockstar. Als ik die (als blok) op mijn huid doe, dan is het stroef, maar i.c.m. een puff valt het wel mee. En als ik mijzelf afdroog, dan is het ook zachter
Het ligt dus niet aan mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Normaal valt dat wel mee, zeker na het afdrogen, maar lemslip is heel erg ontvettend en maakt de huid heel stroef
Jup! Ik vind de zepen heerlijk ruiken en er leuk uit zien, maar in gebruik vind ik het nietsquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:46 schreef Rituals het volgende:
Een puff is wel een goed idee! Dat kan ik nog proberen.
Ooo leuk!! Hebben ze het toch goedgemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik heb mijn vervangende BB Seaweed binnen. Vers gemaakt op 4 juli. Met nog 2 proefjes erbij en een groot stuk van die Japanse zeep.
Lief van Lush
Oo jammerquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:46 schreef kahlie het volgende:
Terug van vakantie... geen badLush is dus weer ongebruikt mee terug gegaan... jammer...
Nu ga ik lekker de douche in met Diirrrrty
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef morgane het volgende:
Dammit. Dacht afgekickt te zijn van mijn beginnende Lush-verslaving, maar tijdens een shoptripje naar Essex toch weer overstag gegaan
Ik heb gekocht:
- Tiny Hands
- Dark Angels
- Charity Pot sample
- Squeeky Green
- Sweety Pie
Proefjes die ik heb gekregen:
- Imperialis
- Miranda
Het valt mee, maar toch
Nee, een paar, voor als we op vakantie een bad hebben. Maar ik wilde ze graag opmaken zodat ik de doos van Lush kon kopen met de mini-bruisballlenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:43 schreef automatic_ het volgende:
Klaaaár! Wat is het weer netjes
Oké, hier wil ik vanaf. Ik zal het eerst hier plaatsen en vrijdag (ofzo) op het Lush Forum.
• Sweet en Shower: Ik ben vatbaar voor "goede doelen dingen", maar echt... Ik ga dit niet gebruiken. Ik denk overigens dat het niet zo'n goed idee is om dit door de brievenbus te doen (ziplock), omdat het erg plakkerig is!
• 1/2 Tiny Hands
• Cynthia Stout Shampoo, 30ml (kan door de brievenbus)
[*] Glogg
• Eggnog
• Honeytrap
• Once a Year MB
• Happy Blooming (nieuw)
[ afbeelding ]
Hmm, apart?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Elohel het volgende:
Hoi![]()
Ik snap iets geloof ik niet helemaal, je kunt toch nu met paypal betalen op de engelse webshop? Ik krijg die keuze namelijk niet
Ja ik heb ze op de tafel voor mij liggen en de hele kamer ruikt heerlijk op dit momentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:25 schreef automatic_ het volgende:
Dat zijn inderdaad twee erg lekkere zepen!
Wat is die puff eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe ze meestal in twee of vier stukken en dan neem ik een stukje mee. Ik wrijf dan net de zeep over een puff
Het is, gelukkig, uiteindelijk gelukt. Geen idee waarom ik de paypal optie eerst niet kreeg, maar goed, nu maar ongeduldig op mn bestelling wachtenquote:
je hoeft je niet te schamen hoor, alleen echte lush verslaafden weten wat een puff isquote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ofcourse, heb zo een ding al jaren in de douche hangenDankjewel!
Nou ik ben bang dat ik ook verslaafd ga raken.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen hoor, alleen echte lush verslaafden weten wat een puff is
Ik relateer een puff altijd aan Dove enzo, want die hebben al die pakketjes met die erin. Lush heeft volgens mij nog nooit een puff verkocht.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen hoor, alleen echte lush verslaafden weten wat een puff is
quote:The party will be Thursday 14th July, 10am-9pm. I appreciate that this is quite short notice and apologise in advance for not giving you more time to prepare.
Anyway, please try to clear your diaries for there shall be fun, frolics, competitions and of course some special products (Body Lotions anyone?! ) to buy on the day.
Also, make sure you check out BigHarry's thread for the Special Shower Gel – we need a name so let’s hear your answers and one of you could win a year’s supply!
I'll be back with a few more party details on Monday, if not before (I am currently on holiday and have terribly sketchy internet connection where I'm at just now ), but doubtless Harry, Liz, Hilary et al will be around to help with any queries ahead of the big day. I just wanted to drop in to give you as much notice as possible.
The usual Forum Party set-up will apply... 10% vouchers can't be used against limited edition Forum Specials but can be used on other Lush and Retro products, as normal; standard shipping rates will apply (see http://www.lush.co.uk" target="_blank" target="_blank" target="_blank for details); staff are asked to order the following day (Friday 15th July); etc, etc...
I hope that we can have a brilliant day and one that reflects my deep appreciation for all your help, support, feedback and banter since I joined the company. I am even hoping that Hilary might be nice to me at this one! No danger, I reckon!
Now, please prepare yourselves to P-A-R-T-A-Y!!!
Tx
Kortom;quote:Name the Forum Shower Gel!!
by BigHarry on Fri Jul 08, 2011 1:55 pm
For the very special (much anticipated and awaited!) Forum Party next week, Vicky and I popped to the Lush Labs and with Wesley’s help, came up with a brand new Shower Gel, just for you!
We had been reading all of your feedback on the Forum about how you wanted more Shower Gels in the range (so we managed to get Big to agree to let us have It’s Raining Men back for starters!)
We also wanted to push our luck and see if we couldn’t sneak another one in there too.
We collected your feedback and tried to distill all your ideas into one creation (a tricky job, believe us!) and managed to come up with a new Shower Gel that we hoped would please most people.
Vicky had been quaffing French Martini cocktails the night before and this, coupled with your ideas, helped us come up with this fruity, boozy, vibrant new product. We liked the recipe for a classic French Martini cocktail (raspberry, vodka, pineapple juice and lemon) and we added in some aloe vera for good measure. A perfect, fruity cocktail body and hair to use in the shower to refresh, cool and tone the skin. Sound ok?
The only thing is that we’re struggling with a name. With the Forum Party in just under a week away, we thought what better way to come up with a funny, clever and perfectly apt name – than to ask you lot!
So from now until Midnight Monday 11th July 2011, please post your name suggestions (one per post please but you can enter as many times as you like) – the winner will receive a year’s supply of ??? Shower Gel (12 x 500g bottles!)
This Shower Gel will be a one-off; try as we did to get it into the range permanently, Big’s told us it’s just for this party so make sure you enter the competition to win (oh and buy some next week at the party please too ;D)
Good luck
Big Harry x
P.S. – We’ll announce the winner on Tuesday afternoon here. Judges’ decision is final (whoever that judge may be. We haven’t decided yet!)
Jup, speciale producten die alles via de telefoon te bestellen zijn op die dag. Soms hebben ze ook nog koopjes en vorige keer kreeg je bij 30pond een cadeautje erbij (Spring HatBox)quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Eef999 het volgende:
En wat is er zo bijzonder aan de forum-party's?? Special products?
Ben te kort verslaafd om meegemaakt te hebben![]()
En ik heb vorige week een flinke bestelling binnengekregen, dus ben behoorlijk voorzien![]()
Of het moet wel heeeeel speciaal zijn
Oh, is dat deze keer ook? Met de Ming Hatbox van kerst was ik erg blij.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup, speciale producten die alles via de telefoon te bestellen zijn op die dag. Soms hebben ze ook nog koopjes en vorige keer kreeg je bij 30pond een cadeautje erbij (Spring HatBox)
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:34 schreef Tamashii het volgende:
Omg, elke keer als ik Glogg ruik, dan word ik warm van binnen enzo. Ik vind het de fijnste geur van Lush.
Zo, ja, wil je dat dan even melden? Ik heb nog steeds geen Lush Forum accountquote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef automatic_ het volgende:
Wie weet geven ze iets weg met de Forum Party
Ik ben heel hard aan het duimen, ik had een mega-order on-hold staan tot de happy feet gift uit zou komen en die is nu uit dus dan kan ik net zo goed even wachten tot de forumparty als dat nog wat extra's oplevert.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef automatic_ het volgende:
Wie weet geven ze iets weg met de Forum Party
Ik heb:quote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef automatic_ het volgende:
HahahahaWelke geuren heb je dan in hemelsnaam nog?
Denk je dat er nu nog iets bij komt?
Wat lief dat je aan me dacht! Ik mag met eveline mee bestellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:08 schreef Nanook24 het volgende:
Murmeli, ik moest inderdaad aan je denken.
Kun je niet iets regelen met een andere forumster, dat je een lijstje doorgeeft om te bestellen?
Ooo kijk! Anders mocht je ook met mij mee doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan me dacht! Ik mag met eveline mee bestellen
Naja, ik ga wel bestellen, maar het ligt er een beetje aan hoeveel je wilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef Lissy88 het volgende:
Is er iemand hier die een go organiseerd? Aangezien ik op het lush forum eerst mee zou doen, maar dat gaat nu dus niet door
auto, euhm... als je gaat bestellen en je besteld die forum special, worden die ook in 100 gr verkocht? want wil het wel proberen maar wil niet teveel uitgeven zeg maar want ben aan het sparen voor een goede fiets voor mijzelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik ga wel bestellen, maar het ligt er een beetje aan hoeveel je wil
Ohhh...... mag ik n proefje Strawberry santa van jou? (ruilen tegen iets ofzo)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha cat, erg is dat he! Ik ben ook flink aan het de-stashen.
Heb nu aan douchegels nog het volgende:
Grote fles B Elektro
Medium flessen Happy Hippy, Grass, TOB en Taaitaai
Kleine fles glögg
En dan nog een stapel jelly's (karma, snowshowers, gfb, strawberry santa). Jelly's komen er hier iig niet meer in, gebruik het amper.
Heb net een cadeautje gemaakt voor een collega, een kleine honey bee, stukje karma en miranda zeep en een stukje sexy boy.... heb ik zo ook weer wat minder zeep
hmm en kom jij na de tijd een keer in de buurt van rotterdam in het weekeind? want de verzendkosten zijn wel behoorlijk hoog in nederland en dan heb je de verzendkosten van lush zelf nog maar ik zit wel te twijfelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef automatic_ het volgende:
Nee, die douchegel alleen in 250 & 500De middelste is £9.95 en de andere £17, - dacht ik.
Als je niet zoveel hoeft, kan ik wel proberen hem er bij mijn go bij te smokkelen? Moet ik t alleen vrij snel weten, want ik lig over een uurtje of 6 a 7 wel in mn mandje denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:25 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm en kom jij na de tijd een keer in de buurt van rotterdam in het weekeind? want de verzendkosten zijn wel behoorlijk hoog in nederland en dan heb je de verzendkosten van lush zelf nog maar ik zit wel te twijfelenwant die american cream is ook een special toch of kan je die ook normaal bestellen?
ik denk dat ik alleen de SG wil hebben, of een proef (wil eigenlijk maar 100 gr) of die van 250 grquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je niet zoveel hoeft, kan ik wel proberen hem er bij mijn go bij te smokkelen? Moet ik t alleen vrij snel weten, want ik lig over een uurtje of 6 a 7 wel in mn mandje denk ik
AC is alleen nu inderdaad. De sg en de andere cremes ook
Ja hoor, ik heb nog 2 van die gevallen liggen dus stuur je wel een fijn stuk op. Pb je adres nog even, weet niet of ik die van jou nog hebquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhh...... mag ik n proefje Strawberry santa van jou? (ruilen tegen iets ofzo)
Harry's name-to-be-confirmed Shower Gel 250g £9.95quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik ga wel bestellen, maar het ligt er een beetje aan hoeveel je wil
Ik kom niet meer in Rotterdam dus dan kan je beter met Murmeli meedoenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk dat ik alleen de SG wil hebben, of een proef (wil eigenlijk maar 100 gr) of die van 250 gr
Ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef Lissy88 het volgende:
[..]
Harry's name-to-be-confirmed Shower Gel 250g £9.95
American Cream Lotion 225g £12.50
Lemony Flutter Lotion 225g £13.00
Dat zou ik graag willen hebben en aangezien ik zelf geen cc heb
Als je maar n beetje hoeft kan je van mij wel een (grote) proef krijgen. Ik bestel 250, dat krijg ik toch niet op. 100 gr weet ik niet of ik dat wil missen maar 50 kan zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk dat ik alleen de SG wil hebben, of een proef (wil eigenlijk maar 100 gr) of die van 250 gr
Vind je dat ook al lekker?quote:
Ook al zegt de grootste lush-stasher van dit topic!quote:
Jij vindt dingen lekker die ik niet zo lekker vond, hihi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook al zegt de grootste lush-stasher van dit topic!
Dat geeft niks te maken met vinden. Smitten IS lekker, that's just a fact!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij vindt dingen lekker die ik niet zo lekker vond, hihi.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
Smitten is vies, stinkt en bah. En ik krijg ontzettende hoofdpijn van die geur. Net zoals Snowcake en Marziban![]()
![]()
quote:
Da's geen forum party special maar een retro.quote:
Nope, er zijn ook geen leftoversquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef kahlie het volgende:
Geen extra kado's bij xx GBP?
Ik denk dat ik hem dan oversla, want ik zag niets echt super leuks...
Huh? Fruity Beauty is een Forum Special hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Da's geen forum party special maar een retro.![]()
Maar nee, ik heb hier nog een zo goed als volle fles (250gr) Dirty staan, en nog ToB (100gr) en ik ga RRR bestellen dus dan ben ik voorlopig wel weer voldoende voorzien.
Gezamelijk zijn we goed voor een slordige 140 GBP
Nee, ze hadden niets extra en ook geen left oversquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal?? Krijg je nog iets extra??
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef automatic_ het volgende:
Bij zo'n bedrag is een kortingsbon altijd erg fijnHaha.
quote:Your order has been updated to the following status:
Shipped
Het was er vandaagquote:
Maakt niet uit, eerst insmeren en dan 10 min wachten met douchen he.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gewoon thuis![]()
Ik vergeet telkens Turkish Delight mee te nemen onder de douche
Ik had de laatste keer gevraagd om een dhl-proof box, dat hebben ze dus ook gedaan... haha.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:14 schreef Eef999 het volgende:
Wat zonde, die bruisballen!! Nu moet ik wel zeggen dat de dozen van Lush slappe hap zijn![]()
En als ze al die ballen (je had er best veel) er los ingooien, kan het ook niet goed gaan![]()
Ben benieuwd naar de reactie Lush, ze lossen idd alles wel goed op
Die ga ik zeker onthouden voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had de laatste keer gevraagd om een dhl-proof box, dat hebben ze dus ook gedaan... haha.
Ze hadden zelf nog iets bij mn comment geschreven, dat ze een extra stevige hadden gepakt en hoopten dat het zou werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker onthouden voor de volgende keer.
Slim!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had de laatste keer gevraagd om een dhl-proof box, dat hebben ze dus ook gedaan... haha.
Oke... Apart! Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Nanook24 het volgende:
Vandaag zat er ineens weer een Lush pakketje bij de post met de ontbrekende artikelen en pagina 2 van de bestelling.Verzonden met Royal mail en dus bezorgd door Selectvracht. Ik heb nog niets teruggehoord van Lush dus ik wacht het nog even af.
Ik heb nu wel een dubbele proef American cream en bij deze zat wel Retread conditioner, ik weet nu al op welke ik over ga stappen als de Coolaulin straks uit de retro gaat. Retread ruikt echt super lekker.
Hier nog een fan van de geurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef Tinteling het volgende:
Zojuist heb ik het volgende besteld;
Grass - Happy Hippy - Rehab - Retread - Dream Cream - RubRubRub - Angels on Bare Skin.
Ik ben helemaal weg van de geur van RubRubRub, is er een vergelijkbare geur bij Lush?
En jij bent nog wel de expert hierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist niet dat er meer dingen in die geur waren
Dankjewel, dit ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:56 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Hier nog een fan van de geur![]()
![]()
zeep; 17 cherry tree lane (alleen ik UK verkrijgbaar)
bruisbal; Sakura
shampoo; Seanik
Is big blue niet een beetje in de lijn van sea vegetable?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
De sea vegetabledaar mag van mij wel een badderluchtje van
Je kan ook online bestellen he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 04:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik van die winkel gehoord heb.
De dichtstbijzijnde winkel zit blijkbaar op minstens 2,5 Ã 3 uur rijden.
Join the clubquote:Op zaterdag 23 juli 2011 04:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik van die winkel gehoord heb.
De dichtstbijzijnde winkel zit blijkbaar op minstens 2,5 à 3 uur rijden.
Nou, dat valt dus wel mee zoals je zietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:13 schreef Eef999 het volgende:
[..]
En jij bent nog wel de expert hier![]()
Die zeep had ik bij mijn laatste bestelling![]()
![]()
Ik was heel vaak mijn handen nu, alleen maar om die geur
Ik heb je snowcake ontvangen trouwens... die lag op mij te wachten toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
De sea vegetabledaar mag van mij wel een badderluchtje van
Daarom engeland, is het 25 pond, en als je nog meer besteld (alleen hiervoor 8 euro verzendkosten betalen is een beetje veel) is het weer goedkoopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef eenleukenaam het volgende:
Waarom is die Vanillary zo duur joh? 45 euro voor 30 ml?! Dat vind ik echt héél jammer; het is het perfecte luchtje voor mij
Mja, had ik ook bedacht maar ik hoef verder niks. Wordt hier wel eens georganiseerd dat men samen bestelt? Of is dat dan weer niet de moeite voor de meesten :p anyway, als iemand zich aanbiedt om mee te bestellen wil ik me er wel aan wagen denk ik...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:50 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Daarom engeland, is het 25 pond, en als je nog meer besteld (alleen hiervoor 8 euro verzendkosten betalen is een beetje veel) is het weer goedkoop
Vandaag zat bij de post een nieuw pakketje met deel 2 van de bestelling (die in eerste instantie niet geleverd leek) en vervanging voor de bruisballen en stepping stones die in de eerste zending kapot waren. Ondanks dat er op de bon "WRAP WELL" stond zijn er weer een bruisbal en een stepping stone niet heel overgekomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Nanook24 het volgende:
In elk geval had ik vandaag mail terug van Lush dat ze graag een copy van de factuur/pakbon per mail willen hebben zodat ze na kunnen gaan waar het mis is gegaan en ze gaan, zoals we dat van Lush gewend zijn, de kapotte spullen opnieuw verzenden.
Je bent tussendoor op vakantie geweest?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb je snowcake ontvangen trouwens... die lag op mij te wachten toen ik thuis kwam
lekkerrrrrr!v
Ja, dan weten ze dat het (nog...) beter kan. Ik denk dat ze er weinig mee doen maar tochquote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Nanook24 het volgende:
Eerlijk gezegd waren de stepping stones net zo verpakt als anders, dus gewoon in het cellofaan en in de doos zaten ook niet anders dan van die witte dingen die er anders ook in zitten en het was ook geen DHL-proof-box zoals douche-eendje laatst zo mooi omschreef.
Het enige dat nu anders was is dat de bruisballen apart in van die gele zakjes zaten.
Misschien inderdaad toch nog maar even mailen, al is het maar om te laten weten dat dit toch ook niet de beste manier van verzenden is.
Heerlijk!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:54 schreef Murmeli het volgende:
Ja, was een maand de hort op![]()
Handig via MP.
Weet je al wat je gaat scoren? Zo heerlijk he, shoppen
Ik heb ze gisteravond nog een mailtje gestuurd. Vond het nog lastig om het in goed Engels op te zetten maar dat is uiteindelijk gelukt. Ik reken niet op bericht terug dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:13 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dan weten ze dat het (nog...) beter kan. Ik denk dat ze er weinig mee doen maar toch
Feu de Bengale oftewel FizzBanger zegt de Lush site, al is de onze niet zo heel heftig geel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:54 schreef Nanook24 het volgende:
@ Kahlie, dat is nog eens verwennerij!! Welke bruisbal hadden jullie erbij gekregen?
Inmiddels is alles binnen. Maar vanmiddag ga ik sowieso naar Amsterdam, dus ik zal ook even de Lush binnengaan.quote:
Ben benieuwd hoe de SG is, volgens mij is het wel weer zo'n haat/liefdegeur. PS is idd tof, ga binnenkort weer wat spul bestellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:45 schreef automatic_ het volgende:
Hahaha, lekker -Peach! En lang leven I Love Juicy!
Ik heb een extra fles Forum Special SG bij mijn bestelling erbij gedaan volgens mij![]()
Ik heb vandaag mijn Pure Soap bestelling (weer...) binnen gehad. Wat is dat toch leuk om uit te pakken, haha. Ik heb nu 10 bruistabletten gekochtQua prijs / kwaliteit vind ik ze, stiekem..., fijner dan die van Lush
Nice. Ben je al aan het stuiterenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik verwacht aankomende week mijn Forum Party bestelling
Dat zou zeker tof zijn! Ben erg benieuwd hoe de sg is uitgevallenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik verwacht aankomende week mijn Forum Party bestelling
Ja, ik ook! Haha.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat zou zeker tof zijn! Ben erg benieuwd hoe de sg is uitgevallen
wauwie!! Wat zijn die mooie blikjes vooraan? De sg-kleur doet me denken aan zon mixdrank, passoa-jus ofzoquote:
Hmmquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:05 schreef automatic_ het volgende:
Fruity Beauty is lekkerrrrr!![]()
Dat is SteamcreamDie kon je ook éénmalig mee bestellen voor 5pond. Of naja, dat is wel vaker bij zo'n Party dat die er zijn
En is SteamCream leuk, lijkt het op DreamCream?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:05 schreef automatic_ het volgende:
Fruity Beauty is lekkerrrrr!![]()
Dat is SteamcreamDie kon je ook éénmalig mee bestellen voor 5pond. Of naja, dat is wel vaker bij zo'n Party dat die er zijn
Ik heb toevallig net geroken en het ruikt hetzelfde heb ik het ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En is SteamCream leuk, lijkt het op DreamCream?
Jaaa, leuk hè? Haha. Ik heb de bovenste gehoudenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:09 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Hmmziet er lekker uit
![]()
![]()
Leuk die kleine potjes
Morgen breng ik het weg!quote:
Jummie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:46 schreef Eef999 het volgende:
Bij Puresoap nu ook de solid perfume TOB-dupe
Nice. Mij lijkt dat Gorilla parfumpakketje van Lush ook wel tof eigenlijk, heeft iemand dat besteld? Oh en heb afgelopen donderdag of vrijdag bij Pure Soap besteld maar het is nog steeds niet verstuurdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:46 schreef Eef999 het volgende:
Bij Puresoap nu ook de solid perfume TOB-dupe
Ik heb besteld bij PSquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jummie!
Ooo Fruity Beauty is lekker onder de douche
Heb je wel de bevestiging van betaling binnen??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:56 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nice. Mij lijkt dat Gorilla parfumpakketje van Lush ook wel tof eigenlijk, heeft iemand dat besteld? Oh en heb afgelopen donderdag of vrijdag bij Pure Soap besteld maar het is nog steeds niet verstuurdis ze op vakantie ofzo?
Yep, vrijdag al. * -Peach is ongeduldigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Heb je wel de bevestiging van betaling binnen??
Snap ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:27 schreef -Peach het volgende:
[..]
Yep, vrijdag al. * -Peach is ongeduldig
Jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:54 schreef Dwyn het volgende:
Als het pakketje via 'courier' komt, bedoelen ze toch DHL? En dan kon je toch een trackingcode aanvragen?
Ik had ze gekocht toen ze 7pond warenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:56 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nice. Mij lijkt dat Gorilla parfumpakketje van Lush ook wel tof eigenlijk, heeft iemand dat besteld?
Is die hand/body-creme fijn? Zit daar wel meer geur aan dan de body-butter??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef automatic_ het volgende:
Nee, ze is niet op vakantie.
Wat heb je gekocht?
Verse producten duren namelijk langer. Ik had Hand/Body creme van TOB en deze is op 24-7-2011 gemaakt en ik had mijn pakketje de 26e binnen
Jup, die maakt zij ook vers! Volgens mij is haar levertijd normaal 5 [b[werk[/b]dagen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef -Peach het volgende:
Ik heb 2 foaming scrubs gekocht en zo'n foaming bodybutter, zal wel vers zijn denk ik dan.
Ja, niet normaal hè?!quote:Waren die parfums eerst echt maar 7 pond?? What the hell, afzetters
Ja, ik vind hem fijn & hij ruikt veel sterker dan de Body Butter. Ik heb het idee dat ze een beetje aan het "spelen" is met de geur-sterktes. Als je hem op je huid doet, dan ruik je hem ook een lange(re) tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Is die hand/body-creme fijn? Zit daar wel meer geur aan dan de body-butter??
Die body butter is wel heerlijk, maar had wat meer parfumolie in gemogen....
Daarom nu maar de solid perfume, om te snuffelen
Voor de volgende keer danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem fijn & hij ruikt veel sterker dan de Body Butter. Ik heb het idee dat ze een beetje aan het "spelen" is met de geur-sterktes. Als je hem op je huid doet, dan ruik je hem ook een lange(re) tijd
Ik vind het sorry... haha een aanrader!
Oeh, wat verstandig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:42 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Voor de volgende keer daneerst eea opmaken
Maaaaaar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Altijdbehalve als ik weer nieuwe dingen zie, zoals vandaag de sp
Ja, maar ik heb 'm echt nodig, omdat de body-butter te weinig ruiktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maaaaaar!
Die SP staat er volgende maand ook nog wel op
Hmm...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 'm echt nodig, omdat de body-butter te weinig ruikt
Verzondenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:27 schreef -Peach het volgende:
[..]
Yep, vrijdag al. * -Peach is ongeduldig
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:39 schreef Nune het volgende:
De doos van Auto is hier binnen! Fruity Beauty ruikt erg lekkeren de AC crème ook. Ik ben weer blij!
Jeeeeeej!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:14 schreef Lissy88 het volgende:
Aah, heb spijt dat ik 'maar' 250gr van Fruity Beauty besteld hebt het ruikt echt heerlijk.
Ahhhh! Wat leuk! hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef agenda het volgende:
Ik kijk net om van de computer zit zoon lief de lush times te lezen.
Jummie! Geniet ervanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Alsgeenander het volgende:
Mijn bestelling is ook binnen!! Had om wat proefjes gevraagd maar die zaten er niet bij helaas :-( Maar verder helemaal blij en zin om te smeren/douchen/scrubben/lekker ruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |