abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 juli 2011 @ 07:20:03 #76
274310 agenda
altijd vol!
pi_99186308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef morgane het volgende:
Dammit. Dacht afgekickt te zijn van mijn beginnende Lush-verslaving, maar tijdens een shoptripje naar Essex toch weer overstag gegaan :D

Ik heb gekocht:
- Tiny Hands
- Dark Angels
- Charity Pot sample
- Squeeky Green
- Sweety Pie

Proefjes die ik heb gekregen:
- Imperialis
- Miranda

Het valt mee, maar toch :P
:o Helemaal afkikken van lush kan niet he, dat weet je toch :D
pi_99186405
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef automatic_ het volgende:

Oo jammer :( Heb je veel badspullen?
Nee, een paar, voor als we op vakantie een bad hebben. Maar ik wilde ze graag opmaken zodat ik de doos van Lush kon kopen met de mini-bruisballlen ;)
pi_99186463
Hoe lang doen jullie met een zeep? Heb hem nu een maand en hij is ondertussen wel erg klein... Al ben je natuurlijk niet echt zuinig bezig door het scrubben.
Douchegel in de puff gaat veel langer mee in elk geval.
pi_99186842
Net alle Lush die ik niet gebruik in een doosje gestopt en die gaat zo meteen op de post *O*
Kan ik mooi nieuwe spullies kopen O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:45:37 #80
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_99186996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:43 schreef automatic_ het volgende:
Klaaaár! Wat is het weer netjes O+

Oké, hier wil ik vanaf. Ik zal het eerst hier plaatsen en vrijdag (ofzo) op het Lush Forum.

• Sweet en Shower: Ik ben vatbaar voor "goede doelen dingen", maar echt... Ik ga dit niet gebruiken. Ik denk overigens dat het niet zo'n goed idee is om dit door de brievenbus te doen (ziplock), omdat het erg plakkerig is!
• 1/2 Tiny Hands
• Cynthia Stout Shampoo, 30ml (kan door de brievenbus)
[*] Glogg
• Eggnog
• Honeytrap
• Once a Year MB
• Happy Blooming (nieuw)

[ afbeelding ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_99189401
Net m'n bed uitgebeld (heb vakantie) door de DHL bezorger met m'n Lushpakketje! Beetje jammer dat ze Up Your Gets! los in de doos hebben gedaan. Hij is niet kapot maar alles zit onder de poeder. Wel 3 proefjes gekregen!
Foto komt later!
pi_99190651
Bij mij zat ook alles onder de poeder van een losse Avobath, ook niet stuk gelukkig, het rook wel heerlijk :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:53:10 #83
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_99192909
Haha, ik had dat met mijn Fluffy Egg :P Alles roze O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_99198146
Vandaag t/m zondag zijn de Gorilla parfums (solid) te koop in de Nederlandse winkels :) Ik heb Love en Ladyboy gekocht O+
pi_99199624
Hoi :W

Ik snap iets geloof ik niet helemaal, je kunt toch nu met paypal betalen op de engelse webshop? Ik krijg die keuze namelijk niet :?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:54:37 #86
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_99211229
Ik kreeg gisteren te horen dat ik dit najaar naar een congres ga. In een luxe hotel, eigen kamer met bad. En geen avondprogramma. Nou, bij deze dus avondprogramma "badderen met lush!"
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:47:24 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_99246465
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Elohel het volgende:
Hoi :W

Ik snap iets geloof ik niet helemaal, je kunt toch nu met paypal betalen op de engelse webshop? Ik krijg die keuze namelijk niet :?
Hmm, apart? :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:24:17 #88
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99251425
Ik heb normaal bijna geen tijd om rustig rond te kijken bij Lush omdat ik altijd snelsnel in mijn pauze kan gaan. Nu hoefde ik vandaag pas om 12u te beginnen met werken dus ik eerst naar Lush om een cadeau voor mijn vriend te kopen.
Heb ik ook twee stukken zeep gekocht voor mijzelf :')
Was helemaal niet de bedoeling. Maar ik moest even wachten en toen stond ik zo te ruiken en ben ik overstag gegaan voor rock star en honey i washed the kids. Iedereen op internet is altijd zo lyrisch over die laatste maar het moment dat ik de zeep rook begreep ik het ook helemaal O+

Oja en omdat ik al gebruik maak van de vanishing cream kreeg ik de tea tree en de ultrabland om te testen mee O+ Ik ben bang dat ze fijn zijn :@
吴 曼 迪
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:25:35 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_99251473
Dat zijn inderdaad twee erg lekkere zepen! O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:34:18 #90
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99251744
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:25 schreef automatic_ het volgende:
Dat zijn inderdaad twee erg lekkere zepen! O+
Ja ik heb ze op de tafel voor mij liggen en de hele kamer ruikt heerlijk op dit moment
吴 曼 迪
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:02:46 #91
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99252557
oja misschien een domme vraag maar ik gebruik normaal nooit zo een zeep om te douchen. Maar nemen jullie gewoon dat hele stuk zeep mee onder de douche zodat het hele stuk ook nat wordt? Of hoe doen jullie dat?
吴 曼 迪
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:18:37 #92
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_99253000
Ik doe ze meestal in twee of vier stukken en dan neem ik een stukje mee. Ik wrijf dan net de zeep over een puff O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 10 juli 2011 @ 00:19:43 #93
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99262660
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe ze meestal in twee of vier stukken en dan neem ik een stukje mee. Ik wrijf dan net de zeep over een puff O+
Wat is die puff eigenlijk :@ heb het proberen op te zoeken maar ik vind geen duidelijk antwoord. Alleen dat product vanille puff .....
Voel me een beetje dom in dit topic haha
吴 曼 迪
pi_99262997


Zulke dingen ;)
pi_99263474
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hmm, apart? :o
Het is, gelukkig, uiteindelijk gelukt. Geen idee waarom ik de paypal optie eerst niet kreeg, maar goed, nu maar ongeduldig op mn bestelling wachten :P
  zondag 10 juli 2011 @ 00:53:32 #96
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99263907
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:29 schreef Elohel het volgende:
[ afbeelding ]

Zulke dingen ;)
Ofcourse, heb zo een ding al jaren in de douche hangen :@ Dankjewel!
吴 曼 迪
pi_99269086
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ofcourse, heb zo een ding al jaren in de douche hangen :@ Dankjewel!
je hoeft je niet te schamen hoor, alleen echte lush verslaafden weten wat een puff is ;)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 10 juli 2011 @ 11:49:14 #98
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99271188
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 09:53 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

je hoeft je niet te schamen hoor, alleen echte lush verslaafden weten wat een puff is ;)
Nou ik ben bang dat ik ook verslaafd ga raken.
Gisteravond me gedouched met Honey i washed the kids en mijn huid is nog steeds zo lekker zacht!
Daarna mijn gezicht verzorgd met mijn twee proefjes en mijn eigen vanishing creme en ik schrok er van wat op de watjes zat met zo weinig product.

Lush O+
吴 曼 迪
pi_99271307
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 09:53 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

je hoeft je niet te schamen hoor, alleen echte lush verslaafden weten wat een puff is ;)
Ik relateer een puff altijd aan Dove enzo, want die hebben al die pakketjes met die erin. Lush heeft volgens mij nog nooit een puff verkocht. :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 10 juli 2011 @ 16:34:25 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_99282655
Argh. Er komt een forum party!! en ik ben vrij die dag ;(

quote:
The party will be Thursday 14th July, 10am-9pm. I appreciate that this is quite short notice and apologise in advance for not giving you more time to prepare.

Anyway, please try to clear your diaries for there shall be fun, frolics, competitions and of course some special products (Body Lotions anyone?! ) to buy on the day.

Also, make sure you check out BigHarry's thread for the Special Shower Gel – we need a name so let’s hear your answers and one of you could win a year’s supply!

I'll be back with a few more party details on Monday, if not before (I am currently on holiday and have terribly sketchy internet connection where I'm at just now ), but doubtless Harry, Liz, Hilary et al will be around to help with any queries ahead of the big day. I just wanted to drop in to give you as much notice as possible.

The usual Forum Party set-up will apply... 10% vouchers can't be used against limited edition Forum Specials but can be used on other Lush and Retro products, as normal; standard shipping rates will apply (see http://www.lush.co.uk" target="_blank" target="_blank" target="_blank for details); staff are asked to order the following day (Friday 15th July); etc, etc...

I hope that we can have a brilliant day and one that reflects my deep appreciation for all your help, support, feedback and banter since I joined the company. I am even hoping that Hilary might be nice to me at this one! No danger, I reckon!

Now, please prepare yourselves to P-A-R-T-A-Y!!!

Tx
quote:
Name the Forum Shower Gel!!
by BigHarry on Fri Jul 08, 2011 1:55 pm

For the very special (much anticipated and awaited!) Forum Party next week, Vicky and I popped to the Lush Labs and with Wesley’s help, came up with a brand new Shower Gel, just for you!

We had been reading all of your feedback on the Forum about how you wanted more Shower Gels in the range (so we managed to get Big to agree to let us have It’s Raining Men back for starters!)

We also wanted to push our luck and see if we couldn’t sneak another one in there too.

We collected your feedback and tried to distill all your ideas into one creation (a tricky job, believe us!) and managed to come up with a new Shower Gel that we hoped would please most people.

Vicky had been quaffing French Martini cocktails the night before and this, coupled with your ideas, helped us come up with this fruity, boozy, vibrant new product. We liked the recipe for a classic French Martini cocktail (raspberry, vodka, pineapple juice and lemon) and we added in some aloe vera for good measure. A perfect, fruity cocktail body and hair to use in the shower to refresh, cool and tone the skin. Sound ok?

The only thing is that we’re struggling with a name. With the Forum Party in just under a week away, we thought what better way to come up with a funny, clever and perfectly apt name – than to ask you lot!

So from now until Midnight Monday 11th July 2011, please post your name suggestions (one per post please but you can enter as many times as you like) – the winner will receive a year’s supply of ??? Shower Gel (12 x 500g bottles!)

This Shower Gel will be a one-off; try as we did to get it into the range permanently, Big’s told us it’s just for this party so make sure you enter the competition to win (oh and buy some next week at the party please too ;D)

Good luck
Big Harry x

P.S. – We’ll announce the winner on Tuesday afternoon here. Judges’ decision is final (whoever that judge may be. We haven’t decided yet!)
Kortom;
Eénmalig en alleen te bestelling via de telefoon: 0044 1202 668545
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')