Ja kut, ik ben dan waarschijnlijk op vakantie.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:33 schreef SP22 het volgende:
Ja.. naar Madrid in Augustus... 19-25 en dan de 27e de meet.
Verjaardagen. Ik heb ze al een paar jaar kunnen vermijden (althans die feestjes bij mij dan) maar ik vrees dat ik er dit jaar toch echt niet onderuit kom...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef SP22 het volgende:
Bijkomend voordeel is dat ik er nu op mn verjaardag lekker niet ben!
Bankdrukken?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:24 schreef Timmos het volgende:
Ik kan niet quoten vanuit een gesloten topic.. Maar ja, het was een leuk iemand
, dus ik miep niet
.. Fitness ging beter dan normaal, 111 kilo de lucht in gekregen, dat was op het einde dus als ik het aan het begin zou doen zou ik veel meer kunnen..
Telefoon kan overigens om meerdere redenen niet uit..
Bankdrukken iets minder, 111 kilo was op een biceps unitquote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bankdrukken?
En ik ben nog steeds een vaatdoek. Nog 3.5 uur en ik kan naar huis. Slapen.
Draag me dan maar liever gelijk wegquote:Op maandag 4 juli 2011 12:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bankdrukken iets minder, 111 kilo was op een biceps unit
Makkelijk ging het niet hoorquote:
Ik kan nu ook net weer 3 weekjes vollebak trainen na een ontsteking in mn rug, voelt goed weer dat trainenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker hardlopen na een paar weekjes rust. Hopen dat mijn spierblessure nu wegblijft.
Ik heb het echt zo gemist!
Dat is ook niet goed voor je spieren. Tenzij je elke dag een andere spiergroep doet ben je eerder katabool dan anabool bezig, maar daar heb ik het geduld echt niet voor...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:26 schreef Merlijn het volgende:
Definieer volle bak, elke dag in de sportschool trek ik ECHT niet. Ik vind een dag in de week, soms twee een uurtje of anderhalf los gaan ruim voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |