SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oh, ik keek scheel denk ik... heb ik vaker last vanquote:Op maandag 4 juli 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
@ Spirit, ja, alleen dan had onorigineel origineel moeten zijn
Ja mooi he. Op school moest ik ook altijd de eerste letter van m'n achternaam op een opdracht ofzo zetten anders wisten ze niet van wie het precies was.quote:
Jij hebt een beetje een ballennaamquote:Op maandag 4 juli 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had een vet leuke verzonnen
Ik weet jouw naam niet
Nee, ik heb onorigineel getypt terwijl ik origineel bedoeldequote:Op maandag 4 juli 2011 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik keek scheel denk ik... heb ik vaker last van
Ik snap er niks meer van!!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb onorigineel getypt terwijl ik origineel bedoelde
Een vriend van mij heeft er wel eover geklaagd toen onlangs de 1 gig daadwerkelijk werd gehanteerd (download limiet).. had ie erachteraan gebeld want hij had 90% verbruikt. Zeiden ze dat ie verdre niets hoefde te doen en dat het wel goed ging komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Cherrylips, ik zit al 15 jaar bij Vodafone (eerst Libertel) en nooit een klacht erover gehad
Maakt ook niet uitquote:
Dat zegt iedereen, ik vind 't niks.quote:
Ik moet zeggen, Jasper is idd best een leuke naamquote:Op maandag 4 juli 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_park_Jasper
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jasper
http://www.scienceviews.com/parks/jasperforest.html
Mijn naam is vet cool
En officieus? Truus?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Jasper is idd best een leuke naam
Volgens mijn paspoort heet ik officieel Johannan
Quote niet zo snelquote:
En wat is je naam?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Quote niet zo snelIk kan het niet eens normaal schrijven
Nee officieel compleet iets anders. Niemand verstaat ook ooit of weet hoe je het schrijft etc.
Oké, tofquote:Op maandag 4 juli 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Cherrylips, ik zit al 15 jaar bij Vodafone (eerst Libertel) en nooit een klacht erover gehad
Dat is zeer geheim omdat ik zo ongeveer de enige in Nederland ben die zo heetquote:
Mehquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is zeer geheim omdat ik zo ongeveer de enige in Nederland ben die zo heet
Ik had er vorig jaar ook een beetje moeite mee op LL jaquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Johanna is toch mooi?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Jasper is idd best een leuke naam
Volgens mijn paspoort heet ik officieel Johanna
Dat kan nu veranderen hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met een F is Frans en met PH is Duitsquote:
Niet als je het niet gewend bent. Ik voel mij geen Johanna. En mensen gaan het vast afkorten tot Jo en zo heet mn vader al...quote:
mij heeft een vermoeden ...quote:
min naam is succesvoller dan ikquote:Prep: A three-year letterwinner and two-year captain...A three-time all-state and three-time academic all-state selection...His team won state championships his sophomore and senior years, finishing second his junior year...Went 178-11, including a 53-1 record his junior year...Won the World Ironman Championships
Aw arme knul! Baal je er nog steeds zo van dat ik met die Pijper op het terras heb gezeten?!quote:
Ik heb het eigenlijk heul niet gevolgd, maar ik baal natuurlijk altijd als jij met andere mannen dingen doetquote:Op maandag 4 juli 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw arme knul! Baal je er nog steeds zo van dat ik met die Pijper op het terras heb gezeten?!En voor de camera dingen heb gedaan?!
Goed Het Blok blijven volgen, dan zie je me vanzelf langskomenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk heul niet gevolgd, maar ik baal natuurlijk altijd als jij met andere mannen dingen doet
Dat mag ik alleen.
Voornamen naar wat ik weet...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef clevy het volgende:
hebben we het specifiek over voor of achternamen?
bierquote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voornamen naar wat ik weet...
Die ene kerel die ook dezelfde achternaam heeft, zeilt ook en is ook fan van bier!
Wat een raadsels!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voornamen naar wat ik weet...
Die ene kerel die ook dezelfde achternaam heeft, zeilt ook en is ook fan van bier!
ach.. 'men' is hier zelden duidelijkquote:
Dat soort dingen kijk ik niet hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed Het Blok blijven volgen, dan zie je me vanzelf langskomen
Nee, ik heb een appartement van 9 ton gekocht met mijn vriendin/vrouwquote:Op maandag 4 juli 2011 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort dingen kijk ik niet hoor
Ben jij het gay couple wat meedoet dan?
quote:
Nou! toen wel heel even hoor! Beetje samen op het balkon van het penthouse een beetje rond kijkenquote:
En nu gaat iedereen je bellen/smsen..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
Jasper Bos
Van der Laenstraat 47
8012TA Zwolle
0615098112
Duidelijkheid
dus hij komt aandacht tekortquote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En nu gaat iedereen je bellen/smsen..
Maar wel duidelijk inderdaad
tja.. een afwijking is niet apart meer he.. moet er minstens een gros hebben om uniek te zijn.quote:
En da was veur t Blok?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou! toen wel heel even hoor! Beetje samen op het balkon van het penthouse een beetje rond kijkenEn ze was heul knap!
Sorry!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Bah, stomme maandagEn wie heeft mijn goede humeur gejat, nou, nou?
Ik heb 't in ieder geval wel, ondanks dat er nu al wat mis is gegaan!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Bah, stomme maandagEn wie heeft mijn goede humeur gejat, nou, nou?
Oh, was jij het?quote:
Afwijking??quote:Op maandag 4 juli 2011 10:20 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. een afwijking is niet apart meer he.. moet er minstens een gros hebben om uniek te zijn.
dat ziet wel heel interessant uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
http://www.foam.org/foam-amsterdam/exhibitions/corbijn,-anton
Oh hier MOET ik heen!![]()
Nu nog een slachtoffer vinden.
weet je zeker dat je dat wil?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nauwelijks
Daarbij heeft er nog niemand gebeld/gesmst
Ik sinds 2 minuten!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, sinds februari eigenlijk al..
Dudequote:Op maandag 4 juli 2011 10:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hmmm wil er ook graag naar toe.. Toch maar eens proberen kaarten te bestellen..
Kan nooit uitverkocht raken zoiets iddquote:Op maandag 4 juli 2011 10:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hmmm wil er ook graag naar toe.. Toch maar eens proberen kaarten te bestellen..
Nee, zo een kut festival waar de helft van de bandjes toch ruk zijn, je krepeert op de camping, pissen in dixies moet.. Nee, gadver, kan het me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die er naartoe willen.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan nooit uitverkocht raken zoiets idd.
Ik naar New York!quote:
Echt.. uitverkocht??quote:Op maandag 4 juli 2011 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan nooit uitverkocht raken zoiets idd.
idd, daar is toch geen markt voorquote:Op maandag 4 juli 2011 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, zo een kut festival waar de helft van de bandjes toch ruk zijn, je krepeert op de camping, pissen in dixies moet.. Nee, gadver, kan het me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die er naartoe willen.
Het allertofste festival van Nederland? Het allertofste weekend van het jaar? Waar ik al 8 keer ben geweest? Waar ik mijn kaartje voor had gekocht voor het uitverkocht was (binnen 2 uur)?quote:
Als ik data had, had ik het ook gedaan. Maar helaas..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik naar New York!.
En ik heb al geboekt.
Als je wil trollen, doe het dan goed. Op Lowlands zijn geen Dixiesquote:Op maandag 4 juli 2011 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, zo een kut festival waar de helft van de bandjes toch ruk zijn, je krepeert op de camping, pissen in dixies moet.. Nee, gadver, kan het me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die er naartoe willen.
gat in de grond dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je wil trollen, doe het dan goed. Op Lowlands zijn geen Dixies
Was dit een serieuze poging tot trollen dan?!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op het festival terrein zeker welquote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Zeker niet. Allemaal gewone hokjes, met gewone wc-potten, waar je gewoon kunt doorspoelen.quote:
Lijkt me wel jaquote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was dit een serieuze poging tot trollen dan?!
Wakker worden, het ging over gebeld wordenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het allertofste festival van Nederland? Het allertofste weekend van het jaar? Waar ik al 8 keer ben geweest? Waar ik mijn kaartje voor had gekocht voor het uitverkocht was (binnen 2 uur)?
Ik denk wel dat ik dat zeker weet ja.
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Zeker niet. Allemaal gewone hokjes, met gewone wc-potten, waar je gewoon kunt doorspoelen.
Whoopsquote:Op maandag 4 juli 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wakker worden, het ging over gebeld worden.
Zeker nog nooit op een meerdaags festival geweestquote:Op maandag 4 juli 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
Zometeen maar eens ontbijten met döner en bier. Die combinatie heb ik nog nooit gedaan bij een ontbijt!
Ik ook... sinds December 2010quote:Op maandag 4 juli 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, sinds februari eigenlijk al..
Je bent in de war met Vlaamse festivalsquote:Op maandag 4 juli 2011 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doe ik even meequote:Op maandag 4 juli 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik naar New York!.
En ik heb al geboekt.
Hoe bevalt dat nou, leven als een alcoholist?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
Zometeen maar eens ontbijten met döner en bier. Die combinatie heb ik nog nooit gedaan bij een ontbijt!
Le boyfriend heeft zijn eerste festival overleefd, en dan ook nog eens Rock Werchterquote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker nog nooit op een meerdaags festival geweest
Babs ik ga naar Lowlandsquote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jahquote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik eigenlijk (was dat alweer December... pfff.. tijd vliegt)
Best goed eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou, leven als een alcoholist?
Dat heb jij juist beredeneerd!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben toch geen alcoholist? En daarbij:quote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Lowlands!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Babs ik ga naar Lowlands![]()
Ik ben zo blij
Ik voel me nu een 2e rangs alcoholist. Kan ik die award nog inleveren?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
IK OOK IK OOK!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij
Jij zal toch altijdquote:Op maandag 4 juli 2011 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me nu een 2e rangs alcoholist. Kan ik die award nog inleveren?
Ik snap, het is ook coolquote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij
Als Q de bierkoning is, mag ik dan hertog zijn... En mijn naam wijzigen in Janquote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zal toch altijd
[ afbeelding ]
blijven, Q.
Ik vind jou eigenlijk meer een Kees. Dat komt mooi uit, want Hertog Kees klinkt eigenlijk veel beter!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als Q de bierkoning is, mag ik dan hertog zijn... En mijn naam wijzigen in Jan
helpt een dubbele naam niet om van adel te zijn? hertog kees-janquote:Op maandag 4 juli 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk meer een Kees. Dat komt mooi uit, want Hertog Kees klinkt eigenlijk veel beter!
Als ik maar niet het rose-prinsjesje wordquote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als Q de bierkoning is, mag ik dan hertog zijn... En mijn naam wijzigen in Jan
Van adel ben ik al. Jasper Bos Baron of Sealandquote:Op maandag 4 juli 2011 11:08 schreef clevy het volgende:
[..]
helpt een dubbele naam niet om van adel te zijn? hertog kees-jan
Jij wordt het rose-prinsesjequote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik maar niet het rose-prinsjesje word
Ik wil geen roze prinsesje zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
wordt? dat is ie toch al?
oh wacht, ik las roze
Wat voor prinsesje dan wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen roze prinsesje zijn
Ik wil al helemaal geen rose prinsesje zijn
En ik wil al vooral geen rose-bier prinsesje zijn!!!!
*handjes in de zij*
ook een traan laten biggelen en stampen met een voet hequote:Op maandag 4 juli 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen roze prinsesje zijn
Ik wil al helemaal geen rose prinsesje zijn
En ik wil al vooral geen rose-bier prinsesje zijn!!!!
*handjes in de zij*
Ik ben zo blij dat ik nog helemaal geen werk heb gedaan en alleen maar mensen loop te whatsappen/emailen/facebooken dat ik zo blij benquote:
Nou gewoon, zo eentje met engelenvleugelsquote:
Ik ben dan ook best jaloers op jequote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog helemaal geen werk heb gedaan en alleen maar mensen loop te whatsappen/emailen/facebooken dat ik zo blij ben![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Bijna tech
Oh, en lowlands:dat zegt iedereen die geen kaartje heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Komt niks boeiends verder dus om nou 170,- voor een kaartje uit te gevenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat zegt iedereen die geen kaartje heeft.
Dat zeggen alleen mensen die iets stuk hebben in hun hoofd waardoor ze muziek niet kunnen begrijpen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komt niks boeiends verder dus om nou 170,- voor een kaartje uit te geven
Laten we het daar maar op houden, god damn hippies!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Ik hoef ook niet naar Lowlands. Trekt me gewoon niet.
ik komquote:Op maandag 4 juli 2011 11:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komt niks boeiends verder dus om nou 170,- voor een kaartje uit te geven
Nice!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
Nou Sedan, leef je uit: Klaag hier over de line-up
KEEP ROLLIN' ROLLIN' ROLLIN'quote:Op maandag 4 juli 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, vergeten dat ik een paar maanden heb toegezegd mee te gaan naar Limp Bizkit. Ach, is vast nog wel grappig
.
Ik heb ze al een keer gezien maar de zanger had last van z'n stem.quote:
Skrillexquote:Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja zo heb ik wel meer bandjes ontdekt in de line-up
The Naked and Famous
Skrillex
Friendly Fires
The Main
James Blake
etc
Maar heb nog niet alles bekeken
quote:
Heeeeul niksquote:
up, up, down, down, left, right, left, right, b, aquote:
Kan je het ook nog uitzetten?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
up, up, down, down, left, right, left, right, b, a
Intikken, niet in een tekstveld ofzo, maar gewoon.
kLINKT ALS EEN mORTAL kOMBAT FATALITY :dquote:Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
up, up, down, down, left, right, left, right, b, a
Intikken, niet in een tekstveld ofzo, maar gewoon.
kusje op de zere plekquote:
aant werk?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Lekker mediterraans snacken met stokbrood met aoili, tapenade en chili-olijfolie met mijn zelfgemaakte notendip.
vandaag laatste vrije daggie dus?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Nee, lekker thuis
Ik zit nu al wel weer aan te hikken tegen morgen
Ben je nog naar 't werk gegaan, trouwens?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Nee, lekker thuis
Ik zit nu al wel weer aan te hikken tegen morgen
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
vandaag laatste vrije daggie dus?
wel lekker bijgekomen?
Wat een eikelquote:Op maandag 4 juli 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
NeeToen ik vorige week toch even langs werk ging, kreeg ik er weer eens van langs, ik had per ongeluk een adres verkeerd, dus iets kwam terug. Dat was ms een stomme fout, maar ik zat toen te creperen van de pijn en liep op pijnstillers, dus ja, ik was niet op mijn scherpst. Maar tekeer dat ie weer ging
Dus nu kijk ik al uit naar morgen
Das wel balen ja....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog eens voorzichtig bij kleine man laten vallen hoe hij aankijkt tegen verhuizen. He was not amused
ja, dus?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog eens voorzichtig bij kleine man laten vallen hoe hij aankijkt tegen verhuizen. He was not amused
Ik eigenlijk ook niet.. Maar ja, het is gewoon een moeilijke man.. Ik hoop gewoon dat ik snel iets anders heb.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je je zo laat afblaffen door iemand, missb.
Mjah, mocht het zo lopen dan moet hij natuurlijk wel.quote:
Ondanks dat je misschien nooit van je hebt afgebeten, kun je dat alsnog doen hč? Ik zou het echt echt echt niet pikken. Waar mensen werken worden fouten gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.. Maar ja, het is gewoon een moeilijke man.. Ik hoop gewoon dat ik snel iets anders heb.
Ik wou net zeggen, waarom zou een kind inspraak hebben?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, mocht het zo lopen dan moet hij natuurlijk wel.
Nee zo bedoel ik dat niet hoor. Maar het heeft geen zin om er wat van te zeggen, dat heb ik wel ondervonden..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
'Het is gewoon een moeilijke man' Je neemt het nog bijna voor hem op ook
Das typisch de reactie van de mishandelde huisvrouwquote:Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
'Het is gewoon een moeilijke man' Je neemt het nog bijna voor hem op ook
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das typisch de reactie van de mishandelde huisvrouw.
Weigeren tijdens je vakantie naar kantoor te gaan is al stap 1. Een baas zal ALTIJD testen hoeveer hij kan gaan bij iemand. Dat gaat je volgende baas ook doen. Vanaf het begin voet bij stuk houden over vrije dagen en uren, is al een begin. Daarbij is het NOOIT te laat om daarmee te beginnen. Je kunt heel hard op zoek gaan naar iets anders, maar als jij niet verandert, zal hij dat niet doen bij een volgende en zal jij niet verder komen bij een volgende, want die probeert precies hetzelfde. Hij heeft gewoon door dat hij over je heen kan lopen en, goh wat gek, dan zal hij dat ook doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
Nee zo bedoel ik dat niet hoor. Maar het heeft geen zin om er wat van te zeggen, dat heb ik wel ondervonden..
Uhuh, dat is ook zo. Ben ook wel van plan het bij een volgende baan anders te doen. Maar hier wordt het gewoon niks meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weigeren tijdens je vakantie naar kantoor te gaan is al stap 1. Een baas zal ALTIJD testen hoeveer hij kan gaan bij iemand. Dat gaat je volgende baas ook doen. Vanaf het begin voet bij stuk houden over vrije dagen en uren, is al een begin. Daarbij is het NOOIT te laat om daarmee te beginnen. Je kunt heel hard op zoek gaan naar iets anders, maar als jij niet verandert, zal hij dat niet doen bij een volgende en zal jij niet verder komen bij een volgende, want die probeert precies hetzelfde. Hij heeft gewoon door dat hij over je heen kan lopen en, goh wat gek, dan zal hij dat ook doen.
Nee, op deze manier zeker niet nee. Veel plezier in je werk, de komende maanden.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, dat is ook zo. Ben ook wel van plan het bij een volgende baan anders te doen. Maar hier wordt het gewoon niks meer.
Wat zal die wekker dan een verschrikking zijn elke dag.....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
NeeToen ik vorige week toch even langs werk ging, kreeg ik er weer eens van langs, ik had per ongeluk een adres verkeerd, dus iets kwam terug. Dat was ms een stomme fout, maar ik zat toen te creperen van de pijn en liep op pijnstillers, dus ja, ik was niet op mijn scherpst. Maar tekeer dat ie weer ging
Dus nu kijk ik al uit naar morgen
Ik heb toch al vaker geprobeerd dingen aan te kaarten. Werkt gewoon niet, hij ziet alles anders en uiteindelijk ben ik weer de lul. En dan is de situatie helemaal onwerkbaar, zit ik alleen maar met nog meer ellende op mijn werk.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, op deze manier zeker niet nee. Veel plezier in je werk, de komende maanden.
Duidelijke taal, begrijpen we allemaalquote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, op deze manier zeker niet nee. Veel plezier in je werk, de komende maanden.
Je hebt ook niet echt een fijn contract wat dt betreft.......quote:Op maandag 4 juli 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
Na de laatste confrontatie heeft hij me wekenlang op minimale uren gezet, waardoor ik amper rond kon komen. Maar idd, helemaal mijn eigen schuld dat ik over me heen laat lopen.
Ja zoiets, 6-14 uren, hoewel ik dus altijd meer uren maak.quote:
En ook al konden ze dat wel, zodra ze dan nog 1 fout maakt, gooit ie haar er uit....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
Arbeidsinspectie zal hierin ook wel niks kunnen doen.
Ja, precies. Dat dacht ik al.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En ook al konden ze dat wel, zodra ze dan nog 1 fout maakt, gooit ie haar er uit....
Dan kun je iig wel WW aanvragenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
En ook al konden ze dat wel, zodra ze dan nog 1 fout maakt, gooit ie haar er uit....
quote:
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh zo makkelijk gaat dat wel hoor.... hij maakt gewoon een dossier aan met fouten die ze gemaakt heeft en dan hup, fout er bij enquote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet.
Wat niet weg neemt dat ie haar wel flink het leven zuur kan maken
Dat mag niet he.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
Na de laatste confrontatie heeft hij me wekenlang op minimale uren gezet, waardoor ik amper rond kon komen. Maar idd, helemaal mijn eigen schuld dat ik over me heen laat lopen.
Andersom kan dat ook he, gewoon ziek melden en op je gemak op zoek gaan naar een andere baan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet.
Wat niet weg neemt dat ie haar wel flink het leven zuur kan maken
Nee. Dan kijken ze naar het loon van de laatste maand(en) en daar pakken ze 70% vanquote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef rival het volgende:
en de ww krijg je dan maar voor de uren in je contract neem ik aan?
heb je ook vrij weinig aan lijkt me....
Zo'n dossier gaat anders minimaal een half jaar overheen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
Oh zo makkelijk gaat dat wel hoor.... hij maakt gewoon een dossier aan met fouten die ze gemaakt heeft en dan hup, fout er bij en
Geloof mij nu maar dat dat niet zo gemakkelijk gaat, dan moet ze echt serieuze fouten maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh zo makkelijk gaat dat wel hoor.... hij maakt gewoon een dossier aan met fouten die ze gemaakt heeft en dan hup, fout er bij en
Nee, op basis van je loon, dat, zoals ik begrijp, voor meer uren is.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef rival het volgende:
en de ww krijg je dan maar voor de uren in je contract neem ik aan?
heb je ook vrij weinig aan lijkt me....
Een fout dat ze een adres onjuist heeft?! Dat zou wel de zieligste fout zijn om te noteren en mag toch ook hopen dat dat niet geaccepteerd zou worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
Dat is zo. Alleen krijg dat maar eens voor elkaar.. Ik had het daar eens over met mijn collega en die zei "Nou succes met dat voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag niet he.
Als jij een x aantal maanden elke week boven je contract uren uitkomt is de baas verplicht om je contract aan te passen of zo.
Geen idee meer hoe dat precies zit
En geloof mij nou maar dat het wel kan.... Heb het zelf ook meegemaakt hoor met collega's....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof mij nu maar dat dat niet zo gemakkelijk gaat, dan moet ze echt serieuze fouten maken.
Behalve als ze daar voor getekend heeft, constructie gebruiken ze in supermarkten ookquote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag niet he.
Als jij een x aantal maanden elke week boven je contract uren uitkomt is de baas verplicht om je contract aan te passen of zo.
Geen idee meer hoe dat precies zit
Als ze zich ziek meldt krijgt ze alleen de uren volgens haar contract en daar kan ze niet van rondkomen ....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Andersom kan dat ook he, gewoon ziek melden en op je gemak op zoek gaan naar een andere baan.
Dan hebben ze serieuze fouten gemaakt, anders aanvechten en dan winnen ze, je bent als werknemer heel goed beschermt.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En geloof mij nou maar dat het wel kan.... Heb het zelf ook meegemaakt hoor met collega's....
Ja en dan? Moet ik dan nog met die man op 1 kantoor zitten? Gezelligquote:Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hebben ze serieuze fouten gemaakt, anders aanvechten en dan winnen ze, je bent als werknemer heel goed beschermt.
Heb het ook al een aantal keer meegemaakt
Schadevergoeding eruit slepen, situatie is dan toch onwerkbaarquote:Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan? Moet ik dan nog met die man op 1 kantoor zitten? Gezellig
Dat hoort de bijstand aan te vullen tot het wettelijk minimum. En je betaalt geen ziektepremie he, als je in de ziektewet zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
Als ze zich ziek meldt krijgt ze alleen de uren volgens haar contract en daar kan ze niet van rondkomen ....
Maar het is wel gigantisch frauderen, je ziek melden als je niet ziek bent. Walgelijk is dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoort de bijstand aan te vullen tot het wettelijk minimum. En je betaalt geen ziektepremie he, als je in de ziektewet zit.
Ja maar ik gok dat MissB niet onder dat minimum zitquote:Op maandag 4 juli 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoort de bijstand aan te vullen tot het wettelijk minimum. En je betaalt geen ziektepremie he, als je in de ziektewet zit.
Psychische stress is ook reden tot ziekmeldingquote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is wel gigantisch frauderen, je ziek melden als je niet ziek bent. Walgelijk is dat.
Een verstoorde arbeidsverhouding is geen fraude hoor. Kom op zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Maar het is wel gigantisch frauderen, je ziek melden als je niet ziek bent. Walgelijk is dat.
Je moet wat minder gokken.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ja maar ik gok dat MissB niet onder dat minimum zit
Maar dan gaat je baas en de arbo het je heel moeilijk makenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Psychische stress is ook reden tot ziekmelding
Mja, ik vind dat altijd maar zo-zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Psychische stress is ook reden tot ziekmelding
Ziekmelden daarom? Ik vind dat wel erg ver gaan hoor...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Een verstoorde arbeidsverhouding is geen fraude hoor. Kom op zeg.
Als het zo'n kwal van een vent is, denk je dan wel dat hij goed betaalt?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ja maar ik gok dat MissB niet onder dat minimum zit
Dat mag jij vinden, maar dat maakt het geen fraude.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat altijd maar zo-zo.
[..]
Ziekmelden daarom? Ik vind dat wel erg ver gaan hoor...
Dan verdient ze wel heel triest weinigquote:
Soms zit je in zo'n situatie dat je werkgever jouw in al je gaatjes probeert te neuken. Wat doe je dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat altijd maar zo-zo.
[..]
Nee hoor, een zielig verhaal ophangen tegen de arbo is zo gebeurd en amper te controleren.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik vind dat altijd maar zo-zo.En reken maar dat je dan flink wat op je dak krijgt van de arbo.
Vergis je niet in de impact die dat op je heeft.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat altijd maar zo-zo.En reken maar dat je dan flink wat op je dak krijgt van de arbo.
[..]
Onzinquote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan gaat je baas en de arbo het je heel moeilijk maken
Tegenwoordig mag je heel snel weer aan het werk met die klachtenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, een zielig verhaal ophangen tegen de arbo is zo gebeurd en amper te controleren.
Veel succes met proberen, ze gaan het je heel moeilijk maken, zeker als je niet onder behandeling staat voor je klachten.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OnzinZat mensen die overspannen zijn. Arbo staat vaak aan jouw kant hoor
Een paar keer naar de huisarts is vaak al voldoende om 'onder behandeling' te staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
Veel succes met proberen, ze gaan het je heel moeilijk maken, zeker als je niet onder behandeling staat voor je klachten.
Oh ja joh?quote:
Ik schrok toen ik van de week opzocht wat het gemiddelde uurloon voor een secretaresse is.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het zo'n kwal van een vent is, denk je dan wel dat hij goed betaalt?
Nee hoor, huisarts word in deze overruled door de arbo.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar keer naar de huisarts is vaak al voldoende om 'onder behandeling' te staan.
Wederom niet waarquote:Op maandag 4 juli 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel succes met proberen, ze gaan het je heel moeilijk maken, zeker als je niet onder behandeling staat voor je klachten.
Hoe ben je op zoek naar een andere baan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik van de week opzocht wat het gemiddelde uurloon voor een secretaresse is.
Dat is dus het punt, mocht dat wel de reden tot ziekmelding zijn, gaat de arbo daar niet zomaar mee akkoord. Lijkt mij.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wederom niet waarHeb met verschillende arbodiensten samengewerkt en zelf vorig jaar ook een poosje overspannen thuisgezeten. Natuurlijk moeten ze je weer aan het werk helpen, maar wel op een goede manier. Niet met je baas overweg kunnen is inderdaad geen reden tot ziekmelding, maar ze kunnen je wel advies geven hierin.
Dan heb je geluk gehad, heb het al regelmatig anders gehoord, en zelf meegemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wederom niet waarHeb met verschillende arbodiensten samengewerkt en zelf vorig jaar ook een poosje overspannen thuisgezeten. Natuurlijk moeten ze je weer aan het werk helpen, maar wel op een goede manier. Niet met je baas overweg kunnen is inderdaad geen reden tot ziekmelding, maar ze kunnen je wel advies geven hierin.
Profiel op internet zetten, alle sites afgaan enzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ben je op zoek naar een andere baan?
En levert dat wat op?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Profiel op internet zetten, alle sites afgaan enzo.
Nee, helaas.quote:
Linkedin? werk.nl (site van UWV... vaak staan daar vacatures op die niet op monsterboard.nl e.d. staan)quote:Op maandag 4 juli 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Profiel op internet zetten, alle sites afgaan enzo.
Je hebt het al opgegeven? Wanneer ben je begonnen?quote:
Nee natuurlijk heb ik het niet opgegeven, waar zeg ik dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt het al opgegeven? Wanneer ben je begonnen?
Zo 'klonk' het.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
Nee natuurlijk heb ik het niet opgegeven, waar zeg ik dat?
Oh nee hoor, helemaal niet. Ik word wel wat moedeloos van de weinige passende vacatures in deze regio, maar opgeven nee.quote:
Nog geen enkele vacature die een beetje lijkt op wat je kan en wil?quote:
Ik vond er pas eentje. Maar die bleek al een maand te lang op internet te staanquote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog geen enkele vacature die een beetje lijkt op wat je kan en wil?
Eventueel langs bij uitzendbureaus? Recruiters bellen?
Goed bezig, hier begint er ook eindelijk wat schot in te komenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef rival het volgende:
Klussen schiet op, boven is klaar.. beneden de wanden zijn klaar....
er hoeft alleen nog een laminaatje in
[/poging]
Open sollicitaties sturen is ook nog een optie.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond er pas eentje. Maar die bleek al een maand te lang op internet te staanRondje uitzendbureaus moet ik ook maar eens gaan doen..
Ik woon wel in een lastige regio merk ik
nou na het laminatje kan ik gaan inrichten!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, hier begint er ook eindelijk wat schot in te komen
Nee, en ik de hele tijd maar wachten tot er een leuke vrouw binnen zou stappen.quote:
ik was de hele tijd in beneden niet in boven en goed hoor, uiteraard weer gewonnenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, en ik de hele tijd maar wachten tot er een leuke vrouw binnen zou stappen.
Hoe was het buikschuiven?
Dus was weer geslaagdquote:Op maandag 4 juli 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was de hele tijd in beneden niet in boven en goed hoor, uiteraard weer gewonnenen er was bier,. veeeel bier en zon en bbq
En die zijn zo belangrijk dat ze een hoofdletter verdienen?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef rival het volgende:
ik heb net een Hark, Schoffel en Spade gekocht
Vond ik Wel!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die zijn zo belangrijk dat ze een hoofdletter verdienen?
Praxis ofzo had toch zo'n setje?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Vond ik Wel!
ik ben maar 40 euro kwijt, volgens mij een koopje
Ja op het pleinquote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zit jouw winkel nou ook in leeuwen?
Binnenkort op SBS, tuinieren met Rob en Rival?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef rival het volgende:
Vond ik Wel!
ik ben maar 40 euro kwijt, volgens mij een koopje
en dan niet eens even een abonnementje afgesloten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben nml door heel beneden leeuwen gelopendus dan was ik wel in de buurt van je winkel
ik probeerde te kijken of ik een telefoonwinkel zag maar heb kennelijk niet goed genoeg opgeletquote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en dan niet eens even een abonnementje afgesloten.
Kijkcijferkanon!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Binnenkort op SBS, tuinieren met Rob en Rival?
dan geef ik dat even door aan mijn "bouwmarktconcurrent" kijken of er wat va de prijs af kanquote:
Naast de kruidvat, xms en kpn hadden een kraam recht voor onsquote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik probeerde te kijken of ik een telefoonwinkel zag maar heb kennelijk niet goed genoeg opgelet
kpn ding heb ik gezien idd, die was best grootquote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naast de kruidvat, xms en kpn hadden een kraam recht voor ons
Ach 40 euro is niet duur hoor. Bij de gamma hangt rustig een spade van alleen al 50 euro.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Kijkcijferkanon!
[..]
dan geef ik dat even door aan mijn "bouwmarktconcurrent" kijken of er wat va de prijs af kan
Dat zou kunnen, maar ik was er zelf toch nietquote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kpn ding heb ik gezien idd, die was best grootdus wss daardoor je winkel niet gezien
nee maar was gewoon nieuwsgierig naar de winkelquote:Op maandag 4 juli 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik was er zelf toch niet
ik zat al ff op google te kijken 40 euro is idd een mooie prijs als het een beetje kwaliteit is....quote:Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach 40 euro is niet duur hoor. Bij de gamma hangt rustig een spade van alleen al 50 euro.
Over anderhalf uur ben ik klaar voor vandaagquote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja over 2 uur mag ik beginnen met werken![]()
Begin ik eens over iets nieuws, dat niet 40 keer voorbij is gekomen de afgelopen maand, is het weer nie goedquote:
Oh, zoeentjequote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
ze zal wel een tuinloos peroon zijn in zo'n flatje
Heul wel belangrijk!quote:
of je bent gewoon te lomp met het gereedschapquote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul wel belangrijk!
Goedkoop gereedschap gaat na 1x gebruiken vaak stuk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |