SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oh, ik keek scheel denk ik... heb ik vaker last vanquote:Op maandag 4 juli 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
@ Spirit, ja, alleen dan had onorigineel origineel moeten zijn
Ja mooi he. Op school moest ik ook altijd de eerste letter van m'n achternaam op een opdracht ofzo zetten anders wisten ze niet van wie het precies was.quote:
Jij hebt een beetje een ballennaamquote:Op maandag 4 juli 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had een vet leuke verzonnen
Ik weet jouw naam niet
Nee, ik heb onorigineel getypt terwijl ik origineel bedoeldequote:Op maandag 4 juli 2011 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik keek scheel denk ik... heb ik vaker last van
Ik snap er niks meer van!!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb onorigineel getypt terwijl ik origineel bedoelde
Een vriend van mij heeft er wel eover geklaagd toen onlangs de 1 gig daadwerkelijk werd gehanteerd (download limiet).. had ie erachteraan gebeld want hij had 90% verbruikt. Zeiden ze dat ie verdre niets hoefde te doen en dat het wel goed ging komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Cherrylips, ik zit al 15 jaar bij Vodafone (eerst Libertel) en nooit een klacht erover gehad
Maakt ook niet uitquote:
Dat zegt iedereen, ik vind 't niks.quote:
Ik moet zeggen, Jasper is idd best een leuke naamquote:Op maandag 4 juli 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_park_Jasper
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jasper
http://www.scienceviews.com/parks/jasperforest.html
Mijn naam is vet cool
En officieus? Truus?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Jasper is idd best een leuke naam
Volgens mijn paspoort heet ik officieel Johannan
Quote niet zo snelquote:
En wat is je naam?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Quote niet zo snelIk kan het niet eens normaal schrijven
Nee officieel compleet iets anders. Niemand verstaat ook ooit of weet hoe je het schrijft etc.
Oké, tofquote:Op maandag 4 juli 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Cherrylips, ik zit al 15 jaar bij Vodafone (eerst Libertel) en nooit een klacht erover gehad
Dat is zeer geheim omdat ik zo ongeveer de enige in Nederland ben die zo heetquote:
Mehquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is zeer geheim omdat ik zo ongeveer de enige in Nederland ben die zo heet
Ik had er vorig jaar ook een beetje moeite mee op LL jaquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Johanna is toch mooi?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Jasper is idd best een leuke naam
Volgens mijn paspoort heet ik officieel Johanna
Dat kan nu veranderen hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met een F is Frans en met PH is Duitsquote:
Niet als je het niet gewend bent. Ik voel mij geen Johanna. En mensen gaan het vast afkorten tot Jo en zo heet mn vader al...quote:
mij heeft een vermoeden ...quote:
min naam is succesvoller dan ikquote:Prep: A three-year letterwinner and two-year captain...A three-time all-state and three-time academic all-state selection...His team won state championships his sophomore and senior years, finishing second his junior year...Went 178-11, including a 53-1 record his junior year...Won the World Ironman Championships
Aw arme knul! Baal je er nog steeds zo van dat ik met die Pijper op het terras heb gezeten?!quote:
Ik heb het eigenlijk heul niet gevolgd, maar ik baal natuurlijk altijd als jij met andere mannen dingen doetquote:Op maandag 4 juli 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw arme knul! Baal je er nog steeds zo van dat ik met die Pijper op het terras heb gezeten?!En voor de camera dingen heb gedaan?!
Goed Het Blok blijven volgen, dan zie je me vanzelf langskomenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk heul niet gevolgd, maar ik baal natuurlijk altijd als jij met andere mannen dingen doet
Dat mag ik alleen.
Voornamen naar wat ik weet...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef clevy het volgende:
hebben we het specifiek over voor of achternamen?
bierquote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voornamen naar wat ik weet...
Die ene kerel die ook dezelfde achternaam heeft, zeilt ook en is ook fan van bier!
Wat een raadsels!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voornamen naar wat ik weet...
Die ene kerel die ook dezelfde achternaam heeft, zeilt ook en is ook fan van bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |