Geweldige zenderquote:Op maandag 4 juli 2011 02:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
qmusic
Ook nu erop
Oh ja, het foute uur tussen 9 en 10
538 is ook te commercieel voor woorden en 3FM zendt ook reclame uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
Nah dan nog eerder 538, Q is een commerciële kutzender die hetzelfde deed als Talpa en zo denkt te scoren.
Alles in Nederland zendt reclame uit. Maakt het nog niet commercieel.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:40 schreef koimaster het volgende:
[..]
538 is ook te commercieel voor woorden en 3FM zendt ook reclame uit.
Ja vooral dat, maar veel succes met je topic. Weet niet hoeveel fokkers daadwerkelijk naar Q-music luisteren dus als het animo heeft.quote:
Probeer maar een verliefd te worden op de stem van Annemieke Schollaardt of Roosmarijn Reijmer.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:43 schreef koimaster het volgende:
Ik kan verliefd worden op de stem van vrouwelijke DJ's en Eva Koreman heeft echt talent.
Hij trekt zich nu af terwijl hij luistert naar een van haar shows.quote:
Ik heb een hekel aan sperma dus ik trek me niet afquote:Op maandag 4 juli 2011 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij trekt zich nu af terwijl hij luistert naar een van haar shows.
Ja en ik geef Geraldine Kemper op dit moment haar anale ontmaagding.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef koimaster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan sperma dus ik trek me niet af
Daarom spring je na het fappen gelijk onder de douche.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef koimaster het volgende:
Sperma plakt en is afval van het orgamse.
Je bent net klaargekomen hoor ik.quote:
Als ik een orgasme heb wil ik geen sperma zien. Sperma is rotzooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom spring je na het fappen gelijk onder de douche.
Wanneer heb je je geslachtsoperatie gepland?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef koimaster het volgende:
Het beste orgasme is een orgasme zonder sperma.
Sperma plakt. Sperma is smerig.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer heb je je geslachtsoperatie gepland?
Daarom kan je maar een kut laten bouwen daar beneden geen rommel meer.quote:
Beter SM.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom kan je maar een kut laten bouwen daar beneden geen rommel meer.
Want bij SM kom je niet klaar?quote:
Bij Sm draait het niet om spuiten en spuiten is slecht. Sperma is slecht. Sperma is afval van het orgasme.quote:
Is goed joh ik trek lekker verder.quote:
Je stopt je pik gewoon in je mond of kontje. Okee...quote:Op maandag 4 juli 2011 03:09 schreef koimaster het volgende:
sPERMA IS AFVAL\\\
Je komt als man klaar en kan zooi ruimen. Ik spuit mezelf nooit meer vol.
Trek jezelf maar lekker af en ruim die sperma maar constant op. Spuit jezelf maar vol ook.quote:
Seks wordt overgewaardeerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je stopt je pik gewoon in je mond of kontje. Okee...
Ik kan mezelf niet vol spuiten jongen, ga nou maar slapen he.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:10 schreef koimaster het volgende:
[..]
Trek jezelf maar lekker af en ruim die sperma maar constant op. Spuit jezelf maar vol ook.
Ik ga mezelf niet bevuiligen.
Spuit jezelf vol en daarna mag je die zooi opruimen met zakdoekjesquote:Op maandag 4 juli 2011 03:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet vol spuiten jongen, ga nou maar slapen he.
Zakdoekjes? Dat is teveel moeite.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:12 schreef koimaster het volgende:
[..]
Spuit jezelf vol en daarna mag je die zooi opruimen met zakdoekjes
In mijn onderbroek ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:13 schreef koimaster het volgende:
[..]
Dus je loopt met plakkerig sperma rond?
We snappen het jongen, het is nu wel duidelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:14 schreef koimaster het volgende:
Ik trek mezelf niet meer af. Ik wil geen zaadcel meer zien.
Spuit jij jezelf maar lekker vol met plakkerig spulquote:Op maandag 4 juli 2011 03:15 schreef heloef het volgende:
[..]
We snappen het jongen, het is nu wel duidelijk.
Het gaat nergens in dus het is geen volspuiten.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:16 schreef koimaster het volgende:
[..]
Spuit jij jezelf maar lekker vol met plakkerig spul
Zoals wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:15 schreef koimaster het volgende:
Sperma sucks. Seks sucks. Er is meer dan seks op deze wereld.
De rest van de wereld wel, get over yourself.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |