abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:48:47 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114917465
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Passen evengoed in mijn rijtje als dat aliens in jouw rijtje thuis horen.
Argumenteren is niet je sterkste kant, niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114917510
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Argumenteren is niet je sterkste kant, niet?
Vergelijkingen maken de jouwe niet, niet?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:49:58 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114917546
Oh, sorry, dit is TRU, hier hoef je geen argumenten te hebben, gewoon een mening is genoeg, mits Truth-Correct
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114917927
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, sorry, dit is TRU, hier hoef je geen argumenten te hebben, gewoon een mening is genoeg, mits Truth-Correct
Dat stel je regelmatig tentoon. Je past hier wat dat betreft goed thuis. Behalve dan je onsympathieke manier van uitlaten.

Maar ach, karma. :Y)
pi_114922844
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom? Bewijs maar dat het aliens zijn, wie claimt maakt hard
Ehm? Misverstand? Ik zeg dat het gewoon mensen zijn die de graancirkels maken, jij vindt het niet zo sophisticated, dus zeg ik doe jij het dan maar ff, in het donker. Ik vind het nl. een hele prestatie om zoiets te maken, als is het dan maar 'n lijnraster (overigens is dat misschien bewust gekozen, het geeft wel 'n bepaald effect. Of lijnen zijn makkelijker te maken in het donker mbv. touwen).
Firm but Friendly.
pi_114923756
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik?

Ik zie geen reden daarvoor, maar ga het niet uitsluiten.

En alsnog: zou ik aannemen dat aliens graancirkels maken, dan nog denk ik dat de meeste van die dingen door mensen gemaakt zijn. Zo moeilijk is dat ook weer niet, lijkt me.
't Is wel een leuk idee, dat aliens er ook af en toe eentje maken. Je hoeft het ook niet te beperken tot graancirkels; aliens zouden van alles wat je maar kunt verzinnen kunnen doen, zodanig dat het ons niet opvalt (mbv. nanotech). Er is alleen geen enkel bewijs voor.
Firm but Friendly.
pi_114923874
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

't Is wel een leuk idee, dat aliens er ook af en toe eentje maken. Je hoeft het ook niet te beperken tot graancirkels; aliens zouden van alles wat je maar kunt verzinnen kunnen doen (mbv. nanotech). Er is alleen geen enkel bewijs voor.
Klopt. Maar het houdt de deur open om leuk over te speculeren en fantaseren. :)
pi_114924004
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Klopt. Maar het houdt de deur open om leuk over te speculeren en fantaseren. :)
Fantaseren en speculeren is leuk, maar ik zoek op TRU en BNW toch wat concretere dingen. Tot nu toe nog niets tegengekomen :)
Firm but Friendly.
pi_114925030
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:38 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Fantaseren en speculeren is leuk, maar ik zoek op TRU en BNW toch wat concretere dingen. Tot nu toe nog niets tegengekomen :)
Die komen ook regelmatig langs, al niet altijd precies zoals je wil. O-)

En soms moet je ze zelf zoeken. (8>
pi_114929327
denk wel dat 4 augustus in ieder geval een hoogte punt aan kijkcijfers gaat geven bij de olympische spelen.

mijn gevoel zegt dat het gaat gebeuren net als de ascentie en ook mijn gidsen bevestigen het, maarja daar koopt niemand wat voor natuurlijk, wat ik ook wel begrijp, eerst zien dan geloven, niks mis mee om kritisch te blijven..

de info over buitenaardsen is stelselmatig onderdrukt de afgelopen eeuwen en als ridicuul afgeschilderd, dus ja niet zo vreemd..

dr was een video van een vent die zat voor de tv, en filmde de opening van de spelen op die tv en daar zijn duidelijk ufos te zien,, kan onmogelijk bewerkt zijn. andere vliegende dingen kunnen ook niet zo dicht bij het vuurwerk vanwege de veiligheid.

pi_114932036
ow verkeerde topic..
pi_115006968
Hier een hele mooie van 29 juli 2012 in Duitsland:

En nog een uit 2011:

[ Bericht 2% gewijzigd door Probably_on_pcp op 02-08-2012 17:42:02 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:53:11 #213
338096 Mxx
the best u ever had
pi_115060706
http://nl.odemagazine.com/doc/0054/een-schitterend-mysterie/

Kort samengevat:

Sommigen mensen denken nog steeds dat de cirkels door mensen worden gemaakt en dat het om een wereldwijde grap zou gaan. Als dat zo is, dan is het in ieder geval een hoogst ingewikkelde grap. De enorme afmetingen - vaak meer dan honderd meter breed - en de uiterst ingewikkelde figuren zijn vrijwel onmogelijk te maken. Zeker niet binnen de tijd die daarvoor staat. Neem de graancirkel die op 7 juli 1996 nabij Stonehenge werd gevonden. De figuur bestond uit 151 cirkels en was in totaal 115 meter breed. En… ontstond op klaarlichte dag binnen een half uur tijd, zoals drie onafhankelijke getuigen beweerden.

Er worden vreemde stoffen in de cirkels aangetroffen, zoals geleiachtige brokken, of een poedervormige neerslag op de planten en op de grond. De poeder bleek siliciumdioxide te zijn, een soort microscopisch kleine glasbolletjes. Ook werd extreem hoge concentraties magnetiet (magnetisch ijzererts) aangetroffen, het soort dat voorkomt als meteorietstof. Dergelijke stof slaat dagelijks vanuit de hogere atmosfeer neer op het aardoppervlak. In sommige graancirkels werden concentraties van meer dan zeshonderd keer normale hoeveelheid aangetroffen. Dit zou kunnen duiden op de aanwezigheid van magnetische velden rondom de graancirkels, die het ijzerhoudende stof aantrekken. De stof legt ook een verband tussen graancirkels en de hogere lagen van de atmosfeer. Zouden graancirkels door magneetvelden en enorme hitte van bovenaf worden gemaakt?

Er zijn zo'n zeventig ooggetuigenverslagen van mensen die graancirkels hebben zien ontstaan. Allen zeggen dat de cirkel in een paar seconden tijd ontstond door iets dat leek op een enorme luchtstroom. Ook was een elektrisch gezoem, een sissend geluid, of een hoog gefluit hoorbaar. Vaak wordt melding gemaakt van een lichtbol of lichtbollen, die ook al meermalen op video zijn vastgelegd.

Voor mij is het duidelijk: ik geloof erin dat het bij sommige cirkels inderdaad mensenwerk is. Maar bij de meesten overduidelijk niet. Vooral de dna 'cirkel' vind ik typerend. Hier had ik al eerder van gehoord en was ik erg van onder de indruk! Het is geweldig dat ze zo hun boodschap overbrengen, omdat ik zeker weet als ze op aarde komen de indruk gewekt wordt dat ze ons willen 'vermoorden'. Wat nergens op slaat. Waarom zouden ze die intentie hebben? Ook is al bij vele situatie's bekend dat ze zelf vermoord worden als ze op aarde komen door de overheid.
pi_115061005
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:53 schreef Mxx het volgende:

Kort samengevat:

Sommigen mensen denken nog steeds dat de cirkels door mensen worden gemaakt en dat het om een wereldwijde grap zou gaan. Als dat zo is, dan is het in ieder geval een hoogst ingewikkelde grap. De enorme afmetingen - vaak meer dan honderd meter breed - en de uiterst ingewikkelde figuren zijn vrijwel onmogelijk te maken. Zeker niet binnen de tijd die daarvoor staat. Neem de graancirkel die op 7 juli 1996 nabij Stonehenge werd gevonden. De figuur bestond uit 151 cirkels en was in totaal 115 meter breed. En… ontstond op klaarlichte dag binnen een half uur tijd, zoals drie onafhankelijke getuigen beweerden.

Er worden vreemde stoffen in de cirkels aangetroffen, zoals geleiachtige brokken, of een poedervormige neerslag op de planten en op de grond. De poeder bleek siliciumdioxide te zijn, een soort microscopisch kleine glasbolletjes. Ook werd extreem hoge concentraties magnetiet (magnetisch ijzererts) aangetroffen, het soort dat voorkomt als meteorietstof. Dergelijke stof slaat dagelijks vanuit de hogere atmosfeer neer op het aardoppervlak. In sommige graancirkels werden concentraties van meer dan zeshonderd keer normale hoeveelheid aangetroffen. Dit zou kunnen duiden op de aanwezigheid van magnetische velden rondom de graancirkels, die het ijzerhoudende stof aantrekken. De stof legt ook een verband tussen graancirkels en de hogere lagen van de atmosfeer. Zouden graancirkels door magneetvelden en enorme hitte van bovenaf worden gemaakt?

Er zijn zo'n zeventig ooggetuigenverslagen van mensen die graancirkels hebben zien ontstaan. Allen zeggen dat de cirkel in een paar seconden tijd ontstond door iets dat leek op een enorme luchtstroom. Ook was een elektrisch gezoem, een sissend geluid, of een hoog gefluit hoorbaar. Vaak wordt melding gemaakt van een lichtbol of lichtbollen, die ook al meermalen op video zijn vastgelegd.

Voor mij is het duidelijk: ik geloof erin dat het bij sommige cirkels inderdaad mensenwerk is. Maar bij de meesten overduidelijk niet. Vooral de dna 'cirkel' vind ik typerend. Hier had ik al eerder van gehoord en was ik erg van onder de indruk! Het is geweldig dat ze zo hun boodschap overbrengen, omdat ik zeker weet als ze op aarde komen de indruk gewekt wordt dat ze ons willen 'vermoorden'. Wat nergens op slaat. Waarom zouden ze die intentie hebben? Ook is al bij vele situatie's bekend dat ze zelf vermoord worden als ze op aarde komen door de overheid.
Hier de graancirkel in kwestie:

En in dit 7 minuten durende filmpje wordt uitgelegd hoe ingenieus die DNA graancirkel eigenlijk is:

pi_115066719
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:53 schreef Mxx het volgende:

Kort samengevat:

Ehm .. hoe moeilijk is het nou om wat magnetiet en andere zaken rond te strooien in een zojuist gemaakte graancirkel ... en daarna wat mensen een valse getuigenis af te laten leggen ...
Firm but Friendly.
pi_115066740
echt 0 kritisch denkvermogen.
Firm but Friendly.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:31:02 #217
338096 Mxx
the best u ever had
pi_115073195
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Ehm .. hoe moeilijk is het nou om wat magnetiet en andere zaken rond te strooien in een zojuist gemaakte graancirkel ... en daarna wat mensen een valse getuigenis af te laten leggen ...
Ja tuurlijk.. Even wat meteorietspul hierneer gooien! Dat is moeilijk te vinden
pi_115073338
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef Mxx het volgende:

[..]

Ja tuurlijk.. Even wat meteorietspul hierneer gooien! Dat is moeilijk te vinden
OK, ik ben overtuigd.
Firm but Friendly.
pi_115073971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

OK, ik ben overtuigd.
Ik zeg niet dat er overtuigend bewijs is voor graancirkels die door aliens worden gemaakt, maar wat denk jij van leger helikopters die regelmatig boven de cirkels worden gespot?
pi_115075805
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er overtuigend bewijs is voor graancirkels die door aliens worden gemaakt, maar wat denk jij van leger helikopters die regelmatig boven de cirkels worden gespot?
Pics or it didn't happen. :P
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:13:33 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_115075868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb jij nog een paar foto's van die ijs/sneeuwcirkels bij de hand? Die waren adembenemend mooi.
pi_115076413
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen. :P
Dan moet ik een stuk of vier docu's gaan doorspitten, dus dan is t niet gebeurd ;)
pi_115076434
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb jij nog een paar foto's van die ijs/sneeuwcirkels bij de hand? Die waren adembenemend mooi.
Stonden die niet in deel 1 van dit topic?

En verder staan er hier een aantal mooie tussen :)
https://www.google.nl/sea(...)EcULmmDYqb0QWXt4GIDQ
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:23:56 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_115076506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik ga wel even zoeken, maar dacht dat jij ze misschien bij de hand had.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:25:58 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_115076638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En verder staan er hier een aantal mooie tussen :)
https://www.google.nl/sea(...)EcULmmDYqb0QWXt4GIDQ
O thanks! Ga ik die even rustig bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')