HaHa, je hebt gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Is denk ik een optische illusie
Hoe verhoud zich dat tot gebieden waar graan wordt aangebouwd?quote:Op maandag 20 februari 2012 04:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ook wel interessant, 98% van de graancirkels in de UK zijn gemaakt boven natuurlijke grondwaterbassins:
[ afbeelding ]
Gewoon toeval of heeft dit iets te maken met de theorie dat de graancirkels gemaakt worden met behulp van een elektromagnetische kracht?
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
98% lijkt mij geen toeval meer.
Maar het lijkt mij best logisch dat er boven deze natuurlijke grondwaterbassins gewoon meer graan wordt verbouwd. Omdat graan ook water nodig heeft.
Heb nog even verder gezocht en hier is een kaartje waar wordt aangegeven waar "cereals" verbouwd worden. Cereal staat dan voor allerlei soorten graan: http://en.wikipedia.org/wiki/Cerealquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe verhoud zich dat tot gebieden waar graan wordt aangebouwd?
Hmmm, komt wat mij betreft niet echt overeen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[..]
Heb nog even verder gezocht en hier is een kaartje waar wordt aangegeven waar "cereals" verbouwd worden. Cereal staat dan voor allerlei soorten graan: http://en.wikipedia.org/wiki/Cereal
[ afbeelding ]
Even de graancirkel locatie met onderwaterbassins kaart erbij:
[ afbeelding ]
Nee, vooral het East Midlands gedeelte is een productief gebied, maar daar zijn maar weinig graancirkels gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hmmm, komt wat mij betreft niet echt overeen.
Top dat je dat even hebt uitgezocht.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, vooral het East Midlands gedeelte is een productief gebied, maar daar zijn maar weinig graancirkels gemaakt.
Hier even de steden:
[ afbeelding ]
Zijn toch een paar grote steden in dat gebied en ook noordelijker een paar grote steden maar blijkbaar weinig graancirkels.
Lijkt toch een verband tussen onderwaterbassins en graancirkels te zijn.
Illusionisme?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:22 schreef PontifexMaximus het volgende:
Zijn er hier mensen die geinteresseerd zijn in het actief meedoen aan dit soort illusionisme?
Ze doen het toch stiekem 's nachts, om de indruk (dus illusie) te wekken dat het door aliens/andere mysterieuze krachten gedaan is?quote:
Oh, op die fiets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ze doen het toch stiekem 's nachts, om de indruk (dus illusie) te wekken dat het door aliens/andere mysterieuze krachten gedaan is?
Ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef PontifexMaximus het volgende:
Je gelooft serieus dat er ook zijn die door aliens gemaakt worden?
Ik zou zeggen breng wat vrienden bij elkaar en doe het maar eens, in een donker veld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Primitief zo een lijnraster, een gerandomiseerd punt raster was indrukwekkend geweest
Waarom? Bewijs maar dat het aliens zijn, wie claimt maakt hardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen breng wat vrienden bij elkaar en doe het maar eens, in een donker veld.
Waarom? Bewijs is helemaal niet nodig om in aliens te geloven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Bewijs maar dat het aliens zijn, wie claimt maakt hard
Nee, want anders zouden mensen er ook niet in geloven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom? Bewijs is helemaal niet nodig om in aliens te geloven.
Als er bewijs zou zijn heet het weten, niet geloven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, want anders zouden mensen er ook niet in geloven.
Rijtje sinterklaas, paashaas, tandenfee, kaboutertjes, aliensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Als er bewijs zou zijn heet het weten, niet geloven.
En vergeet ook niet religie, natuurgeneeskunde, mythologie, ideologie, homeopathie, astrologie, psychologie, gastronomie, rechten, filosofie etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rijtje sinterklaas, paashaas, tandenfee, kaboutertjes, aliens
psychologie, gastronomie, rechten en filosofie horen in je rijtje niet thuis.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Gray het volgende:
[..]
En vergeet ook niet religie, natuurgeneeskunde, mythologie, ideologie, homeopathie, astrologie, psychologie, gastronomie, rechten, filosofie etc.
Weinig tot geen bewijs voor een kwantitatieve werkelijkheid, maar spelen allen een zeer grote rol in het leven van mensen.
Graancirkels zijn mooi, en films over aliens zijn gaaf.
Zeker wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
psychologie, gastronomie, rechten en filosofie horen in je rijtje niet thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |