abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_99094500
LightningUsenet doet het bij mij prima, goedkoop, 50mbits.. Retentie van 100 +- dagen is voor mij wel genoeg.. Bespaard toch weer 4,5 t.o.v al die dure abbo's
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:16:52 #52
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_99094675
Ik heb ook al een tijdje Sickbear idd. Helaas ontdekte ik Sickbeard pas nadat nét al mijn series de zomerstop in gingen :D
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:18:59 #53
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99094758
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef Devolution het volgende:
Ik heb ook al een tijdje Sickbear idd. Helaas ontdekte ik Sickbeard pas nadat nét al mijn series de zomerstop in gingen :D
Nog genoeg series over + NL TV :P. Als je Dropbox hebt kun je mij PMmen met je dropboxmail, dan kan je bij een gedeelde NZB-map er bij.
Geldt voor iedereen in dit topic overigens :P.
pi_99095249
Die DropBox is een fijn idee geweest, elke ochtend ''x files synced'' even klikken, aanklikken wat ik wil en kijken maar O+

Momenteel alleen Top Gear en Weeds, komt binnenkort niet veel meer bij dus moet maar wat nieuws zoeken.
September begint er pas weer een hoop ;( En Mad Men (waar ik het meest naar uit kijk) 2012!

Mogen users zelf (mits nauwkeurig) dingen in dat archief verbeteren?
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:13:49 #55
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99100692
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
Die DropBox is een fijn idee geweest, elke ochtend ''x files synced'' even klikken, aanklikken wat ik wil en kijken maar O+

Momenteel alleen Top Gear en Weeds, komt binnenkort niet veel meer bij dus moet maar wat nieuws zoeken.
September begint er pas weer een hoop ;( En Mad Men (waar ik het meest naar uit kijk) 2012!

Mogen users zelf (mits nauwkeurig) dingen in dat archief verbeteren?
Alles bahalve de dingen waar YYYYMMDD voor staat kan/mag je verbeteren. Die met YYYYMMDD worden overschreven, dat heeft dus weinig zin :+.
pi_99100757
Welke Usenet/NZB fora zijn er eigenlijk nog allemaal? Extreme-Net is gesloten en ik vind niks actiefs op Google.
- Met zuidelijke groet -
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:19:00 #57
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99100775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:17 schreef De-Hamster het volgende:
Welke Usenet/NZB fora zijn er eigenlijk nog allemaal? Extreme-Net is gesloten en ik vind niks actiefs op Google.
nzbmatrix ben ik nog altijd tevreden mee :s).
pi_99100810
Maar daar zit je aan allemaal restricties toch? Er waren ook nog een aantal Nederlandse, maar mijn pc is opgeschoond en via Google vind ik ze niet meer.
- Met zuidelijke groet -
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:21:10 #59
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_99100811
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Nog genoeg series over + NL TV :P. Als je Dropbox hebt kun je mij PMmen met je dropboxmail, dan kan je bij een gedeelde NZB-map er bij.
Geldt voor iedereen in dit topic overigens :P.
Ik ben begonnen met het kijken van American Dad, en dat zijn nogal wat seizoenen dus ik ben voorlopig nog wel even zoet :P Maar toch bedankt voor het aanbod :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:50:29 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99104920
Is dat Sickbeard wat? Zit er naar te kijken, maar krijg niet echt een idee van wat het nu precies doet. Draait naast SabNZB?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99105011
Sickbeard vindt .nzb's (like .torrent's alleen dan voor Usenet) van series automatisch (serie toevoegen en hij doet de rest) en dan kan je die automatisch naar sabNZBb (of een random andere .nzb client) sturen en die download ze.

Couchpotato doet hetzelfde alleen dan voor films.

Dus ze downloaden alleen automatisch .nzb's, de rest doet je downloadclient. Zo kun je bv. vrij veel downloadclients zo instellen dat ze alle .torrent's of .nzb's uit een bepaalde map downloaden en kan je Sickbeard en Couchpotato instellen dat ze al die .nzb's of .torrent's in die map downloaden.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:58:03 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99105229
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef Tegan het volgende:
Sickbeard vind .nzb's (like .torrent's alleen dan voor Usenet) van series automatisch (serie toevoegen en hij doet de rest) en dan kan je die automatisch naar sabNZBb (of een random andere .nzb client) sturen en die download ze.

Couchpotato doet hetzelfde alleen dan voor films.

Dus ze downloaden alleen automatisch .nzb's, de rest doet je downloadclient. Zo kun je bv. vrij veel downloadclients zo instellen dat ze alle .torrent's of .nzb's uit een bepaalde map downloaden en kan je Sickbeard en Couchpotato instellen dat ze al die .nzb's of .torrent's in die map downloaden.
Duidelijk. Maar dat kan toch ook al gewoon met SabNZB zelf? Is het eenvoudiger op te zetten met Sickbeard??
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99105307
SABnzbd kan het idd ook met RSSfeeds en keywords. Alleen Sickbeard en Couchpotato maken het net wat user friendlier. Het is maar net wat je wil. Steeds keywords toevoegen, of enkel de serienaam toevoegen en een programma die ook bijhoudt welke afleveringen enzo je nog mist/moet hebben/wanneer ze uitkomen.

Owja, het is SABnzbd trouwens :P .
pi_99106574
Nog een maandje bij eweka en dan eens wat anders zoeken. Lightningusenet lijkt me wel wat.
pi_99107325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef athlonkmf het volgende:
Nog een maandje bij eweka en dan eens wat anders zoeken. Lightningusenet lijkt me wel wat.
Ik zit nu bij lightningusenet, bevalt prima, haal keurig 6MB per seconde. Ben toch wel benieuwd naar usenetserver, via deze link: - weg - een hele mooie aanbieding. Onbeperkte snelheid, 3 jaar retentie, SSL etc. Eigenlijk alles wat je van een usenetprovider verwacht voor maar 10 dollar (ipv de 18 dollar normaal). Enige adder onder het gras is dat je vanaf 1 ip mag downloaden (tegelijk volgens mij). Zodra mijn account afgelopen is daar maar is kijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door smegmanus op 06-07-2011 19:35:47 ]
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:44:02 #66
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99122738
* PiRANiA is weer tevreden met eweka.

Ik dacht dat ALLES aan eweka lag, maar mijn par2 bleek niet goed te zijn.

+1 duimpje voor eweka dus weer :+.
pi_99124026
Wat is er mis met Eweka? Geen problemen met downloaden enzo hoor. Nooit gehad. Wel eens dat het incompleet was, maar of dat aan Eweka ligt weet ik niet.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:26:10 #68
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99124295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat is er mis met Eweka? Geen problemen met downloaden enzo hoor. Nooit gehad. Wel eens dat het incompleet was, maar of dat aan Eweka ligt weet ik niet.
Ik had het gevoel dat het aan eweka lag maar dat bleek dus niet zo te zijn.
pi_99126948
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar dat kan toch ook al gewoon met SabNZB zelf? Is het eenvoudiger op te zetten met Sickbeard??
Sickbeard is wat dat betreft uitgebreider, het houdt bij hoeveel en welke afleveringen van een serie je al hebt en download automatisch nieuwe. Je kunt het laten draaien op een NAS/pc die altijd aanstaat, zodat automatisch je series gevonden, gedownload, en hernoemd op de goede plek komen terwijl je werkt/slaapt, etc.

Dit scheelt in mijn geval kijken op een site of er een nieuwe aflevering van je serie is geweest, deze naam invoeren op bv. binsearch, de NZB downloaden, de NZB uploaden in SABnzb, downloaden, de gedownloade map bekijken, overbodige bestanden weggooien, de aflevering naar de goeie map verplaatsen etc.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:21:16 #70
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99127169
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Sickbeard is wat dat betreft uitgebreider, het houdt bij hoeveel en welke afleveringen van een serie je al hebt en download automatisch nieuwe. Je kunt het laten draaien op een NAS/pc die altijd aanstaat, zodat automatisch je series gevonden, gedownload, en hernoemd op de goede plek komen terwijl je werkt/slaapt, etc.

Dit scheelt in mijn geval kijken op een site of er een nieuwe aflevering van je serie is geweest, deze naam invoeren op bv. binsearch, de NZB downloaden, de NZB uploaden in SABnzb, downloaden, de gedownloade map bekijken, overbodige bestanden weggooien, de aflevering naar de goeie map verplaatsen etc.
Ik draai het op mijn server en zet het in een dropbox :+.
pi_99128143
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Sickbeard is wat dat betreft uitgebreider, het houdt bij hoeveel en welke afleveringen van een serie je al hebt en download automatisch nieuwe. Je kunt het laten draaien op een NAS/pc die altijd aanstaat, zodat automatisch je series gevonden, gedownload, en hernoemd op de goede plek komen terwijl je werkt/slaapt, etc.

Dit scheelt in mijn geval kijken op een site of er een nieuwe aflevering van je serie is geweest, deze naam invoeren op bv. binsearch, de NZB downloaden, de NZB uploaden in SABnzb, downloaden, de gedownloade map bekijken, overbodige bestanden weggooien, de aflevering naar de goeie map verplaatsen etc.
Mja overdrijven is ook een vak... Naar nzbindex, je serie zoeken, als de gewenste aflevering er staat aanklikken en klaar. De rest verzin je er zelf bij.
pi_99128471
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Sickbeard is wat dat betreft uitgebreider, het houdt bij hoeveel en welke afleveringen van een serie je al hebt en download automatisch nieuwe. Je kunt het laten draaien op een NAS/pc die altijd aanstaat, zodat automatisch je series gevonden, gedownload, en hernoemd op de goede plek komen terwijl je werkt/slaapt, etc.

Dit scheelt in mijn geval kijken op een site of er een nieuwe aflevering van je serie is geweest, deze naam invoeren op bv. binsearch, de NZB downloaden, de NZB uploaden in SABnzb, downloaden, de gedownloade map bekijken, overbodige bestanden weggooien, de aflevering naar de goeie map verplaatsen etc.
SabNZBd werkt prima, ik hoef alleen maar: lost*720p toe te voegen aan mijn nzbmatrix feed, vervolgens zet sabnzbd het zelf in de goede folder en stuurt ie me een email. Misschien ziet Sickbeard er wat fancier uit maar om daarvoor nou een extra programma te installeren, nee.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_99128499
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Mja overdrijven is ook een vak... Naar nzbindex, je serie zoeken, als de gewenste aflevering er staat aanklikken en klaar. De rest verzin je er zelf bij.
Klopt, je kunt het eenvoudiger instellen. Dat was in mijn geval het traject. Sickbeard neemt iig alles uit handen.
Het enige wat ik nog mis zijn automatisch subtitles erbij (engels), die moet ik nog 'handmatig' via een site opzoeken, krijg periscope nog niet werkend.
pi_99128703
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef GieJay het volgende:

[..]

SabNZBd werkt prima, ik hoef alleen maar: lost*720p toe te voegen aan mijn nzbmatrix feed, vervolgens zet sabnzbd het zelf in de goede folder en stuurt ie me een email. Misschien ziet Sickbeard er wat fancier uit maar om daarvoor nou een extra programma te installeren, nee.
Lijkt mij handiger als je 10+ series volgt met verschillende uitzendtijden. Toegegeven, met SabNZB alleen goed ingesteld kun je vrijwel alles. Sickbeard scheelt alleen de handmatige impuls en in mijn geval (heb niet zo'n snel internet) betekend dat ik 's avonds niet hoef te wachten tot een aflevering van 1gb is gedownload voordat ik hem kan kijken en ondertussen mijn hele verbinding leegslurp.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:59:36 #75
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99129180
Sickbeard kan ook oude afleveringen netjes ophalen. En met zo'n filter op sab haal je soms ook oude dingen binnen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')