En dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
ben er niet helemaal bij, blijft tour periode he
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je neemt me in de maling
![]()
En ik wilde je nog wel een paar lekkere hapjes geven omdat ik dacht dat je TV kapot was en je Mart dan niet kan zien
Oh en voor het geval UPC er mee op houdt ook een digitenne dingetje als backup en voor 't geval die er mee ophoud sattellietjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
als er een tv kapot is, heb ik nog wel een paar andere
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh en voor het geval UPC er mee op houdt ook een digitenne dingetje als backup en voor 't geval die er mee ophoud sattellietje
Moet Sebastian Labrie nu de etappe van vandaag fietsenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet Sebastian Labrie nu de etappe van vandaag fietsen
Oh, de Mûr de Bretagnequote:
Tja, ik ben een leek dus, die werd toch niet vandaag geredenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee de nederlandse berg. Alpe d'huez
nee. Alpe d'huez heet de nederlandse berg, omdat daar veel nederlandse overwinningen zijn behaald. Berg heeft 22 bochten. In bocht 14 de nederlandse bocht is altijd een nederlandse enclave als de berg in het schema zit. vrijdag de 22e moeten ze er tegenop rijden. laatste bergetappe van dit jaar. Moet ik helaas werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik ben een leek dus, die werd toch niet vandaag gereden
Duidelijk, nu snap ik 't; Ga ik denk ik maar kijken de 22e hoef ik niet te werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee. Alpe d'huez heet de nederlandse berg, omdat daar veel nederlandse overwinningen zijn behaald. Berg heeft 22 bochten. In bocht 14 de nederlandse bocht is altijd een nederlandse enclave als de berg in het schema zit. vrijdag de 22e moeten ze er tegenop rijden. laatste bergetappe van dit jaar. Moet ik helaas werken
zorg wel dat ik genoeg mensen inb de keuken hen, en ik veel op kantoor moet zitten. live streamsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duidelijk, nu snap ik 't; Ga ik denk ik maar kijken de 22e hoef ik niet te werken![]()
Kan voor zoiets niet eenmalig een TV-tje of zo in de keuken gezet worden of leidt dat 't werken veel te veel af
Goeoed!!! kan je ook nog fokken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
zorg wel dat ik genoeg mensen inb de keuken hen, en ik veel op kantoor moet zitten. live streamsHelaas geen ssuper verbinding
tijdens sst wel een beetje gevolgd, maar doe dat liever niet. slecht voorbeeld, en ben aan het werk tenslotte. heb streams meer aan voor geluid, en als het spannend wordt ff kijkenquote:
Netjes hoor, en zoals het denk ik ook eigenlijk wel hoort;quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
tijdens sst wel een beetje gevolgd, maar doe dat liever niet. slecht voorbeeld, en ben aan het werk tenslotte. heb streams meer aan voor geluid, en als het spannend wordt ff kijken
had net 't stukje in de tv-gids gelezen over de etappe van vandaag, had het tot een uur geleden echt niet geweten hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had net 't stukje in de tv-gids gelezen over de etappe van vandaag, had het tot een uur geleden echt niet geweten hoor
Ken de tour alleen maar van de dopingschandalenquote:
quote:Ben een half jaar tevoren al aan het kijken welke bergen er in het parcourzitten
besteet er niet veel tijd aan en bven ook geen kenner. Maar als je dat hobby noemt, dan heb ik een hobbyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ken de tour alleen maar van de dopingschandalen![]()
Oh en Lance Armstrong en Joop Zoetemelknatuurlijk
[..]
je hebt dus wél een hobby
<zucht> OK een vrijetijdsbesteding danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
besteet er niet veel tijd aan en bven ook geen kenner. Maar als je dat hobby noemt, dan heb ik een hobby
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
<zucht> OK een vrijetijdsbesteding dan![]()
Als iemand een half jaar vóór de tour al begint met uitzoeken welke bergen in het parcour zitten, én vakantie opneemt om te kijken dan noem ik dat een hobby.![]()
Mensen die alles ervanaf weten en t-shirtjes van renners kopen en tot op rit nauwkeurig weten te vertellen wie in welk jaar de gele trui droeg en wat voor schandaal er was noem ik mensen met een obsessie
Je zit in een of andere ontkenning hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
Voor de goede orde, neem niet speciaal vakantie voor de tour, maar vind het wel erg prettig dat ik in deze periode vakantie moet nemen
En roosterdagen probeer ik el te plannen op mooie etappes
alles in overlegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zit in een of andere ontkenning hoor![]()
HET IS EEN HOBBY VAN JE
![]()
want ga me niet vertellen dat die sukkel van een roosterplanner bij jullie zo slim is om spontaan rekening te houden met mooie etappes voor je![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
heb trouwens vandaag toch moeten beslissen mijn vaatwasser voor ¤ 350,- te gaan laten repareren
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
je bent niet wijs daar heb je een nieuwe voor
![]()
misschien geen inbouw of topmerk, maar toch
quote:
goede avond,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb dus vanmiddag even zitten rondbellen, want ik had ook zoiets, van dan maar géén mooi in keukenstijl frontje op de deur van de vaatwasser geplakt. Gewoon een normale onder het blad schuiven.
Keuken staat op beton, en als ik daar een normale vaatwasser op plaats en als ik dan de onderplint weer zou willen aanbrengen dan kan de deur van de normale vaatwasser niet meer open![]()
Kan een normale vaatwasser slechts 5 cm omhoog brengen, en dat is niet genoeg.![]()
Nieuwe inbouwvaatwasser kost ¤900, front via keukenboer ¤300 omdat de keuken die ik heb niet meer leverbaar is en dus als maatwerk besteld moet worden. Levertijden 8-12 weken![]()
En zoveel geld en dan nog 12 weken in de badkamer met het handje moeten afwassen zie ik niet zitten
kan ik me ook iets bij voorstellen ja. is ook niet mijn hobbyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb dus vanmiddag even zitten rondbellen, want ik had ook zoiets, van dan maar géén mooi in keukenstijl frontje op de deur van de vaatwasser geplakt. Gewoon een normale onder het blad schuiven.
Keuken staat op beton, en als ik daar een normale vaatwasser op plaats en als ik dan de onderplint weer zou willen aanbrengen dan kan de deur van de normale vaatwasser niet meer open![]()
Kan een normale vaatwasser slechts 5 cm omhoog brengen, en dat is niet genoeg.![]()
Nieuwe inbouwvaatwasser kost ¤900, front via keukenboer ¤300 omdat de keuken die ik heb niet meer leverbaar is en dus als maatwerk besteld moet worden. Levertijden 8-12 weken![]()
En zoveel geld en dan nog 12 weken in de badkamer met het handje moeten afwassen zie ik niet zitten
Lol Hi!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Mijn favoriete Vogel- en Weermeisje
![]()
Ook overwogen (niet Ikea specifiek), maar een inbouwvaatwasser zonder front ziet er stervens lelijk uit, en is ook niet verstandig (ivm water dat dan makkelijker in de elektronica kan komen); En dan komt de keukenboer weer om de hoek zetten en wordt het alsnog een grap die mij meer dan ¤350 reparatie gaat kosten, en veiligheid voor alles, niet vaatwassen voor 12 wekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond,
@mouse, ik lees je post over je vaatwasser, maar bij IKEA heb je wel goedkope inbouwmachines hoor. misschien is het slim eerst even op de site van ikea te kijken
Vaatwasser is nog tot daar aan toe.... de beschimmelde muren vind ik veel ergerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol Hi!![]()
Wat jammer van je vaatwasser... Dan zou ik ook voor reparatie gaan, geen kans op fabrieksgarantie? Wat is het merk en type en hoe oud istie?
Rustige of drukke dagen ? naar verwachting...... de werkelijkheid kan natuurlijk altijd anders zijnquote:
redelijk druk, niet extreemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustige of drukke dagen ? naar verwachting...... de werkelijkheid kan natuurlijk altijd anders zijn![]()
Oh schimmel? Dit al geprobeerd? http://nl.hg.eu/fast-shop(...)_weerplekkenreinigerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vaatwasser is nog tot daar aan toe.... de beschimmelde muren vind ik veel erger![]()
Bauknecht GSX4756/inbouw 10 jaar oud engeen fabrieksgarantie meer
Jammer, bij extreem druk heb je een grotere kans op tijd thuis te zijn voor Martquote:
Yep, en ben vorig weekend ook stevig met de bleek aan de slag gegaan. Probleem is alleen dat 't vocht nog steeds in die gasbeton blokken zitten, en ik echt morgen 't stucwerk eraf moet gaan bikken. Zolang 't vocht niet weg is krijgen de schimmels steeds weer de kansquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh schimmel? Dit al geprobeerd? http://nl.hg.eu/fast-shop(...)_weerplekkenreiniger
Werkte bij ons heel fijn.
En je oogleden beginnen zwaar te worden ?quote:
Dat is waar, balen zeg... *Gaat op handen zitten*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en ben vorig weekend ook stevig met de bleek aan de slag gegaan. Probleem is alleen dat 't vocht nog steeds in die gasbeton blokken zitten, en ik echt morgen 't stucwerk eraf moet gaan bikken. Zolang 't vocht niet weg is krijgen de schimmels steeds weer de kans
donderdag wordt sowieso laat, woensdag en vrijdag afwachten. Vrijdag zal ook wel laat worden. altijd een vrij drukke a la carte avondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer, bij extreem druk heb je een grotere kans op tijd thuis te zijn voor Mart![]()
als we naar het aantal pax kijken![]()
Angsthaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, balen zeg... *Gaat op handen zitten*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |